Tsja...dan kopen ze een auto met in het accessoirepakket een mistlampenset die eigenlijk vééééél duurder lijkt dan hij is, dan wil je ook laten zien dat je ze hebt hé.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vooral aan dat laatste heb ik een gruwelijke hekel. Het zijn er niet 1 of 2 die het altijd aan hebben, maar echt enorm veel auto's

je merkt het verschil wel als je zelf ook xenon op je auto hebt. maar ja zo'n pauper wil je natuurlijk niet zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:14 schreef Walter81 het volgende:
Ik heb met mn normale lampen geen problemen met het zien van de strepen op de weg. Dus als een Xenonrijder dat wél heeft, ligt het toch écht aan hemzelf.
En stel ze dan in ieder geval zo in dat je niet recht door de achterruit van je voorganger rijdt.
Dat blauw wat hij ook uitstraalt is ook irritant. Dan zie je in je ooghoeken dat blauw, denk je ruimte te moeten maken voor een ambulance... is t zo'n xenonpauper...
nieuwerwetsquote:Op maandag 12 december 2005 00:10 schreef Nexxennium het volgende:
Die xenon-dingen lijken wel puntlichtbronnen. Relatief kleine oppervlakte maar extreem fel. En ja, ik vind ze ook erg hinderlijk.
Maar zelfs fietslampen kunnen al storend zijn. Mutsen die het ding recht naar voren, of zelfs iets omhoog hebben schijnen. Die nieuwerwetse lampen zijn dan opeens nog best fel!
Welnee, zijn gewoon legaal. RDW en TUV goedgekeurd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:32 schreef B_ernd het volgende:
die xenonlampen zijn echt te fel.
Rijtje mistlampen op je dakquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:07 schreef Matel het volgende:
De koplampen in mijn auto geven niet zoveel licht. Zodra er een auto met slecht afgestelde lampen danwel Xenon verlichting aankomt, zie ik dus ook vrij weinig... Vooral leuk op smalle onverlichte wegen waar je geen witte streep hebt aan de rechterkant, maar wel 80KM/h mag rijden. Ik ben aan het overwegen echt goed felle lampen te kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |