waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje, ik ken werkelijk zo een organisatie die vrijwillig op pedo-jacht gaat in Thailand .
Wat hij zegtquote:
ik geloof niet dat zij echt een lul heeft, mijn browser vertelt me dat het met photoshop gemaakt is....quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:24 schreef McCarthy het volgende:
die onderste is zwaar shocking
ik schrok dus echt even
begrijpend lezen is wel lastig he, retard.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Waarom beginnen jullie geen CaboPimpPedo-clubje of zo samen met Lazz en Fuifduif?![]()
Ik heb toch niet geschreven dat ik aan sekstoerisme doe of het met minderjarigen doe???quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:40 schreef cultheld het volgende:
Tarado, in sommige gebieden in Papua Nieuw-Guinea eten ze nog mensen. Ga jij dat dan ook maar doen als je daar op vakantie gaat?
Dat is hun cultuur hoor. Als je ergens op vakantie gaat is er niets mis mee om je aan te passen aan de lokale gewoonten en gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:40 schreef cultheld het volgende:
Tarado, in sommige gebieden in Papua Nieuw-Guinea eten ze nog mensen. Ga jij dat dan ook maar doen als je daar op vakantie gaat?
mee eensquote:Op dinsdag 13 december 2005 04:31 schreef FuifDuif het volgende:
Om bij deze even een antwoord te geven op de vraag van Erodome (ik kom ergens in de middag terug om dieper in te gaan op deze materie):
Erodome vraagt zich af of ik op zo'n meisje zou kruipen.
Zoals je weet, Erodome, ben ik een man van de moraal en schuw ik vrije seks. Dus ik zelf zou het nooit doen, maar niet vanwege morele redenen met betrekking tot deze specifieke situatie, maar gewoon in het algemeen. Dus op die manier kan ik prima het standpunt verdedigen dat dergelijke sekstoerisme aanvaardbaar is, zonder dat ik daar zelf aan meedoe.
Ik zie het simpel: die meisjes zijn arm, ze hebben geen opleiding, ze hebben geen carriereperspectieven, maar ze hebben wel een keuze. Ze kunnen er voor kiezen om het beter te hebben. Het is een handel, een markt, zij zijn de aanbieders, de sekstoeristen de afnemers. Simpele marktwerking op geheel vrijwillige basis waar beide partijen beter van worden. Ik zie het probleem niet.
Je schuwt vrije seks, maar ziet het probleem niet van kinderen die zich voor geld laten neuken? Je bent een rare relkloon, FD..quote:Op dinsdag 13 december 2005 04:31 schreef FuifDuif het volgende:
Om bij deze even een antwoord te geven op de vraag van Erodome (ik kom ergens in de middag terug om dieper in te gaan op deze materie):
Erodome vraagt zich af of ik op zo'n meisje zou kruipen.
Zoals je weet, Erodome, ben ik een man van de moraal en schuw ik vrije seks. Dus ik zelf zou het nooit doen, maar niet vanwege morele redenen met betrekking tot deze specifieke situatie, maar gewoon in het algemeen. Dus op die manier kan ik prima het standpunt verdedigen dat dergelijke sekstoerisme aanvaardbaar is, zonder dat ik daar zelf aan meedoe.
Ik zie het simpel: die meisjes zijn arm, ze hebben geen opleiding, ze hebben geen carriereperspectieven, maar ze hebben wel een keuze. Ze kunnen er voor kiezen om het beter te hebben. Het is een handel, een markt, zij zijn de aanbieders, de sekstoeristen de afnemers. Simpele marktwerking op geheel vrijwillige basis waar beide partijen beter van worden. Ik zie het probleem niet.
Het zijn twee verschillende zaken. Binnen de context van de vrije seks kan ik dergelijke activiteiten (sekstoerisme) net zo min afkeuren als een one night stand met iemand uit de kroeg. Verder ben ik geen relkloon.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je schuwt vrije seks, maar ziet het probleem niet van kinderen die zich voor geld laten neuken? Je bent een rare relkloon, FD..![]()
![]()
Nee nee. Je moet wel leven volgens de Bijbelse maatstaven.quote:Op dinsdag 13 december 2005 04:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is hun cultuur hoor. Als je ergens op vakantie gaat is er niets mis mee om je aan te passen aan de lokale gewoonten en gebruiken.
dat deze conclusie nu pas verschijntquote:Op maandag 12 december 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat áls er al users zijn die op dit soort seksvakanties gaan, zij hier niet open en bloot over zullen uitweiden.
Zonde man, je moet er gewoon van genieten. Er gaat een hele wereld voor je open.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef Vitalogy het volgende:
Door die travo's is het thaise volk voor eeuwig voor mij verpest.
* profiel volgt *quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe komen die she-males zo ongelooflijk mooi? Of is dit een soepje? Anyway, ze zijn vaak zo supervrouwelijk, op hun pik na. Wonderlijk.
Ik zou het er wel mee kunnen. Mits boven de 18 uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |