bovenin meneerquote:Op maandag 12 december 2005 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een zaadtopic. Kom, waar is die NSB-knop?
Weet je zeker dat het geen spiegel was?quote:Op maandag 12 december 2005 09:57 schreef sr_firewire het volgende:
Sta je met uitgaan zo lekker tegen een chickie aan te rijden. Ik zo: Ff voelen men ! WTF, had ze een bonert in de broek !![]()
jezus jij kan een vrouwen assje niet herkennen?quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja het was gewoon een kerel met langer haar, maar van achteren was het net een wijf, met dat haar tot over de schouders. Had haar/zijn kop nog niet gezien.
Kreeg toen ie in de gaten had wie het deed een enorme beuk in mijn maag, waarna de pasta van mijn communie de dansvloer op gedeponeerd werd.
Was zo zat als een tierelier man.quote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jezus jij kan een vrouwen assje niet herkennen?![]()
![]()
Jeeeeeeeeeeeeezus wat een ontzettende loser ben jijquote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja het was gewoon een kerel met langer haar, maar van achteren was het net een wijf, met dat haar tot over de schouders. Had haar/zijn kop nog niet gezien.
Kreeg toen ie in de gaten had wie het deed een enorme beuk in mijn maag, waarna de pasta van mijn communie de dansvloer op gedeponeerd werd.
quote:Op maandag 12 december 2005 10:31 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Was zo zat als een tierelier man.
quote:Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus?..... ja ik heb gister met een gozer geneukt... ja zo zat als een tierelier
![]()
![]()
het spijt me ik kan wel vrouwen assjes herkennenquote:Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef sr_firewire het volgende:
[..]Oh jij hebt er ervaring mee zie ik
Hij heeft tenminste nog geneuktquote:Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef sr_firewire het volgende:
[..]Oh jij hebt er ervaring mee zie ik
quote:Op maandag 12 december 2005 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het spijt me ik kan wel vrouwen assjes herkennen
quote:Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
![]()
Zo hey, jij bent er zo van onderste boven dat je je hele quote verneukt.quote:Op maandag 12 december 2005 10:36 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
![]()
[/quote
![]()
![]()
dude ik deed jou na.... fijn dat je van jezelf kotstquote:
?quote:Op maandag 12 december 2005 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent er zo van onderste boven dat je je hele quote verneukt.
quote:Op maandag 12 december 2005 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd joh, is niet nodig, ze letten hier wel goed genoeg op.![]()
LOL, wat een trieste photoshopquote:Op maandag 12 december 2005 10:09 schreef BillGates het volgende:
-weg-
quote:Op maandag 12 december 2005 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude ik deed jou na.... fijn dat je van jezelf kotst![]()
gozer jij zegt toch dat je zo zat bent als een tierelier en daarom geen vrouwlijke reet meer kan herkennen?quote:Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat je een kerel genaaid hebt
![]()
toch kun je beter een kerel neuken dan er door in elkaar worden gemeptquote:Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat je een kerel genaaid hebt
![]()
tha_t?quote:Op maandag 12 december 2005 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ze zitten gewoon achter de schermen te lachen om deze onzin.
Tha_T is een leuke vent.quote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tha_t?
die wel ja
gelukkig een mod met humor
Ja bij lang haar verwacht je toch een vrouw, geen kerelquote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gozer jij zegt toch dat je zo zat bent als een tierelier en daarom geen vrouwlijke reet meer kan herkennen?![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 10:45 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja bij lang haar verwacht je toch een vrouw, geen kerel
jaquote:Op maandag 12 december 2005 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tha_T is een leuke vent.![]()
buzzer trouwens ook.
niet te hardquote:Op maandag 12 december 2005 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tha_T is een leuke vent.![]()
buzzer trouwens ook.
Vanalles? Nee, tegen een man, blijkbaar heeft hij (als hij bezopen is )meer trekquote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
Maar goed, offtopic
dus sr_lontje staat tegen van alles aan te rijen als hij straalbezopen is. Hmmm. Sjonge
quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
Maar goed, offtopic
dus sr_lontje staat tegen van alles aan te rijen als hij straalbezopen is. Hmmm. Sjonge
Ja ?quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |