Heb je gelijk in, anders zijn het de cijfers van 999 HOOLSquote:Op maandag 12 december 2005 19:36 schreef Arcee het volgende:Het enige echte complete HOOLS-overzicht: de eerste 1000.
Da's alleen een overzicht, nog geen lijstjes.
Eerst dit topic ook nog maar even vol, lijkt me.
Dat mot niet. Die's van mijquote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef pascalheister het volgende:
bij het stukje van againzender zit ook nog een ander gedicht De Tolk?
Sorry, heb kramp.quote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer een of andere vage harde explosie hier
Das die knal uit Engeland. Snelheid van het geluid is niet zo snel weet jequote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer een of andere vage harde explosie hier
Oh, 't gaat 'n stuk trager nu, hoor. Iedereen heeft 't eten uitgesteld tot dit topic.quote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja joh, moedig die raceposters even aan
Ik kan me niet voorstellen dat het nog veel sneller kanquote:Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was 999 nou de snelste hools?
Of de mijne.quote:Op maandag 12 december 2005 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Bluezz heeft mijn lootje vast getrokken.
Ik ga inderdaad maar eens eten en douchenquote:Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, 't gaat 'n stuk trager nu, hoor. Iedereen heeft 't eten uitgesteld tot dit topic.
Volgens mij was in de zomer er ook 1 in een half uur volquote:Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was 999 nou de snelste hools?
Of de mijnequote:
Kan je dat zelf niet tellenquote:Op maandag 12 december 2005 19:41 schreef RayMania het volgende:
Arceee, hoeveel posts had ik in #999 ?
Nope, zaten ook open vragen bij volgens mij, maar dat weet ik niet zeker...quote:
Die rijmwoorden heb ik ook voor de bruiloft van Bluezz en golfer gebruiktquote:Hij is fan van Trabelsi en Maxwell,
maar bovenal van zoontje Axel.
Wil jij het doen voor mij?quote:
Eten, ik heb het onbijt van gisteren nog niet op. Fokken verdomme eten doe je maar in je eigen tijd.quote:Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, 't gaat 'n stuk trager nu, hoor. Iedereen heeft 't eten uitgesteld tot dit topic.
OK, bij mij niet dusquote:Op maandag 12 december 2005 19:42 schreef Vom het volgende:
[..]
Nope, zaten ook open vragen bij volgens mij, maar dat weet ik niet zeker...
8 open voor 80 punten totaal, 10 MC voor 50 punten.quote:Op maandag 12 december 2005 19:42 schreef Vom het volgende:
[..]
Nope, zaten ook open vragen bij volgens mij, maar dat weet ik niet zeker...
Zoiets staat mij ook bij jaquote:Op maandag 12 december 2005 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
8 open voor 80 punten totaal, 10 MC voor 50 punten.
Dat was het vorig jaar voor IBA.
Of de mijnequote:Op maandag 12 december 2005 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Bluezz heeft mijn lootje vast getrokken.
die Bossche bol heeft ook nog geen gedichtje gemaakt....quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zijn er nog wel een aantal combi's mogelijk.
Ik wel!quote:Op maandag 12 december 2005 19:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
die Bossche bol heeft ook nog geen gedichtje gemaakt....
quote:Op maandag 12 december 2005 19:48 schreef Blumchen het volgende:
dndiek
In het najaar van 1984
hebben de ouders van hem heel prachtig
iets gezelligs onder de lakens gedaan.
Ja, zo is Dick Paulussen ontstaan.
Werd Dick nou in Brabant geboren?
Dat heb ik niet kunnen horen.
Maar wel weet ik iets anders cools,
ook hij is nu poster in Hools.
Ondanks de weinige feiten
waar ik me in vast zou kunnen bijten
is één ding voor mij wel bekend:
Hij is een badmintontalent!
Een club die dndiek wel kan loven
is die uit het verre Eindhoven.
Deze huisvriend van PSV
gaat uit zijn dak bij elke trofee.
Helaas komt ook bij dit gedicht
het einde inmiddels in zicht.
Dick, ik hoop dat ik je snel in hools zie,
en succes met de fiscale economie!![]()
![]()
Ik bedoelde Robbiequote:Op maandag 12 december 2005 19:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik wel!
alleen nog niks gehad van de Rijmharry
en de laatste 2 zinnen van D D staan bij mijn gedichtquote:Op maandag 12 december 2005 19:54 schreef Againzender het volgende:
@tolk: volgens mij staan de gedichten voor mij en rubbereend aan elkaar.
Ik ken het, maar hier gaat het goedquote:Op maandag 12 december 2005 20:02 schreef Gollemrulez het volgende:
een nieuw vuilniszakkenpasjessysteem voor een studentenhuis van 20 man.... We hebben daarentegen maar 1 postadres met zn allen, wat waarschijnlijk 1 pasje inhoudtKheb er nu al zin an....
Stelletje spammers zijn julliequote:Op maandag 12 december 2005 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, we deden het rustig aan...
Bedankt,quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef Blumchen het volgende:![]()
Mijn gedicht is ook verstuurd!
De Tolk.. zet je hem erbij![]()
voor de gene die mijn gedichtje heeft gemaakt! Hij is lief
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |