Jep, ze heeft het zelf gezegdquote:Op maandag 19 december 2005 22:27 schreef Evertjan het volgende:
maar gaat ze nu in Playboy??
Zekerquote:
What about de humorafleveringquote:Op maandag 19 december 2005 22:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
In sommige afleveringen heeft ze ook onterecht verloren. Zoals met dat boksen enz.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef Yeahinho het volgende:
Bridget heeft sowieso gewonnen als ze haar tieten laat zien.
Ja dat viel mij ook op. Wat moet je dan hequote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Euc- het volgende:
Toen katja ging crowdsurfen werd ze ook vaak in dr tieten geknepen, iemand opgevallen?
Vreemd he?quote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Euc- het volgende:
Toen katja ging crowdsurfen werd ze ook vaak in dr tieten geknepen, iemand opgevallen?
Tja, die kans krijg je niet elke dag.quote:Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zeg ik dat?Zou ik ook doen als ik daar stond
oh oh oh wat vond ik het spannendquote:
Hoezo hád? Deze serie is nog maar net afgelopen... sluit een vervolg nog maar niet uit...quote:Op maandag 19 december 2005 22:22 schreef Shoplifter14 het volgende:
katja ook dik gewonnen met die clip
wel sneu voor bridget. maar katja is wel echt de beste.
geweldig programma ook, hier had echt een vervolg serie in kunnen zetten...
Het is wel origineler. En ze blijft dichter bij haar zelf. Dat tweede zag je ook duidelijk in de standup-comedian-rondequote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef outcast_within het volgende:
tjah was bridget fan. maar who de fuck geeft er nou om hondjes.
in de zin van ik kies een goed doel.... iets wat belangrijk is. iets waarmee ik de wereld verbeter. dat worden dus hondjes. Kots
zo krijgt dit doel tenminste ook aandachtquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef outcast_within het volgende:
tjah was bridget fan. maar who de fuck geeft er nou om hondjes.
in de zin van ik kies een goed doel.... iets wat belangrijk is. iets waarmee ik de wereld verbeter. dat worden dus hondjes. Kots
BNN Family 2005/Het afscheid.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:43 schreef MadGuy het volgende:
We zien Bridget vanavond om 21:50u nog eenmaal bij BNN in The Family - Het Afscheid van Bridget.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |