Ik heb nog altijd een melkkiesje (ben 27), ach, ik blijf er jong bij hequote:Op maandag 12 december 2005 18:56 schreef lady-wrb het volgende:
bij luca zitten nu eindelijk 2 tanden los. ik was al bang dat hij zijn hele leven met zijn melkgebit moest gaan doen
Ik zal de complimenten doorgeven aan hemquote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Jenthe toch
Ik vind de staartjes leuk hoor Ireth
Heee, dat shirt heeft Connor ook, maar op 1 of andere manier mag hij hem van mij niet zo vaak meer aan tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:18 schreef bixister het volgende:
Piet met zijn favoriete sintkado:
[afbeelding]
Je moet [img] En dan hier je site [/img]quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:37 schreef benxx het volgende:
Dikkeme, m'n code kennis wordt roestig
Ik was een paar weken geleden met mijn zus in de Hema. Houdt ze een superleuk truitje omhoog. En ik: "Ooooh prachtig oh eh tja eh nee die kan ik écht niet kopen hoor." Kinderachtig eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:21 schreef bixister het volgende:
en hihi ja ik begrijp wat jullie bedoelen met dat shirt, maar ik heb me er grootmoedig overheen gezet.![]()
![]()
't Is misschien ook een kwestie van de juiste foto's uitkiezen. Kijk en vergelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef Lois het volgende:
(na een dag vol vechtende meisjes word ik altijd jaloersig als ik zulke serene broer/zus foto's zie)
Lekker he die slaapwangetjes wat vind je dan van deze??quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Sanne zit lekker ingepakt zeghelemaal tomatenwangetjes
![]()
dat zit ik me nu ook af te vragenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:01 schreef moussy het volgende:
jawat staat er nou op die shirtjes die eigenlijk niet kunnen?!
Uhuhquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Sugar het volgende:
Yeah, right.
ik ben met mijn bolle ... tegen de tafel aan gestuiterdquote:
ja, maar waarom niet 'gewoon' Lidwien?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Ook al zo'n mooie meid! En wat een bijzondere naam.
alleen is ze dat nu nietquote:Op woensdag 14 december 2005 14:18 schreef livelink het volgende:
Wat een geweldige foto's van Amber. En vooral die onderste foto, daar kijkt ze zo innig tevreden op![]()
Daarna moest ik echt ingrijpen, dus kon ik geen foto's meer makenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef Githa het volgende:Spuuglokje wat een leuk stel zo op het bankjeop foto twee werd stilzitten al wat moeilijker, ik zou graag willen zien wat er vervolgens op foto 2, 3, 4 en 5 gebeurd
![]()
Echt welquote:Op woensdag 14 december 2005 18:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Vicky, Amber spat echt van het computerscherm afwát een lieve lach!
Superliefquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:18 schreef bixister het volgende:
Piet met zijn favoriete sintkado:
[afbeelding]
samen spelen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
samen ingepakt voor een lange wandeling:
[afbeelding]
samen aan tafel.
[afbeelding]
Zijn haar groeit zo, bovenop en aan de zijkanten kort en de achterkant lang. Heel raar, maar het staat ook wel heel leuk bij hemquote:Op woensdag 14 december 2005 21:24 schreef jessie het volgende:
Anitra wat is Djulian zijn haar ineens langWat een ander koppie krijgt hij. Stoer
Echt welquote:Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef Githa het volgende:
Die onderste foto van Ambereen prachtige lach en geweldige sterretjes in haar ogen ..
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef moussy het volgende:
* moussy komt ff binnenstormen met iets héél unieks vandaag!!
[afbeelding]
Geen gejank, gesla, geknijp, getrek, of geschreeuwmaar wel gore toetjes en pootjes
Krijg met enige regelmaat de vraag of haar vader buitenlands isquote:
eehh... kheb nog een zak met maatjes 86 staanquote:
*msn opzoekt* *mailbox opent* *morgen vrije agenda heeft*quote:Op maandag 19 december 2005 23:08 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil sowieso langskomen....ik had je mail gestuurd over morgen, dinsdag duskom anders even online? Ik vind het helemaal niet leuk dat we jullie al zo lang niet gezien hebben nu, ik weet nog goed bij jou toen zwanger enzo en daarna hier weer tegenkomen.
Ja ik kan alleen in de ochtend maar dat is toch niet ergquote:Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
*msn opzoekt* *mailbox opent* *morgen vrije agenda heeft*
lijkt me leukquote:Op maandag 19 december 2005 23:23 schreef Luchtbel het volgende:
Ligt er aan wat je cadeau vraagt Jdeeals het een doorgeefjurk wordt dan zijn er wel twee van, dan zouden meisjes er eigenlijk met een vriendin mee op de foto moeten!
Neem morgen mee, JDee woont toch ergens vlak bij mij! (binnen dezelfde stadsgrenzen althansquote:Op maandag 19 december 2005 23:44 schreef Luchtbel het volgende:
Hiehie die van ons is maat 98 en ik weet niet eens of die wel weg mag later hooren van die van Sugar weet ik helemaal niks
ik heb wel nog wat kleding maat 80 over!!!
wow, basset, echt sprékend inderdaad! leuke foto's (van allebei)!quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:48 schreef Luchtbel het volgende:
Ach ja zo hebben ze allemaal wat, Jolie noemt iedereen die zo ongeveer boven de dertig is papa en alle mensen met grijzig haar opa ook vrouwen en nette dames
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:27 schreef Xanthe het volgende:
Christan wat heb jij een mooi donker koppie!(Zit er zuid europees bloed in de familie?).
Ja, dat is altijd al zulk voordelig lichtquote:Op maandag 26 december 2005 02:51 schreef moussy het volgende:
ze was niet lekker en das meteen goed te zien bij haar, vooral als er een hallogeen spot boven je knar hangt
chocobekkie? waar?quote:Op maandag 26 december 2005 10:12 schreef Sugar het volgende:
Trots op stoel met chocobekkie
[afbeelding]
Alles wat ie maar pakken kon!quote:Op maandag 26 december 2005 11:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Hah!ik dacht al, zo keurig aan een krentenbroodje in plaats van al die lekkere chocolaatjes! Niet dus. [afbeelding]
Thijs wat ben je grootquote:Op maandag 26 december 2005 11:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat heeft Zoë leuke kleren aan! Ik zou het zo kopen voor Sterre!
Dat ding heeft maanden te koop gestaan, geen liefhebbers voor gehad, dus hebbenw e hem bij mn moeder gezetquote:Op maandag 26 december 2005 23:03 schreef danosa het volgende:
En wat heeft Cas een prachtig hobbelpaardgeen wonder dat hij zich zo uitleefde, geef hem eens ongelijk
Gaaf Sterre!! Dat zou ik ook wel willen, een uil op mijn arm!quote:Op maandag 26 december 2005 18:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Een paar foto's van vandaag.
Wouter en Tristan die de houten trap in de tuin van Wonderwereld aflopen:
[afbeelding]
Sterre mocht tijdens een demonstratie een kerkuil op haar arm laten landen en kreeg daarvoor een speciale handschoen aan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |