abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33020777
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:45 schreef Geqxon het volgende:
Wat doe jij wel niet voor een opleiding

Jongens met nieuwe iBooks, 4 meisjes op een rij met allemaal een iBook, jij een iBook.... grafisch lyceum?
University College Utrecht.

Opzich niks bijzonders, ik studeer hoofdzakelijk geschiedenis en antropologie, dus ik heb mijn iBook niet nodig om grafisch mee te patsen ofzo. We hebben hier wel meer laptops in het algemeen, omdat veel buitenlandse studenten hun laptop meenemen, zodat ze hun eigen computer hier hebben. En een deel daarvan heeft dus ook iBooks. We zijn hier in totaal met 600 man, maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoeveel daarvan Macs hebben. Ik ken er zelf 10 ofzo met Macs, maar van de meeste mensen zie je hun computer ook niet omdat ze 'm thuis hebben liggen. "Thuis" betekent hier max. 5 minuten lopen vanaf de collegezaal, vandaar.

Wat ik wel uberklote vind is dat je hier in de computerzaal geen toegang tot het netwerk hebt met je laptop op welke manier dan ook. Je hebt wel van die poortjes waar je een snoer in kan prikken, maar als iemand daar zomaar aan gaat zitten weten ze niet wie wat doet op het netwerk, omdat ze niet weten dat jij het bent die daar zit. Met andere woorden, ipv dat ze je gewoon laten inloggen op het netwerk met je studentnummer, kan je met een laptop gewoon niet internetten hier. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  maandag 12 december 2005 @ 18:19:26 #202
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33020934
Is me dat even klote. Voor zover ik weet heb ik hier (UvaA in het algemeen, Oudemanhuispoort Complex in het bijzonder) in een collegezaal geen ontvangst. Maarja de UvA is dan ook te arm om een repeatertje op te hangen daar
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33021013
Ik heb er al over geklaagd bij het hoofd van mijn afdeling. Maar, het heeft volgens haar compleet geen prioriteit omdat iedereen met een laptop thuis, op 5 min. lopen, internet heeft. Maar ze vergeet dan voor het gemak even dat je vanaf dat internet thuis niet kan printen op de printers hier in het academiegebouw met de collegezalen. Dus elke keer als ik iets wil printen vanaf mijn iBook hier, of op mijn kamer moet ik het op mijn memorystick zetten en overhevelen naar een van de netwerkcomputers hier, of ik moet het vanaf mijn kamer naar mezelf mailen en het dan openen op een netwerkcomputer en dan printen.

Ik kan potdomme beter een postduif aanschaffen om het naar de copyshop te laten vliegen ofzo. .
  maandag 12 december 2005 @ 18:26:49 #204
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33021126
Ik print dan ook nooit wat op de Uni. Is me veel te veel moeite
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 12 december 2005 @ 18:26:54 #205
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33021133
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef Furious het volgende:
Ik begin te twijfelen.
Als je hem wilt kopen voor de games, raad ik je aan de DS te halen, aangezien deze m.i. een beter gamesaanbod heeft. (Dit hangt ook van je eigen smaak af, maar ik vind het gamesaanbod van de DS uitgebreider en beter)
Wil je hem kopen voor de multimediafuncties, mja. Eigen keuze
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 12 december 2005 @ 18:27:53 #206
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33021168
Christus, ik gooi Dashboard open en zie dat het koud wordt vannacht
  maandag 12 december 2005 @ 18:28:16 #207
67643 iDex
opdondertje
pi_33021178
jaa dat zouden ze moeten doen, een online print service voor op gewoon printerpapier. zodat je hele verslagen kan afdrukken ofzow
pi_33021209
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef Rock-shocker het volgende:
Christus, ik gooi Dashboard open en zie dat het koud wordt vannacht
.

Ik moet nogsteeds even een installatiecd van Tiger cheffen, dan kan ik dat ook zien.
  maandag 12 december 2005 @ 18:30:22 #209
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33021253
Waarom nu niet dan? Draai je 10.3 op je gloedjenieuwe iBook?
pi_33021293
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:30 schreef Rock-shocker het volgende:
Waarom nu niet dan? Draai je 10.3 op je gloedjenieuwe iBook?
Ik heb een iets oudere iBook uit een slechtverkopende partij Duitse G4's waar een Nederlands toetsenbord op gezet is. Hij is dus wel nieuw, maar als type iBook iets ouder, en ik draai dus ook nog Panther ipv Tiger.
  maandag 12 december 2005 @ 18:36:55 #211
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33021436
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik heb een iets oudere iBook uit een slechtverkopende partij Duitse G4's waar een Nederlands toetsenbord op gezet is. Hij is dus wel nieuw, maar als type iBook iets ouder, en ik draai dus ook nog Panther ipv Tiger.
Ahaaa, op die manier. Zijn er ook partijen slechtverkopende Duitse iMac's G4 of G5?
pi_33021486
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:36 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Ahaaa, op die manier. Zijn er ook partijen slechtverkopende Duitse iMac's G4 of G5?
Ik zou het niet weten. De vriend van me die me hieraan gehopen heeft zit voor zijn internetbedrijfje in Paramaribo een helpdesk op te zetten aldaar, dus die kan ik het niet vragen.
  maandag 12 december 2005 @ 19:21:17 #213
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_33023066
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Heb je een DVD drive? Dan kan ik je wel aan Tiger helpen (tenzij het customized versies zijn die ze distribueren).
pi_33023315
Volgens mij hadden alle G4 iBook's standaard een Combodrive, maar ik kan me vergissen.
Ik post om het posten.
pi_33023505

En ik maar zeuren dat een Powerbook opzich duur is.

Mooie wallpaper.
Ik post om het posten.
  maandag 12 december 2005 @ 19:59:45 #216
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33024317
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:27 schreef Furious het volgende:
Volgens mij hadden alle G4 iBook's standaard een Combodrive, maar ik kan me vergissen.
Je vergist je niet
pi_33024328
Of je gooit er een eindversterker op
pi_33024579
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:00 schreef Geqxon het volgende:
Of je gooit er een eindversterker op

Waarop? Op de koekenpan?
Ik post om het posten.
pi_33024597
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef Furious het volgende:

[..]

Waarop? Op de koekenpan?
nee het gasfornhuis
pi_33024618
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef C2C het volgende:

[..]

nee het gasfornhuis
Ah, uiteraard. Domme ik.
Ik post om het posten.
pi_33024663
Geqxon op Fokradio en op de webcam over GVH
pi_33024728
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef Remzz het volgende:
Joe-hoe.
Ik post om het posten.
pi_33025347
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef Remzz het volgende:
Boeiend, ook.
pi_33025733
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef Furious het volgende:

[..]

Waarop? Op de koekenpan?
Verkeerde topc
pi_33025801
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Heb je een DVD drive? Dan kan ik je wel aan Tiger helpen (tenzij het customized versies zijn die ze distribueren).
Moet je wel een keer naar U. komen, poephoofd. Dan installeren we die hele Tiger gewoon dan meteen onder het genot van een biertje in het u welbekende café met enkele u welbekende personen.

En verder ben ik in een ontzettende pestbui omdat een of andere opdracht voor mijn vak over Vrouwenstudies mijn hele dag tot nu toe in beslag heeft genomen ipv de paar uur die ik er deze ochtend voor overhad. Ik heb kilometers tekst gelezen over de racistische inslag van National Geographic Magazine, over de kolonialistische inslag van "vrouwelijke genitale operaties" ("want besnijdenis is een woord met teveel positieve inslag, en als je het mutilatie noemt stoot je ook mensen voor het hoofd" aldus de schrijfster van het artikel) en zojuist een stuk over waarom alle vrouwelijke leiders single of weduwe zijn.

Ik ben het een beetje zat dit vak. Dat was ik eigenlijk sowieso al, maar toen mijn docente mij mededeelde dat ik niet openstond voor haar slachtofferrol-toekennende-huillie-verhaaltjes en dat ik daarom zo de pé in had over haar vak is de liefde helemaal bekoeld.

Waarom ik dit post in een Appletopic ? Omdat het kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')