gozer jij zegt toch dat je zo zat bent als een tierelier en daarom geen vrouwlijke reet meer kan herkennen?quote:Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat je een kerel genaaid hebt
![]()
toch kun je beter een kerel neuken dan er door in elkaar worden gemeptquote:Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat je een kerel genaaid hebt
![]()
tha_t?quote:Op maandag 12 december 2005 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ze zitten gewoon achter de schermen te lachen om deze onzin.
Tha_T is een leuke vent.quote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tha_t?
die wel ja
gelukkig een mod met humor
Ja bij lang haar verwacht je toch een vrouw, geen kerelquote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gozer jij zegt toch dat je zo zat bent als een tierelier en daarom geen vrouwlijke reet meer kan herkennen?![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 10:45 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja bij lang haar verwacht je toch een vrouw, geen kerel
jaquote:Op maandag 12 december 2005 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tha_T is een leuke vent.![]()
buzzer trouwens ook.
niet te hardquote:Op maandag 12 december 2005 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tha_T is een leuke vent.![]()
buzzer trouwens ook.
Vanalles? Nee, tegen een man, blijkbaar heeft hij (als hij bezopen is )meer trekquote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
Maar goed, offtopic
dus sr_lontje staat tegen van alles aan te rijen als hij straalbezopen is. Hmmm. Sjonge
quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
Maar goed, offtopic
dus sr_lontje staat tegen van alles aan te rijen als hij straalbezopen is. Hmmm. Sjonge
Ja ?quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Slim planquote:
in nederland noemen we het tegen (wildvreemde) vrouwen aanrijden gewoon 'lastigvallen' of 'seksuele intimidatie'quote:
Vandaar dat dit open blijftquote:Op maandag 12 december 2005 10:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet te hard
anders gaat TS nog tegen hen oprijden om aan hun erecties te friemelen
quote:Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef BillGates het volgende:
[..]
in nederland noemen we het tegen (wildvreemde) vrouwen aanrijden gewoon 'lastigvallen' of 'seksuele intimidatie'
Stop gewoon een banaan in je broek, en hou de volgende ochtend KLB in de gatenquote:
Homo-plaatjes verzamelaar! Geef het gewoon toe, dan kan dit ook weer op slotquote:Op maandag 12 december 2005 10:59 schreef sr_firewire het volgende:
Als jullie mijn aktie smerig vinden, wat is dit dan:
[afbeelding] Dat noem ik homosexueel gedrag... Dat van mij noem ik vergissing.
Je noemt maar een eind raak, niemand boeit het wat, dronkelap-op-bonerjachtquote:Op maandag 12 december 2005 10:59 schreef sr_firewire het volgende:
Dat noem ik homosexueel gedrag... Dat van mij noem ik vergissing.
Dit zijn slapende gozers, die zijn zich er niet eens van bewust,quote:Op maandag 12 december 2005 10:59 schreef sr_firewire het volgende:
Als jullie mijn aktie smerig vinden, wat is dit dan:
[afbeelding] Dat noem ik homosexueel gedrag... Dat van mij noem ik vergissing.
EDIT: GOOGLE en dan DRONKEN en dan AFBEELDINGEN. Voordat jullie me ook nog besculdigen van pedoplaatjes verzamelaar op de computer user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |