Waar staat 'bel.' voor denk je?quote:Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
das gewoon een benaming. Moet je ook weer niet teveel achter zoeken![]()
Dingen worden hier erg snel racistisch opgevat inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hou het a.u.b gewoon bij Kalou, dit kun je al snel racistisch opvatten.
Sinds wanneer mag ik Kalou niet meer beledigenquote:Op maandag 12 december 2005 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch maar even weggehaald, het woordenboek geeft beledigend aan. Dan ga ik daar in mee.
Houdt het a.u.b bij Kalou.
Ik ook.. daar hoef je dus niet veel voor te kunnenquote:Op maandag 12 december 2005 18:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
25 ofzo, maar intussen heeft hij wel neukseks met een tennissletje van 15.![]()
Picturesquote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ook.. daar hoef je dus niet veel voor te kunnen![]()
No wayquote:Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef WeebI het volgende:
Ronaldinho.
Hoe kan Vennegoor nu een flop worden, niemand verwacht immers wat van hem.quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
Jan Vennegoor of Hesselink, Oliver Kahn, Raúl en Robinho zijn kanshebbers, evenals Beckham.
idd, net zoiets als dat real kans heeft op de titelquote:
daarom juist, iedereen verwacht teveel van hem.quote:Op maandag 12 december 2005 20:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
No wayDie gozer is gewoonweg te goed.
Hij neukt lekkere sletjes...quote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ook.. daar hoef je dus niet veel voor te kunnen![]()
Drogba is een overschatte prutser....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:01 schreef Public_NME het volgende:
Drogba gaat hopeloos falen, vind het sowieso al niet zo'n topspeler... Vet gehyped en hou niet van zijn style van spelen.
Hij wordt volledig uit de wedstrijd gespeeld door Boula.
Da's ook niet gek gezien z'n kwaliteiten.... maar dat is nog geen reden voor 'm om te falen. Als iemand z'n verwachtingen kan waarmaken is het Ronaldinho wel IMHO.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
daarom juist, iedereen verwacht teveel van hem.
VoH wordt de supersub en die waren bij NL altijd goed. Nu dus niet.quote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hoe kan Vennegoor nu een flop worden, niemand verwacht immers wat van hem.
Kennerquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
VoH wordt de supersub en die waren bij NL altijd goed. Nu dus niet.
VoH is niet veel slechter als V. Hooijdonk was hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
VoH wordt de supersub en die waren bij NL altijd goed. Nu dus niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |