quote:Op maandag 12 december 2005 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Type: Volvo S80 2.4 automaat (170pk versie)
Van: Papa's bedrijf
Reden: Beroerd lopen
Kosten: geen idee
Aantal km: eeuh, weinig, stad door.
Brandstof: who cares.
Ohja, gasklephuis was een beetje smerig en software upgrade gehad, nu loopt hij weer prima.
We hadden idd een Opel Zafira, deze is in Januari vervangen door een Peugeot 307 SW 2.0 Pack (door hele lange levertijd) welke in Augustus vervangen is door onze huidige Volvo, toen begon mn vader nl voor zichzelf.
@Hugo, wielen balanceren kan pas over een weekis bij een ander bedrijf, bij de Volvo dealer kon ik alleen maar terecht omdat dit onder noodreparatie viel.
Iedereen moet nog wintersporten en dan kom jij al weer aan met je zin in de zomerquote:Op maandag 12 december 2005 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb verdomd veel zin in de zomer!
Je bent niet de enige:quote:Op maandag 12 december 2005 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
Wintersportenquote:Op maandag 12 december 2005 14:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Iedereen moet nog wintersporten en dan kom jij al weer aan met je zin in de zomer
hou aub die stinksokken aan wil je?quote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wintersporten!
Mijn grote teen bevriest al zodra ik mijn sokjes uit doe!
Kan ik niet juist beter even andere aantrekken?quote:Op maandag 12 december 2005 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hou aub die stinksokken aan wil je?
Meisje.. je woont in limburg.. ik woon en Fryslân.. das 300 kilometer van elkaar vandaan, en NOG ruik ik die stinktpoten van je.... Doe wat je wilt, als je het maar snel doet, ok?quote:Op maandag 12 december 2005 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan ik niet juist beter even andere aantrekken?
Moet je zorgen dat Tim ze warm houdtquote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wintersporten!
Mijn grote teen bevriest al zodra ik mijn sokjes uit doe!
Tim is er niet 24/7. Die werkt, weeeet jeee!quote:Op maandag 12 december 2005 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat Tim ze warm houdt
Misschien moet je de kattenbakken vaker schoonmaken?quote:Op maandag 12 december 2005 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meisje.. je woont in limburg.. ik woon en Fryslân.. das 300 kilometer van elkaar vandaan, en NOG ruik ik die stinktpoten van je.... Doe wat je wilt, als je het maar snel doet, ok?
Dan moet je wat anders verzinnen, zorg dat je katten op je voeten gaan liggen, deed die van mij ook altijd.quote:Op maandag 12 december 2005 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim is er niet 24/7. Die werkt, weeeet jeee!.
Die mogen niet op mijn kamerquote:Op maandag 12 december 2005 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je wat anders verzinnen, zorg dat je katten op je voeten gaan liggen, deed die van mij ook altijd.
ga je lekker naar het buitenlandquote:Op maandag 12 december 2005 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
Daar moet op gedronken wordenquote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef hermandeperman het volgende:
Afstudeeropdracht informeel goedgekeurd
quote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef hermandeperman het volgende:
Afstudeeropdracht informeel goedgekeurd
Gefeli!!quote:Op maandag 12 december 2005 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eerst moet er gewerkt worden en moeten de tandjes gerepareerd worden
Het is me gelukt het is me geluktquote:48. (48) Jordy-B 45045 (+27)
49. (49) Vork 45008
50. (51) ook_gek 44758 (+95)
51. (50) paarse_paashaas 44668
52. (52) Cynix ® 44587 (+4)
Jaloersquote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef Xtreem het volgende:
Gefeli mark. Nieuw hoogte punt in je kansloosheid
Op jouquote:
jaquote:
When hell freezes over.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef Sandraugiga het volgende:
Het moment dat ik dit topic opende dacht ik dat ik dubbel zag... Maar er blijkt echt verschil te zitten tussen het vorige slowchat topic die Alex heeft gemaakt... Schijnt...
Echt woar...
nee het eerste word er gekeken of de kleur leuk bij haar kleding pastquote:Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het bewijs is wederom geleverd: als een vrouw naar een auto kijkt, ziet ze alleen de kleur
dan moet jij allen nog maar vrouwen met groene kleren versieren, want dat past mooi bij je rode haartjesquote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee het eerste word er gekeken of de kleur leuk bij haar kleding past
nee jo dat is zo van zelf sprekendquote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan moet jij allen nog maar vrouwen met groene kleren versieren, want dat past mooi bij je rode haartjes
quote:Op maandag 12 december 2005 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
in de sneeuw lekker slippenquote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bikini's, blote vrouwen en supra rijden
ze weet niet dat ik hem Fok gepleurt heb, dus ik hoop dat ze Fok niet kentquote:Op maandag 12 december 2005 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Whoe Whoe Whoe!
Vraag haar of ik die foto op BuzzyBee mag gebruiken wil je? Ik kick op foto's van lelijke auto's
quote:Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef BoJo het volgende:
een meisje dat ik ken, komt me net vertellen dat ze een nieuw vriendje heeft met een vette auto, dus stuurt ze me een foto![]()
[afbeelding]een tigra met 1.4 motortje en 90pk
![]()
Ze is alleen nu boos op me omdat ik zei dat ik het he-le-maal niks vind![]()
Hell. Aan Marijke helwegen zitten meer originele onderdelen dan aan dat ding zegquote:Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef BoJo het volgende:
een meisje dat ik ken, komt me net vertellen dat ze een nieuw vriendje heeft met een vette auto, dus stuurt ze me een foto![]()
[afbeelding]een tigra met 1.4 motortje en 90pk
![]()
Ze is alleen nu boos op me omdat ik zei dat ik het he-le-maal niks vind![]()
word ze wellicht nog meer pissedquote:Op maandag 12 december 2005 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
je hebt een reputatie hoog te houden?
wat is reverse gear lock? Dat je een speciale actie moet doen met de pook om hem in z'n achteruit te krijgen? Bijv. drukken, ringetje omhoog trekken, verder naar links of rechts duwen ?quote:for all Alfa with reverse gear lock
laat ik liever doenquote:
nee je moet hem met een sleutel ontgrendelenquote:Op maandag 12 december 2005 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is reverse gear lock? Dat je een speciale actie moet doen met de pook om hem in z'n achteruit te krijgen? Bijv. drukken, ringetje omhoog trekken, verder naar links of rechts duwen ?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.google.nl/search?q=bowlenjosti&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken&sa=N&tab=iw
Jepsquote:Op maandag 12 december 2005 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is reverse gear lock? Dat je een speciale actie moet doen met de pook om hem in z'n achteruit te krijgen? Bijv. drukken, ringetje omhoog trekken, verder naar links of rechts duwen ?
volgens mij hebben de 155 v6en geen reverse lockquote:Op maandag 12 december 2005 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeps![]()
![]()
Altijd relax trouwens, wachten bij een hotel met gratis internet
Volgens mij heeft een geen enkele 155/156 datquote:Op maandag 12 december 2005 20:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij hebben de 155 v6en geen reverse lock![]()
Voor welke V6, JTD Alfa danquote:Op maandag 12 december 2005 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een geen enkele 155/156 dat
quote:aluminium, polished with black leather
for all Alfa with reverse gear lock (eg. V6 and JTD - not Selespeed)
ooh, dus tochquote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Voor welke V6, JTD Alfa dan![]()
[..]
Alfisti.net shop
Hoe deed je dat met de Jeep dan? Je ging eerder toch altijd door zo'n speciale wasstraat?quote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef BoJo het volgende:
Ik zie er trouwens zwaar tegenop om straks m'n auto met de hand te moeten wassen![]()
als ik ergens een hekel aan heb![]()
ik kan echt niet meer wachtenquote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, dus tochik heb alleen maar met de 2.0JTS gereden in de 156. Maar in de 155 weet ik bijna zeker dat het er niet op zit. Trouwens of je het nu besteld of volgende week als je de auto hebt maakt toch niet uit?
(zenuwpees dat je bent
)
Wist ikquote:
Met m'n Jeep wilde ik die Laser wash proberen waar ze alleen met hoge druk water op je auto kwakken maar toen ik er de eerste keer heen reed in Aalsmeer was dat kreng stukquote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe deed je dat met de Jeep dan? Je ging eerder toch altijd door zo'n speciale wasstraat?
Laatst was dat toch ook goed gegaan zei je? Wasboxen vind ik trouwens ondingen, heb het nog nooit gebruikt, hoe moet je je emmer met sop vullen danquote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Met m'n Jeep wilde ik die Laser wash proberen waar ze alleen met hoge druk water op je auto kwakken maar toen ik er de eerste keer heen reed in Aalsmeer was dat kreng stuk![]()
Daarna gewoon door de normale wasstraat gerot. Oke er gaan ook dikke Jags en BMWs en zelfs een keer een dikke Bentley door heen zien gaan maar toch, ben als de dood dat er wat met die spoiler gebeurd of dat er ringen/krassen op komen![]()
Enne de wasbox ben ik zo slecht in de auto komt eerlijk waar er goorder uit dan ie erin ging![]()
Heb ik, is ideaalquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef BoJo het volgende:
dit ding lijkt me trouwens ideaal om je auto mee te drogen![]()
waterblade
quote:Op maandag 12 december 2005 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laatst was dat toch ook goed gegaan zei je? Wasboxen vind ik trouwens ondingen, heb het nog nooit gebruikt, hoe moet je je emmer met sop vullen dan![]()
thanks voor de tipquote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ik, is ideaal![]()
scheelt je 75% van de tijd om em droog te krijgen, je hebt trouwens nog wel altijd een zeem nodig, vanwege de randjes, vouwen, spoilers, spiegels enz.
En ik heb er maar 15 euro voor betaald, dus ff verder zoeken naar een goedkopere.
nee, nog niet echt actief verder gekeken. 'k ben weer aan 't verder sparen. kan ik nog een leukere wagen uit zoeken straksquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef PeuRac het volgende:
Hoi M5![]()
![]()
had je trouwens al een auto gekocht? Of nog niet verder gezocht nadat je naar die 156 v6 had gekeken?
Wasbox maar eens een keertje proberen dan, hier is er eentje die maar 0,50 euro per deel kost. Dus met 1,= euro is je hele auto schoon, volgens een vriend van me.quote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef BoJo het volgende:
[..]je hebt een grote wasborstel die schuim fapt (en ook echt zo klikt *fap* *fap* *fap*)
en een hoge drukspuit waar water/wax/etc. uit komt, kan je regelen door een knop. Daar staan trouwens vaak ook vette auto's op zondag, zag er tijdje terug een Lotus Esprit V8
![]()
Enne ik ben er nog met geen auto doorheen gegaan met spoiler en de vorige autos kon me geen reed schelen van de lak![]()
Enne met de 205 is het te eng![]()
![]()
Nu heb je helemaal geen auto toch? Doe je alles met het OV *ril* ofso?quote:Op maandag 12 december 2005 20:42 schreef M5 het volgende:
[..]
nee, nog niet echt actief verder gekeken. 'k ben weer aan 't verder sparen. kan ik nog een leukere wagen uit zoeken straks. tegen die tijd hoor je d'r wel weer van
hier 5 euro voor 3 muntjes, kan je 12 minuten van uit je dak gaanquote:Op maandag 12 december 2005 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wasbox maar eens een keertje proberen dan, hier is er eentje die maar 0,50 euro per deel kost. Dus met 1,= euro is je hele auto schoon, volgens een vriend van me.
volgende zaterdag mag ik hem ophalen als het goed isquote:Op maandag 12 december 2005 20:43 schreef M5 het volgende:
[..]
had je al weer 'n alfa gekocht?of je heb je nog jezelf kunnen beheersen?
naar m'n werk kan ik op de fiets. heb ook niet echt een auto nodig op't moment.quote:Op maandag 12 december 2005 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu heb je helemaal geen auto toch? Doe je alles met het OV *ril* ofso?
wat is 't geworden?quote:Op maandag 12 december 2005 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgende zaterdag mag ik hem ophalen als het goed is![]()
En je voor twee tientjes een Ak-47 verkopenquote:Op maandag 12 december 2005 20:47 schreef BoJo het volgende:
ik mis die kereltjes in Servie en Montenegro die je hele auto wassen voor 2 euro![]()
da's de 12 klepper van de 2.5 die in die 156 ligt waar 'k nog een proefrit ingedaan hebquote:Op maandag 12 december 2005 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
een 155 2.5 v6 proteo rood (bordeaux) uit 1994![]()
Heb je een fauteaux?quote:Op maandag 12 december 2005 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
een 155 2.5 v6 proteo rood (bordeaux) uit 1994![]()
Als je slim bent was je de 155 grondig met de hand als je em hebt en zet je hem helemaal in de was, gewoon in de garage doen, dagje voor uittrekken, lekker de tijd nemen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:47 schreef BoJo het volgende:
ik mis die kereltjes in Servie en Montenegro die je hele auto wassen voor 2 euro![]()
alleen ligt in de 156 een 24v met 180-190pk (ben niet zeker) en heeft de 12v maar 166pk.quote:Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef M5 het volgende:
[..]
da's de 12 klepper van de 2.5 die in die 156 ligt waar 'k nog een proefrit ingedaan heb
mooi blok.
in de 156 zit een 24 klepperquote:Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef M5 het volgende:
[..]
da's de 12 klepper van de 2.5 die in die 156 ligt waar 'k nog een proefrit ingedaan heb
mooi blok.
190 pk , ach wellicht een idee om na 2 jr ofzo er een 3.0 24v erin te laten lepelenquote:Op maandag 12 december 2005 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alleen ligt in de 156 een 24v met 180-190pk (ben niet zeker) en heeft de 12v maar 166pk.
tel daar nog maar 2 uurtje bij op z'n minstquote:Op maandag 12 december 2005 20:54 schreef PeuRac het volgende:
Shit, ik zit hier nog tot 23u, op z'n kortst
Dat zeg ik, de 12 klepper uitvoering. in de 156 190 pk (tot 2002, na 2002 192 pk)quote:Op maandag 12 december 2005 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alleen ligt in de 156 een 24v met 180-190pk (ben niet zeker) en heeft de 12v maar 166pk.
Nee, ik moest hier om 20u zijn (dus ik meld me netjes op tijd), kom ik bij die vent vraagt hij hoelang hij me moet laten wachten voordat ik pissig wordt. Komt hij net naar me toe om te vragen hoelaat ik uiterlijk weg wil. Zeg ik: morgen moet ik om 6u op, dus om uiterlijk 23u hier wegrijden zou prettig zijn, zegt hij: Is goed haal me maar op als je weg wilt, kom ik direct met je mee.quote:Op maandag 12 december 2005 20:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
tel daar nog maar 2 uurtje bij op z'n minst![]()
3.2 V6 24V GTA blokquote:Op maandag 12 december 2005 20:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
190 pk , ach wellicht een idee om na 2 jr ofzo er een 3.0 24v erin te laten lepelen![]()
nee hoor zit echt een 24 klepper inquote:Op maandag 12 december 2005 20:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de 12 klepper uitvoering. in de 156 190 pk (tot 2002, na 2002 192 pk)
Past nietquote:
ik zei altijd maakt mij niet uit, wanneer u het wilt. wat een slutslaaf was ik heaquote:Op maandag 12 december 2005 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik moest hier om 20u zijn (dus ik meld me netjes op tijd), kom ik bij die vent vraagt hij hoelang hij me moet laten wachten voordat ik pissig wordt. Komt hij net naar me toe om te vragen hoelaat ik uiterlijk weg wil. Zeg ik: morgen moet ik om 6u op, dus om uiterlijk 23u hier wegrijden zou prettig zijn, zegt hij: Is goed haal me maar op als je weg wilt, kom ik direct met je mee.![]()
de motor uit de 156 is een compleet nieuwe motor en is meteen met 24v ontwikkeld vanwege de emissies.quote:Op maandag 12 december 2005 20:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de 12 klepper uitvoering. in de 156 190 pk (tot 2002, na 2002 192 pk)
In de 156 een 24 klepper ja. ik bedoelde dus dat het blok in de 155 een 12 klepper is.quote:Op maandag 12 december 2005 21:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee hoor zit echt een 24 klepper in![]()
de v6 in de 155 is nog erfgoed van de GTV6![]()
enne de accu in de kofferbak verhuizenquote:Op maandag 12 december 2005 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Past nietde motorruimte van een 155 is door zijn lage lijn niet zo groot, de 4-cilinders liggen daarom ook gekanteld. Een 3.0 v6 24v uit een 164 (Q4) is het grootste wat er in past en dan moet er een speciaal uitlaatspruitstuk onder en het liefst zelfs cilinderkoppen van een 3.0 v6 24v uit een GTV (vanwege de koeling) erop.
Ik zie al zijn collega's nu ineens vertrekken, maar hij blijft met een paar anderen altijd na, die klant van mij blijft als het kan hangen tot ver na sluitingstijd, de vorige keer dat ik em reed werden we de kroeg waar ik em moest ophalen uitgezetquote:Op maandag 12 december 2005 21:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zei altijd maakt mij niet uit, wanneer u het wilt. wat een slutslaaf was ik hea![]()
Is ook prijzigquote:Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
enne de accu in de kofferbak verhuizen
Blijft een geil blok
[afbeelding]
Post over het hoofd gezienquote:
ik hoorde gisteren van m'n moeder dat ze de bekeuringen tarief aangepast hebben. Bekeuringen van 300 euro voor te hard rijden enzoquote:Op maandag 12 december 2005 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ook prijzigmaar wel 6 versnellingen
en dan ben je heel snel in Servie
ligt lekker vol. dat blok ziet er bijna het zelfde uit als dat ding in die 156.quote:Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
enne de accu in de kofferbak verhuizen
Blijft een geil blok
[afbeelding]
In Servie zelf?? Maar het eerste stuk is Duistland, ipv cruissnelheid 150-160 zoals we met de Jeep deden kan je nu 160-170 rijden en met zo'n 3.0 24v makkelijk 180.quote:Op maandag 12 december 2005 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoorde gisteren van m'n moeder dat ze de bekeuringen tarief aangepast hebben. Bekeuringen van 300 euro voor te hard rijden enzo![]()
![]()
![]()
* PeuRac wordt chjagerijnig bij het zien van deze foto, hij wil ook een 155 v6quote:Op maandag 12 december 2005 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Post over het hoofd gezien![]()
[afbeelding]
Maar dan met deze velgen:
[afbeelding]
weliswaar 15 inch maar valt niet zo op en prima om de winter door te komen en vind ze niet eens lelijk.
Ja Servie en Montenegroquote:Op maandag 12 december 2005 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Servie zelf?? Maar het eerste stuk is Duistland, ipv cruissnelheid 150-160 zoals we met de Jeep deden kan je nu 160-170 rijden en met zo'n 3.0 24v makkelijk 180.
Wel verrot dat de boetes veel duurder zijn geworden, hoewel we niks gehad hebben afgelopen zomer en echt rustig reed je niet daar langs de kustweg
waarom wil je wel geld in emmers roest stoppen danquote:Op maandag 12 december 2005 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac wordt chjagerijnig bij het zien van deze foto, hij wil ook een 155 v6
NOG lastigerquote:Op maandag 12 december 2005 21:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja Servie en Montenegro![]()
Met die 155 zal het flink lastiger zijn me in te houden en niet te gaan inhalen.![]()
^^^ik denk het, hij zegt hetquote:Op maandag 12 december 2005 21:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom wil je wel geld in emmers roest stoppen dan![]()
![]()
ja maar toen had ik gezopenquote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
NOG lastigerJe reed daar zoals Joep op Zandvoort: Ja ik ga niet zo hard en haal niet zoveel in.
![]()
![]()
Ik zit heel erg te twijfelen, aan de ene kant wil ik em heel graag en als ik vast werk krijg voordat die verkocht is koop ik em (emotieel), maar ik zou het ook niet erg vinden als hij er dan niet meer is (rationeel).quote:Op maandag 12 december 2005 21:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom wil je wel geld in emmers roest stoppen dan![]()
![]()
leg het geld op zij, en na 2 of 3 maanden werk koop je een 155 v6 of als je per se old style wilt een mooiere klassiekerquote:Op maandag 12 december 2005 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te twijfelen, aan de ene kant wil ik em heel graag en als ik vast werk krijg voordat die verkocht is koop ik em (emotieel), maar ik zou het ook niet erg vinden als hij er dan niet meer is (rationeel).
^^^with stupidquote:Op maandag 12 december 2005 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
leg het geld op zij, en na 2 of 3 maanden werk koop je een 155 v6 of als je per se old style wilt een mooiere klassieker![]()
Dat was niet de enige keer hoorquote:
het kan veul slimmer en leuker hoorquote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was niet de enige keer hoor![]()
![]()
@Alfistiik weet dat het niet slim is, maar als ik slim een auto zil kopen koop ik er een voor 100 euro met een jaar APK (zoals mn broertje) waarmee ik 1 op 15 kan rijden en als hij de nieuwe apk niet haalt gewoon naar de sloop breng. Hij betaald per 3 maanden wat ik per maand betaal
en ik heb pas een 1.8 8v
Hij scheld jou nu ook uit hoorquote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt het wel makkelijk hea vanavond, ik doe het meeste typ werk![]()
WER-KEN voor je GELD , SIM-PELquote:Op maandag 12 december 2005 21:26 schreef PeuRac het volgende:
een Giulia is ook altijd nog een droom van me, net als een Maserati BiTurbo, of een Lancia Beta, of een 75 v6, maar er ontbreekt een heel belangrijk element, GELD.
Dus daarom koop je een klassieker die zo gaar als boter is en die minimaal nog eens 10000 euro nodig heeft om hem weer goed en veilig de weg op te krijgen??quote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
@Alfistiik weet dat het niet slim is, maar als ik slim een auto zil kopen koop ik er een voor 100 euro met een jaar APK (zoals mn broertje) waarmee ik 1 op 15 kan rijden en als hij de nieuwe apk niet haalt gewoon naar de sloop breng. Hij betaald per 3 maanden wat ik per maand betaal
en ik heb pas een 1.8 8v
Doe ik ook, maar nu levert dat niet zoveel opquote:
niet zo kansloos jongen, waar zijn je idealen geblevenquote:Op maandag 12 december 2005 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar nu levert dat niet zoveel open ik ben op zoek naar werk wat wel fatsoenlijk betaald
Kan altijd nog op de taxi gaan zitten
^^^^^ avec stupidequote:
Ik ben opgevoed met klassieker liefhebberijquote:Op maandag 12 december 2005 21:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dus daarom koop je een klassieker die zo gaar als boter is en die minimaal nog eens 10000 euro nodig heeft om hem weer goed en veilig de weg op te krijgen??
* Alfisti snapt het nog steeds niet
ehh.... bakken met geld? Ik weet alleen dat je een Volvo 440 en een 155 1.8 hebt gehad, dat noem ik nou geen bakken met geld dus vertel eens.quote:Op maandag 12 december 2005 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed met klassieker liefhebberijalleen ligt mijn hart in Italië en mn vaders meer in Engeland. Dat wil nog wel eens botsen. En voor als je het nog wist, als het op auto's aankomt geef ik bakken met geld uit aan dingen waarmee iedereen me voor gek verklaart.
Dan doet BoJo het beter als jijquote:Op maandag 12 december 2005 21:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
^^^^^ avec stupide
Ik had op mijn 21e een 155 1.7, op mijn 23ste een 155 2.0 8v en 25ste een 155 Evo 2.5 V6 en nu op mijn 26ste een GTV V6 turbo > allemaal betaald omdat ik er hard voor werk.
vergeet z'n 33 nietquote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ehh.... bakken met geld? Ik weet alleen dat je een Volvo 440 en een 155 1.8 hebt gehad, dat noem ik nou geen bakken met geld dus vertel eens.
beter ?quote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan doet BoJo het beter als jijen ik werk er ook hard voor hoor
mn moeder was laatst boos op mij dat ik liep te klagen dat ik een snellere auto wou. Omdat zij dat vroeger nooit konden betalen (alleen Simca's die na max 2jr uit elkaar vielen), maar mn ouders hadden op hun 25e al een koopwoning
![]()
Je moet het in verhouding zien en die 440 had ik ondertussen nog in elkaar geredenquote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ehh.... bakken met geld? Ik weet alleen dat je een Volvo 440 en een 155 1.8 hebt gehad, dat noem ik nou geen bakken met geld dus vertel eens.
Die heb ik welquote:Op maandag 12 december 2005 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet zo kansloos jongen, waar zijn je idealen gebleven![]()
ik wilde op een gegeven moment als escorthoeren chauffeur werken![]()
![]()
Mooie autoquote:Op maandag 12 december 2005 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Post over het hoofd gezien![]()
[afbeelding]
Maar dan met deze velgen:
[afbeelding]
weliswaar 15 inch maar valt niet zo op en prima om de winter door te komen en vind ze niet eens lelijk.
sterktequote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik welmaar die zijn een beetje aan het slapen op het moment
moet eerst een leuke baan vinden. Ik heb nu bedacht dat ik iets van 3 á 4 dagen in de week wil en daarnaast een hbo studie volgen. Zodat ik toch geld heb en nog doorstudeer.
die is er al af, maar krijg ik er wel bijquote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mooie auto
Nee, maar in zomer weer turrismo's eronder!
Ga je die trekhaak laten zitten?
Voor zover ik weet is er geen gele bij de club, maar geel is wel een kleur waar Sam Van Lingen zijn demo's vaak in spoot en SaVaLi is Nocitec dealer.quote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef Sjoewe het volgende:
Wow. Er staat hier in Utrecht een felrode 155 2.5 hele grote novitec sticker ()op de zijkant, dikke brulpijp eronder. (
).
Is dat een bekende auto?
dude! dat zijn peanuts! Nog geen 1000 euro bij elkaar, als je dit al een hoop geld vind doe dan jezelf een lol en koop geen 155 V6!!!!!!quote:Op maandag 12 december 2005 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet het in verhouding zien en die 440 had ik ondertussen nog in elkaar geredenVerder heb ik aan die 155 ook al wat kleine dingetje gedaan die ook geld kosten net zoals bij de 33. Vooral die laatste heb ik veel geld in gestopt, Remus uitlaat, injectors reviceren, koppakking vervangen (laten doen), koelsysteem helemaal doorgespoelt, kachelradiateur vervangen en nog eens een keer koelvloeistof enz.
quote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dude! dat zijn peanuts! Nog geen 1000 euro bij elkaar, als je dit al een hoop geld vind doe dan jezelf een lol en koop geen 155 V6!!!!!!
Eeuh, dat waren reparaties toen ik nog geen 250euro in de maand verdiendequote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dude! dat zijn peanuts! Nog geen 1000 euro bij elkaar, als je dit al een hoop geld vind doe dan jezelf een lol en koop geen 155 V6!!!!!!
er staat rodequote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen gele bij de club, maar geel is wel een kleur waar Sam Van Lingen zijn demo's vaak in spoot en SaVaLi is Nocitec dealer.
dat moet je geen auto gaan rijden...........quote:Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, dat waren reparaties toen ik nog geen 250euro in de maand verdiende![]()
favoriet van m'n paquote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef PeuRac het volgende:
Kan natuurlijk ook een poosje sparen en dan gewoon zo een kopen klik
Ik heb het er ook voor over hoorquote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dat moet je geen auto gaan rijden...........![]()
Even een groffe schatting, denk dat ik in 5 jaar al meer dan 20000 euro aan Alfa's heb uitgegeven maar dat maakt mij geen zak uit > een hobby kost geld.
Dan moet je simpel kijken: KAN ik het betalen? Als je al loopt te miepen voor normaal onderhoud lijkt het me "niet verstandig" ( zacht uitgedrukt ) om een restauratie Alfetta GTV ( kijk eens wat daar de onderdelen van kosten! ) of een 155 V6 te kopen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het er ook voor over hoorik wil alleen altijd meer
dit keer ben ik met stupidos ^^quote:Op maandag 12 december 2005 21:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan moet je simpel kijken: KAN ik het betalen? Als je al loopt te miepen voor normaal onderhoud lijkt het me "niet verstandig" ( zacht uitgedrukt ) om een restauratie Alfetta GTV ( kijk eens wat daar de onderdelen van kosten! ) of een 155 V6 te kopen.
wat is er morgenquote:Op maandag 12 december 2005 21:52 schreef GizartFRL het volgende:
Ik kan de slaap gvd niet vatten.
Ben veel te zenuwachtig voor morgen.
Morgenochtend 10.45 is de keizersnede.quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ooohwSPANNEND
maar uhm, staat ie geschedulded ofzo![]()
![]()
Moet er wat fout gegaan zijn dan?quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef BoJo het volgende:
gast je bent net zo oud als ik, wat is er fout gegaan ?![]()
![]()
![]()
ooohquote:Op maandag 12 december 2005 22:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Morgenochtend 10.45 is de keizersnede.
Wegens een stuitligging.
mjah of er gaat wat fout met mijquote:Op maandag 12 december 2005 22:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Moet er wat fout gegaan zijn dan?
ligt toch aan hem dusquote:Op maandag 12 december 2005 22:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
mja, dan zou er met mij ook wat fout gaan
Dank jequote:
dat word niet slapen kerelquote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dank je
Eerst maar afwachten of alles goed gaat bedenk ik me nu net..
mooie kikkerquote:Op maandag 12 december 2005 22:43 schreef Alfisti het volgende:
heersende reclame!!!
http://img213.imageshack.us/img213/1448/dsc039148zo.jpg
nee, wasdaquote:Op maandag 12 december 2005 22:47 schreef GizartFRL het volgende:
Iemand bekend met Rosto AD?
Bierquote:Op maandag 12 december 2005 23:15 schreef hermandeperman het volgende:
Leren bier drinken :')
Mark, topic voor jou
pruts reclame jaartallen telt niet, eens kijken wie er meer 4wd auto heeft verkocht..........quote:Op maandag 12 december 2005 22:43 schreef Alfisti het volgende:
heersende reclame!!!
http://img213.imageshack.us/img213/1448/dsc039148zo.jpg
ik wou net zeggen jaquote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef Hugster het volgende:
die VAG bonker is ook weer op z'n pikkie getrapt![]()
die gekke tukker?quote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is een echte diehard fan, in de roots bij die gekke tukker
er stroomt volkswagen bloed door dat kereltjequote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
vandaar dat ie zo onverstaanbaar praatquote:Op maandag 12 december 2005 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
Een Italiaan met Duits bloed, wie had dat ooit gedacht
Wat nou weer :Squote:
quote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
als dat waar is over ThaFreak. Dan wil ik de fiets terug van mijn oma die de moffen mee genomen hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
ik zwaai toch ook terugquote:Op maandag 12 december 2005 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat nou weer :S
ik zwaar gewoon vriendelijk naar je is het weer niet goed
mja, paar jaar gelee was dat andersquote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis de waarheid
en het feit dat de nieuwe wrx tijdens een eerste test al klop kreeg van een renault megane rs......
en dan begin ik nog niet over het interieur van de wrx.....wat lijkt alsof het uit een suzuki alto komt![]()
ja en nu niet opeens gaan slijmen hequote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zwaai toch ook terug![]()
![]()
lieve markieparkiesnarkiefarkie![]()
je kan het lekker nietquote:Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja en nu niet opeens gaan slijmen he
Want je deed eerst nog :S
:S <-- waarom was dat dan he
STERF JIJquote:Op maandag 12 december 2005 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
kan het welquote:
ja hallo wat moet ik anders met mijn geweldige vrije tijdquote:
ban roepen is zelf krijgen, dat weet je hequote:
NEE, ik zeg het lekker nietquote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan het wel
EN IK WIL ANTWOORD EN WEL NU
quote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis de waarheid
en het feit dat de nieuwe wrx tijdens een eerste test al klop kreeg van een renault megane rs......
en dan begin ik nog niet over het interieur van de wrx.....wat lijkt alsof het uit een suzuki alto komt![]()
als jij ook gebant word dan vanwege je doodsverwensingquote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ban roepen is zelf krijgen, dat weet je he![]()
KIKKERquote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk persoonlijk dat een WRX langer blijft rijden dan een Megane RSRenault.
Jij afgekeurde triangel jostie waar van zijn solo cariere mislukt isquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
als jij ook gebant word dan vanwege je doodsverwensing![]()
![]()
Kikker? ^%*$^%#"e:Op maandag 12 december 2005 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
KIKKER![]()
[..]
Jij afgekeurde triangel jostie waar van zijn solo cariere mislukt is
ja je ging weg. TIEFT OP DANquote:
Har har har.quote:Op maandag 12 december 2005 23:46 schreef Hugster het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8400730120188776481![]()
![]()
Het 99 model blijft toch altijd de mooiste die er isquote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeg zeg zeg zeg zeg, je mag dan wel smufr zijn, maar je blijft een klein opdondertje natuurlijk hè!quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het 99 model blijft toch altijd de mooiste die er is
HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ jij!quote:
Ik wil hem ooit nog eens kopenquote:
sorryquote:Op maandag 12 december 2005 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg zeg zeg, je mag dan wel smufr zijn, maar je blijft een klein opdondertje natuurlijk hè!
kom eens langs en probeer het eens.....en ik leg dat girafnek lichaam van je in de knupquote:Op maandag 12 december 2005 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ jij!
Ga jij eerst een tegen de muur aan staan en je zelf eens kijken hoe groot je bent.
Dan kom je er al snel achter dat je de perfecte lengte hebt voor het spel dwerg werpen.
Dus als ik jou was zou ik nog even na denken over je uitspraak
Een betonblok en een vijver in de tuin is voldoende om je te verzuipen
quote:Op maandag 12 december 2005 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ jij!
Ga jij eerst een tegen de muur aan staan en je zelf eens kijken hoe groot je bent.
Dan kom je er al snel achter dat je de perfecte lengte hebt voor het spel dwerg werpen.
Dus als ik jou was zou ik nog even na denken over je uitspraak
Een betonblok en een vijver in de tuin is voldoende om je te verzuipen
Man ik verzuip je nog in een plasje water als het even geregend heeft buiten achterlijk nep mof.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry![]()
[..]
kom eens langs en probeer het eens.....en ik leg dat girafnek lichaam van je in de knup![]()
He aan mij ligt het nietquote:
SS? WTF gast ben jij ook al een verkapte mof?quote:
wie is de hoeremof nou dan, kneusquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Man ik verzuip je nog in een plasje water als het even geregend heeft buiten achterlijk nep mof.
quote:Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wie is de hoeremof nou dan, kneus![]()
[..]
quote:In het Wilhelmus wordt "van Duitsen bloed" erg vaak vervangen door "van Dietsen bloed". Niet juist. De originele, niet gemoderniseerde versie van het Wilhelmus spreekt immers van "van Duytschen bloed" en ook de moderne versie welke we sinds 1932 gebruiken spreekt wel degelijk van "van Duitsen bloed". Volgens de semantiek welke het woord "Duits" vandaag heeft, lijkt het alsof het Wilhelmus zegt dat Willem van Oranje een Duitser is. Dillenburg ligt inderdaad in Duitsland, maar dat is niet wat het Wilhelmus bedoelt.
In het verleden was "Duits" een neutraal woord. De vele volkeren waaruit de gebieden waaruit, onder andere, Nederland en Duitsland bestonden, werden Duitse volken genoemd. Vandaag spreken we nog van Nederduitse (bijv. Nederlands) en Hoogduitse (bijv. Duits) talen.
Dat veranderde toen Pruisen ophield te bestaan en Duitsland werd. Duits was nu geen neutraal woord meer en kreeg zijn huidige betekenis. Vanzelfsprekend beschreef men het Nederlandse sinds die tijd niet meer met Duits.
Hoe zit het met Diets? Diets en Duits zijn hetzelfde woord, het woord zelf komt van het Middelnederlandse woord diet wat volk betekent. In Noord-Nederlandse dialecten sprak men over Duits, in Zuid-Nederlandse dialecten over Diets. Diets heeft zijn oorspronkelijke betekenis wel enigszins behouden. Alhoewel het Wilhelmus letterlijk het woord Duits bezingt, zou het gebruik van "Diets" inhoudelijk dichter bij de originele betekenis komen.
anders ga je ff LFS of NFS:MW spelenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Spuiten en slikken, voor de dommen onder ons.
LOL GMTA LMAOPIMPquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
anders ga je ff LFS of NFS:MW spelen
schelden is een teken van zwaktequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wie is de hoeremof nou dan, kneus![]()
[..]
van 01-01-5 tot en met nuquote:50. (76) ook_gek 44758 (+11031)
ROFLONTPLOFFELquote:
ROFLPANTOFFELquote:
heb ik vanmiddag nog zitten luisteren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Ruffneck rules the hardcores scene [gabbersmilie.gif]
Meesterlijk nummer blijft datquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb ik vanmiddag nog zitten luisteren.
Ruffneck rules the hardcore scene hardcore secen. And if you cant lif whit that. FUCK YOU ALL FUCK YOU ALL
Maar dan in het coccect engels![]()
Mooiste is dat het nummer nooit commerciaal had mogen gaan. Echter is dit wel gebeurd met als gevolg dat het in de Top 40 terecht kwam. De eerste weken hebben ze het niet kunnen uitzenden op TV omdat er helemaal geen videoclip bij was. Men hoopte ook dat hij snel zou dalen en uit de top 40 zou verdwijnen. Echter steeg dat nummer als een debiel met als gevolg dat ze er maar een video clip bij gemaakt hebben en als ik me niet vergis is het een top 5 notering geworden.quote:
ben ik goed he met mijn top 5 noteringquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
Artiest: JUGGERNAUT
Titel: Ruffneck Rules Da Hardcore Scene
Weken: 10
Meer info over Juggernaut bij
Hitverloop:
JAAR WEEKNR DATUM POSITIE
1997 13 05-04-1997 35
1997 14 12-04-1997 33
1997 15 19-04-1997 17
1997 16 26-04-1997 12
1997 17 03-05-1997 9
1997 18 10-05-1997 8
1997 19 17-05-1997 13
1997 20 24-05-1997 16
1997 21 31-05-1997 21
1997 22 07-06-1997 36
Is wel een beetje het einde van de gabber ook dat nummerquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben ik goed he met mijn top 5 notering![]()
Zat er erg dicht bij.
dat is waar ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is wel een beetje het einde van de gabber ook dat nummer
JAAAAAAAAAAAAquote:Come show me your hardcore feelings with your raving meanings
'Cause I don't know the way to groove.
I've never learned to dance this fast and I don't know how to move.
When the beats kicking hard and the beats kicking low
Okay I think it is unique.
But I rather like to dance with you like we did cheek to cheek.
Come show me your hardcore feelings with your raving meanings
From the bottom of your soul.
ngs with your raving meanings
Hardcore feelings with raving meanings
I feel I'm gonna loose control.
When the beats kicking hard and the beats kicking low
Would you give me one more chance.
Hardcore feelings with raving meanings
I feel I like to dance.
La la la la la la...
Ik ga echt kapot jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
Herman gaat emotioneel kapot aan radio silverbird
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |