Verwacht je dan een mail van BBquote:Op maandag 12 december 2005 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik het zo lees in de streamverslagen was het wel een grappig feestje! en een boel platen uit mijn lijst gedraait!![]()
maar geen mail van BB...![]()
Zal wel een paar dagen het geval zijn ja... Maar ik laat mij niet in een depressie verzinken!quote:Op maandag 12 december 2005 10:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien wel,word straks afkicken![]()
voor het kaartje van de finale...quote:
Dat is echt leuk,hoop dat je gauw bericht krijgt.quote:Op maandag 12 december 2005 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor het kaartje van de finale...![]()
Hallo Kleintjequote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga de streamverslagen even lezen en daarna meekletsen hier!
gaat niet gebeuren hoor (denk ik) was meer een hoopvol grapje...quote:Op maandag 12 december 2005 10:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is echt leuk,hoop dat je gauw bericht krijgt.![]()
goeiemorgen!quote:Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef frizti het volgende:
Goedesmorgens deze morgen.
quote:Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef frizti het volgende:
Goedesmorgens deze morgen.
Vind Joost een beetje wijs worden en sinds ik steeds die Brenda zie gun ik hem de overwinning niet zo.quote:Op maandag 12 december 2005 10:40 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske voelt aan haar lauweren, dat er een weekopdracht komt.
Joost herstelt op haar verzoek deze zoveelste contaminatie:
- op je lauweren rusten
- aan je water voelen
Dan moet je nog een hoop,hoop niet dat je een Mennofan ben,anders erger je je kapot.quote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef Kleintje het volgende:
Hoi Allemaal. Ben nog aan het lezen hoor. Zit nu bij de fondue. Moest vrijdag, zaterdag en zondag lezen...
I'll be back....
misschien dat je al rustend best aan je lauweren kan voelen??quote:Op maandag 12 december 2005 10:40 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske voelt aan haar lauweren, dat er een weekopdracht komt.
Joost herstelt op haar verzoek deze zoveelste contaminatie:
- op je lauweren rusten
- aan je water voelen
ik vind het wel een grappig stel. Zij is duidelijk het tegenovergestelde van Joost. niet zo fel op aandacht en camera's enzo. ik zou denk ik ook niet zo vrolijk kijken als ik iets moest doen waar ik eigenlijk een hekel aan heb...quote:Op maandag 12 december 2005 10:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind Joost een beetje wijs worden en sinds ik steeds die Brenda zie gun ik hem de overwinning niet zo.
Denk je dat dat het is,ze komt zo chagerijnig over.quote:Op maandag 12 december 2005 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind het wel een grappig stel. Zij is duidelijk het tegenovergestelde van Joost. niet zo fel op aandacht en camera's enzo. ik zou denk ik ook niet zo vrolijk kijken als ik iets moest doen waar ik eigenlijk een hekel aan heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |