gozer jij zegt toch dat je zo zat bent als een tierelier en daarom geen vrouwlijke reet meer kan herkennen?quote:Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat je een kerel genaaid hebt
![]()
toch kun je beter een kerel neuken dan er door in elkaar worden gemeptquote:Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat je een kerel genaaid hebt
![]()
tha_t?quote:Op maandag 12 december 2005 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ze zitten gewoon achter de schermen te lachen om deze onzin.
Tha_T is een leuke vent.quote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tha_t?
die wel ja
gelukkig een mod met humor
Ja bij lang haar verwacht je toch een vrouw, geen kerelquote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gozer jij zegt toch dat je zo zat bent als een tierelier en daarom geen vrouwlijke reet meer kan herkennen?![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 10:45 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja bij lang haar verwacht je toch een vrouw, geen kerel
jaquote:Op maandag 12 december 2005 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tha_T is een leuke vent.![]()
buzzer trouwens ook.
niet te hardquote:Op maandag 12 december 2005 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tha_T is een leuke vent.![]()
buzzer trouwens ook.
Vanalles? Nee, tegen een man, blijkbaar heeft hij (als hij bezopen is )meer trekquote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
Maar goed, offtopic
dus sr_lontje staat tegen van alles aan te rijen als hij straalbezopen is. Hmmm. Sjonge
quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
Maar goed, offtopic
dus sr_lontje staat tegen van alles aan te rijen als hij straalbezopen is. Hmmm. Sjonge
Ja ?quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Slim planquote:
in nederland noemen we het tegen (wildvreemde) vrouwen aanrijden gewoon 'lastigvallen' of 'seksuele intimidatie'quote:
Vandaar dat dit open blijftquote:Op maandag 12 december 2005 10:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet te hard
anders gaat TS nog tegen hen oprijden om aan hun erecties te friemelen
quote:Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef BillGates het volgende:
[..]
in nederland noemen we het tegen (wildvreemde) vrouwen aanrijden gewoon 'lastigvallen' of 'seksuele intimidatie'
Stop gewoon een banaan in je broek, en hou de volgende ochtend KLB in de gatenquote:
Homo-plaatjes verzamelaar! Geef het gewoon toe, dan kan dit ook weer op slotquote:Op maandag 12 december 2005 10:59 schreef sr_firewire het volgende:
Als jullie mijn aktie smerig vinden, wat is dit dan:
[afbeelding] Dat noem ik homosexueel gedrag... Dat van mij noem ik vergissing.
Je noemt maar een eind raak, niemand boeit het wat, dronkelap-op-bonerjachtquote:Op maandag 12 december 2005 10:59 schreef sr_firewire het volgende:
Dat noem ik homosexueel gedrag... Dat van mij noem ik vergissing.
Dit zijn slapende gozers, die zijn zich er niet eens van bewust,quote:Op maandag 12 december 2005 10:59 schreef sr_firewire het volgende:
Als jullie mijn aktie smerig vinden, wat is dit dan:
[afbeelding] Dat noem ik homosexueel gedrag... Dat van mij noem ik vergissing.
EDIT: GOOGLE en dan DRONKEN en dan AFBEELDINGEN. Voordat jullie me ook nog besculdigen van pedoplaatjes verzamelaar op de computer user
TS ook, anders had ie m er wel ingestokenquote:
Mijn klacht is dat mannen met lang haar en die dansen als een wijf, als je zelf gezopen hebt, verboden zouden moeten worden.quote:Op maandag 12 december 2005 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is je klacht eigenlijk? Of hoort dit in R&P?
Hmm... interessante socio-culturele stelling. Wellicht een pseudo-bedreiging voor het masculiene existentialisme van straalbezopenen? Wie zal het zeggen?quote:Op maandag 12 december 2005 11:14 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat mannen met lang haar en die dansen als een wijf, als je zelf gezopen hebt, verboden zouden moeten worden.
Pardon ? Ik snap de laatste regel niet, het gedeelte achter het voorlaatste vraagteken zeg maar.quote:Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm... interessante socio-culturele stelling. Wellicht een pseudo-bedreiging voor het masculiene existentialisme van straalbezopenen? Wie zal het zeggen?
misschien een leuk item voor een disco:quote:Op maandag 12 december 2005 11:14 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat mannen met lang haar en die dansen als een wijf, als je zelf gezopen hebt, verboden zouden moeten worden.
ik denk dat TS wil dat blonde wijven met een harde pik bij de deur geweigerd worden.quote:Op maandag 12 december 2005 11:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
misschien een leuk item voor een disco:
een soort klok, waarop af te lezen is wie nog mag dansen ivm dronkenschap en wazigheid van TS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |