abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33011975
Wie van de heren hier is wel eens als sekstoerist naar (bijvoorbeeld) Brazilië geweest, waar je voor weinig geld jonge meisjes kunt neuken? Het komt best veel voor heb ik begrepen, dus er zullen vast wel eens mensen van hier iets dergelijks hebben ondernomen. Zo ja, wat was je ervaring en heb je het vaker dan één keer gedaan? Zijn er bepaalde tips, zoals specifieke plaatsen en specifieke namen?
pi_33011985
feest
pi_33011992
bij voorkeur minderjarig?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_33012013
ik ken wel een organisatie die pedofielen zoals jij dood maakt in motelkamertjes, terwijl ze sex hebben met minderjarige hoertjes, fuifduif.
  maandag 12 december 2005 @ 12:59:06 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33012037
Ga je een reis boeken, Fuif?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 12 december 2005 @ 12:59:15 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33012039
Ik meen een keer een website gezien te hebben voor mensen die dat soort dingen willen doen in Thailand. Soort van forum waar ervaringen werden uitgewisseld en plekken besproken waar ze de meeste lol hadden

Nee, ik ga niet googlen voor je.
The truth was in here.
pi_33012048
heeft bhfh niet al eens een dergelijk topic geopend?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_33012064
neem ook even wat drugs mee dan.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_33012070
Geil, ik wil wel mee FD
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_33012072
BHFH, toch?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_33012081
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
heeft bhfh niet al eens een dergelijk topic geopend?
Zijn BHFH en Fuifduif niet dezelfde groepskloon dan?
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_33012086
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
neem ook even wat drugs mee dan.
feest
pi_33012095
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef the900 het volgende:

[..]

Zijn BHFH en Fuifduif niet dezelfde groepskloon dan?
ik denk dat het een cookieprobleem is.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 12 december 2005 @ 13:01:11 #14
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_33012113
TVP

Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_33012156
Ha ha ha, wat zijn weer weer grappig met die eeuwenoude BHFH vergelijking .
pi_33012177
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:59 schreef Copycat het volgende:
Ga je een reis boeken, Fuif?
Nee, is niet voor mij, CC. Dit is simpelweg een topic om over dit specifieke onderwerp te praten. Ik ben toevallig de TS, maar het had Salvad0r ook kunnen zijn.
pi_33012185
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:02 schreef FuifDuif het volgende:
Ik maakte geen grapje, ik ken werkelijk zo een organisatie die vrijwillig op pedo-jacht gaat in Thailand .
pi_33012198
Schopje naar Travel?

Maar welke leeftijd had je ongeveer in gedachte Fuif?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 12 december 2005 @ 13:04:31 #19
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33012203
1 woord: metHIVbesmettekutjes
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33012209
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik maakte geen grapje, ik ken werkelijk zo een organisatie die vrijwillig op pedo-jacht gaat in Thailand .
Die vinden het zeker alleen geil om het te zien, ipv zelf doen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 12 december 2005 @ 13:05:12 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33012226
Ik denk dat áls er al users zijn die op dit soort seksvakanties gaan, zij hier niet open en bloot over zullen uitweiden.
pi_33012268
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat áls er al users zijn die op dit soort seksvakanties gaan, zij hier niet open en bloot over zullen uitweiden.
Nou als ik zie wat voor topics er zoal voorbij komen in SEX, zou mij dat niets verbazen hoor.
pi_33012397
Er zijn ook genoeg schoolpleinen in Nederland, me dunkt. Kwestie van snoepgoed beloven en vervolgens de bosjes in te duiken.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_33012664
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Die vinden het zeker alleen geil om het te zien, ipv zelf doen.
Neuh.
Die houden gewoon niet zo van pedofielen .
.
pi_33012736
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:11 schreef Aurelianus het volgende:
Er zijn ook genoeg schoolpleinen in Nederland, me dunkt. Kwestie van snoepgoed beloven en vervolgens de bosjes in te duiken.
Snoepgoed? Ach, voor een paar euro meer kun je wat GHB scoren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Donald Duck held maandag 12 december 2005 @ 13:24:53 #26
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33012769
matige poging tot reltopic
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 12 december 2005 @ 13:29:42 #27
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_33012895
In Brazilië wordt er helemaal niet raar opgekeken als je als 30/40'r met een meisje van rond de 17 scharrelt . Gewoon een kwestie van de familie een beetje pappen en nat houden. Als Nederlander die wat te verteren heeft is het allicht beter dan zo'n salsa dansende kansloze hangjongere waar ze anders zwanger van wordt.

Nee, Brazilië is het land bij uitstek voor dit soort trips. Als je gelukt heb krijg je niet alleen de dochter maar ook de moeder en eventueele (half)zusje. Praat ik verder niet over nichtjes en tantes die best wel moeite willen doen voor een warme hap.....
I'm a Website Baker!
  maandag 12 december 2005 @ 13:33:37 #28
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_33012992
Roemenie gaan altijd veel Duitsers naartoe met de auto
pi_33013022
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:29 schreef i2Paq het volgende:
In Brazilië wordt er helemaal niet raar opgekeken als je als 30/40'r met een meisje van rond de 17 scharrelt . Gewoon een kwestie van de familie een beetje pappen en nat houden. Als Nederlander die wat te verteren heeft is het allicht beter dan zo'n salsa dansende kansloze hangjongere waar ze anders zwanger van wordt.

Nee, Brazilië is het land bij uitstek voor dit soort trips. Als je gelukt heb krijg je niet alleen de dochter maar ook de moeder en eventueele (half)zusje. Praat ik verder niet over nichtjes en tantes die best wel moeite willen doen voor een warme hap.....
.
pi_33013063
Ik ga wel eens naar Texel maar ben ze nog niet tegengekomen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 12 december 2005 @ 13:36:06 #31
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_33013064
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef Salvad0R het volgende:
ik ken wel een organisatie die pedofielen zoals jij dood maakt in motelkamertjes, terwijl ze sex hebben met minderjarige hoertjes, fuifduif.
Zulke instellingen zouden subsidie moeten krijgen.
pi_33013140
Ik ben wel eens benaderd door een gozer die zijn zusje aanbood voor maar tweeeneenhalve gulden.
Alleen stakkers gaan op dit soort dingen in.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33013217
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:39 schreef longinus het volgende:
Ik ben wel eens benaderd door een gozer die zijn zusje aanbood voor maar tweeeneenhalve gulden.
Alleen stakkers gaan op dit soort dingen in.
Inderdaad, veel te duur.
pi_33013252
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Inderdaad, veel te duur.
Zeker als die gozer 80 is en z'n zusje 73.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_33013263
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:44 schreef r_one het volgende:

[..]

Zeker als die gozer 80 is en z'n zusje 73.
En ze geen armen en benen heeft.
  maandag 12 december 2005 @ 13:45:43 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33013286
nee, sorry ts, ik heb dat nog nooit gedaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33013292
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Inderdaad, veel te duur.
Nou je het zegt
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33013295
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:29 schreef i2Paq het volgende:

Tell us more
pi_33013303
wat een ziek topic
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:56 schreef FuifDuif het volgende:
Zijn er bepaalde tips, zoals specifieke plaatsen en specifieke namen?
dat jij dit vraagt zegt genoeg over jou.
  maandag 12 december 2005 @ 13:48:07 #40
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_33013344
Goed topic!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  Moderator maandag 12 december 2005 @ 13:48:36 #41
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_33013352
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Schopje naar Travel?
Nee.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_33013380
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Nee.
Er loopt al een Brazilie-topic in TRV?
.
pi_33013458
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, is niet voor mij, CC. Dit is simpelweg een topic om over dit specifieke onderwerp te praten. Ik ben toevallig de TS, maar het had Salvad0r ook kunnen zijn.
Opgebokt, net of ik ooit een pedo-topic zou openen
pi_33013657
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:52 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Opgebokt, net of ik ooit een pedo-topic zou openen
En raad de fokker met een SOA dan?
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef BennyNL het volgende:
1 woord: metHIVbesmettekutjes
.
pi_33013675
pi_33014162
Ik ben nog nooit naar Brazilië geweest, en ben dat ook niet van plan
You're living in a fantasy... world...
pi_33014505
Persoonlijk vind ik het een beetje ziek om misbruik te maken van het feit dat er mensen in deze wereld zijn die echt niets hebben en daarom van ellende hun lichaam maar verkopen.

Kijk, kom je nu iets lekkers tegen wat jou ook lekker vind ok, maar ik vind het dus echt een beetje ziek om misbruik te maken van...

Zeker als het om jongere meisjes gaat, hun hele leven wordt erdoor vergalt, lopen op hun 13de ofzo al met een kind op hun arm van een of andere ranzige toerist die mooi de benen heeft genomen, hebben vaak de meest ranzige ziekte's van diezelfde ranzige toeristen...

En dan hebben ze nog niets, netaan eten, hun kinderen kunnen ze niet eens normaal groot brengen, de meisjes zijn weer gedoemd tot de hoer spelen, de jongens vaak ook, veel lijmsnuiverij van ellende maar enzo.

Nee, vind iemand die dat doet geen prettig persoon.....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator maandag 12 december 2005 @ 15:06:36 #48
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_33015293
Persoonlijk vind ik mensen die betalen voor seks sowieso ziek. Of dat nu hier gebeurt, of in het buitenland.

Maar denk dan ook even aan de kleren die je aan je lijf hebt en kijk voor de gein eens naar wat voor label daar aan zit. Of de kralenketting die je om hebt. Made in China toevallig? Wordt ook gemaakt door kindertjes onder de meest afgrijzelijke omstandigheden. Giftige dampen, vrouwen die ontslagen worden zodra ze zwanger zijn, werkdagen van 15 uur of meer en ga zo maar door.

Wat vind je van de personen die deze producten kopen?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 12 december 2005 @ 15:26:22 #49
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_33015820
Brazilië is best een mooi land om op vakantie te gaan. Voor een eerste indruk van het land boek je gewoon volgende zomer de rondreis vanuit Natal.
7 dagen rond trekken per bus en "veel" van het land zien. Daarna 7 dagen in en rond het hotel hangen all in.

Voor de beste tips ter plaatse ga naar de nacht portier van het hotel of de eerste de beste taxi. Die mensen weten je wel te vertellen waar je zou moeten zijn.

Uit persoonlijke ervaring kan ik vertellen zoek een discotheek waar de vrouwen ook moeten betalen.
We waren daar opstap met een groot gedeelte van de groep van de rondreis. Het is zeker de moeite om die paar cent te lappen voor je vriendin. Mocht je per ongeluk in een "foute" discotheek terecht komen dan zijn de verhoudingen ongeveer zo:

Van de "vrouwen" die niet blank zijn is ongeveer 75% bereid om met je mee te gaan voor een paar euro. Van die 75% is minimaal de helft nog niet helemaal vrouw.
Het wordt nog leuker als je als man zijnde rustig aan de bar staat met je vriendin en dan grijpt iets wat er uit ziet als vrouw gewoon vol in je kruis. En dan op je beste engels maar duidelijk maken dat die blanke meid die naast je staat het gratis met je doet en dat ze dus moet opzouten.

Maar goed ieder zijn eigen ding. Mijn ding is het in ieder geval niet.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_33016975
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Persoonlijk vind ik mensen die betalen voor seks sowieso ziek. Of dat nu hier gebeurt, of in het buitenland.

Maar denk dan ook even aan de kleren die je aan je lijf hebt en kijk voor de gein eens naar wat voor label daar aan zit. Of de kralenketting die je om hebt. Made in China toevallig? Wordt ook gemaakt door kindertjes onder de meest afgrijzelijke omstandigheden. Giftige dampen, vrouwen die ontslagen worden zodra ze zwanger zijn, werkdagen van 15 uur of meer en ga zo maar door.

Dat vind ik ook ziek, wordt letterlijk ziek van het feit dat mensen zo afschuwelijk egocentrisch zijn en alleen in hun eigen kadertjes denken en niet erbuiten kijken...

Maarja, ik ben dan ook een verstokte wereldverbeteraar, een moraalridder van heb ik jou daar en geef gaarne het een en ander op in het leven om mezelf recht aan te kunnen kijken in de spiegel...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33017182
Die meisjes zijn heus niet beter af als je niet met ze naar bed gaat, net als de kleuters in de fabrieken liever voor een paar cent bikkelen dan doodgaan van de honger.
pi_33017430
En daarom moet je het maar gewoon doen???

Hoe kan je nog naar jezelf kijken en niet over je nek gaan van jezelf zeg als je weet dat zo'n meisje gedwongen is dat te doen, dat ze doodongelukkig is?
pi_33017545
straks denken ze echt dat we een pedonetwerk zijn hier
  maandag 12 december 2005 @ 16:32:55 #54
135389 AtraBilis
Met stille trom vertrokken.
pi_33017572
Houellebecq schrijft, met betrekking tot de kosten, het volgende (dan voor Thailand):
quote:
'Het is seksuele slavernij!' brulde Josiane, die hem niet had gehoord. 'Er is geen ander woord voor!'

Ik gaapte een beetje. Ze wierp me een duistere blik toe maar vervolgde, alle aanwezigen tot getuige nemend: 'Jullie vinden het dus niet schandalig dat die dikke vette varkens hier voor een habbekrats zomaar een grietje kunnen komen pakken?'

'Niet voor een habbekrats...' protesteerde ik bescheiden. 'Ik heb drieduizend baht betaald, dat is ongeveer dezelfde prijs als in Frankrijk.' Valérie draaide zich om en keek me verbaasd aan. 'Dan hebt u wel wat veel betaald...' merkte Robert op. 'Nou ja, als het meisje de moeite waard was...'
Het is tijd voor wat anders.
pi_33017630
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:27 schreef erodome het volgende:

Hoe kan je nog naar jezelf kijken en niet over je nek gaan van jezelf zeg als je weet dat zo'n meisje gedwongen is dat te doen, dat ze doodongelukkig is?
Mij niet gezien hoor, ik doe niet aan betalen voor een van de weinige dingen die je gratis kunt krijgen in het leven.

Dat ze waarschijnlijk ongelukkig is kun je toch weinig aan doen, maar bedenk wel dat ze anders misschien niets te eten heeft, en nu wel.
  maandag 12 december 2005 @ 16:36:42 #56
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_33017681
Toch heeft Fuifduif het volgens mij zelf nog niet over minderjarigen gehad.. Toch?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_33017706
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:36 schreef neo2000 het volgende:
Toch heeft Fuifduif het volgens mij zelf nog niet over minderjarigen gehad.. Toch?
Ik denk niet dat FD echt in de positie is om voorkeuren uit te spreken.
pi_33017752
quote:

het is gewoon verschrikkelijk.
het doet me al pijn als ik een kind Tempo zakdoekjes zie verkopen op straat.
zolang je ze niet helpt zitten ze eraan vast.
er gebeuren zoveel slechte dingen op de wereld...
pi_33017833
quote:
Persoonlijk vind ik mensen die betalen voor seks sowieso ziek.
Wat is er eigenlijk 'ziek' aan?
het is een keuze, het morele oordeel is natuurlijk vooral een kwestie van de prijs die je ervoor bereid bent uit te geven of te ontvangen ....

vrouwen die het voor te weinig doen worden nogal negatief gezien (een duurbetaald club-prostitueé staat natuurlijk in een heel ander aanzien dan een goedkoop keileweg-hoertje) ....
Voor mannen is het natuurlijk voornamelijk de prijs die telt, liever willen ze gratis, maar als dat niet lukt, kunnen ze wel eens de dubbeltjes bijeen schrapen ...
Bij een ander type man (de succevolle zakenmannen, is het een perfecte methode om je zakelijke succes te vieren, als men kennelijk een avondje clubbezoek aan zakenpartners kan 'spenderen')...

Als iemand de behoefte heeft de mensen in landen als Thailand voor onderbetaling en uitbuiting te redden, mag ik hopen dat hij daartoe ook werkelijk initiatief onderneemt?
Of blijft het bij 'van een afstandje vooral negatief doen over wat andere mensen daar doen'?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33018068
Een kennis van mij is laatst ook naar Brazilie geweest voor dat soort gein. Na wat onenigheid over geld hebbe ze hem daar omgelegd. Hij kwam er trouwens wel goed vanaf want de kogel is net langs zijn hart gegaan en na een paar uur in het ziekenhuis kon hij weer verder partyen.
I don't know what's gonna happen but I'm gonna get my kicks before the whole shithouse blows up in flames! All right!
  maandag 12 december 2005 @ 16:52:55 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33018199
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:48 schreef BartvdBk het volgende:
Een kennis van mij is laatst ook naar Brazilie geweest voor dat soort gein. Na wat onenigheid over geld hebbe ze hem daar omgelegd. Hij kwam er trouwens wel goed vanaf want de kogel is net langs zijn hart gegaan en na een paar uur in het ziekenhuis kon hij weer verder partyen.
Dus omgelegd hebben ze hem niet?

-10 geloofwaardigheid trouwens .
pi_33018227
Mensen die naar zulk soort landen gaan om te neuken met kleine jongentjes en meisjes...

mogen wat mij betreft bij thuiskomst in hun eigen land worden opgewacht door een vuurpeloton
  Moderator maandag 12 december 2005 @ 16:59:21 #63
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_33018423
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:53 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die naar zulk soort landen gaan om te neuken met kleine jongentjes en meisjes...

mogen wat mij betreft bij thuiskomst in hun eigen land worden opgewacht door een vuurpeloton
En hoe zit het dan met mensen die goederen uit die landen kopen? Spullen waarvan je met 99% zekerheid kan zeggen dat ze door kindslaven gemaakt zijn? bijvoorbeeld kleding, maar ook bijna alle soorten chocola? Moeten die ook voor het vuurpeloton?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_33018732
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

En hoe zit het dan met mensen die goederen uit die landen kopen? Spullen waarvan je met 99% zekerheid kan zeggen dat ze door kindslaven gemaakt zijn? bijvoorbeeld kleding, maar ook bijna alle soorten chocola? Moeten die ook voor het vuurpeloton?
Komop zeg, kinderarbeid is iets totaal anders dan kleuterneuken.

Als je dat niet beseft heb je echt een plaat voor je kop.

Tuurlijk keur ik kinderarbeid niet goed, maar jouw vergelijking gaat nergens over
  Moderator maandag 12 december 2005 @ 17:13:11 #65
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_33018899
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:08 schreef kikoooooo het volgende:

Tuurlijk keur ik kinderarbeid niet goed, maar jouw vergelijking gaat nergens over
Ik trek geen vergelijking, ik vraag alleen aan je wat er met die mensen volgens jou moet gebeuren.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Eindredactie Games maandag 12 december 2005 @ 17:14:05 #66
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_33018925
als je snel aids wil...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_33019086
quote:

ik zat er ook aan te denken toen ik eerdere posts las.... en idd we zijn er allemaal (in)direct schuldig aan... wil nog niet zeggen dat dat een vrijbrief geeft om dan maar nog meer ellende te veroorzaken dan we al doen
pi_33019125
quote:
Tussen de regels doorlezen enzo
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:56 schreef FuifDuif het volgende:
Wie van de heren hier is wel eens als sekstoerist naar (bijvoorbeeld) Brazilië geweest, waar je voor weinig geld jonge meisjes kunt neuken?
"Sekstoerisme" + jonge meisjes = minderjarig. Punt.
.
pi_33019171
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik trek geen vergelijking, ik vraag alleen aan je wat er met die mensen volgens jou moet gebeuren.
Als je het niet als vergelijking bedoelt, is het nogal off-topic.
.
pi_33019182
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:08 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

het is allebei niet ok he
het grote verschil is dat we het 1e product massaal gebruiken

maar het zou goed zijn als daar ook wat verantwoordelijkheid wordt genomen vind ik
pi_33020476
Ik zie het als een soort ontwikkelingshulp.

Wees blij dat die mensen het initiatief ontplooien om in hun eigen inkomsten te voorzien!
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_33022360
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef Blazkowich het volgende:

Wees blij dat die mensen het initiatief ontplooien om in hun eigen inkomsten te voorzien!
wat een compassie voor onze medemens
  maandag 12 december 2005 @ 21:41:25 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33027669
Ehh die braziliaantjes zijn net zo ziek als de nederlanders hoor. Zij gaan met je naar bed, maar ondertussen zijn ze wel op je geld uit en willen ze liefst zsm met je trouwen om een rijkeluisbestaan op te bouwen in nederland, terwijl ze nooit van je zullen houden en al snel op zoek zullen gaan naar anderen om hun sexuele behoeftes te plezieren. Uiteindelijk zijn zij er het beste vanaf
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33027687
quote:

Iedereen moet wel eens dingen doen waar hij/zij geen zin aan heeft. Ik heb ook niet altijd zin om te werken hoor.
pi_33027712
quote:
Inderdaad, ik begrijp ook niet waar mensen dan op baseren. Grappig hoe een verhaal zich zo kan ontwikkelen.
pi_33027749
ik vind de graad van oppertunisme, egoisme en grootmoed die ik hierzo lees best wel vannuh
pi_33027790
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef Blazkowich het volgende:

inderdaad beter dan handje ophouden op straat of bij de sociale dienst.
pi_33027809
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef r_one het volgende:
"Sekstoerisme" + jonge meisjes = minderjarig. Punt.
18 jaar vind ik ook nog jong hoor en 19 ook en 20 ook.
  maandag 12 december 2005 @ 21:45:30 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33027835
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef FuifDuif het volgende:

Inderdaad, ik begrijp ook niet waar mensen dan op baseren. Grappig hoe een verhaal zich zo kan ontwikkelen.
Misschien door deze woordkeuze in je OP:

Wie van de heren hier is wel eens als sekstoerist naar (bijvoorbeeld) Brazilië geweest, waar je voor weinig geld jonge meisjes kunt neuken?
pi_33027908
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien door deze woordkeuze in je OP:

Op een leeftijdslijn van 0 t/m (pak hem beet) 75 vind ik 25 bijvoorbeeld jong.
pi_33027928
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:44 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

inderdaad beter dan handje ophouden op straat of bij de sociale dienst.
je profiel zegt zoiets
" Respect voor al het leven: ik vind dat geen enkel levend wezen het bezit is van een ander levend wezen. Ik wijs het houden van huisdieren aldus af (behalve katten wanneer zij vrij zijn om te gaan en te staan waar zij willen) en het opzettelijk doden van dieren (inclusief de kleinste insecten) is uit den boze in mijn ogen "

mag ik het volgende punt voordragen voor je lijstje van eigenschappen
- hypocriet

maandag 12 december 2005 @ 21:48:28 #82
20741 generalist
Watch me do it!
pi_33027949
Het forum waar je dergelijke vragen moet stellen is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(of is het verboden dit te vermelden?)

Maar to-the-point.
De reisorganisaties welke hier veelal voor gebruikt worden (el-cheapo en de juiste buurt) zijn redelijk bekend daar en de info die wij hier in NL tot onze beschikking hebben heeft Interpol ook.

Onlangs is er vanuit de Braziliaanse regering een wet gemaakt die hier strenger tegen optreed en dat is voor de verandering ook gedaan. Een behoorlijke hoeveelheid mensen van het voorgenoemnde forum zijn daarom een vakantie armer (werden geweigerd op het vliegveld en werden direct op een vlucht terug gezet).
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_33027970
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:47 schreef Classics het volgende:

[..]

je profiel zegt zoiets
" Respect voor al het leven: ik vind dat geen enkel levend wezen het bezit is van een ander levend wezen. Ik wijs het houden van huisdieren aldus af (behalve katten wanneer zij vrij zijn om te gaan en te staan waar zij willen) en het opzettelijk doden van dieren (inclusief de kleinste insecten) is uit den boze in mijn ogen "

mag ik het volgende punt voordragen voor je lijstje van eigenschappen
- hypocriet

Waarom is dat hypocriet? Als ik gebruik maak van een dienst welke zo'n meisje aanbiedt op de markt, wat heeft dat dan te maken met a ) gebrek aan respect en b ) bezit van een ander levend wezen?
pi_33028017
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Iedereen moet wel eens dingen doen waar hij/zij geen zin aan heeft. Ik heb ook niet altijd zin om te werken hoor.
Wil jij de nieuwe zeepjes opraper worden in de gevangenis.
  maandag 12 december 2005 @ 21:50:50 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33028033
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:47 schreef FuifDuif het volgende:

Op een leeftijdslijn van 0 t/m (pak hem beet) 75 vind ik 25 bijvoorbeeld jong.
25 Jarige vrouwen noem jij in de regel jonge meisjes?

Sure Fuif... jij weet net zo goed als ik dat je die regel minimaal neerzette om te provoceren.
pi_33028083
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wil jij de nieuwe zeepjes opraper worden in de gevangenis.
Met of zonder kuisheidsgordel?
pi_33028113
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom is dat hypocriet? Als ik gebruik maak van een dienst welke zo'n meisje aanbiedt op de markt, wat heeft dat dan te maken met a ) gebrek aan respect en b ) bezit van een ander levend wezen?
een dier hou je als huisdier
een slaaf koop je
zo'n meisje huur je

van een huisdier zou ik iig zeggen dat het na verloop van tijd voor beide partijen een vorm van plezier is dat ze eraan beleven.
dat meisje krijgt jouw geld, maar dat is niet voor haar. dat is voor haar ouders / haar pooier / whatever. het enige dat het meisje ervoor terugkrijgt dat ben jij. en een tikkie rijst. en dat praat jij goed door te zeggen dat ze zo goed in haar eigen levensonderhoud kan voorzien. je bent een sicko die zichzelf voorliegt.
pi_33028150
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

25 Jarige vrouwen noem jij in de regel jonge meisjes?

Sure Fuif... jij weet net zo goed als ik dat je die regel minimaal neerzette om te provoceren.
Nee hoor, 25 jaar is jong. Vanaf 30 begint het richting de middelbare leeftijd te gaan. Ik denk iig dat de meeste meisjes onder de 30, maar ook wel daarboven (tot 35 ofzo), zichzelf als jong zullen bestempelen.

Dat er hier weer van die zieke geesten ronddolen (die zelf gewoon allerlei fantasieën hebben) is niet mijn probleem.
pi_33028225
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Classics het volgende:

[..]

een dier hou je als huisdier
een slaaf koop je
zo'n meisje huur je

van een huisdier zou ik iig zeggen dat het na verloop van tijd voor beide partijen een vorm van plezier is dat ze eraan beleven.
dat meisje krijgt jouw geld, maar dat is niet voor haar. dat is voor haar ouders / haar pooier / whatever. het enige dat het meisje ervoor terugkrijgt dat ben jij. en een tikkie rijst. en dat praat jij goed door te zeggen dat ze zo goed in haar eigen levensonderhoud kan voorzien. je bent een sicko die zichzelf voorliegt.
Als ze dan slim is, dan vraagt ze meer. Stel je voor ze biedt zichzelf aan voor 2 euro die ze vervolgens moet afstaan. Goed, dat is niet leuk voor haar, maar ze kan er dan voor kiezen om bijvoorbeeld 5 euro te vragen en dus 3 euro voor haar zelf te houden. 5 euro is nog steeds spotgoedkoop voor een Nederlander, dus dan moet je niet de Nederlander de schuld geven. Het ligt aan de commerciële tactieken van het meisje zelf.
pi_33028233
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:02 schreef FuifDuif het volgende:
Die vergelijking wordt niet voor niets gemaakt FD.

Overigens blij om te zien dat je topics weer je oude niveau halen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33028338
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die vergelijking wordt niet voor niets gemaakt FD.
Ik snap de reden wel, maar onderhand begint het natuurlijk wel wat flauw te worden. Bovendien is er een groot verschil. BHFH maakt onzintopics, mijn topics hebben een zeer serieus karakter en een goede onderbouwing.
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens blij om te zien dat je topics weer je oude niveau halen .
Tja, een dubbeltje wordt nooit een kwartje .
pi_33028345
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:56 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Als ze dan slim is, dan vraagt ze meer. Stel je voor ze biedt zichzelf aan voor 2 euro die ze vervolgens moet afstaan. Goed, dat is niet leuk voor haar, maar ze kan er dan voor kiezen om bijvoorbeeld 5 euro te vragen en dus 3 euro voor haar zelf te houden. 5 euro is nog steeds spotgoedkoop voor een Nederlander, dus dan moet je niet de Nederlander de schuld geven. Het ligt aan de commerciële tactieken van het meisje zelf.
ik had me een beeld dat je bij haar pooier ofzo moest betalen. maar zo te horen weet jij precies hoe het werkt
pi_33028413
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik snap de reden wel, maar onderhand begint het natuurlijk wel wat flauw te worden. Bovendien is er een groot verschil. BHFH maakt onzintopics, mijn topics hebben een zeer serieus karakter en een goede onderbouwing.
[..]

je bent een sicko sicko sicko

of had ik dat al gezegd
pi_33028429
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Goed, dan ruil jij met zo'n meisje en ga je je kont verkopen, is niets ergs aan toch....

Die meiden wonen als ze al een dak boven hun hoofd hebben in hutjes van afval gemaakt, ze hebben geen eten, daarom doen ze dit, uit pure wanhoop en de gore vetgemeste goorlappen van een westerlingen maken daar zwaar misbruik van...

Van mij mag er een prive legertje met snipers komen die dat soort goorlappen afknalt, maarja, dat is mijn mening...

Meisjes die vanaf hun echt vroege jeugd af hiervoor verdoemd zijn, meisjes die met hun 6de jaar ofzo voor het eerst verhuurt worden en jij vindt dat geen probleem, dat kan je toch niet menen....

Kruip jij serieus op zo'n meisje, wetende dat ze een lopend trauma is waar jij weer nog een trauma aan toevoegd?
Dan ben je een onmens in mijn ogen.
  maandag 12 december 2005 @ 22:02:17 #95
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_33028472
Niks tegen sekstoerisme in het algemeen, die dames in Brazilië zijn zwaar lekker. Ervoor betalen hoeft geeneens, zulke dames hebben er vaak wel zin an. Dat het ze om je geld gaat, dus...?

Waar ik wel wat op tegen heb is betalen voor seks met minderjarige meisjes, dat is ziek, maar aan de andere kant help je dat meisje er wel mee. Ze gaan toch wel jong dood en met jouw geld leven ze weer iets langer.

Maar sekstoerisme naar Brazilië om gewoon eens zo'n heerlijke exotische dame tot je te nemen lijkt mij geen enkel probleem.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_33028482
Ik had afgelopen zomer bijna zo'n Hollandse sekstoerist neergeslagen. Gadver ik kots echt op dat soort mensen Op het vliegtuig heen naar Fortaleza kon je al bijna zien wie het waren, veel te veel 'foute' single mannetjes aan boord van het vliegtuig voor een badplaats.

En ja hoor, op de terug weg, bij het inchecken op het vliegveld zag je die gasten aankomen met allemaal zo'n jong meisje (zeker minderjarig!). Kus kus byebye en nog wat geld toegestopt en al die meisjes konden met de bus weer terug naar de stad. Bahbahbah... afmaken dat soort honden
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.
pi_33028535
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Goed, dan ruil jij met zo'n meisje en ga je je kont verkopen, is niets ergs aan toch....

Die meiden wonen als ze al een dak boven hun hoofd hebben in hutjes van afval gemaakt, ze hebben geen eten, daarom doen ze dit, uit pure wanhoop en de gore vetgemeste goorlappen van een westerlingen maken daar zwaar misbruik van...

Van mij mag er een prive legertje met snipers komen die dat soort goorlappen afknalt, maarja, dat is mijn mening...

Meisjes die vanaf hun echt vroege jeugd af hiervoor verdoemd zijn, meisjes die met hun 6de jaar ofzo voor het eerst verhuurt worden en jij vindt dat geen probleem, dat kan je toch niet menen....

Kruip jij serieus op zo'n meisje, wetende dat ze een lopend trauma is waar jij weer nog een trauma aan toevoegd?
Dan ben je een onmens in mijn ogen.
Natuurlijk is het niet leuk, maar wat moet ik er aan doen? Ze bieden zich aan juist om geld te krijgen, dus dan zou het toch sneu zijn voor die meisjes, wanneer de klandizie achterwege blijft? Zonder klandizie zouden ze al helemaal niets te makken hebben.
  maandag 12 december 2005 @ 22:04:25 #98
20741 generalist
Watch me do it!
pi_33028538
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef erodome het volgende:

[..]
Wat Ero schrijft, nuff said
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  maandag 12 december 2005 @ 22:05:25 #99
20741 generalist
Watch me do it!
pi_33028578
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:04 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet leuk, maar wat moet ik er aan doen? Ze bieden zich aan juist om geld te krijgen, dus dan zou het toch sneu zijn voor die meisjes, wanneer de klandizie achterwege blijft? Zonder klandizie zouden ze al helemaal niets te makken hebben.
Geef ze 10 euro, ga met ze uit eten en laat het daarbij
pi_33028604
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

[..]

je avatar en je profiel doet vermoeden dat je zo'n christen bent met zo'n visje op de auto... en dan wel zoeen die vervolgens al het walgelijks dat in hem opkomt en dat hij doet goedpraat...

ik WALG van je

smerige sicko

schaam je

denk aan je moeder

of weet ik veel wat nog helpt in jouw geval

ga in therapie ofzo

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')