Volgens de forums wel,... charge moves, betere physics, heb ooit een filmpje met een gevecht gezien tegen een tovenaar ofzo,... was echt cool...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hopen dat ze daar de extra tijd in hebben gestoken![]()
Hoelang deed jij eigenlijk over Kotor1?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]Kameo geklokt op 14 uur.
Maar je hebt gelijk... veel mensen hebben echt geen idee wat Oblivion precies is.... Spel wordt prachtig... Aktie wanneer JIJ wilt,... chillen wanneer JIJ wilt,.. verkennen wanneer JIJ wilt.... die vrijheid. Die grote wereld
En ja,... ik ga er opzekers 100 uur over doen.... misschien wel meer.... !
Oh,.. hier de 25 minute presentatie.... towns, battles en dungeons, de engine en meer...
http://www.xboxyde.com/leech_1719_en.html
Voor mensen die interesse hebben in Oblivion:
http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_overview.htm
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij gewoon deel 5, althans dat zie ik staan op tothegame.com bij upcoming titlesquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Pro Evo 5 is een Xbox titel... 6 komt pas op de Xbox360, toch?
Dat hoorde je ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoelang deed jij eigenlijk over Kotor1?
hoorde ook dat je er bizar lang over deed
25 uur hier, dark side
zooooo de teringquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hoorde je ook
Ik heb er 51 uur over gedaanDark side
Kotor 1 duurde me 48 uurLight side
Maar ik game anders,... neem de tijd... soms staat het spel een uur aan en dan rook ik een sigaret of smeer een broodje ofzo,... Tevens moet ik ALLES gezien hebben. Alles uit het spel halen... met iedereen praten... kan daar ver voor omlopen als het moet
Dan moet je sowieso Oblivion niet gaan halen, die wereld is echt te groot om ALLES gezien te hebben. Of je moet er gewoon een heel jaar voor uittrekken ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hoorde je ook
Ik heb er 51 uur over gedaanDark side
Kotor 1 duurde me 48 uurLight side
Maar ik game anders,... neem de tijd... soms staat het spel een uur aan en dan rook ik een sigaret of smeer een broodje ofzo,... Tevens moet ik ALLES gezien hebben. Alles uit het spel halen... met iedereen praten... kan daar ver voor omlopen als het moet
Jij bent degene die hier complete games incl PGR3 in een weekend uitspeeld vriendquote:
ja maar dat was op silver!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier complete games incl PGR3 in een weekend uitspeeld vriend
PGR3 was vannacht wel lachen toch? La ultima beukfestijn de la noche! Op die ene Tokyo track, hebben we vet gelachenquote:
ik ga je pwnen met PGR3 vanavondquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
Ik.. heb .. vanavond.. de premium 360
Sociaal leven.. tot over een week of 2
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:45 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
PGR3 was vannacht wel lachen toch? La ultima beukfestijn de la noche! Op die ene Tokyo track, hebben we vet gelachenMet zn allen keihard tegen het onzichtbare plafond aanknallen
![]()
"Ja, nu wil ik voorop, gebeukt worden!" "AIR 25" (en dat tig keer)quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]![]()
Het was echt geweldig
Waarom racen sommige mensen nog normaal?
Ook tof op de nurburgring trouwens
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
Ik bedoelde meer of er ook fokkers zijn die een andere game online spelenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef Retuobak het volgende:
Fransen genoeg met PGR3 hoor, helaas.
Nee,... dat is idd bij games als WoW en Oblivion niet te doen denk ik....quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja maar dat was op silver!
bijna klaar op platinum maargoed
ik doel meer op het : ik wil alles zien en ik kan er ver voor omlopen.
Dat is alsof je zegt dat je ALLE quests in world of warcraft wil doen en elke NPC wilt spreken
das niet te doen
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |