Succes!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:19 schreef nieky het volgende:
Morgen om 8.00 ga ik weer een poging wagen om mijn rijbewijs te halen!
Wish me luck!
Ben nu al zenuwachtig!
Succes!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:05 schreef Piles het volgende:
Morgenochtend mn TTT, ben benieuwd.
Scannen gaat steeds beter, daardoor ben ik ook zekerder (wat ik in het begin totaal niet was). Toch moet ik nog eerder/meer scannen, en niet te hard op kruisingen afrijden![]()
Vooral de vrijstelling "bijzondere verrichtingen" word spannend, ik denk niet dat ik die haal, want fileparkeren/bocht achteruit gaat niet altijd goed (ik moet eerder terugsturen) en achteruit in een vak ben ik gewoon kansloos, ze maken die vakken veel te smal![]()
Feli!quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:00 schreef ASroma het volgende:
net theorie gehaald, 3 foutjes, eitje![]()
nu de praktijk maar ff gaan aanvragen bij mijn rijschool
![]()
Ach, bij mij gingen de laatste lessen ook niet al te best.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:26 schreef missblack het volgende:
jah gewoon die dingen die normaal niet mis gingen.
Niet goed opletten ( borden met de goede richting ), versnelling, kopeling, inschatten het was gewoon klote. Zijn denk ik zenuwen voor woensdag.
Raar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:07 schreef Repeat het volgende:
mijn instructeur zei trouwens dat bocht achteruit helemaal niet belangrijk was en dat hij het vaak niet eens oefent met zn leerlingen. Dit jaar is het pas 1 keer voorgekomen dat een examinator het vroeg...
Nee, ook dit klopt niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:26 schreef Repeat het volgende:
Ik heb (uiteraard) geen vergelijkingsmateriaal, dus ik vind het wel een grote stap om dan maar te roepen dat ik een andere instructeur wil.
Even iets anders: hij zei ook dat je bij je examen nooit achteruit hoefde in te parkeren tussen 2 autos's, maar dat je dat dus altijd moet doen op een plek met 3 lege parkeerplaatsen naast elkaar en dat jij dan de middelste in moet. Klopt dit ?
Je hebt het goed.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:37 schreef crossover het volgende:
wie weet er hoe hard een motorvoertuig minstens moet kunnen en mogen om op de autosnelweg te mogen?
ik heb morge theorie examen en ik ben oefenexamens aan het maken..dat was een vraag in twee examens, in de ene werd 50 gezegd en in de ander 60..ik denk zelf ook 60
Zolang je goed kijkt, kun je nog vrijstelling krijgen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:05 schreef Piles het volgende:
Morgenochtend mn TTT, ben benieuwd.
Scannen gaat steeds beter, daardoor ben ik ook zekerder (wat ik in het begin totaal niet was). Toch moet ik nog eerder/meer scannen, en niet te hard op kruisingen afrijden![]()
Vooral de vrijstelling "bijzondere verrichtingen" word spannend, ik denk niet dat ik die haal, want fileparkeren/bocht achteruit gaat niet altijd goed (ik moet eerder terugsturen) en achteruit in een vak ben ik gewoon kansloos, ze maken die vakken veel te smal![]()
Ah, daar zat ik mijn examen de hele tijd over te peinzenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:46 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik had nog geluk aan het eind van mn examen. Ik ben namelijk niet goed in inparkeren vooruit/achteruit, en we komen terug op de parkeerplaats van het cbr.
Zegt ie: oh mooi, je kunt hem zo rechtdoor dat parkeervak inrijden. Dus ik rij gewoon lekker recht door dat vak ik, tewijl dr een andere auto met de achteruitrijlichten al aan klaar stond om dat vak in te draaien.
nou wij kwamen terug op cbr en ik moest hem er vooruit inzetten.. de spanning zat er al in voor de uitslag denk ik, want stond rechtsvoor beetje in rechtervak en linksachter beetje in linkervakquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, daar zat ik mijn examen de hele tijd over te peinzen.
Ik ging namelijk als laatste weg, dus geheid dat ik ook als laatste terug kwam.
Het was nog zo ook.
Gelukkig valt vooruit inparkeren wel mee!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!
Ik heb heb gehaald, ging echt goed!!!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
Congratzquote:Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
gefeliquote:Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
Ja die krijg je terugquote:Op woensdag 14 december 2005 10:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijg je je uitreksel terug na je theorie- examen? Ik kan hem nergens vinden. Anders moet ik nog een nieuwe laten maken.. Moet morgen op voor praktijk.. pff ben geen filantropische instelling.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
goed zo!quote:Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
En nu heel de dag over de boulevard cruisen met je donderquote:Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |