Ik heb nog altijd een melkkiesje (ben 27), ach, ik blijf er jong bij hequote:Op maandag 12 december 2005 18:56 schreef lady-wrb het volgende:
bij luca zitten nu eindelijk 2 tanden los. ik was al bang dat hij zijn hele leven met zijn melkgebit moest gaan doen
Ik zal de complimenten doorgeven aan hemquote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Jenthe toch
Ik vind de staartjes leuk hoor Ireth
Heee, dat shirt heeft Connor ook, maar op 1 of andere manier mag hij hem van mij niet zo vaak meer aan tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:18 schreef bixister het volgende:
Piet met zijn favoriete sintkado:
[afbeelding]
Je moet [img] En dan hier je site [/img]quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:37 schreef benxx het volgende:
Dikkeme, m'n code kennis wordt roestig
Ik was een paar weken geleden met mijn zus in de Hema. Houdt ze een superleuk truitje omhoog. En ik: "Ooooh prachtig oh eh tja eh nee die kan ik écht niet kopen hoor." Kinderachtig eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:21 schreef bixister het volgende:
en hihi ja ik begrijp wat jullie bedoelen met dat shirt, maar ik heb me er grootmoedig overheen gezet.![]()
![]()
't Is misschien ook een kwestie van de juiste foto's uitkiezen. Kijk en vergelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef Lois het volgende:
(na een dag vol vechtende meisjes word ik altijd jaloersig als ik zulke serene broer/zus foto's zie)
Lekker he die slaapwangetjes wat vind je dan van deze??quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Sanne zit lekker ingepakt zeghelemaal tomatenwangetjes
![]()
dat zit ik me nu ook af te vragenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:01 schreef moussy het volgende:
jawat staat er nou op die shirtjes die eigenlijk niet kunnen?!
Uhuhquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Sugar het volgende:
Yeah, right.
ik ben met mijn bolle ... tegen de tafel aan gestuiterdquote:
ja, maar waarom niet 'gewoon' Lidwien?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Ook al zo'n mooie meid! En wat een bijzondere naam.
alleen is ze dat nu nietquote:Op woensdag 14 december 2005 14:18 schreef livelink het volgende:
Wat een geweldige foto's van Amber. En vooral die onderste foto, daar kijkt ze zo innig tevreden op![]()
Daarna moest ik echt ingrijpen, dus kon ik geen foto's meer makenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef Githa het volgende:Spuuglokje wat een leuk stel zo op het bankjeop foto twee werd stilzitten al wat moeilijker, ik zou graag willen zien wat er vervolgens op foto 2, 3, 4 en 5 gebeurd
![]()
Echt welquote:Op woensdag 14 december 2005 18:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Vicky, Amber spat echt van het computerscherm afwát een lieve lach!
Superliefquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:18 schreef bixister het volgende:
Piet met zijn favoriete sintkado:
[afbeelding]
samen spelen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
samen ingepakt voor een lange wandeling:
[afbeelding]
samen aan tafel.
[afbeelding]
Zijn haar groeit zo, bovenop en aan de zijkanten kort en de achterkant lang. Heel raar, maar het staat ook wel heel leuk bij hemquote:Op woensdag 14 december 2005 21:24 schreef jessie het volgende:
Anitra wat is Djulian zijn haar ineens langWat een ander koppie krijgt hij. Stoer
Echt welquote:Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef Githa het volgende:
Die onderste foto van Ambereen prachtige lach en geweldige sterretjes in haar ogen ..
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef moussy het volgende:
* moussy komt ff binnenstormen met iets héél unieks vandaag!!
[afbeelding]
Geen gejank, gesla, geknijp, getrek, of geschreeuwmaar wel gore toetjes en pootjes
Krijg met enige regelmaat de vraag of haar vader buitenlands isquote:
eehh... kheb nog een zak met maatjes 86 staanquote:
*msn opzoekt* *mailbox opent* *morgen vrije agenda heeft*quote:Op maandag 19 december 2005 23:08 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil sowieso langskomen....ik had je mail gestuurd over morgen, dinsdag duskom anders even online? Ik vind het helemaal niet leuk dat we jullie al zo lang niet gezien hebben nu, ik weet nog goed bij jou toen zwanger enzo en daarna hier weer tegenkomen.
Ja ik kan alleen in de ochtend maar dat is toch niet ergquote:Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
*msn opzoekt* *mailbox opent* *morgen vrije agenda heeft*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |