Woeiiii! Mooiquote:Op donderdag 29 december 2005 11:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]
Hier is die dan de laatste40weken, 4dagen
ter vergelijking met de eerste :
[afbeelding] 10 weekjes
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
Wow Neva! Hij is mooi!
En mss heel flauw, want je hebt het vast al hele vaak gehoord, maarje boezem bij die 10 weken!
![]()
Jeumig!
Ik heb hier inmiddels een B'tje maar dat is ook alleen maar dankzij +/- 20 kilo overgewicht, dus ik heb sowieso nogal snel ontzag voor boezems.quote:
dat was mijn normale boezemquote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hier inmiddels een B'tje maar dat is ook alleen maar dankzij +/- 20 kilo overgewicht, dus ik heb sowieso nogal snel ontzag voor boezems.
Meen je dat nou! Ja, ik speelde daar sax idd!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:34 schreef pinquit het volgende:
[offtopic] over Skapiche?! [/offtopic]
Nee Loena slaat even overquote:Op donderdag 29 december 2005 00:51 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Inderdaad. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap!! Dan heeft Loena toch gelijk![]()
Die schreef al dat ze een hoop zwangere buikjes zag posten die in 2004 ook zwanger waren![]()
Ik heb nog geschreven of ze ook weer mee komt doen![]()
In ieder geval, een hele fijne en voorspoedige zwangerschap!
Icicle ook zwangerquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:35 schreef lcicle het volgende:
Als je de foto's van deze maand en die van vorige maand bekijkt zie je niet zo heel erg veel verschil.. (weblog hieronder) Maar ik merk dat het nu harder gaat15 mei is mijn uitgerekende datum, nu dus 21 weken.
Maar ik kan me je gevoel heel goed voorstellen! Ik loop nu ook wel eens door de stad en kom een zwangere tegen, dan denk ik: kijk naar mijhijijij ik ben óók zwanger
Zit alweer op de helft! Maar ik struin het ook niet heel Fok rond hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef merdeka het volgende:
[..]
Icicle ook zwangerKijk da's nieuws voor mij. Ik heb niet goed op Fok rondgekeken de afgelopen maandjes... Zullen vast mooie babyfoto's worden straks...
Komende maand komen mijn ouders over, en neemt mijn moeder haar oude buikfoto's mee heeft ze net beloofd. Daar schijnt ook weinig bolling op te bespeuren, dus het is vast een familietrekje.
En ik sport altijd vrij fanatiek, dus het zou goed kunnen dat mijn buikspieren meespelen. Dat had ik zelf nog niet bedacht eigenlijk.
Bij dezequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:28 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Ik probeer straks mijn 23 22 weken buikfoto te plaatsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |