Geduld is een schone zaak. Ze zijn in de maak.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:53 schreef Classics het volgende:
* profiel volgt *
waar blijven die foto's![]()
een keertje met mijn vriendin gedaan een triootje met een she-male in Thailand, o jee zijn we toch sekstoeristenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe komen die she-males zo ongelooflijk mooi? Of is dit een soepje? Anyway, ze zijn vaak zo supervrouwelijk, op hun pik na. Wonderlijk.
Ik zou het er wel mee kunnen. Mits boven de 18 uiteraard.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe komen die she-males zo ongelooflijk mooi? Of is dit een soepje? Anyway, ze zijn vaak zo supervrouwelijk, op hun pik na. Wonderlijk.
Ik zou het er wel mee kunnen. Mits boven de 18 uiteraard.
tja, wat je leuk vind hè.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
een keertje met mijn vriendin gedaan een triootje met een she-male in Thailand, o jee zijn we toch sekstoeristen, ze was uiteraard boven de 18 en heel mooi, was een erg leuke ervaring.
zij is het sekstoerismequote:Op woensdag 14 december 2005 11:31 schreef FuifDuif het volgende:
Jij ook foei Lupa. Vertel mij liever wat je van de ideeën hier over sekstoerisme vindt.
excusesquote:Op woensdag 14 december 2005 11:31 schreef FuifDuif het volgende:
Graag wel even ontopic blijven mensen. Als jullie willen praten over seks met een shemale, open er dan maar een eigen topic over. Jij ook foei Lupa. Vertel mij liever wat je van de ideeën hier over sekstoerisme vindt.
Je praat anders wel poep.quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb toch niet geschreven dat ik aan sekstoerisme doe of het met minderjarigen doe???
achquote:
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje, ik ken werkelijk zo een organisatie die vrijwillig op pedo-jacht gaat in Thailand .
Gezellig, weekje genieten op een nieuwe manier,quote:
als je de juiste poppetjes neerknuppelt hou je er misschien nog geld aan over oookquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:59 schreef KeessieX het volgende:
[..]
Gezellig, weekje genieten op een nieuwe manier,
Stand, bier, en vieze mannen in elkaar knuppelen![]()
![]()
![]()
Ik heb begrepen dat men in Brazilië buitengewoon vroeg buitengewoon actief is op seksueel gebied, dat relativeert het weer, geld hoef je daarvoor niet mee te brengen, vraag wel om een ID en neem extra pak condooms mee zou ik zeggenquote:Op maandag 12 december 2005 22:09 schreef Classics het volgende:
wat een hoop ziekigheid is er toch in de wereld![]()
Bovenstaande is ook mijn ondervinding. De vrouwen zijn er inderdaad tamelijk vrijpostig (naar wat ik van vrienden vernomen heb, is Brazilie daarin binnen heel Zuid-Amerika uitzonderlijk) en de moraal is er niet strikt. Zo heb ik in Nederland nog nooit levensgrote kartonnen beelden van de volgende Playmate op straat zien staan.quote:Op maandag 12 december 2005 22:49 schreef Phooka het volgende:
Overigens is het wel zo dat in Brazilië de seksuele moraal veel vrijer is dan hier. Het is voor mannen en voor vrouwen heel normaal om een 'ficar' mee te nemen voor een nachtje. Ze doen ook minder moeilijk over biseksualiteit bij mannen. Op zich zou West-Europa op bepaalde vlakken nog best een voorbeeld kunnen nemen aan Brazilië...
En geheel bij de prijs inbegrepen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:31 schreef Vitalogy het volgende:
Ja lekker makkelijk het heilig boontje uithangen als je daar al een neukslet op je hebt wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |