Ik was een paar weken geleden met mijn zus in de Hema. Houdt ze een superleuk truitje omhoog. En ik: "Ooooh prachtig oh eh tja eh nee die kan ik écht niet kopen hoor." Kinderachtig eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:21 schreef bixister het volgende:
en hihi ja ik begrijp wat jullie bedoelen met dat shirt, maar ik heb me er grootmoedig overheen gezet.![]()
![]()
't Is misschien ook een kwestie van de juiste foto's uitkiezen. Kijk en vergelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef Lois het volgende:
(na een dag vol vechtende meisjes word ik altijd jaloersig als ik zulke serene broer/zus foto's zie)
Lekker he die slaapwangetjes wat vind je dan van deze??quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Sanne zit lekker ingepakt zeghelemaal tomatenwangetjes
![]()
dat zit ik me nu ook af te vragenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:01 schreef moussy het volgende:
jawat staat er nou op die shirtjes die eigenlijk niet kunnen?!
Uhuhquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Sugar het volgende:
Yeah, right.
ik ben met mijn bolle ... tegen de tafel aan gestuiterdquote:
ja, maar waarom niet 'gewoon' Lidwien?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Ook al zo'n mooie meid! En wat een bijzondere naam.
alleen is ze dat nu nietquote:Op woensdag 14 december 2005 14:18 schreef livelink het volgende:
Wat een geweldige foto's van Amber. En vooral die onderste foto, daar kijkt ze zo innig tevreden op![]()
Daarna moest ik echt ingrijpen, dus kon ik geen foto's meer makenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef Githa het volgende:Spuuglokje wat een leuk stel zo op het bankjeop foto twee werd stilzitten al wat moeilijker, ik zou graag willen zien wat er vervolgens op foto 2, 3, 4 en 5 gebeurd
![]()
Echt welquote:Op woensdag 14 december 2005 18:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Vicky, Amber spat echt van het computerscherm afwát een lieve lach!
Superliefquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:18 schreef bixister het volgende:
Piet met zijn favoriete sintkado:
[afbeelding]
samen spelen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
samen ingepakt voor een lange wandeling:
[afbeelding]
samen aan tafel.
[afbeelding]
| Forum Opties | |