abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33034482
  dinsdag 13 december 2005 @ 02:24:13 #152
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33034484
die onderste is zwaar shocking
ik schrok dus echt even
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 13 december 2005 @ 02:25:42 #153
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33034496
Ja, best kut hè als je het toch wel een lekker wijf vind.
pi_33034504
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik maakte geen grapje, ik ken werkelijk zo een organisatie die vrijwillig op pedo-jacht gaat in Thailand .
waar kan ik me aanmelden?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33034511
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 02:26 schreef Jajong het volgende:

[..]

waar kan ik me aanmelden?
Wat hij zegt
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33034529
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 02:24 schreef McCarthy het volgende:
die onderste is zwaar shocking
ik schrok dus echt even
ik geloof niet dat zij echt een lul heeft, mijn browser vertelt me dat het met photoshop gemaakt is....
pi_33034550
ikbeneenretardwantikleesnietgoed

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2005 02:49:16 ]
pi_33034606
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 02:34 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

[..]

Waarom beginnen jullie geen CaboPimpPedo-clubje of zo samen met Lazz en Fuifduif?
begrijpend lezen is wel lastig he, retard.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33034660
uuuh, zie vorige post ensow...
pi_33034754
<----pr0n link, u bent gewaarschuwd

Edit: link verwijderd. Als je zelf weet dat het een pr0n-link is, dan weet je vast ook dat dat tegen de policy van Fok is.

[ Bericht 57% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 13-12-2005 20:51:49 ]
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:06:03 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_33034766
Ik moet wel een beetje lachen om die reacties, wat Brazilie betreft, de vrouwen daar houden echt van sex, dat wordt er met de paplepel ingegoten, in de minder ontwikkelde gebieden zoals Fortaleza en het noorden in het algemeen maken deze meisjes dus van hun hobby hun beroep, minderjarig zijn ze niet al zal dat wel een beetje zo lijken omdat velen er jong uitzien. Thailand had al prositutie lang voordat de westerlingen daar kwamen, het hoort bij hun cultuur, dit is in de Vietnam oorlog door bezoek van de vele amerikaanse soldaten een internationale business geworden. Neem nou maar van mij aan dat in beide landen als er minderjarigen misbruikt worden dit voor 99% door de lokale bevolking gedaan wordt en niet door die seks toerist.
pi_33034998
Tarado, in sommige gebieden in Papua Nieuw-Guinea eten ze nog mensen. Ga jij dat dan ook maar doen als je daar op vakantie gaat?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:43:05 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_33035026
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:40 schreef cultheld het volgende:
Tarado, in sommige gebieden in Papua Nieuw-Guinea eten ze nog mensen. Ga jij dat dan ook maar doen als je daar op vakantie gaat?
Ik heb toch niet geschreven dat ik aan sekstoerisme doe of het met minderjarigen doe???
pi_33035222
Om bij deze even een antwoord te geven op de vraag van Erodome (ik kom ergens in de middag terug om dieper in te gaan op deze materie):

Erodome vraagt zich af of ik op zo'n meisje zou kruipen.

Zoals je weet, Erodome, ben ik een man van de moraal en schuw ik vrije seks. Dus ik zelf zou het nooit doen, maar niet vanwege morele redenen met betrekking tot deze specifieke situatie, maar gewoon in het algemeen. Dus op die manier kan ik prima het standpunt verdedigen dat dergelijke sekstoerisme aanvaardbaar is, zonder dat ik daar zelf aan meedoe.

Ik zie het simpel: die meisjes zijn arm, ze hebben geen opleiding, ze hebben geen carriereperspectieven, maar ze hebben wel een keuze. Ze kunnen er voor kiezen om het beter te hebben. Het is een handel, een markt, zij zijn de aanbieders, de sekstoeristen de afnemers. Simpele marktwerking op geheel vrijwillige basis waar beide partijen beter van worden. Ik zie het probleem niet.
pi_33035229
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:40 schreef cultheld het volgende:
Dat is hun cultuur hoor. Als je ergens op vakantie gaat is er niets mis mee om je aan te passen aan de lokale gewoonten en gebruiken.
  dinsdag 13 december 2005 @ 04:36:26 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_33035233
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 04:31 schreef FuifDuif het volgende:
Om bij deze even een antwoord te geven op de vraag van Erodome (ik kom ergens in de middag terug om dieper in te gaan op deze materie):

Zoals je weet, Erodome, ben ik een man van de moraal en schuw ik vrije seks. Dus ik zelf zou het nooit doen, maar niet vanwege morele redenen met betrekking tot deze specifieke situatie, maar gewoon in het algemeen. Dus op die manier kan ik prima het standpunt verdedigen dat dergelijke sekstoerisme aanvaardbaar is, zonder dat ik daar zelf aan meedoe.

Ik zie het simpel: die meisjes zijn arm, ze hebben geen opleiding, ze hebben geen carriereperspectieven, maar ze hebben wel een keuze. Ze kunnen er voor kiezen om het beter te hebben. Het is een handel, een markt, zij zijn de aanbieders, de sekstoeristen de afnemers. Simpele marktwerking op geheel vrijwillige basis waar beide partijen beter van worden. Ik zie het probleem niet.
mee eens
pi_33045998
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 04:31 schreef FuifDuif het volgende:

Je schuwt vrije seks, maar ziet het probleem niet van kinderen die zich voor geld laten neuken? Je bent een rare relkloon, FD..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33047727
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:12 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je schuwt vrije seks, maar ziet het probleem niet van kinderen die zich voor geld laten neuken? Je bent een rare relkloon, FD..
Het zijn twee verschillende zaken. Binnen de context van de vrije seks kan ik dergelijke activiteiten (sekstoerisme) net zo min afkeuren als een one night stand met iemand uit de kroeg. Verder ben ik geen relkloon.
pi_33050792
Door die travo's is het thaise volk voor eeuwig voor mij verpest.

DAMN YOU INTERNET DAMN YOU TO HELL
pi_33050926
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 04:34 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat is hun cultuur hoor. Als je ergens op vakantie gaat is er niets mis mee om je aan te passen aan de lokale gewoonten en gebruiken.
Nee nee. Je moet wel leven volgens de Bijbelse maatstaven.
Het dienen van Onze Schepper is wat ons onderscheidt van de wilden.
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:37:53 #171
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_33051011
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat áls er al users zijn die op dit soort seksvakanties gaan, zij hier niet open en bloot over zullen uitweiden.
dat deze conclusie nu pas verschijnt
put
your
clothes
on!
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:38:49 #172
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33051041
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef Vitalogy het volgende:
Door die travo's is het thaise volk voor eeuwig voor mij verpest.
Zonde man, je moet er gewoon van genieten. Er gaat een hele wereld voor je open.
pi_33053502
Hoe komen die she-males zo ongelooflijk mooi? Of is dit een soepje? Anyway, ze zijn vaak zo supervrouwelijk, op hun pik na. Wonderlijk.

Ik zou het er wel mee kunnen. Mits boven de 18 uiteraard.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:52:44 #174
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33053563
Nee, er zitten onwijs veel lelijke shemales tussen, die heel mannelijk zijn.

Dit is het topje van de ijsberg, dat er inderdaad super uitziet.
pi_33053598
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe komen die she-males zo ongelooflijk mooi? Of is dit een soepje? Anyway, ze zijn vaak zo supervrouwelijk, op hun pik na. Wonderlijk.

Ik zou het er wel mee kunnen. Mits boven de 18 uiteraard.
* profiel volgt *
waar blijven die foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')