Wennie..mijn beepje groeit voornamelijk in mijn billen
![]()
Uiteindelijk komt het goed hoor... zie bewijs v/d vorige zwangerschap
![]()
:
![]()
Martineke; Ik wist het in principe niet bij Jeremy. We hebben een pretecho bij 27,5 week laten maken inclusief bijbehorene video. Die mevrouw heeft haar uiterste best gedaan om het geslacht zoveel mogelijk te ontwijken, maar toen ik thuis de video bekeek zag ik ineens en piemeltje. Ik twijfelde en heb de band een aantal keren terug gespoeld om te kijken of het écht een piemeltje was of de navelstreng. Nouja..uiteindelijk zat er precies op het 'verhullende moment' storing op de band (door mijn gespoel) waardoor ik nog geen echte zekerheid had maar wel een sterk vermoeden.
Nu wil ik het eigenlijk wéér niet weten.........maarja ik ben ook zó nieuwschierig hè. Ik denk dat ik het precies hetzelde ga doen als bij Jeremy..pretecho laten maken, geen geslachtscontrole en thuis de videoband napluizen
![]()
. Omslachtige manier hè...maarja ik wil eigenlijk een verassing en eigenlijk ook weer niet...vandaar dat ik maar kijk of het 'lot' mij per ongeluk laat zien wat het geslacht is hahahaha. Ik heb geen voorgevoel...ik hoor alleen een véél snellere hartslag dan bij Jeremy, verder is de zwangerschap vrijwel identiek.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!