Yeah rightquote:Op maandag 12 december 2005 17:36 schreef Dos37 het volgende:
Speler.
[afbeelding]
kan de last van het thuisvoordeel niet dragen en faalt hopeloos. Duitsland word uitgeschakeld in de eerste ronde.
Ik hoop dat hij flink afgaat als hij Kalou opstelt.quote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef PLAE@ het volgende:
maar on-topic. Ik ben bang dat van Basten voor lul gaat staan.
tuulk toch nie.quote:Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef PLAE@ het volgende:
zucht al die wie wat waar wk topics. Kunnen we dat niet voor Mei bewaren ofzo?![]()
Nee.quote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef PLAE@ het volgende:
maar on-topic. Ik ben bang dat van Basten voor lul gaat staan.
Ik ook. Als Kalou meegaat wil ik niet eens meer wereldkampioen worden. Dan ga ik me voortaan gedragen als de gemiddelde trouwe club supporter. Niks voor oranje voelen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij flink afgaat als hij Kalou opstelt.
Lamps neemt de pingels. Becks niet meer.quote:Op maandag 12 december 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
David Beckham wordt met Engeland in de poule uitgeschakeld, mede doordat ie 2 penalties mist en een rode kaart krijgt tegen T&TB.
Als hij meegaat dan hoop ik dat Van Basten flink op zijn bek gaat. Bijvoorbeeld doordat Kalou een domme rode kaart krijgt tegen Argentinië en Nederland flink de boot ingaat.quote:Op maandag 12 december 2005 17:41 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ook. Als Kalou meegaat wil ik niet eens meer wereldkampioen worden. Dan ga ik me voortaan gedragen als de gemiddelde trouwe club supporter. Niks voor oranje voelen.
Lampard wordt in de EC-1 finale door Clarence Seedorf een gebroken been getrapt.quote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
Lamps neemt de pingels. Becks niet meer.
Zoals altijd.quote:Op maandag 12 december 2005 17:47 schreef cultheld het volgende:
Totti
dit milan in de finale zekerquote:Op maandag 12 december 2005 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lampard wordt in de EC-1 finale door Clarence Seedorf een gebroken been getrapt.
Ben je niet in de war met Rooney?quote:Op maandag 12 december 2005 17:50 schreef Stansfield het volgende:
Beckham
zoals ze het in de sportweek zo mooi omschreven:
Een ordinaire, ietwat dommig Engels jongetje, opgebouwd uit British white trash.
Goede omschrijving.
Die is dat ook. Maar op het veld vertoond beckham soms zijn ware ik. Wanneer hij weer iemand onderuit schoffelt uit frustratie en rood krijgt en dus zo zijn team in de steek laat.quote:Op maandag 12 december 2005 17:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Rooney?
Bij welk land speelt hij?quote:
Dat hoop ikquote:Op maandag 12 december 2005 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lampard wordt in de EC-1 finale door Clarence Seedorf een gebroken been getrapt.
Riquelme is altijd net niet; ik zal blij zijn als ie meespeelt tegen Oranjequote:Op maandag 12 december 2005 17:48 schreef joupee het volgende:
riquelme faalt hopeloos.. messi wordt de ster van argentinië
die heeft nog nooit gepresteerd, dus is een beetje lame om hem te kiezenquote:
Over 4 jaar is t nog steeds een talent, jongen speelt over 2 jaar bij Real Manchester of Barca ofzoquote:Op maandag 12 december 2005 18:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij is wel enorm omhoog geschreven en aangemerkt als supertalent, dan wordt er toch wel wat van die knul verwacht.
Ik moet het allemaal nog zien met die Adu.quote:Op maandag 12 december 2005 18:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Over 4 jaar is t nog steeds een talent, jongen speelt over 2 jaar bij Real Manchester of Barca ofzo
16 zal ie niet zijn neequote:Op maandag 12 december 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
Adu is inmiddels 26. Z'n paspoort klopt niet, hij kan alleen nog maar slechter worden.
25 ofzo, maar intussen heeft hij wel neukseks met een tennissletje van 15.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |