quote:Op maandag 12 december 2005 09:35 schreef tonks het volgende:
Als je geld voor honden hebt kun je ook wel je eigen icoontje kopen!
quote:Op maandag 12 december 2005 09:35 schreef tonks het volgende:
Als je geld voor honden hebt kun je ook wel je eigen icoontje kopen!
Die b&o's heb ik niet gekocht voor het geluid, daar heb ik mijn shure's voor ik heb ze gekocht omdat ze zo stijlvol zijn en om mee te patsenquote:Op maandag 12 december 2005 09:39 schreef sr_firewire het volgende:
Beagles
Oordopjes van een kutmerk
En dan daarom verbolgen zijn:
quote:Op maandag 12 december 2005 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe mijn hond kijkt me altijd wazig aan als ik sochtens langs zijn mand loop en denkt bij zichzelf : Barra you fucking fool blijf in je nest liggen! ik doe het iig wel!
mijn hond is fucking slim
Nee nederlanders stinken...quote:
Kost minder geldquote:Op maandag 12 december 2005 12:09 schreef prutser_benny het volgende:
neem dan een kat... kost minder geld, en die dingen hebben een persoonlijkheid![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kost minder geld
hebben een persoonlijkheid
Schijten in Sandermans' tuin
Ja bah..... geen enkel ander dier dat poept, behalve de hond!quote:Op maandag 12 december 2005 15:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Honden zijn zowieso zwaar kut. Vuile vieze poepfabrieken zijn het.
Ik had ze een rotschop gegeven!!!!
quote:
Nee, honden zijn vieze vuile valse onbetrouwbare wezens, welke onderaan de ladder staan op de lijst van dieren.quote:Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef DrugTherapy het volgende:
STERF!!!!!!!!!!!!!!1
honden zijn LIEV![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, honden zijn vieze vuile valse onbetrouwbare wezens, welke onderaan de ladder staan op de lijst van dieren.
Weg ermee!!!!!!
Onzin, onzin en oh ja niet waarquote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, honden zijn vieze vuile valse onbetrouwbare wezens, welke onderaan de ladder staan op de lijst van dieren.
Weg ermee!!!!!!
quote:
Geef 's poot, poot.quote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weg ermee!!!!!!
HOND!quote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weg ermee!!!!!!
Ik dacht aan 2 viervoeters die nogal graag snuffelen op een intiem plekje.quote:Op maandag 12 december 2005 09:34 schreef hydrah het volgende:
Nu verwacht je dat dit topic gaat over meerdere personen die de sociale status hond mee zouden krijgen, maar nee het betreft hier 2 echte viervoeters.
Dat zijn de vaak nog trietstere eigenarenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |