Klopt.quote:Op maandag 12 december 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Letschkov schoot de moffen toen naar huis
Kopte dat lekkertje toevallig destijds niet de bal met zijn bijna kale kopje?quote:Op maandag 12 december 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Letschkov schoot de moffen toen naar huis
Nee vrije trapquote:Op maandag 12 december 2005 20:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Kopte dat lekkertje toevallig destijds niet de bal met zijn bijna kale kopje?
Immel meen ik dat het was links van het midden op de goal, een flinke muur, vrije trap net vanaf de rechterzijde van het veld, aanloop, de bal stijgt snel, vliegt een meter over de Duitse hoofden, zakt als een baksteen, draait met een mooie curve in de rechter hoek en slaat vlak bij de grond in.quote:
Finale van 1982, Marco Tardelli en zijn gejuich. Prachtig gewoon. Wedstrijd verder niks van meegekregen, veel meer dan samenvattingen heb ik ervan niet gezien, aangezien ik destijds nauwelijks 3 maanden oud wasquote:Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef Pedroso het volgende:
Wat Nederland betreft Nederland - Brazilië 2x (zowel halve finale 1974) als de kwartfinale 1994.
Verder vond ik Italië - Brazilië op het WK in 1982 een geweldige wedstrijd (Paolo Rossi ! ).
Dat was het mooiste juichmoment ooit. De extase dat ie de derde voor Italië maakt, ongeëvenard.quote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Finale van 1982, Marco Tardelli en zijn gejuich. Prachtig gewoon. Wedstrijd verder niks van meegekregen, veel meer dan samenvattingen heb ik ervan niet gezien, aangezien ik destijds nauwelijks 3 maanden oud was
Met één van de mooiste WK-doelpunten oot door Laudrup.quote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef DIGGER het volgende:
Nog een mooie WK match, alweer 1986 (Ja sorry, dat was gewoon een goed WK): Denemarken - Uruguay.
Oftewel hoe het beste Deense elftal ooit die houthakkers van Urugay alle hoeken van het veld liet zien.
Ik heb die wedstrijd een keer gezien tijdens WK-classics op Eurosport. Leuke wedstrijd en je kijkt ineens heel anders naar het fenomeen doodschop. Ik heb in de wedstrijd weinig Braziliaanse hoogstandjes gezien.quote:Op maandag 12 december 2005 18:18 schreef tong80 het volgende:
Kunnen jullie niet dieper in het verleden graven ? Brazilië - Nederland op het WK-74 was bijvoorbeeld ook geweldig, of zijn jullie daar te jong voor ?
Dan waren we in 2006 voor de 2e keer wereldkampioen geworden.quote:Op maandag 12 december 2005 20:02 schreef sportfreak het volgende:
nog steeds vraag ik af wat er was gebeurd als v. Hooijdonk in de verlenging een penalty had gekregen waar hij recht op had
Flikker op met je EKquote:Op maandag 12 december 2005 21:02 schreef cultheld het volgende:
Nederland - Argentinië en de eerste helft van Tsjechië - Nederland op het EK 2004.
Duitsland - Bulgarije in 94? Dat was volgens mij Bodo Illgner en anders Andreas Köpke op doel. En die free kick was van Hristo.quote:Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Immel meen ik dat het was links van het midden op de goal, een flinke muur, vrije trap net vanaf de rechterzijde van het veld, aanloop, de bal stijgt snel, vliegt een meter over de Duitse hoofden, zakt als een baksteen, draait met een mooie curve in de rechter hoek en slaat vlak bij de grond in.
Een 10 met een griffel voor die free kick.
Ben je zeker ik dacht Letchcov of scoorde die de andere treffer ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Duitsland - Bulgarije in 94? Dat was volgens mij Bodo Illgner en anders Andreas Köpke op doel. En die free kick was van Hristo.
Nadat Brazilie van ons had gewonnen had ik echt geen zin meer om de rest van dat wk nog te volgenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Duitsland - Bulgarije in 94? Dat was volgens mij Bodo Illgner en anders Andreas Köpke op doel. En die free kick was van Hristo.
Lechkov scoorde de winnende 2-1, de vrije trap (1-1) was van Hristo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je zeker ik dacht Letchcov of scoorde die de andere treffer ?
Klopt, beide goals vielen binnen 3 minuten van elkaar. Bodo Illgner stond in de goal.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lechkov scoorde de winnende 2-1, de vrije trap (1-1) was van Hristo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |