Commentaarstem BB:quote:Op maandag 12 december 2005 10:17 schreef regenworm het volgende:
Ingrid denkt wat Roel kan kan ik ook blijf nog even lekker liggen.
Ralph is een binnenbrandje aan het blussen en Rikkert geeft er een slinger aanquote:Op maandag 12 december 2005 10:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en Menno zit nog bonen te tellen![]()
Was jij ook voor Mennoquote:Op maandag 12 december 2005 10:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ralph is een binnenbrandje aan het blussen en Rikkert geeft er een slinger aan
Niet echtquote:
Jammer Menno was voor mij de winnaar.quote:Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet echt
Vond een zeer onbetrouwbaar figuur, vertrouwende hem niet zo.
Had vaak vreemde actie's b.v. de bonen, Sms's verhaal, kaper.
Hij probeerde over de rug van Ingrid naar de finale te komen en dat spel had ze gelukkig door.
Had wel potentie ja. Ik denk dat als-ie wat meer ballen had getoond naar de groep, en niet zo passief had gereageerd op alle beschuldigingen dat hij er nu nog bij zou zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 10:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer Menno was voor mij de winnaar.
Zijn karakter was gewoon te zacht,zei zijn moeder ook al.quote:Op maandag 12 december 2005 10:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Had wel potentie ja. Ik denk dat als-ie wat meer ballen had getoond naar de groep, en niet zo passief had gereageerd op alle beschuldigingen dat hij er nu nog bij zou zijn.![]()
het foute feest heb je gemistquote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemorgen allemaal!![]()
een heel weekend niet op Fok! geweest... en niet eens iets gemist..![]()
Misschien wel,word straks afkickenquote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef Bocaj het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Santa is coming...![]()
'Maandagmorgen begin van een nieuwe week' -- Laatste volle week![]()
Heb helemaal niet het gevoel dat het bijna 2006 is...
Zou dat door 4 maand BB kijken komen![]()
als ik het zo lees in de streamverslagen was het wel een grappig feestje! en een boel platen uit mijn lijst gedraait!quote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het foute feest heb je gemist, maja dat heb ik ook
Goedemorgen,je heb niet echt veel gemist.quote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemorgen allemaal!![]()
een heel weekend niet op Fok! geweest... en niet eens iets gemist..![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga de streamverslagen even lezen en daarna meekletsen hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |