Oh dat wist ik niet. Weer wat geleerd. Bedanktquote:Op maandag 12 december 2005 23:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat verschilt van persoon tot persoon.
Zelf heb ik daar nooit last van.
nee nee juist niet. Want als je heeel veeel breezah kan betalen ben je rijk en dat is tofquote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jongeren beginnen juist met drank/frisdrank-mixen en Breezer-achtigen. Maar zodra ze erachter komen dat hun portomonnee wel een beetje hard leeggaat op die manier, komen ze erachter dat een biertje een stuk toffer is.
ook een smaak veranderingquote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jongeren beginnen juist met drank/frisdrank-mixen en Breezer-achtigen. Maar zodra ze erachter komen dat hun portomonnee wel een beetje hard leeggaat op die manier, komen ze erachter dat een biertje een stuk toffer is.
2 litertank-blaasquote:Op maandag 12 december 2005 23:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat verschilt van persoon tot persoon.
Zelf heb ik daar nooit last van.
* Zich zelf herkentquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef Zebbie het volgende:
2 litertank-blaas
Zeker, daar ben ik nu ook rustig mee aan het beginnen en dat is nog het enige bier wat ik wegkrijg.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:27 schreef Cool_Runner het volgende:
beginnen met hertog jan.
Wat lul jequote:Op woensdag 28 december 2005 17:31 schreef MikeyC het volgende:
Maar als je echt gaat kotsen etc, dan drink je toch geen bier? Je bent heus niet stoerder als je bier drinkt...
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Gesloten het volgende:
Als je 1 keer dronken bent geworden van bier, lust je het daarna altijd![]()
ha! dat geldt niet voor mij, daaaaaaaaaaamnquote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Gesloten het volgende:
Als je 1 keer dronken bent geworden van bier, lust je het daarna altijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |