Ja dat was een erg leuke gamequote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
fahrenheit is trouwens echt een topgame vind ik
Ik krijg soms echt het gevoel dat ik naar een goeie film zit te kijken.
Die moet ik van Kabouter ook ooit nog eens spelen. Moet er alleen ff tijd voor zien te maken.quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
fahrenheit is trouwens echt een topgame vind ik
Ik krijg soms echt het gevoel dat ik naar een goeie film zit te kijken.
RPG's als final fantasy, Jade Empire. RTS spellen, maar vooral avontuur, vrijheid en houdbaarheid...quote:Op maandag 12 december 2005 13:22 schreef Bastard het volgende:
Ja waar hou je van?
RPG, race, platform, actie FPS?
Jade Empire is een prima game, net als Fable. Qua adventures: Beyond Good & Evil en Prince of Persia: Sands of Time. Als je StarWars digt dan is KotOR ook wel aardig geloof ikquote:Op maandag 12 december 2005 13:38 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
RPG's als final fantasy, Jade Empire. RTS spellen, maar vooral avontuur, vrijheid en houdbaarheid...
Heb je de lavarace al gedaan?quote:Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef peristilius het volgende:
Ik zit vast bij Conker.
Heb een of ander stom tankje gekregen, ik dat ding een beetje gebruiken en rondrijden enzo, kom ik op een gegeven moment op een of ander stom stukje waar ik geen kant op kan.
Kijk wel even op gamefaqs.
king kong vind ik persoonlijk echt een butgame. Hij krijgt hele goeie reviews overal, maar in mijn ogen is het niets meer dan een matige fps waarin je een beetje op beestjes kunt schieten met een beperkte hoeveelheid munitie.quote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef King_of_Kool het volgende:
En een spel als Gun dan? maakt die de verwachtingen waar? King Kong? Kameo? Condemned? The elder scrolls IV?
quote:Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de lavarace al gedaan?![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 21:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dude daar ben ik allang voor bij, too easy.
Nu ben ik nazi's tediz aan het raggen.
Tediz knallen heb ik ook gedaan, maar die lavaracequote:
Ach ik moest het een paar keer doen, maar het is eigenlijk vrij eenvoudig.quote:Op maandag 12 december 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tediz knallen heb ik ook gedaan, maar die lavaraceWat een hel. Serieus 10tallen keren meoten doen omdat de collisiondetection zoog
sorry, was een beetje onduidelijkquote:Op maandag 12 december 2005 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
De games die je nu noemt zijn Xbox 360 titels (op Gun en King Kong na)... Dat is een heel andere console. Over welke Xbox heb je het nu?
Ik zie de hele topic-titel verkeerd, het gaat hier nog over de oude xbox.....quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
sorry, was een beetje onduidelijk
De oude xbox heb ik nu, maar ik ga binnenkort de nieuwe kopen en daar wil ik dan graag een spel bij hebben dat meteen de oude box doet vergeten. In hoeverre is dat mogelijk als je titels als Halo2, Jade Empire, GTA SA en Fable op de xbox hebt?
Jij moet idd dit topic hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 16:35 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ik zie de hele topic-titel verkeerd, het gaat hier nog over de oude xbox.....
Damn rightquote:Op maandag 12 december 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die moet ik van Kabouter ook ooit nog eens spelen. Moet er alleen ff tijd voor zien te maken.
Nee, nog niet. Ik ben nu nog zeer tevreden met de xbox en Jade Empire zorgt ervoor dat ik iedere dag minstens 2 uur achter dat ding moet zittenquote:Op maandag 12 december 2005 16:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij moet idd dit topic hebben.
Jade Empire is idd geweldig.quote:Op maandag 12 december 2005 16:44 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik ben nu nog zeer tevreden met de xbox en Jade Empire zorgt ervoor dat ik iedere dag minstens 2 uur achter dat ding moet zitten
de oude is ook nog prima hoor!quote:Op maandag 12 december 2005 16:35 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ik zie de hele topic-titel verkeerd, het gaat hier nog over de oude xbox.....
Vind ik ook, heb er nog steeds iedere dag plezier vanquote:
Is idd van Bioware, en hij behoort nog steeds tot de absolute top van de Xbox games (vind hem zelf nog een stuk beter dan Jade Empire).quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:50 schreef King_of_Kool het volgende:
Nee, nog niet is toch van de makers van Jade Empire?
Ik denk dat die binnenkort ook nog even gekocht gaat worden
Maar is het zo dan dat dat spel een verhaal op zich is, of moet je echt al die andere star wars spellen hebben gespeeld om het verhaal een beetje te begrijpen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Is idd van Bioware, en hij behoort nog steeds tot de absolute top van de Xbox games (vind hem zelf nog een stuk beter dan Jade Empire).
Je moet wel deel 1 kopen, deel 2 is minder.
Wat een treurig einde heeft Conker trouwens.
Verhaal op zich, spel speelt zich 4000 jaar voor de films af. Dat vond ik zelf erg okay daar ik zeker geen SW fan ben.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar is het zo dan dat dat spel een verhaal op zich is, of moet je echt al die andere star wars spellen hebben gespeeld om het verhaal een beetje te begrijpen?
tis zelfs voor de niet star wars fans intressantquote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar is het zo dan dat dat spel een verhaal op zich is, of moet je echt al die andere star wars spellen hebben gespeeld om het verhaal een beetje te begrijpen?
Sluiten de verhalen ook op elkaar aan dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 08:11 schreef mrkanarie het volgende:
Prima RPG hoot, heb zelf ook 1 en 2.
Geweldig, die wil ik ook nog wel spelen. Is het ook al bekend wanneer?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:32 schreef DinoPK het volgende:
Hmmm iets waar ik wel vrolijk van word: psychonauts heeft toch een PAL release
1 van de spellen die ik erg graag wil spelen op het vertrouwde boxje.
Het is een van de weinige platformers van de Xbox, van de maker van Grim Fandango (weet niet of dat je iets zegtquote:Op donderdag 15 december 2005 17:48 schreef King_of_Kool het volgende:
Psychonauts staat ook hoog in de top 25 van beste xbox spellen ooit.
Wat is dat voor een soort spel?
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is een van de weinige platformers van de Xbox, van de maker van Grim Fandango (weet niet of dat je iets zegt). Het speelt zich af in een hele psychedelische wereld die erg sfeervol schijnt te zijn.
Ja hallo, dat zag ik toch niet.quote:
Damnit, als het zo doorgaat komt die 360 hier nooit.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:13 schreef DinoPK het volgende:
Psychonauts release date kan ik niet zo snel vinden, To the game geeft nog Q1 2006 aan, echte de warez versie is sinds vandaag uitgekomen (meestal is het spel dan ook al te krijgen in de winkels).
Zal toch wel een spel worden van ~50 euro lijkt mij.
alsof je em nog niet hebtquote:Op donderdag 15 december 2005 17:32 schreef DinoPK het volgende:
Hmmm iets waar ik wel vrolijk van word: psychonauts heeft toch een PAL release
1 van de spellen die ik erg graag wil spelen op het vertrouwde boxje.
Dan ga ik die vanmiddag maar eens halen, ik kwam erachter dat ik nog geen enkele fatsoenlijke racegame op de Xbox hadquote:
Je bent dus eignelijk gewoon genaaid door een kapotte Xbox te kopenquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:45 schreef C3La het volgende:
Heb net de x-box van mijn schoonzus overgenomen, die hadden 'em al bijna 1.5 jaar en nog maar 10x gebruikt.
Het is alleen jammer dat toen ik 'em thuis aansloot dattie niets deed. En ze hadden het bonnetje niet meer. Gelukkig bleek bij de x-box helpdesk dat ik nog 2 mnd garantie had en worden als het goed is vandaag de labels opgestuurd zodat ik 'em naar M$ kan sturen voor reparatie...
Geen idee hoe dat gaat; de helpdeskmeneer zei dat ik 10 werkdagen moet rekenen voordat ik alles weer in huis heb en dan zou 'ie weer werken...
En dan kan het grote x-boxen beginnen...
Dat is zuur man...quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:21 schreef pmponer het volgende:
doordat mijn xbox voor reparatie is weggeweest ben ik weer al mijn savegames kwijt, ik moet dus in elke game opnieuw beginnen.
Ik pak toch vaker pgr2 dan forza, dus ik zou pgr2 kiezen.
Daar komt nu dus verandering in.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan ga ik die vanmiddag maar eens halen, ik kwam erachter dat ik nog geen enkele fatsoenlijke racegame op de Xbox had
Yep!quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent dus eignelijk gewoon genaaid door een kapotte Xbox te kopenVan familie nog wel
Dan ben je met PGR2 goed op wegquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan ga ik die vanmiddag maar eens halen, ik kwam erachter dat ik nog geen enkele fatsoenlijke racegame op de Xbox had
Ligt er aan wat voor werk je doetquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
werd tijd ook, bovendien vanaf vanavond nachtdienst wat dus negen van de tien keer gewoon 8 uur stilzitten betekend... Dus die Xbox gaat mee voor als het rustig is
Het is wel mogelijk om de camera te veranderen, weet de knop niet uit mijn hoofd. Het ziet er alleen niet uit en het speelt ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef damian25 het volgende:
Ik heb net morrowind gekocht. Ben net begonnen en het is allemaal nog wat verwarrend. Snap nog niet helemaal wat ik doen moet, maar knutsel wel wat en dan komt het wel goed. Lijkt me wel een heel goed spel. Kan ik ook het overzicht veranderen. Dat je je karakter vanachter bekijkt in plaats van first person?
Dat hoort bij Morrowind. Het vechten is gewoon niet zo goed uitgewerkt. Hopelijk is dat bij Oblivion beter.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:37 schreef damian25 het volgende:
Ik had ook al even in het boekje gezocht en het kan door de rechter analoge stuk in te drukken maar die moet je dan ingedrukt houden. Is het wel mogelijk om gewoon te spelen vanuit een andere gezichtshoek? Wilde het vechten zo even proberen want dat is kut op deze manier. Heb het idee dat ik niks raak.
Wat voor games vind je tof?quote:Op maandag 19 december 2005 20:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik krijg binnenkort een X-Box (lekker op tijd, weet ik) met PGR2, maar wat zijn nou echte X-Box aanraders?
ik was iig van plan Ninja Gaiden Black te gaan halen.
nou,zie [TK/TR] Gamecube spellen en Nintendogs voor m'n cube spellen die (bijna) allemaal met veel plezier gespeeld heb.quote:Op maandag 19 december 2005 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor games vind je tof?
hoe zit het met de moeilijkheidsgraad van voorgenoemde spellen. iets waar ik met V Joe nogal problemen mee had. Op een bepaald moment werd het gewoon belachelijk moeilijk, iig erger dan ik gewend ben.quote:Op maandag 19 december 2005 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Alien Hominid is een geweldige game. Soort Viewtiful Joe, maar dan zonder fratsen.
* Jade Empire en Fable zijn prima Adventure/RPG's
* Ninja Gaiden, maar die had je al
Das best knake, ik deed het anders:quote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef twi het volgende:
Wachten tot het moment dat ze bezig zijn (je komt door een steegje en ze hollen van links naar rechts). Links in de straat zit de tegenstander. Wanneer die gasten met z'n alleen aan de linkerkant aan het schieten zijn, kan jij rechts langs dat bestelautootje, en achter dat bestelautootje de straat oversteken.
Ik ben inmiddels verder, werd neergeschoten bij het redden van die piloten... Irving boos...quote:Op dinsdag 20 december 2005 04:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das best knake, ik deed het anders:
door steegje naar die wallmine, dismantle en dan 1 voor 1 die andere mannetjes mollen en hopen dat ze me niet aan gort schieten, daarna die truck op geklauterd, dan staan er dus 2 mannetjes in die steeg. Dolle pret, de ene mollen lukt nog wel, maar de ander, die schiet me steeds neer als ik achter die neon-borden op de rand loop, vanuit een redelijk onmogelijke hoek, laat staan dat ie me daar "hoort" te zien...
ja, alleen moet 't allemaal onder m;n tv meubel passen, waar ook al een versterker, dvd speler en center speaker staan.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:40 schreef DinoPK het volgende:
Ja waarom niet, al is de xbox niet vlak en staat de cube dan wankel. Gewoon naast elkaar zetten met wat centimeters ruimte er tussen in (luchtafvoer van de xbox zit aan de zijkant).
Precies de reden waarom het geen hit is geworden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:40 schreef DinoPK het volgende:
Onbegrijpelijk dat dit spel geen grotere hit geworden is eigenlijk. Zolang iedereen gewoon auto's heeft uit dezelfde klasse is het gewoon hartstikke leuk racen.
Tsja, ik heb alle missies eigenlijk zo gespeeld dat ik niemand heb vermoord/bewusteloos geslagen behalve degene die je moest vermoorden. Alleen bij Bathhouse heb ik zo geen 100% gehaald op 't moeilijkste niveau.quote:Op dinsdag 20 december 2005 04:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das best knake, ik deed het anders:
door steegje naar die wallmine, dismantle en dan 1 voor 1 die andere mannetjes mollen en hopen dat ze me niet aan gort schieten, daarna die truck op geklauterd, dan staan er dus 2 mannetjes in die steeg. Dolle pret, de ene mollen lukt nog wel, maar de ander, die schiet me steeds neer als ik achter die neon-borden op de rand loop, vanuit een redelijk onmogelijke hoek, laat staan dat ie me daar "hoort" te zien...
Er zijn per klasse 1 of 2 auto's die erg goed zijn, net zoals bij PGR2 het geval was. In veel rooms werden die niet gebruikt. Bovendien kosten de auto's die heel goed mee kunnen komen geen drol, je hoeft ze veelal niet eens vrij te spelen (CRX, EVO VIII, Lotus Elise). Kortom, je blijft dus gewoon zware bullshit die niet waar is verkondigen over Forza. In de A-klasse heb je een Ferrari F355 die alles overheerst, en in de S-klasse heb je niet echt een uitgesproken beste auto aangezien de Enzo kut te besturen is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
Precies de reden waarom het geen hit is geworden.
Niemand had dezelfde auto en degene die de beste auto had won automatisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |