Lieske te veel gepromootquote:Op maandag 12 december 2005 09:12 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen,ga maar weer eens een poging wagen.
Gisteren waren mijn bijdrages bij de Roelfans niet goed bevallen.
10.00 De haan, Roel blijft liggen, de bewoners staan opquote:Op maandag 12 december 2005 09:12 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen,ga maar weer eens een poging wagen.
Gisteren waren mijn bijdrages bij de Roelfans niet goed bevallen.
Nee eigelijk niet,maar er moest meer diepgang in mijn beschuldigen zitten,omdat ik roel een eng,agressief en gluiperig ventje vind.quote:
Pas maar op,zo komen de Roelfans ook op jouw af.Moet je ook alles tig keer gaan uitleggenquote:Op maandag 12 december 2005 09:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
10.00 De haan, Roel blijft liggen, de bewoners staan op
11.30 Roel is ook eindelijk uit bed
12.00 Roel zit met een biertje in de jacuzzi
14.30 Roel doet een dutje op de bank
16.00 Roel roept "fuck the rules" en smijt een peuk de tuin in
16.30 Op last van BB ruimt Roel de peuk op
18.00 Eten
18.45 Roel doet een dutje op de bank
20.00 De bewoners doen een toneelspel, en iedereen zingt mee, behalve Roel, die drinkt een biertje
00.00 De bewoners gaan langzamerhand slapen, Roel drinkt een biertje en rookt wat, met een quasi-diepzinnige blik
Goedemorgen.quote:Op maandag 12 december 2005 09:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee eigelijk niet,maar er moest meer diepgang in mijn beschuldigen zitten,omdat ik roel een eng,agressief en gluiperig ventje vind.
Mijn winnaar is er al uit,maar ik ga dan maar voor Ingrid.
Het is erg vreemd dat jouw geen diepgang wordt verweten.quote:Op maandag 12 december 2005 09:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee eigelijk niet,maar er moest meer diepgang in mijn beschuldigen zitten,omdat ik roel een eng,agressief en gluiperig ventje vind.
Mijn winnaar is er al uit,maar ik ga dan maar voor Ingrid.
Ik word over het algemeen alleen maar benaderd door mensen met teksten als: Tanja is een crackhoer, en spottende reacties omdat ik haar Tan noem i.p.v. Tanja.quote:Op maandag 12 december 2005 09:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pas maar op,zo komen de Roelfans ook op jouw af.Moet je ook alles tig keer gaan uitleggen![]()
Waren er een paar die er geen genoegen meenamen,ik was zelfs kortzichtig .quote:Op maandag 12 december 2005 09:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En dat was iemand niet met je eens ? Is toch geen mening, is gewoon een feit, gebaseerd op puur jobectieve waarnemingen.![]()
Nee snapte er ook niks van.quote:Op maandag 12 december 2005 09:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is erg vreemd dat jouw geen diepgang wordt verweten.
Want er is bijna nooit diepgang in dit forum.
Dat vind ik stomme benamingen,wie geeft iemand het recht om een ander te beschuldigen van crackhoer enzo,zulke personen zijn zielig.quote:Op maandag 12 december 2005 09:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word over het algemeen alleen maar benaderd door mensen met teksten als: Tanja is een crackhoer, en spottende reacties omdat ik haar Tan noem i.p.v. Tanja.
Maar sinds ze voor een vrijwillige exit gekozen heeft (voornamelijk omdat Josc op last van de arbeidsinspectie nauwelijks in de woonkamer mocht zijn), is het sterk afgenomen.
Als Lieske fan heb ik het hier ook moeilijk, soms ga ik in discussie.quote:Op maandag 12 december 2005 09:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pas maar op,zo komen de Roelfans ook op jouw af.Moet je ook alles tig keer gaan uitleggen![]()
Nou, dan weet ik niet waar die zich op baseren, ik mocht zaterdag, dacht ik, getuige zijn van zijn tenenkrommende kortzichtige reactie op de discussie over Menno, ik had in het vuur van de strijd in de streamverslagen nog een iets diepergaande reactie gepost, maar die is, helaas, maar achteraf daar wel terecht, verwijderd. Roel is gewoon een bekrompen idioot.quote:Op maandag 12 december 2005 09:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waren er een paar die er geen genoegen meenamen,ik was zelfs kortzichtig .
Vannacht was hij er alweer over aan het zeuren.quote:Op maandag 12 december 2005 09:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik niet waar die zich op baseren, ik mocht zaterdag, dacht ik, getuige zijn van zijn tenekrimpende kortzichtige reactie op de discussie over Mennp, ik had in het vuur van de strijd in de streamverslagen nog een iets diepergaande reactie gepost, maar die is helaas, maar achteraf daar wel teerecht, door Cartwoman verwijderd. Roel is gewoon een bekrompen idioot.![]()
Peter je was wel een hele erge Tanja fan.quote:Op maandag 12 december 2005 09:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word over het algemeen alleen maar benaderd door mensen met teksten als: Tanja is een crackhoer, en spottende reacties omdat ik haar Tan noem i.p.v. Tanja.
Maar sinds ze voor een vrijwillige exit gekozen heeft (voornamelijk omdat Josc op last van de arbeidsinspectie nauwelijks in de woonkamer mocht zijn), is het sterk afgenomen.
Lieske is een leuke meid en weet zeker dat zij als enige geen spel heeft gespeeld.quote:Op maandag 12 december 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Lieske fan heb ik het hier ook moeilijk, soms ga ik in discussie.
Meestal lees ik er maar over heen is de gemakkelijkste manier.
Tanja deed iets met je,soms voelde je afkeer en dan kon ze je zo weer vertederen.quote:Op maandag 12 december 2005 09:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Peter je was wel een hele erge Tanja fan.
En Tanja kon erg goed het bloed onder je nagels vandaan halen.
Ook bij mij ik kon me heel erg irriteren aan haar en dan zeg je wel eens verkeerde dingen. Maar persoonlijke aanvallen wat ik ook vaak gebeurd vind ik erg slecht, dom
Als Roel dronken is hij erg gevaarlijk en maakt erg veel agressief opmerkingen.quote:Op maandag 12 december 2005 09:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vannacht was hij er alweer over aan het zeuren.
Want krakers worden nooit agressief als ze dronken zijn ?quote:Op maandag 12 december 2005 09:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Roel dronken is hij erg gevaarlijk en maakt erg veel agressief opmerkingen.
Een echte kraker is het niet.
Van mij zul je weinig last meer hebben. Na de exit van Dido gebeurt er zo weinig dat ik de streams maar laat voor wat ze zijn. Alleen op basis van de reguliere uitzendingen zal ik mijn mening voor me houden omdat ik in het verleden heb gemerkt dat deze een heel ander beeld over somige mensen geven.quote:Op maandag 12 december 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Lieske fan heb ik het hier ook moeilijk, soms ga ik in discussie.
Meestal lees ik er maar over heen is de gemakkelijkste manier.
Waaruit maak je op dat hij gevaarlijk is? Rob kon hem met 1 arm en 1 been aan dus zo bang zou ik er niet van worden.quote:Op maandag 12 december 2005 09:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Roel dronken is hij erg gevaarlijk en maakt erg veel agressief opmerkingen.
Een echte kraker is het niet.
Ja precies, en dan de arrogantiequote:Op maandag 12 december 2005 09:47 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat hij gevaarlijk is? Rob kon hem met 1 arm en 1 been aan dus zo bang zou ik er niet van worden.
Een dwerg kan hij nog wel hebben denk ik.quote:Op maandag 12 december 2005 09:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja precies, en dan de arrogantie![]()
dat hij Menno wel ff alle hoeken van de kamer zou laten zien ! Tuurlijk Roel.
Dan heb je met eenquote:Op maandag 12 december 2005 09:47 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat hij gevaarlijk is? Rob kon hem met 1 arm en 1 been aan dus zo bang zou ik er niet van worden.
?quote:Op maandag 12 december 2005 09:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan heb je met eennaar de streams gekeken.
Tanja heeft een pracht van een kind gekregen.quote:Op maandag 12 december 2005 09:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tanja deed iets met je,soms voelde je afkeer en dan kon ze je zo weer vertederen.
Maar een ding is zeker ze heeft een pracht van een kind gekregen.
Was ook al weer een fout van BB,ze hadden het Tanja eerlijk moeten zeggen dat ze na de bevalling niet het kamertje uit mocht met de baby.quote:Op maandag 12 december 2005 09:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Tanja heeft een pracht van een kind gekregen.
En gelukkig vertrok ze hierna snel naar huis.
Maar een echte leuke BB is hierna ook niet meer geworden.
Dat wist BB ook niet van te voren. Dat de arbeidinspectie zich zo achterlijk opstelde werd ook pas bekend toen ze al lang en breed in het huis zat.quote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was ook al weer een fout van BB,ze hadden het Tanja eerlijk moeten zeggen dat ze na de bevalling niet het kamertje uit mocht met de baby.
Was al vrij snel bekend toen ze in het huis zat,zij hoorde het pas na de geboorte terwijl wij het allang wisten.quote:Op maandag 12 december 2005 10:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat wist BB ook niet van te voren. Dat de arbeidinspectie zich zo achterlijk opstelde werd ook pas bekend toen ze al lang en breed in het huis zat.
Dat was een luise streek van BB.quote:Op maandag 12 december 2005 10:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was al vrij snel bekend toen ze in het huis zat,zij hoorde het pas na de geboorte terwijl wij het allang wisten.
Er staat mij iets van bij dat de definitieve beslissing pas vrij laat kwam.quote:Op maandag 12 december 2005 10:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was al vrij snel bekend toen ze in het huis zat,zij hoorde het pas na de geboorte terwijl wij het allang wisten.
Had ze eruit kunnen gaan en lekker thuis bevallen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En al had Tanja het eerder gehoord, wat voor verschil had dat gemaakt?
was ze misschien al eerder vrijwillig opgestaptquote:Op maandag 12 december 2005 10:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
26 augustusquote:Op maandag 12 december 2005 10:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ben benieuwd hoe laat Roel eruit komt.quote:Op maandag 12 december 2005 10:09 schreef Bartoli het volgende:
laat die k*t haan zijn kop houden ik slaap nog half
hij is eral uitquote:Op maandag 12 december 2005 10:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe laat Roel eruit komt.
Ja echt jammer dat ze met de baby niet in huis mocht.Hadden we nog mooie tijden kunnen beleven.quote:Op maandag 12 december 2005 10:09 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Ben ook geen Roel-fan, van mij mag hij er donderdag uit![]()
en wat betreft Tanja....ik heb enorm op haar afgegeven en mn beste vriendin zal ze nooit worden, maar gvd wat mis ik haar soms (of eigenlijk mis ik actie in t huis)
Als eerste is hij eruitquote:Op maandag 12 december 2005 10:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vast als laatstequote:Op maandag 12 december 2005 10:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oke, maar meestal duurt het een uur voor Mr. Roel zijn bed verlaat.quote:
De regie moeite doen om de borsten van lieske niet in beeld te brengen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:13 schreef Bartoli het volgende:
en ook goedemorgen Lies
Ben bang dat we dat niet meer krijgen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:14 schreef Sloppy_Joe het volgende:
En nu gaarne wat actie!
Liefst een 24 uur opdracht.quote:Op maandag 12 december 2005 10:16 schreef Bartoli het volgende:
Hummie komop met een weekopdracht
En Tanja en Dido zit in de babykamer .quote:Op maandag 12 december 2005 10:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had om half 10 al geconstateerd dat Joost wakker was, dus vandaar zijn snelheid
Het is zonnig, Ralph zit in de tuin, en Rob maakt stokbrood klaar
Ja en Menno zit nog bonen te tellenquote:Op maandag 12 december 2005 10:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had om half 10 al geconstateerd dat Joost wakker was, dus vandaar zijn snelheid
Het is zonnig, Ralph zit in de tuin, en Rob maakt stokbrood klaar
Commentaarstem BB:quote:Op maandag 12 december 2005 10:17 schreef regenworm het volgende:
Ingrid denkt wat Roel kan kan ik ook blijf nog even lekker liggen.
Ralph is een binnenbrandje aan het blussen en Rikkert geeft er een slinger aanquote:Op maandag 12 december 2005 10:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en Menno zit nog bonen te tellen![]()
Was jij ook voor Mennoquote:Op maandag 12 december 2005 10:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ralph is een binnenbrandje aan het blussen en Rikkert geeft er een slinger aan
Niet echtquote:
Jammer Menno was voor mij de winnaar.quote:Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet echt
Vond een zeer onbetrouwbaar figuur, vertrouwende hem niet zo.
Had vaak vreemde actie's b.v. de bonen, Sms's verhaal, kaper.
