Waarom ?quote:Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Nederland - Argentinie '98
quote:Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Nederland - Argentinie '98
quote:Op maandag 12 december 2005 18:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nederland - Ierland in 1990 was wel een spektakel van jewelste.
Nederland - Egypte was ook al zo'n topper.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 18:13 schreef Kriebbel het volgende:
NL - Argentinië uit 1998 inderdaad,
Bergkamp
Te jong, ik haatte voetbal voor 1998quote:Op maandag 12 december 2005 18:18 schreef tong80 het volgende:
Kunnen jullie niet dieper in het verleden graven ? Brazilië - Nederland op het WK-74 was bijvoorbeeld ook geweldig, of zijn jullie daar te jong voor ?
En wat is er gebeurd dat je er daarna wel van kon genieten ?quote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Te jong, ik haatte voetbal voor 1998.
Geen idee, op de één of andere dag vond ik het geweldigquote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wat is er gebeurd dat je er daarna wel van kon genieten ?
Dat was het einde voor Ginola in het Franse teamquote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bulgarije - Frankrijk was een geniale kwalificatiewedstrijd. Kostadinov
'Dat is hem, dat is hem, amei ...... ik kan niet meer praten.'quote:Op maandag 12 december 2005 18:28 schreef DIGGER het volgende:
Belgie - Rusland in Mexico 86 was ook fenomenaal, De Belgen die door 4 maal te scoren de 3 goals van Belanov wisten te neutraliseren maar speciaal natuurlijk omdat Rik de Saedeleer de commentator was.
Klopt, alles daarna was bagger eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 18:34 schreef DIGGER het volgende:
1986 was de laatste echt goeie, boeiende finale
OMG kippevel!!!quote:Op maandag 12 december 2005 18:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
http://members.home.nl/t.(...)0Bergkamp%201998.mp3.
Wat heeft dat laatste met het WK te maken?quote:Op maandag 12 december 2005 18:36 schreef Sjakie01 het volgende:
NL - Argentinië was inderdaad goed.
Ook de CL finale tussen Bayern en Man'u was erg mooi.
Ik zal er niet wakker van liggen als Nederland met een baggerfinale wereldkampioen zal worden.quote:Op maandag 12 december 2005 18:34 schreef DIGGER het volgende:
1986 was de laatste echt goeie, boeiende finale
Ja daarna was alleen Frankrijk - Brazilië een klein beetje de moeite waard omdat Zidane schitterde. Maar verder was het huilen. Met als dieptepunt Duitsland - Argentinië, waar de schoonzoon van Havelange de moffen 5 minuten voor tijkd een penaltie cadeau deed.quote:Op maandag 12 december 2005 18:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt, alles daarna was bagger eigenlijk.
Ja toen was counteren tot kunst verheven.quote:Op maandag 12 december 2005 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Argentinie - Roemenie op het WK'94 is en blijft een geniale wedstrijd...
Zat werkelijk alles in...
De Argentijnen hadden toen wel een fantastische doelman. Goycochea als ik me niet vergis. Kwam in de goal te staan nadat de 1e keeper zijn been brak tegen Kameroen. Jammer van die penalty destijds, de Argentijnen hadden het meer verdiend. Geweldige wedstrijd was het zeker niet. Frankrijk - Brazilië vond ik ook niet veel...quote:Op maandag 12 december 2005 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja daarna was alleen Frankrijk - Brazilië een klein beetje de moeite waard omdat Zidane schitterde. Maar verder was het huilen. Met als dieptepunt Duitsland - Argentinië, waar de schoonzoon van Havelange de moffen 5 minuten voor tijkd een penaltie cadeau deed.
Niks eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat heeft dat laatste met het WK te maken?
Pumpido was dat meen ik?quote:Op maandag 12 december 2005 18:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Argentijnen hadden toen wel een fantastische doelman. Goycochea als ik me niet vergis. Kwam in de goal te staan nadat de 1e keeper zijn been brak tegen Kameroen. Jammer van die penalty destijds, de Argentijnen hadden het meer verdiend. Geweldige wedstrijd was het zeker niet. Frankrijk - Brazilië vond ik ook niet veel...
Ja, volgens mij ook. Die brak in de openingswedstrijd zijn been. Na 'n blunder geloof ik.quote:
Zelf vond ik Bulgarije - Duitsland in 1994 ook wel aardig. Omdat Duitsland er toen uitvloog, één dag na het Branco-drama van Nederland. Of het een mooie wedstrijd was weet ik niet meer, maar ik heb toen wel genoten van een briljante Stoichkov.quote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Ook Roemenië - Argentinië in 1994 was een leuke.
Letschkov schoot de moffen toen naar huisquote:Op maandag 12 december 2005 20:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zelf vond ik Bulgarije - Duitsland in 1994 ook wel aardig. Omdat Duitsland er toen uitvloog, één dag na het Branco-drama van Nederland. Of het een mooie wedstrijd was weet ik niet meer, maar ik heb toen wel genoten van een briljante Stoichkov.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |