Ja dat was een erg leuke gamequote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
fahrenheit is trouwens echt een topgame vind ik
Ik krijg soms echt het gevoel dat ik naar een goeie film zit te kijken.
Die moet ik van Kabouter ook ooit nog eens spelen. Moet er alleen ff tijd voor zien te maken.quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
fahrenheit is trouwens echt een topgame vind ik
Ik krijg soms echt het gevoel dat ik naar een goeie film zit te kijken.
RPG's als final fantasy, Jade Empire. RTS spellen, maar vooral avontuur, vrijheid en houdbaarheid...quote:Op maandag 12 december 2005 13:22 schreef Bastard het volgende:
Ja waar hou je van?
RPG, race, platform, actie FPS?
Jade Empire is een prima game, net als Fable. Qua adventures: Beyond Good & Evil en Prince of Persia: Sands of Time. Als je StarWars digt dan is KotOR ook wel aardig geloof ikquote:Op maandag 12 december 2005 13:38 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
RPG's als final fantasy, Jade Empire. RTS spellen, maar vooral avontuur, vrijheid en houdbaarheid...
Heb je de lavarace al gedaan?quote:Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef peristilius het volgende:
Ik zit vast bij Conker.
Heb een of ander stom tankje gekregen, ik dat ding een beetje gebruiken en rondrijden enzo, kom ik op een gegeven moment op een of ander stom stukje waar ik geen kant op kan.
Kijk wel even op gamefaqs.
king kong vind ik persoonlijk echt een butgame. Hij krijgt hele goeie reviews overal, maar in mijn ogen is het niets meer dan een matige fps waarin je een beetje op beestjes kunt schieten met een beperkte hoeveelheid munitie.quote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef King_of_Kool het volgende:
En een spel als Gun dan? maakt die de verwachtingen waar? King Kong? Kameo? Condemned? The elder scrolls IV?
quote:Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de lavarace al gedaan?![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 21:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dude daar ben ik allang voor bij, too easy.
Nu ben ik nazi's tediz aan het raggen.
Tediz knallen heb ik ook gedaan, maar die lavaracequote:
Ach ik moest het een paar keer doen, maar het is eigenlijk vrij eenvoudig.quote:Op maandag 12 december 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tediz knallen heb ik ook gedaan, maar die lavaraceWat een hel. Serieus 10tallen keren meoten doen omdat de collisiondetection zoog
sorry, was een beetje onduidelijkquote:Op maandag 12 december 2005 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
De games die je nu noemt zijn Xbox 360 titels (op Gun en King Kong na)... Dat is een heel andere console. Over welke Xbox heb je het nu?
Ik zie de hele topic-titel verkeerd, het gaat hier nog over de oude xbox.....quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
sorry, was een beetje onduidelijk
De oude xbox heb ik nu, maar ik ga binnenkort de nieuwe kopen en daar wil ik dan graag een spel bij hebben dat meteen de oude box doet vergeten. In hoeverre is dat mogelijk als je titels als Halo2, Jade Empire, GTA SA en Fable op de xbox hebt?
Jij moet idd dit topic hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 16:35 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ik zie de hele topic-titel verkeerd, het gaat hier nog over de oude xbox.....
Damn rightquote:Op maandag 12 december 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die moet ik van Kabouter ook ooit nog eens spelen. Moet er alleen ff tijd voor zien te maken.
Nee, nog niet. Ik ben nu nog zeer tevreden met de xbox en Jade Empire zorgt ervoor dat ik iedere dag minstens 2 uur achter dat ding moet zittenquote:Op maandag 12 december 2005 16:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij moet idd dit topic hebben.
Jade Empire is idd geweldig.quote:Op maandag 12 december 2005 16:44 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik ben nu nog zeer tevreden met de xbox en Jade Empire zorgt ervoor dat ik iedere dag minstens 2 uur achter dat ding moet zitten
de oude is ook nog prima hoor!quote:Op maandag 12 december 2005 16:35 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ik zie de hele topic-titel verkeerd, het gaat hier nog over de oude xbox.....
Vind ik ook, heb er nog steeds iedere dag plezier vanquote:
Is idd van Bioware, en hij behoort nog steeds tot de absolute top van de Xbox games (vind hem zelf nog een stuk beter dan Jade Empire).quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:50 schreef King_of_Kool het volgende:
Nee, nog niet is toch van de makers van Jade Empire?
Ik denk dat die binnenkort ook nog even gekocht gaat worden
Maar is het zo dan dat dat spel een verhaal op zich is, of moet je echt al die andere star wars spellen hebben gespeeld om het verhaal een beetje te begrijpen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Is idd van Bioware, en hij behoort nog steeds tot de absolute top van de Xbox games (vind hem zelf nog een stuk beter dan Jade Empire).
Je moet wel deel 1 kopen, deel 2 is minder.
Wat een treurig einde heeft Conker trouwens.
Verhaal op zich, spel speelt zich 4000 jaar voor de films af. Dat vond ik zelf erg okay daar ik zeker geen SW fan ben.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar is het zo dan dat dat spel een verhaal op zich is, of moet je echt al die andere star wars spellen hebben gespeeld om het verhaal een beetje te begrijpen?
tis zelfs voor de niet star wars fans intressantquote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar is het zo dan dat dat spel een verhaal op zich is, of moet je echt al die andere star wars spellen hebben gespeeld om het verhaal een beetje te begrijpen?
Sluiten de verhalen ook op elkaar aan dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 08:11 schreef mrkanarie het volgende:
Prima RPG hoot, heb zelf ook 1 en 2.
Geweldig, die wil ik ook nog wel spelen. Is het ook al bekend wanneer?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:32 schreef DinoPK het volgende:
Hmmm iets waar ik wel vrolijk van word: psychonauts heeft toch een PAL release
1 van de spellen die ik erg graag wil spelen op het vertrouwde boxje.
Het is een van de weinige platformers van de Xbox, van de maker van Grim Fandango (weet niet of dat je iets zegtquote:Op donderdag 15 december 2005 17:48 schreef King_of_Kool het volgende:
Psychonauts staat ook hoog in de top 25 van beste xbox spellen ooit.
Wat is dat voor een soort spel?
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is een van de weinige platformers van de Xbox, van de maker van Grim Fandango (weet niet of dat je iets zegt). Het speelt zich af in een hele psychedelische wereld die erg sfeervol schijnt te zijn.
Ja hallo, dat zag ik toch niet.quote:
Damnit, als het zo doorgaat komt die 360 hier nooit.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:13 schreef DinoPK het volgende:
Psychonauts release date kan ik niet zo snel vinden, To the game geeft nog Q1 2006 aan, echte de warez versie is sinds vandaag uitgekomen (meestal is het spel dan ook al te krijgen in de winkels).
Zal toch wel een spel worden van ~50 euro lijkt mij.
alsof je em nog niet hebtquote:Op donderdag 15 december 2005 17:32 schreef DinoPK het volgende:
Hmmm iets waar ik wel vrolijk van word: psychonauts heeft toch een PAL release
1 van de spellen die ik erg graag wil spelen op het vertrouwde boxje.
Dan ga ik die vanmiddag maar eens halen, ik kwam erachter dat ik nog geen enkele fatsoenlijke racegame op de Xbox hadquote:
Je bent dus eignelijk gewoon genaaid door een kapotte Xbox te kopenquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:45 schreef C3La het volgende:
Heb net de x-box van mijn schoonzus overgenomen, die hadden 'em al bijna 1.5 jaar en nog maar 10x gebruikt.
Het is alleen jammer dat toen ik 'em thuis aansloot dattie niets deed. En ze hadden het bonnetje niet meer. Gelukkig bleek bij de x-box helpdesk dat ik nog 2 mnd garantie had en worden als het goed is vandaag de labels opgestuurd zodat ik 'em naar M$ kan sturen voor reparatie...
Geen idee hoe dat gaat; de helpdeskmeneer zei dat ik 10 werkdagen moet rekenen voordat ik alles weer in huis heb en dan zou 'ie weer werken...
En dan kan het grote x-boxen beginnen...
Dat is zuur man...quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:21 schreef pmponer het volgende:
doordat mijn xbox voor reparatie is weggeweest ben ik weer al mijn savegames kwijt, ik moet dus in elke game opnieuw beginnen.
Ik pak toch vaker pgr2 dan forza, dus ik zou pgr2 kiezen.
Daar komt nu dus verandering in.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan ga ik die vanmiddag maar eens halen, ik kwam erachter dat ik nog geen enkele fatsoenlijke racegame op de Xbox had
Yep!quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent dus eignelijk gewoon genaaid door een kapotte Xbox te kopenVan familie nog wel
Dan ben je met PGR2 goed op wegquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan ga ik die vanmiddag maar eens halen, ik kwam erachter dat ik nog geen enkele fatsoenlijke racegame op de Xbox had
Ligt er aan wat voor werk je doetquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
werd tijd ook, bovendien vanaf vanavond nachtdienst wat dus negen van de tien keer gewoon 8 uur stilzitten betekend... Dus die Xbox gaat mee voor als het rustig is
Het is wel mogelijk om de camera te veranderen, weet de knop niet uit mijn hoofd. Het ziet er alleen niet uit en het speelt ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef damian25 het volgende:
Ik heb net morrowind gekocht. Ben net begonnen en het is allemaal nog wat verwarrend. Snap nog niet helemaal wat ik doen moet, maar knutsel wel wat en dan komt het wel goed. Lijkt me wel een heel goed spel. Kan ik ook het overzicht veranderen. Dat je je karakter vanachter bekijkt in plaats van first person?
Dat hoort bij Morrowind. Het vechten is gewoon niet zo goed uitgewerkt. Hopelijk is dat bij Oblivion beter.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:37 schreef damian25 het volgende:
Ik had ook al even in het boekje gezocht en het kan door de rechter analoge stuk in te drukken maar die moet je dan ingedrukt houden. Is het wel mogelijk om gewoon te spelen vanuit een andere gezichtshoek? Wilde het vechten zo even proberen want dat is kut op deze manier. Heb het idee dat ik niks raak.
Wat voor games vind je tof?quote:Op maandag 19 december 2005 20:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik krijg binnenkort een X-Box (lekker op tijd, weet ik) met PGR2, maar wat zijn nou echte X-Box aanraders?
ik was iig van plan Ninja Gaiden Black te gaan halen.
nou,zie [TK/TR] Gamecube spellen en Nintendogs voor m'n cube spellen die (bijna) allemaal met veel plezier gespeeld heb.quote:Op maandag 19 december 2005 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor games vind je tof?
hoe zit het met de moeilijkheidsgraad van voorgenoemde spellen. iets waar ik met V Joe nogal problemen mee had. Op een bepaald moment werd het gewoon belachelijk moeilijk, iig erger dan ik gewend ben.quote:Op maandag 19 december 2005 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Alien Hominid is een geweldige game. Soort Viewtiful Joe, maar dan zonder fratsen.
* Jade Empire en Fable zijn prima Adventure/RPG's
* Ninja Gaiden, maar die had je al
Das best knake, ik deed het anders:quote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef twi het volgende:
Wachten tot het moment dat ze bezig zijn (je komt door een steegje en ze hollen van links naar rechts). Links in de straat zit de tegenstander. Wanneer die gasten met z'n alleen aan de linkerkant aan het schieten zijn, kan jij rechts langs dat bestelautootje, en achter dat bestelautootje de straat oversteken.
Ik ben inmiddels verder, werd neergeschoten bij het redden van die piloten... Irving boos...quote:Op dinsdag 20 december 2005 04:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das best knake, ik deed het anders:
door steegje naar die wallmine, dismantle en dan 1 voor 1 die andere mannetjes mollen en hopen dat ze me niet aan gort schieten, daarna die truck op geklauterd, dan staan er dus 2 mannetjes in die steeg. Dolle pret, de ene mollen lukt nog wel, maar de ander, die schiet me steeds neer als ik achter die neon-borden op de rand loop, vanuit een redelijk onmogelijke hoek, laat staan dat ie me daar "hoort" te zien...
ja, alleen moet 't allemaal onder m;n tv meubel passen, waar ook al een versterker, dvd speler en center speaker staan.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:40 schreef DinoPK het volgende:
Ja waarom niet, al is de xbox niet vlak en staat de cube dan wankel. Gewoon naast elkaar zetten met wat centimeters ruimte er tussen in (luchtafvoer van de xbox zit aan de zijkant).
Precies de reden waarom het geen hit is geworden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:40 schreef DinoPK het volgende:
Onbegrijpelijk dat dit spel geen grotere hit geworden is eigenlijk. Zolang iedereen gewoon auto's heeft uit dezelfde klasse is het gewoon hartstikke leuk racen.
Tsja, ik heb alle missies eigenlijk zo gespeeld dat ik niemand heb vermoord/bewusteloos geslagen behalve degene die je moest vermoorden. Alleen bij Bathhouse heb ik zo geen 100% gehaald op 't moeilijkste niveau.quote:Op dinsdag 20 december 2005 04:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das best knake, ik deed het anders:
door steegje naar die wallmine, dismantle en dan 1 voor 1 die andere mannetjes mollen en hopen dat ze me niet aan gort schieten, daarna die truck op geklauterd, dan staan er dus 2 mannetjes in die steeg. Dolle pret, de ene mollen lukt nog wel, maar de ander, die schiet me steeds neer als ik achter die neon-borden op de rand loop, vanuit een redelijk onmogelijke hoek, laat staan dat ie me daar "hoort" te zien...
Er zijn per klasse 1 of 2 auto's die erg goed zijn, net zoals bij PGR2 het geval was. In veel rooms werden die niet gebruikt. Bovendien kosten de auto's die heel goed mee kunnen komen geen drol, je hoeft ze veelal niet eens vrij te spelen (CRX, EVO VIII, Lotus Elise). Kortom, je blijft dus gewoon zware bullshit die niet waar is verkondigen over Forza. In de A-klasse heb je een Ferrari F355 die alles overheerst, en in de S-klasse heb je niet echt een uitgesproken beste auto aangezien de Enzo kut te besturen is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
Precies de reden waarom het geen hit is geworden.
Niemand had dezelfde auto en degene die de beste auto had won automatisch
Ik vond het prachtig. Heerlijk ff realistisch racen. Oh ik heb zoveel te gamen en geen tijd. (Komt allemaal door WoW, 150 uur in 1 maand >_<)quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:29 schreef twi het volgende:
Dat mag je natuurlijk vinden, zolang je het maar niet met onzinargumenten ondersteunt. PGR2 was veel leuker online, maar ik vind Forza gewoon de veel betere racer. Veel natuurlijker, moeilijker. En met name dat laatste heeft ervoor gezorgd dat het niet zo populair was. Mensen die er weinig van konden gaven al snel de auto's de schuld
Onzin?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:14 schreef DinoPK het volgende:
Persoonlijk heb ik net zo genoten van PGR2 dan van Forza. Je moet alleen de spellen een kans geven, nuchter blijven (geen onzin verkopen over forza zoals Gamedemon dat doet bijv, je kan ook allemaal in dezelfde auto gaan rijden natuurlijk, alles in een subklasse is onderhand even snel)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:44 schreef Bastard het volgende:
Ik zeg al niks meer.. IK vond Forza kut en PGR2 de bom.. wat iemand anders vind zal me een reet oxideren.
Never mind. Volgens mij ligt het aan de TV. Ik heb zo ongeveer alle kabels uitgeprobeerd die ik hier thuis heb liggen en niks lijkt te werken. Ook de standaard kabels niet. Nu heb ik hem eens op de zender gezet waar ie op moet tijdens het gamen en als je dan goed kijkt zie je die lijnen ook terwijl er niks aan staat of aangesloten is. Het zal dus wel in de TV zitten denk ik. Dan moet ik er maar mee leren leven. Heb niet echt zin om een nieuwe TV aan te schaffen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:14 schreef DinoPK het volgende:@Darkzell: ... wat wil je hiermee zeggen/als antwoord krijgen?.... Betere kabels kopen, en trek eens 1 van die stekkers eruit als je met de andere console gaat spelen om te kijken of het beter gaat.
Daarom speelde ik ook met Twi, Dino, Rockstah, Rodie83 enz. Als je met een groepje bekenden speelt en gewoon afspraken maakt over de auto's maakt is het heel leuk. Vaak genoeg dat we gewoon met D klasse autotjes reden, en natuurlijk werd er ook wel in hogere klasses gereden, maar eigenlijk wordt alles pas duur in de S-klasse. Je had gewoon meer met ons moeten spelen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Onzin?
als ik een spel koop wil ik er GELIJK mee online kunnen en eerlijk kunnen verliezen
Boeit me geen aars of ik win of verlies, ik speelde ook regelmatig PGR2 online terwijl ik zowat ieder potje laatste of 1 na laatste stond.
Bij Forza had ik geen tijd in de single player gestoken en kwam ik dus met wat simpelle autos online.
Suggestie doen van : Goh jongens, allemaal dezelfde auto pakken? is wel zo leuk
Werd in iedere lobby van de baan geschoven, of het nou bij jou of iemand anders was, iedereen wou in zijn "eigen" auto rijden omdat ie zo lekker getuned was.
Als ik HELEMAAL geen kans meer maak en voordat ik uberhaupt bij T1 ben en de rest al bij T4 rijd dan heb ik het gehad, laat dan maar zitten.
Ik ga niet tegen me zin in een single player uitspelen waarbij ik zowat in slaap val.
[..]
13-May-2005 kwam die uit, 2 juni had ik emquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:32 schreef DinoPK het volgende:
@Gamedemon: Ligt dat nou aan de rest of ben je gewoon zelf (tegen beter weten in) ontzettend laat met die game begonnen? Iedereen had het spel al in zijn vingers (forza moet je ff leren), iedereen heeft al veel auto's, en jij gaat lopen miepen dat iedereen een snellere auto heeft terwijl je koppig aan 1 auto vast blijft houden.
Bij geen enkel live spel is het te doen om na 4 maanden het spel eens te kopen en dan denken dat je binnen no time mee kan komen. Frustraties moeten simpelweg overwonnen worden in het begin om er daarna lol aan te beleven.
je hoeft ze zoiezo niet te kopen Bastard, alleen de concept cars moet je unlocken wil je daarmee live gaan (wat niemand wilt aangezien het middemoot wagens zijn bij iedere klasse)quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:55 schreef Bastard het volgende:
Euh Twi, na 3 kampioenschappen in PGR3 ben je in staat om de duurste en dus snelste auto te kopen.
Voor online career moet je ze wel kopen though. Enkel voor custom races die niet tellen voor je online career hoef je geen auto te kopen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je hoeft ze zoiezo niet te kopen Bastard, alleen de concept cars moet je unlocken wil je daarmee live gaan (wat niemand wilt aangezien het middemoot wagens zijn bij iedere klasse)
Ach, volgens mij had ik je daar al een keer of tien voor gewaarschuwdquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
13-May-2005 kwam die uit, 2 juni had ik em
En ik had het spel zoiezo niet uitgespeeld want ik kocht em voor online
vantevoren rond gevraagd of ik gewoon online kon zonder de SP uit te spelen ivm met autos, aantal mensen zeiden jah dus kocht ik em...miskoopje dus want online racen was niks zo
En klaar met die eindeloze forza discussie
ik vind het een kutgame, klaar
Fuck it, dat ding hoort nieuw te zijn!quote:
Ieder zijn eigen natuurlijk. Ik vind hem echt fantastisch en een stuk minder statisch dan KOTOR. En wil niks horen over Oblivion want anders moet ik straks ook nog een 360 aanschaffen...quote:Op maandag 26 december 2005 17:29 schreef twi het volgende:
Heb zopas een beginnetje gemaakt bij Morrowind, maar die game trek ik echt niet hoor. Grauwe sfeer, lelijke graphics en een statische gameplay waar je U tegen zegt. Nee, ik ga Jade Empire en KotOR wel doen.
Oblivion gaat zo stoer wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:28 schreef damian25 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen natuurlijk. Ik vind hem echt fantastisch en een stuk minder statisch dan KOTOR. En wil niks horen over Oblivion want anders moet ik straks ook nog een 360 aanschaffen...
sodeju, Unreal Kampioenschap is zelfs de limited edition tin-versie!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef Gamedemon het volgende:
Dead or alive ultimate voor 16 euro bij play.com http://www.play.com/play247.asp?pa=spromo&page=title&r=XBOX&title=167136
En unreal championship 2 ook
http://www.play.com/play247.asp?pa=spromo&page=title&r=XBOX&title=616521
khad em bijna besteld voor het tinnendoosje tot ik me realiseerde dat ik em toch wss niet ga spelenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:00 schreef Smots het volgende:
[..]
sodeju, Unreal Kampioenschap is zelfs de limited edition tin-versie!
(al heb ik geen flauw idee of dat een leuke versie is)
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef DinoPK het volgende:
Of je moet 50cent cool vinden...
Gewoon kopen!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
khad em bijna besteld voor het tinnendoosje tot ik me realiseerde dat ik em toch wss niet ga spelen
Best wel een cool spel dat UC2.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:00 schreef Smots het volgende:
[..]
sodeju, Unreal Kampioenschap is zelfs de limited edition tin-versie!
(al heb ik geen flauw idee of dat een leuke versie is)
Ik heb 'm toch maar besteld.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Best wel een cool spel dat UC2.
Heb het erg veel gespeeld, vooral insta gib dit is niet meer met de "Shock Rifle" maar met de "Sniper Rifle" wat het weer een stukje moeilijker maakt.
Dat Melee vind ik zelf weinig aan.
Tis echt een online shooter.
Wat dacht je dan van UT 2007.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Terecht.
Ik hoop dat ik hem straks ook kan spelen op de 360.
Die haal ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van UT 2007.
Tja ach, hopen dat ik dan al een 360 heb.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die haal ik ook.
Maar dat is nog ff wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
kijk, dat is goed nieuws. maar dat spel viel tegen toch volgens wat mensen hier?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
voor de mensen die interesse hebben. Conker is bij www.play.com te koop voor 23,99 euro.
Dat mag inderdaad nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb al een tijdje mijn Xbox en heb daarom ook al een aardige collectie games opgebouwd.
Heb hem gister omgebouwd en het bevalt me erg goed![]()
(ik vind namelijk dat Microsoft nu wel weer genoeg aan mij verdient heeft
)
Hier een lijstje met games:
Origineel:Counterstrike GTA San Andreas Goldeneye Rouge Agent The sims erop uit Medal of honor Rising Sun Project Gotham Racing 2 Knights of the Temple Terminator 3 Spy hunter 2 Dead to rights Need for Speed Underground 2 Halo2 Freedom fighters
Niet legaal:Colin Mcrae Rally 2005 Forza Motorsport Call of Duty 2: Big Red One Need for Speed Most Wanted Prince of Persia The Two Thrones
(of mag je daar niet over praten op fok?)
wanneer komt ie?quote:Op maandag 12 december 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
http://www.blazing-angels.com/uk/
Eindelijk dan weer een vliegtuigspel op de Xbox
Battlefield 2: modern combat is tof!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:44 schreef truSteh het volgende:
Kunnen jullie nog een goede live game aanraden of niet.
Dat is geen bug. Ik weet waar je zit, zeker in zo'n zaal waar je die 2 figuren weer net ontmoet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad niet
daarom zou ík eigenlijk alleen maar over Fable mogen praten
Echter, in King Kong zit dus een bug, ik zit nu in part 14, waarbij ik ergens wat gras weg moet branden omdat ik anders niet bij zo'n schakelaar kom, maar er is nergens vuur te bekennen
jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dat is geen bug. Ik weet waar je zit, zeker in zo'n zaal waar je die 2 figuren weer net ontmoet?
De vlam zit ergens hoog bovenaan gemonteerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:03 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja
Alleen ik heb een walkthrough erbij gepakt, en daar stond dat je die planten in de fik moet steken met een vlam die te vinden was in de kamer waar je daarvoor loopt, en dan achter de waterval langs moet lopen. Echter die vlam is uit bij mij
Hartstikke cool gemaakt inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef Darkzell het volgende:
Net maar weer eens verder gegaan met Doom 3. Je moet er ff inkomen maar dan is het ook wel moddervet.
Ik vond de game beter dan de filmquote:Op zondag 8 januari 2006 00:25 schreef DinoPK het volgende:
2 minuten geleden King Kong uitgespeeld.
Een game die zeker de moeite waard is, alleen ik blijf er wel gemengde gevoelens bij houden.
Grafisch is het soms behoorlijk eentonig met matig camerawerk, en soms zie je echt de beste graphics die je ooit op de xbox gezien hebt. Raar.
Ook qua gameplay is het een wisselvallig spel. Overall is het spel behoorlijk kort (Riddick bijv is toch een paar uurtjes langer, ik heb over King Kong een uurtje of 7 gedaan schat ik), je walst er soms doorheen met af en toe opeens een erg rottig stukje. Gelukkig wisselen de FPS en kong gedeeltes erkaar af, waardoor het toch allemaal leuk blijft. Want dat is het spel zeker, gewoon leuk. Geen 9 waard, maar toch wel een dikke 8.
Alleen ontzettend jammer dat de climax van de film in het spel niet gehaald wordt. Ik zat echt van... wtf, dit was het?.. Je weet dat het is afgelopen, maar het einde is gewoon totaal niet interactief, een gemiste kans. Maar het einde zorgt ook weer voor 2 prachtige shots ingame.... En zo is het hele spel dus. Aardig, wisselvallig, met meesterlijke momenten.
ik deed 6 uur over riddickquote:Op zondag 8 januari 2006 00:25 schreef DinoPK het volgende:
Ook qua gameplay is het een wisselvallig spel. Overall is het spel behoorlijk kort (Riddick bijv is toch een paar uurtjes langer, ik heb over King Kong een uurtje of 7 gedaan schat ik)
De film is op zich wel vergelijkbaar, matige stukken afgewisseld met idioot mooi gemaakte stukkenquote:
1.hoesjequote:Op zondag 8 januari 2006 00:47 schreef DinoPK het volgende:
[..]
De film is op zich wel vergelijkbaar, matige stukken afgewisseld met idioot mooi gemaakte stukken. De film is toch ff wat beter mijns inziens, maar ik kan het origineel ook wel waarderen. Voor veel mensen is de film wat te traag, te lang etc, popcornjeugd heh
Beiden iig het zien/spelen waard.
@gamedemon: waaaarom UC2? Ga je die daadwerkelijk spelen of is het puur voor de hoes? Je krijgt deze week DOA4 neem ik aan, ik denk dat je UC2 amper gaat spelen eigenlijk.
Ennuhhh op welke moeilijkheids graad had jij Riddick ook alweer gerushed puur om het uitspelen?...(dat noem ik niet uitspelen, je hebt die game zo snel mogelijk doorlopen om hem de volgende dag te kunnen ruilen. Wat beleef je dan voor lol aan een game...)
Nee ben nog niet zo ver. Ik zit nog steeds in de Alpha Labs en ben nu bij zo'n ruimte met een hoop zooi erin als je erin loopt dan begint een cut-scene en daarna moet je tegen zo'n gast met een soort van spinrobot-achtig onderstel iets. Toen had ik geen zin meer en heb hem afgesloten. Heb dus nog niet geprobeerd hem te verslaan maar het zag er wel een beetje mini-boss achtig uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hartstikke cool gemaakt inderdaad
Ben je al in de hel?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:30 schreef Gamedemon het volgende:
kheb unreal championship 2 binnen, geil hoesje
Ik? Dacht het niet, MS heeft nou wel weer genoeg aan mij verdientquote:
zodra die het doet ga ik em proberen op de 360, geen zin om eerst die game uittespelen op me oude xbox om em vervolgens opnieuw te beginnen op de 360quote:Op zondag 8 januari 2006 11:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik wacht nog steeds dat ik hem kan spelen op de 360.
Vertel mij wat, ik moet Splinter Cell CT ook nog uitspelen en dat is zelfs een van m'n favo Xbox spellen, moet je nagaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:10 schreef Darkzell het volgende:
Riddick moet ik ook nog steeds eens spelen. Alsof het de enige is![]()
Ik denk dat ik maar eens langs de mediamarkt moet.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:47 schreef =HellFire= het volgende:
Ja Riddick is echt goed, 12,99 bij de MediaMarkt. Ziet er goed uit, superb voice-casting en lekker sfeertje.
Media center?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:00 schreef the_jasper het volgende:
is riddick een beetje goed?
ik zoek namelijk wat klassiekers
Ik heb pas namelijk net een xbox gekocht. Lekker lage prijs en het is weer eens een leuk projectje waarmee ik me kan bezig houden (media center etc)
en de spellen zijn lekker goedkoop
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Xbox denk ik.
Ik dacht ik hou het geheim, je weet nooit wie er meekijkt.... er zijn mensen vermoord een paar jaar geleden vanwegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. playstatoins... SHIT, ze zijn hier... Gotta go!
Dead Or Alive?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:32 schreef computerkiller het volgende:
Weet iemand nog een leuke fighting game voor de XboX?
Ja ik weet waar je bentquote:Op zondag 8 januari 2006 01:29 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Nee ben nog niet zo ver. Ik zit nog steeds in de Alpha Labs en ben nu bij zo'n ruimte met een hoop zooi erin als je erin loopt dan begint een cut-scene en daarna moet je tegen zo'n gast met een soort van spinrobot-achtig onderstel iets. Toen had ik geen zin meer en heb hem afgesloten. Heb dus nog niet geprobeerd hem te verslaan maar het zag er wel een beetje mini-boss achtig uit.
En ja ik weet dat de uitleg vaag is![]()
Oh die heb ik daar niet geprobeerd.. stond te blazen met een grote mitrailleur geloof ikquote:Op maandag 9 januari 2006 11:49 schreef Darkzell het volgende:
Ben er nog niet echt aan toe gekomen. En die tacktiek werkt volgens mij bij elk monster in Doom 3 het besteM'n beste wapen is op dit moment de Chain gun dus dan zal ik dat ding eens wat aan het werk zetten.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:30 schreef Gamedemon het volgende:
kheb unreal championship 2 binnen, geil hoesje
De XLmediastore heeft Tony Hawk's Underground liggen voor maar ¤12,50quote:Op zondag 8 januari 2006 16:00 schreef the_jasper het volgende:
is riddick een beetje goed?
ik zoek namelijk wat klassiekers
Ik heb pas namelijk net een xbox gekocht. Lekker lage prijs en het is weer eens een leuk projectje waarmee ik me kan bezig houden (media center etc)
en de spellen zijn lekker goedkoop
Ehm... da's toch wat je bij zo'n beetje elk monster in Doom 3 moet doen?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet waar je bent
Die boss moet je inderdaad verslaan.. gewoon vol op hem blijven schieten met de beste wapens die je hebt dan.
Riddick was daar ook heel goedkoop. En ik kreeg er nog gratis wijn bij ookquote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef Smots het volgende:
[..]
De XLmediastore heeft Tony Hawk's Underground liggen voor maar ¤12,50
Het is een al wat oudere titel, maar ik vind ik 'm nog steeds erg leuk.
Ja of zagenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:55 schreef Smots het volgende:
[..]
Ehm... da's toch wat je bij zo'n beetje elk monster in Doom 3 moet doen?
[te flauw-modus]quote:
kopen die hap, zodra die BC word kan je em gelijk goedkoop gamen dan.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:02 schreef H.Flick het volgende:
Ik was net ook even bij de XL Media Store en daar lag ook Full Spectrum Warrior voor maar 8 euro! Volgens mij is dat wel een leuk spel. Ik wilde hem meenemen, maar ik wist niet of hij BC was met de Xbox360 dus heb ik het toch niet gedaan.
mwah je moet FSW een beetje als een modern schaakspel zien.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond Brothers in Arms ook wel leuk. Het is toch een beetje hetzelfde, zonder de FPS-elementen?
Hm...ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kopen die hap, zodra die BC word kan je em gelijk goedkoop gamen dan.
vind het 1 van de beste xbox titels
Wat heb je allemaal?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:09 schreef =HellFire= het volgende:
Enige game die ik écht nog moet hebben voor de Xbox is denk ik Ninja Gaiden Black. Voor de rest zijn het allemaal subtoppers of wel leuke games, maar niet súper. Of heb ik het compleet verkeerd? Iemand nog aanraders?
Uhm, zo'n beetje alle grote titels wel + een aantal subtopper/niemendalletjes. Heb helaas geen gameprofile, heb die wel voor DVD's though. Misschien maar es aanmaken... Maar goed, zo iets als Riddick heb ik compleet gemist en die vind ik vet goed.quote:
Dank je! Die moet ik alle drie nog.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:36 schreef H.Flick het volgende:
Oddworld Stranger's Wrath, Mercenaries en Fahrenheit. Allemaal games die niet echt bekend staan als toppers maar wel erg leuk zijn!
Haha, als ik dat met m'n PC-games moet doen blijf ik nog wel even bezig.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:42 schreef peristilius het volgende:
Maak hier eens een lijstje met games aan.
ik hou me games lijstje niet meer bij, zodra er een progamma komt alla dvd profiler om het te doen begin ik er weer aan, eerder nietquote:Op maandag 9 januari 2006 20:42 schreef peristilius het volgende:
Maak hier eens een lijstje met games aan.
Timesplittersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:13 schreef WooZ het volgende:
Welke xbox FPS spellen kan je nu eigenlijk op 1 xbox co-op story mode spelen? (behalve Halo dan)
want ik heb wel wat shooters maar die kan ik nooit met z'n tweeen spelen
Full Spectrum Warrior ook vlgs mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:13 schreef WooZ het volgende:
Welke xbox FPS spellen kan je nu eigenlijk op 1 xbox co-op story mode spelen? (behalve Halo dan)
Klopt. Ik lees het net in het boekje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Full Spectrum Warrior ook vlgs mij.
FSW is geen FPSquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Full Spectrum Warrior ook vlgs mij.
Technisch gezien niet.. je vuurt geen kogel af. Maar tis coop FPS'achtigquote:
Timesplitters 3: Future Perfectquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:13 schreef WooZ het volgende:
Wel eens Forza online gedaan op de 360? Los van het feit dat je al je savefiles kwijt bent is de lag zoooooo eeeerrrrg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga mijn Xbox ook wel weer aansluiten denk ik. De BC van de 360 is echt een lachtertje
Als je ervanaf wilt =Dquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:11 schreef Darkzell het volgende:
Krijg ik net een pakketje binnen met daarin:
- Far Cry Instincts (promo copy)
- Far Cry handdoek
- Far Cry T-Shirt
- Far Cry blikje drinken
Kom er na wat googlen pas achter dat k toendertijd de prijsvraag op Fok!Games gewonnen heb![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef DinoPK het volgende:
Oh ja dat ook (zit aan de XXXXXL op het moment...). Maar goed, al ben ik slank, dan nog is een XXL te klein hoor. Waarom denk je dat ik deze nickname gekregen heb (toen ik 15 was...)
Geen idee waar dat pk voor staatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef DinoPK het volgende:
Oh ja dat ook (zit aan de XXXXXL op het moment...). Maar goed, al ben ik slank, dan nog is een XXL te klein hoor. Waarom denk je dat ik deze nickname gekregen heb (toen ik 15 was...)
Als je 2 meter 64 bent heb je niks te vrezen (BMI)quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:02 schreef DinoPK het volgende:
Geen idee, de weegschaal gaat maar tot de 150, en daar ben ik al een aantal jaartjes overheen. Ik denk rond de 175. Nee, geen pond. Zwaar ja, veel te zwaar, maar jah. zucht ...
Ben ook wel erg lang hoor
Ik heb volgens mij nog steeds het hoogste BMI cijfer dat ik ooit heb gezien op Fok en Tweakers (34 ofzo). En wie zegt dan dat ik niet gezond ben heh, sta mooi wel bovenaan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als je 2 meter 64 bent heb je niks te vrezen (BMI)
Tjah was het allemaal maar zo makkelijk. Ben er vrij bewust mee bezig nu hoor, kreeg te veel last van Knietjes en Rug.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]! Doe dr wat aan! of hoeft dat van jou niet zo nodig?
ik wil hem wel kopen van jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:30 schreef DinoPK het volgende:
Iemand nog interesse in een farcry t-shirt maat m?
Zelf ben ik die maat al gepasseerd toen ik 10 was ofzo (zit nu aan de meerdere xjes voor de L), en voordat de kleine erin kan is farcry - the ultimate collection - al 3 jaar geleden GOTY geweest
zijn die er eigenlijk voor de xdoos? Of moet ik daarvoor maar Mario DDR kopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:12 schreef piet_pelle het volgende:
DinoPK, koop een dansmat jongen, de leukste manier om af te vallen![]()
En weer niet BCquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
http://www.play.com/play247.asp?pa=spromo&page=title&r=XBOX&title=167126
Timesplitters 3, 8 eurie
of geduld hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En weer niet BC. Ik moet toch echt mijn Xbox weer aansluiten.
DDR is er gewoon voor de xbox. Hier heten ze Dancing stage unleashed 1 en 2 is net uit. Ik heb deeltje 1 hier liggen en het is echt een mega vette game met coole songs. Zeker een aanrader, alleen is een metalen mat wel aan te raden maar die zijn erg prijzig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
zijn die er eigenlijk voor de xdoos? Of moet ik daarvoor maar Mario DDR kopen?
Ik heb hem zaterdag nog bij de FRS gekocht in Dordrecht. Na mij stonden er nog 2. Maar weet niet of jij daar dicht in de buurt woont natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:27 schreef peristilius het volgende:
Weet iemand of die Starter kit + PGR2 pakketjes nog ergens te koop zijn voor 30 euro?
Kan ze niet meer vinden.
Nee, das iets te ver weg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:52 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ik heb hem zaterdag nog bij de FRS gekocht in Dordrecht. Na mij stonden er nog 2. Maar weet niet of jij daar dicht in de buurt woont natuurlijk
Weet je zeker dat het een metalen is en niet gewoon een opvouwbaar matje ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef Doc__Zenith het volgende:
ik had er 1 bij Dancing Stage Unleashed zitten, maar volgens mij was dat een foutje van de MM Grunn
Die hoor je er ook gewoon bij te krijgen, zonder mist het spel zo'n 95% van de fun. Probeer het eens met 2 matten tegelijk te spelen das pas moeilijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:39 schreef Doc__Zenith het volgende:
nee, het was wel zo'n slappe maar ik heb het spel naderhand alleen maar gezien zonder die mat
Ehm...mij past het Far Cry T-shirt anders gewoon goed, hoor. (Ik heb een L)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef DinoPK het volgende:
Grappig eigenlijk: het spel is voor 16 jaar en ouder. Er zijn toch helemaal geen mannelijke medemensen met het soort minimaatjes als M en L? Ik snap nooit dat ze niet gewoon standaard T-Shirts maken in XXL (niet dat ik er dan inkom hoor, maar ik ben een vrij extreme uitzondering).
Eigenlijk met alle merchandise T-shirts heb ik dat, heb ik een Star Wars T-shirt, maatje M. etc. Maar goed, ik had al niet eens een T-Shirt verwacht, en de handdoek is gewoon retecool
ik heb dat toendertijd ook voor mijn vriendin gekocht.. maar die gaat wel altijd op 2 tegelijk staan te springenquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Die hoor je er ook gewoon bij te krijgen, zonder mist het spel zo'n 95% van de fun. Probeer het eens met 2 matten tegelijk te spelen das pas moeilijk.![]()
Aangezien jij 1 van de weinige users bent op dit forum die weet hoe ik er uitzie, dan snap je ook wel dat ik er niet in pas tochquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:02 schreef Smots het volgende:
[..]
Ehm...mij past het Far Cry T-shirt anders gewoon goed, hoor. (Ik heb een L)
Ik zou er ook niet inpassenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:52 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Aangezien jij 1 van de weinige users bent op dit forum die weet hoe ik er uitzie, dan snap je ook wel dat ik er niet in pas toch
Had niet gedacht dat jij die L aan zou kunnen overigens, de M is echt iniminie.
Ik heb een dansmat, samba stick en pop 'n music controller. En die revolution gadget past daar wel netjes tussenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo piet pelle aan de dansmat
is dat niet veel te innovatief voor jou
Die heb ik al (deel 2 én 3), maar vind ze niet echt heel geweldigquote:
Pariah, laatst nog gedaan. Redelijk cool spel alleen wel een beetje zwaar voor de xbox. Maar zeker het proberen waard.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
Die heb ik al (deel 2 én 3), maar vind ze niet echt heel geweldig
Zijn er niet btje type Doom / Halo / Call of Duty FPS'en die je co-op kunt spelen?
Forza is ook de betere racer. Heerlijk hoe het gevoel van overstuur vertaald word op je scherm.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:29 schreef twi het volgende:
Dat mag je natuurlijk vinden, zolang je het maar niet met onzinargumenten ondersteunt. PGR2 was veel leuker online, maar ik vind Forza gewoon de veel betere racer. Veel natuurlijker, moeilijker. En met name dat laatste heeft ervoor gezorgd dat het niet zo populair was. Mensen die er weinig van konden gaven al snel de auto's de schuld
Nog geen screens, niet bekend wanneer, wel in ontwikkeling voor de 360 dacht ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:58 schreef GSi het volgende:
[..]
Forza is ook de betere racer. Heerlijk hoe het gevoel van overstuur vertaald word op je scherm.
Na het uitgespeeld te hebben gebruik ik het spel waar het eigenlijk niet voor bedoeld is. DRIFTENLexus IS200 met Supra blok, 3 bar achter, diff op 50/80 en driften maar
Weet iemand of er een Forza 2 uitkomt? En zal die zijn op XBOX of 360? En zo ja wanneer en zijn er al screens![]()
Die speel ik op dit moment ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Pariah, laatst nog gedaan. Redelijk cool spel alleen wel een beetje zwaar voor de xbox. Maar zeker het proberen waard.
OK! dat wordt voor mij een reden om een 360 te kopen danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nog geen screens, niet bekend wanneer, wel in ontwikkeling voor de 360 dacht ik.
Nope, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:52 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Aangezien jij 1 van de weinige users bent op dit forum die weet hoe ik er uitzie, dan snap je ook wel dat ik er niet in pas toch
Mwoah, het zit niet heel ruim, maar het kan wel.quote:Had niet gedacht dat jij die L aan zou kunnen overigens, de M is echt iniminie.
Ow die bitchesquote:Op maandag 16 januari 2006 13:16 schreef Darkzell het volgende:
Doom 3....hij wordt steeds leuker. Ik ben nu bij die 3 mancubussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |