quote:Op maandag 12 december 2005 09:35 schreef tonks het volgende:
Als je geld voor honden hebt kun je ook wel je eigen icoontje kopen!
quote:Op maandag 12 december 2005 09:35 schreef tonks het volgende:
Als je geld voor honden hebt kun je ook wel je eigen icoontje kopen!
Die b&o's heb ik niet gekocht voor het geluid, daar heb ik mijn shure's voor ik heb ze gekocht omdat ze zo stijlvol zijn en om mee te patsenquote:Op maandag 12 december 2005 09:39 schreef sr_firewire het volgende:
Beagles
Oordopjes van een kutmerk
En dan daarom verbolgen zijn:
quote:Op maandag 12 december 2005 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe mijn hond kijkt me altijd wazig aan als ik sochtens langs zijn mand loop en denkt bij zichzelf : Barra you fucking fool blijf in je nest liggen! ik doe het iig wel!
mijn hond is fucking slim
Nee nederlanders stinken...quote:
Kost minder geldquote:Op maandag 12 december 2005 12:09 schreef prutser_benny het volgende:
neem dan een kat... kost minder geld, en die dingen hebben een persoonlijkheid![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kost minder geld
hebben een persoonlijkheid
Schijten in Sandermans' tuin
Ja bah..... geen enkel ander dier dat poept, behalve de hond!quote:Op maandag 12 december 2005 15:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Honden zijn zowieso zwaar kut. Vuile vieze poepfabrieken zijn het.
Ik had ze een rotschop gegeven!!!!
quote:
Nee, honden zijn vieze vuile valse onbetrouwbare wezens, welke onderaan de ladder staan op de lijst van dieren.quote:Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef DrugTherapy het volgende:
STERF!!!!!!!!!!!!!!1
honden zijn LIEV![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, honden zijn vieze vuile valse onbetrouwbare wezens, welke onderaan de ladder staan op de lijst van dieren.
Weg ermee!!!!!!
Onzin, onzin en oh ja niet waarquote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, honden zijn vieze vuile valse onbetrouwbare wezens, welke onderaan de ladder staan op de lijst van dieren.
Weg ermee!!!!!!
quote:
Geef 's poot, poot.quote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weg ermee!!!!!!
HOND!quote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weg ermee!!!!!!
Ik dacht aan 2 viervoeters die nogal graag snuffelen op een intiem plekje.quote:Op maandag 12 december 2005 09:34 schreef hydrah het volgende:
Nu verwacht je dat dit topic gaat over meerdere personen die de sociale status hond mee zouden krijgen, maar nee het betreft hier 2 echte viervoeters.
Dat zijn de vaak nog trietstere eigenarenquote:
EENS! Jaren geleden heb ik mijn ouders hun hoofd gek gezeurd om een hond, maar (achteraf goddank) nooit gekregen. Als ik nu bij mensen thuis ben die een hond hebben krijg ik spontaan de schurft van die beesten. Stinken dat sommige van die beesten doen, niet te geloven. Hondenquote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weg ermee!!!!!!
Dat zeg je goed! ..........sommigequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:07 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
EENS! Jaren geleden heb ik mijn ouders hun hoofd gek gezeurd om een hond, maar (achteraf goddank) nooit gekregen. Als ik nu bij mensen thuis ben die een hond hebben krijg ik spontaan de schurft van die beesten. Stinken dat sommige van die beesten doen, niet te geloven. Honden![]()
Daar zeg je precies de contradictio... goed fatsoen... bij een hondenbezitter?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:15 schreef maartena het volgende:
Als je je hond moet laten schijten, neem dan een poepschepje mee en een plastic zak, en ruim je stront weer op. Kwestie van goed fatsoen.
Ik ben hondenbezitter! Nu mag jij mij vertellen wat deel van het goede fatsoen ik niet heb.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Daar zeg je precies de contradictio... goed fatsoen... bij een hondenbezitter?![]()
Het goede fatsoen een behoorlijk huisdier te nemen dat geen overlast veroorzaakt en zichzelf niet kan schoonhouden.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben hondenbezitter! Nu mag jij mij vertellen wat deel van het goede fatsoen ik niet heb.
Welk overlast bezorgt mijn huisdier dan? Ik ben erg benieuwd!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Het goede fatsoen een behoorlijk huisdier te nemen dat geen overlast veroorzaakt en zichzelf niet kan schoonhouden.
Die van ons ook niet.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef Maikuuul het volgende:
Onze hond heeft nog nooit wat kapot gebeten
De eigenaar van dat klotebeest wat peuters uit hun buggies sleurt zei precies hetzelfde...quote:
Je èn? Dus zijn alle honden kut?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De eigenaar van dat klotebeest wat peuters uit hun buggies sleurt zei precies hetzelfde...
Kankerbeesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |