Dan toch ook nog maar even een verwijzing naar Katja's site toegevoegdquote:Op maandag 12 december 2005 18:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ook niet een beetje objectief hé, TS.
Tevens tvp.
Heel goed!quote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan toch ook nog maar even een verwijzing naar Katja's site toegevoegd.
VWO? Bridget ook hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Shoplifter14 het volgende:
kat heeft vwo... bridget blijft een dooss
Eens.quote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef linebear het volgende:
katja is een slet...... met die fohn
Eens.quote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
Toch verrassend vind ik dat Katja won.
Eens. Moet voor Bridget om gek van te worden zijn. Katja heeft gewoon de lach aan haar reet hangen. Vond Bridget ook veel professioneler, maar Katja was veel spontaner tijdens de presentatie, meer ad rem en veel energieker. Moest trouwens ontzettend lachen toen Bridget in die supermarkt/groothandel (?) bijna op haar muil ging...hoezo stress! Ging wel weer heel goed om met die 'verjaardag' opdracht. Katja had een makkie met die mors-opdracht...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:46 schreef evert het volgende:
sorry, maar ik heb vanavond echt in een deuk gelegen. katja die de tijd vergeet en niet te vergeten de fohn scene met 'je t'aime op de achtergrond.
Bridget had het juist makkelijk, ze trok gewoon een Princess apparaat uit de kast en een bos bloemen uit een vaasquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:30 schreef JooB het volgende:
[..]
Eens. Moet voor Bridget om gek van te worden zijn. Katja heeft gewoon de lach aan haar reet hangen. Vond Bridget ook veel professioneler, maar Katja was veel spontaner tijdens de presentatie, meer ad rem en veel energieker. Moest trouwens ontzettend lachen toen Bridget in die supermarkt/groothandel (?) bijna op haar muil ging...hoezo stress! Ging wel weer heel goed om met die 'verjaardag' opdracht. Katja had een makkie met die mors-opdracht...![]()
Ja t bridget shirt kreeg k pas na afloop en kwas voor Katjaquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:38 schreef rubbereend het volgende:met een katja shirt aan op de foto met Bridget
Hoop dat die sufkut nog eens terug denkt aan die kamelen die ze heeft afgerosd tijdens haar tripje door e.o.a. woestijn voor e.o.a. flutprogrammaatje. Mevrouw zou wel even laten zien hoe je met deze dieren moet racen......... godverdegodver.quote:Op maandag 12 december 2005 18:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[[url=http://pics.bridget.bnn.nl/data/media/db_images/original/34647.gif]afbeelding][/url]
En tuurlijk wint Bridget vanavond. [afbeelding]
Ach..k kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke foto's.
Katja kijkt goed in de camera op de onderste
Mensen kijken haar ook nooit recht in haar ogen dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke foto's.
Katja kijkt goed in de camera op de onderste
Tof zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
(..)
had je je ook moeten opgevenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tof zeg.* Beetje jaloers is.
![]()
![]()
Met Bridget op de foto.![]()
Wat zei ze nu daarna? Ik was zo aan het lachen dat ik het niet kon verstaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:31 schreef RayMania het volgende:
Bridget die bijna op der bek ging in de supermarkt.
Ik heb een Bridget shirt voor jequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef MadGuy het volgende:
[..]
En uiteraard ben ik jaloers op CDP en Davidov. Dat ik me uitgerekend nu had opgegeven om te werken...Toch tof, die foto's! Ik ben benieuwd naar de uitslag!
Geen dankquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:02 schreef MadGuy het volgende:
Cool, cool, cool! Een heuse Bridget shirt!![]()
Thanks!![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:46 schreef BVO het volgende:Struikelende Bridget was way more entertaining dan Katja
.
Ik ook!quote:Op maandag 19 december 2005 18:07 schreef Airelle het volgende:
Ik zie de clip ook geregeld langskomen. Toch hoop ik dat Bridget vanavond wint.
".quote:Op maandag 19 december 2005 20:25 schreef BVO het volgende:
Bridget moet winnen. Veel echter, veel grappiger, leuker en intelligenter
.
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben voor Bridget.
Gaat ze nou uit de kleren of niet?!
Shitquote:Op maandag 19 december 2005 22:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Verwaand, arrogant wijf.![]()
Ik geloof het nog steeds niet.quote:Op maandag 19 december 2005 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Woei. Bridget naakt!
Nee. PB stortte 50.000, men kon sms-en. PB verdubbelde dit gesmste bedrag. Dus PB heeft 108.000 betaald als ik het goed heb.quote:Op maandag 19 december 2005 22:20 schreef Kluupkluup het volgende:
166.000 waarvan 150.000 vanaf de playboy? Of had ik t nu verkeerd begrepen?
Ja idd. Eerlijk gezegd vond ik het nummer van Katja ook veel relxter dan Bridget met Jan Smitquote:Op maandag 19 december 2005 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
En Katja's clip is ook meer bekeken. Maar dat was ook te verwachten natuurlijk.![]()
Jep, ze heeft het zelf gezegdquote:Op maandag 19 december 2005 22:27 schreef Evertjan het volgende:
maar gaat ze nu in Playboy??
Zekerquote:
What about de humorafleveringquote:Op maandag 19 december 2005 22:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
In sommige afleveringen heeft ze ook onterecht verloren. Zoals met dat boksen enz.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef Yeahinho het volgende:
Bridget heeft sowieso gewonnen als ze haar tieten laat zien.
Ja dat viel mij ook op. Wat moet je dan hequote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Euc- het volgende:
Toen katja ging crowdsurfen werd ze ook vaak in dr tieten geknepen, iemand opgevallen?
Vreemd he?quote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Euc- het volgende:
Toen katja ging crowdsurfen werd ze ook vaak in dr tieten geknepen, iemand opgevallen?
Tja, die kans krijg je niet elke dag.quote:Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zeg ik dat?Zou ik ook doen als ik daar stond
oh oh oh wat vond ik het spannendquote:
Hoezo hád? Deze serie is nog maar net afgelopen... sluit een vervolg nog maar niet uit...quote:Op maandag 19 december 2005 22:22 schreef Shoplifter14 het volgende:
katja ook dik gewonnen met die clip
wel sneu voor bridget. maar katja is wel echt de beste.
geweldig programma ook, hier had echt een vervolg serie in kunnen zetten...
Het is wel origineler. En ze blijft dichter bij haar zelf. Dat tweede zag je ook duidelijk in de standup-comedian-rondequote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef outcast_within het volgende:
tjah was bridget fan. maar who de fuck geeft er nou om hondjes.
in de zin van ik kies een goed doel.... iets wat belangrijk is. iets waarmee ik de wereld verbeter. dat worden dus hondjes. Kots
zo krijgt dit doel tenminste ook aandachtquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef outcast_within het volgende:
tjah was bridget fan. maar who de fuck geeft er nou om hondjes.
in de zin van ik kies een goed doel.... iets wat belangrijk is. iets waarmee ik de wereld verbeter. dat worden dus hondjes. Kots
BNN Family 2005/Het afscheid.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:43 schreef MadGuy het volgende:
We zien Bridget vanavond om 21:50u nog eenmaal bij BNN in The Family - Het Afscheid van Bridget.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |