abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 januari 2006 @ 22:33:43 #126
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33612062

Pff, dat kostte nog wat moeite zeg.
Lekker douchen!
  zondag 1 januari 2006 @ 22:35:08 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_33612104
maar het was het wachten waard leuk om te zien. ik voel me ineens niet zo vreselijk dik meer blijkbaar hebben we een gewone 12 weken buik
mooi!
stormy waters...
sailin'
  zondag 1 januari 2006 @ 22:36:50 #128
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33612146
Ik voel me anders wel dik hoor Ik hoorde dat het later weer iets anders wordt, nu schijnen je darmen heel erg opgezet te zijn ofzo.
Lekker douchen!
  zondag 1 januari 2006 @ 22:38:18 #129
24188 Belana
kloon van belana
pi_33612184
ja, dat was bij mij ook al snel het geval idd, maar ik heb dat altijd wel en in de vorige zwangerschap was ik de hele zwangerschap zo opgezet. nahja, ik ben er maar gewoon trots op
stormy waters...
sailin'
pi_33612515
mooi belana & sjak! zo leuk dat jullie helemaal gelijk opgaan, zelfs met 't plaatsen van buikfoto's. al hartstikke mooie buikjes zeg. lekker verder broeden maar weer zou G zeggen.

[ Bericht 4% gewijzigd door bixister op 01-01-2006 22:54:55 ]
  zondag 1 januari 2006 @ 22:49:52 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33612535
Oe! Sjak ook al zo'n mooi beginnersbuikje!
Leuk hoor!
  zondag 1 januari 2006 @ 23:44:48 #132
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_33614130
oeh mooie buiken damens
pi_33618245
Zijn weer mooie buikkies dames :D

Ik heb deze op oudjaarsavond gemaakt.. let niet op mijn super vrolijke hoofd... was natuurlijk totaaaal NIET moe en had het ook helemaaaaal NIET warm of zo
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_33618247
Lol vind me buikje ene beetje depri kijken, me navel wijst zo naar de grond en zo
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2006 @ 08:06:17 #135
81992 Githa
pi_33618528
Renegate...Ik kan het me wel voorstllen met zo'n buik.

Dat het het allemaal maar op mag schieten
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:49:30 #136
56471 pinquit
oh my lama!
pi_33657985
ik heb zondag mijn eerste scheurtje mogen bewonderen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:10:53 #137
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33670741
Wat een buik Renegate! Gelukkig is het niet zo warm buiten, kun je af en toe afkoelen. Ik vind je buik helemaal niet depri!
Lekker douchen!
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:07:14 #138
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_33678940
Ik ben in april uitgerekend, en ik ben voor mijn gevoel nog hartstikke plat. Van maatje 34 naar net 36 gegaan, en nauwelijks een bolling. Niet echt leuk hoor, verleden week lieten vrienden ons hun buikfoto's zien en ik was echt jaloers op de mooi bollende buik die ik op de foto's zag groeien!

Zijn er hier meer platte buiken trouwens? Als ik zo rondkijk zie ik allemaal bolle buiken! Volgens de artsen is het allemaal normaal, sommige mensen worden nu eenmaal nauwelijks boller zeggen ze daar... maar ik baal er van. Sommige mensen vragen me nu zelfs of ik nog zwanger ben of dat het is misgegaan!

Nou ja, als het maar gezond is. En voorlopig voelt het nog allemaal 'alive & kickin' daar binnen
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_33680985
Ja...dan plaats maar eens een foto. Dan zullen wij wel zeggen of je een zwangere buik hebt of niet

Icicle heeft ook geen grote bolle buik maar ze is toch echt wel zwanger want ik zie stiekum een beetje vooruitgang vergeleken met de vorige foto...ik weet niet of je die foto hebt gezien??
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  woensdag 4 januari 2006 @ 08:38:56 #140
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33684954
Toen ik zwanger was kreeg ik ook pas laat een echt buikje merdeka. De laatste maanden/weken kan het nog heel hard gaan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33685642
Als je de foto's van deze maand en die van vorige maand bekijkt zie je niet zo heel erg veel verschil.. (weblog hieronder) Maar ik merk dat het nu harder gaat 15 mei is mijn uitgerekende datum, nu dus 21 weken.
De verloskundige zei dat ik hele goede buikspieren had, misschien is dat bij jou ook het geval. Zelf zie ik heel veel verschil bij vrouwen die al een kindje hebben, daar is het vaak veel eerder goed bij te zien.
Mijn schoonzusje is 3 dagen na mij uitgerekend, en heeft ongeveer hetzelfde buikje. Alleen valt het bij haar meer op op dat ze heel tenger is en altijd strakke kleding draagt.

Maar ik kan me je gevoel heel goed voorstellen! Ik loop nu ook wel eens door de stad en kom een zwangere tegen, dan denk ik: kijk naar mijhijijij ik ben óók zwanger
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_33686235
* Tamea is vrijdag 21 weken en heeft toch ook al echt wel een bolletje.
Maargoed ik ben ook niet de slankste en superstrakke buikspieren zijn ook niet echt mijn ding.
Dit weekend maar weer eens een foto maken.
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:00:13 #143
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33687350
Ineens ben ik niet meer bang voor mijn 18 weken-foto. Die gaan we dit weekend maken. Is welliswaar groter dan bij Léon, maar ik zie dat ik niet de enige ben die zo hard groeit.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_33693985
Ik heb nog helemaal geen buikje, maar ja ben dan ook geen slanke dame, misschien dat het daarom niet te zien is
mama van Myrddin
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:56:10 #145
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_33740542
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 09:35 schreef lcicle het volgende:
Als je de foto's van deze maand en die van vorige maand bekijkt zie je niet zo heel erg veel verschil.. (weblog hieronder) Maar ik merk dat het nu harder gaat 15 mei is mijn uitgerekende datum, nu dus 21 weken.

Maar ik kan me je gevoel heel goed voorstellen! Ik loop nu ook wel eens door de stad en kom een zwangere tegen, dan denk ik: kijk naar mijhijijij ik ben óók zwanger
Icicle ook zwanger Kijk da's nieuws voor mij. Ik heb niet goed op Fok rondgekeken de afgelopen maandjes... Zullen vast mooie babyfoto's worden straks...

Komende maand komen mijn ouders over, en neemt mijn moeder haar oude buikfoto's mee heeft ze net beloofd. Daar schijnt ook weinig bolling op te bespeuren, dus het is vast een familietrekje.
En ik sport altijd vrij fanatiek, dus het zou goed kunnen dat mijn buikspieren meespelen. Dat had ik zelf nog niet bedacht eigenlijk.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_33743709
ohhh belana. heb gewoon over je buikje heen gekeken, die groeit prachtig

sjak icicle , jullie gaan ook de goede kant op

renegate, ik vind je buik helemaal nie depri kijken hoor ik vind m supermooi
pi_33745141
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef merdeka het volgende:

[..]

Icicle ook zwanger Kijk da's nieuws voor mij. Ik heb niet goed op Fok rondgekeken de afgelopen maandjes... Zullen vast mooie babyfoto's worden straks...

Komende maand komen mijn ouders over, en neemt mijn moeder haar oude buikfoto's mee heeft ze net beloofd. Daar schijnt ook weinig bolling op te bespeuren, dus het is vast een familietrekje.
En ik sport altijd vrij fanatiek, dus het zou goed kunnen dat mijn buikspieren meespelen. Dat had ik zelf nog niet bedacht eigenlijk.
Zit alweer op de helft! Maar ik struin het ook niet heel Fok rond hoor
Tot mijn zwangerschap, of eigenlijk het 2e bezoek aan de verloskundige, wist ik niet dat ik zulke buikspieren had haha! Ik heb een zittend beroep en als er iemand a-sportief is dan ben ik het wel.. De verloskundige en stagaire hadden erg veel moeite mijn baarmoeder te vinden. Waar de spieren vandaan komen is me een raadsel, zal wel in de genen zitten.
Mijn moeder heeft helaas geen 'vroeg vergelijkingsmateriaal', maar ze heeft 4 meiden gekregen en pas na haar 50ste een buikje gekregen. Waarschijnlijk ook door de goede buikspieren.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_33772176
Maar nu hebben we nog geen buikfoto van Merdeka gezien je hebt ze toch zeker wel gemaakt hè..al is het maar voor later als dierbare herinnering

Ik probeer straks mijn 23 weken buikfoto te plaatsen
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_33779777
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:28 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Ik probeer straks mijn 23 22 weken buikfoto te plaatsen
Bij deze
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:38:14 #150
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33780334
Miss-Take, mooi bescheiden buik zeg! Hoe lang is jouw haar eigenlijk?
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')