Hij probeerde over de rug van Ingrid naar de finale te komen en dat spel had ze gelukkig door.
Had wel potentie ja. Ik denk dat als-ie wat meer ballen had getoond naar de groep, en niet zo passief had gereageerd op alle beschuldigingen dat hij er nu nog bij zou zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 10:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer Menno was voor mij de winnaar.
Zijn karakter was gewoon te zacht,zei zijn moeder ook al.quote:Op maandag 12 december 2005 10:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Had wel potentie ja. Ik denk dat als-ie wat meer ballen had getoond naar de groep, en niet zo passief had gereageerd op alle beschuldigingen dat hij er nu nog bij zou zijn.![]()
het foute feest heb je gemistquote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemorgen allemaal!![]()
een heel weekend niet op Fok! geweest... en niet eens iets gemist..![]()
Misschien wel,word straks afkickenquote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef Bocaj het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Santa is coming...![]()
'Maandagmorgen begin van een nieuwe week' -- Laatste volle week![]()
Heb helemaal niet het gevoel dat het bijna 2006 is...
Zou dat door 4 maand BB kijken komen![]()
als ik het zo lees in de streamverslagen was het wel een grappig feestje! en een boel platen uit mijn lijst gedraait!quote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het foute feest heb je gemist, maja dat heb ik ook
Goedemorgen,je heb niet echt veel gemist.quote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemorgen allemaal!![]()
een heel weekend niet op Fok! geweest... en niet eens iets gemist..![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga de streamverslagen even lezen en daarna meekletsen hier!
Verwacht je dan een mail van BBquote:Op maandag 12 december 2005 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik het zo lees in de streamverslagen was het wel een grappig feestje! en een boel platen uit mijn lijst gedraait!![]()
maar geen mail van BB...![]()
Zal wel een paar dagen het geval zijn ja... Maar ik laat mij niet in een depressie verzinken!quote:Op maandag 12 december 2005 10:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien wel,word straks afkicken![]()
voor het kaartje van de finale...quote:
Dat is echt leuk,hoop dat je gauw bericht krijgt.quote:Op maandag 12 december 2005 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor het kaartje van de finale...![]()
Hallo Kleintjequote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga de streamverslagen even lezen en daarna meekletsen hier!
gaat niet gebeuren hoor (denk ik) was meer een hoopvol grapje...quote:Op maandag 12 december 2005 10:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is echt leuk,hoop dat je gauw bericht krijgt.![]()
goeiemorgen!quote:Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef frizti het volgende:
Goedesmorgens deze morgen.
quote:Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef frizti het volgende:
Goedesmorgens deze morgen.
Vind Joost een beetje wijs worden en sinds ik steeds die Brenda zie gun ik hem de overwinning niet zo.quote:Op maandag 12 december 2005 10:40 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske voelt aan haar lauweren, dat er een weekopdracht komt.
Joost herstelt op haar verzoek deze zoveelste contaminatie:
- op je lauweren rusten
- aan je water voelen
Dan moet je nog een hoop,hoop niet dat je een Mennofan ben,anders erger je je kapot.quote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef Kleintje het volgende:
Hoi Allemaal. Ben nog aan het lezen hoor. Zit nu bij de fondue. Moest vrijdag, zaterdag en zondag lezen...
I'll be back....
misschien dat je al rustend best aan je lauweren kan voelen??quote:Op maandag 12 december 2005 10:40 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske voelt aan haar lauweren, dat er een weekopdracht komt.
Joost herstelt op haar verzoek deze zoveelste contaminatie:
- op je lauweren rusten
- aan je water voelen
ik vind het wel een grappig stel. Zij is duidelijk het tegenovergestelde van Joost. niet zo fel op aandacht en camera's enzo. ik zou denk ik ook niet zo vrolijk kijken als ik iets moest doen waar ik eigenlijk een hekel aan heb...quote:Op maandag 12 december 2005 10:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind Joost een beetje wijs worden en sinds ik steeds die Brenda zie gun ik hem de overwinning niet zo.
Denk je dat dat het is,ze komt zo chagerijnig over.quote:Op maandag 12 december 2005 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind het wel een grappig stel. Zij is duidelijk het tegenovergestelde van Joost. niet zo fel op aandacht en camera's enzo. ik zou denk ik ook niet zo vrolijk kijken als ik iets moest doen waar ik eigenlijk een hekel aan heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |