Eens.quote:Ik vind een behaard kutje vele malen mooier dan een kale spleet.
( Nee, het moet geen wildgroei zijn, nee.
Maar een bevallig driehoekje tussen de dijen is als een lofdicht voor de vrouw. )
Ik was in de sauna en zag een oud bejaard stel...helemaal kaal!!quote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef Openminded het volgende:
Het liefst kaal en anders wel netjes bij gehouden. In de sauna bijvoorbeeld zie ik regelmatig jonge meiden met een enorme wildgroei tussen de benen. Echt zo'n hele dikke driehoek. Dan denk ik: je kunt het toch op z'n minst een beetje bijwerken? Maar kaal vind ik het mooiste, lekker zacht en glad en het ziet er meer als één geheel uit.
Die zie je inderdaad ook, vind ik die oudjes meteen hipper. Veel beter dan van die lange aan elkaar plakkende schaamharen die je bij sommigen ziet...quote:Op maandag 12 december 2005 22:04 schreef -beyond- het volgende:
Ik was in de sauna en zag een oud bejaard stel...helemaal kaal!!
En ik vond dat toch mooier dan alle bejaarde behaarde lullen en kutten die ik tot nu toe heb gezien..
En geloof me dat zijn er heel wat geweest.....
(heb in een bejaardencentrum gewerkt)
quote:Op maandag 12 december 2005 19:05 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Nogol logisch, een oma met een scheermes daar wordt een bloedbad. In principe heb je wel gelijk, want kaal is echt onwijs mode de laatste jaren en mensen boven een bepaalde leeftijd gaan niet echt mee met de mode.
Naar mijn bescheiden mening lijkt er wel een grens te liggen bij 25 jaar (eigen empirisch onderzoek). Daarboven allemaal oerwoud, daaronder allemaal kaal ende glad.
Ik heb zelf trouwens geen voorkeur voor het ene of het andere.
Neuh, maar eens per week (of twee keer per week) scheren is hier wel echt veel te weinig! Als ik het scheer dan heb ik echt de volgende dag weer stoppels, en klaagt vriendje over een geschuurde lul na de seks.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:48 schreef Bright het volgende:
Kaal vind ik ook mooier - en handiger; niks is zo vevelend als een losgelaten haartje op je huig! (Juist die schaamhaartjes hebben de neiging om de hele dag te blijven klieren als ze er eenmaal zitten ...)
Ben zelf man en scheer ook kaal. Soms 2x per week, soms om de week lekker glad. Mijn vrouw ook.
Oh ja - door het scheren groeit het helemaal niet sneller weer aan... da's onzin (stond hier ook ergens gepost)
Laten laseren is de oplossing :-)quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:08 schreef innovative het volgende:
Als ik het scheer dan heb ik echt de volgende dag weer stoppels
lol - da's net zoiets als een rood kruis na het beffen (schuren van baardstoppelsquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:08 schreef innovative het volgende:
[..]
Neuh, maar eens per week (of twee keer per week) scheren is hier wel echt veel te weinig! Als ik het scheer dan heb ik echt de volgende dag weer stoppels, en klaagt vriendje over een geschuurde lul na de seks.
Dat is pas vervelend!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:01 schreef Bright het volgende:
[..]
lol - da's net zoiets als een rood kruis na het beffen (schuren van baardstoppels)
Daar ben ik het mee eens!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wil iemand die foto ff uit de OP halen?
Bonsai kittens een hoax?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:43 schreef Sauve_moi het volgende:
(offtopic)ik zag in je onder titel staan over die bonsaikittens,
ik hoop dat je het weet maar dat is een hoax dus ik denk
ik zeg het even(/offtopic)
Mijn bikinilijn laat ik ooit doen, maareh, studente hier en permanent haarloos zijn heeft nog even geen prioriteit gek genoeg...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:22 schreef mazzels het volgende:
[..]
Laten laseren is de oplossing :-)
Wij zijn naar http://www.korpos.nl/definitief-ontharen.html (Korpos) geweest.
Zijn nu bijna klaar en da's heel erg fijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |