University College Utrecht.quote:Op maandag 12 december 2005 13:45 schreef Geqxon het volgende:
Wat doe jij wel niet voor een opleiding
Jongens met nieuwe iBooks, 4 meisjes op een rij met allemaal een iBook, jij een iBook.... grafisch lyceum?
Als je hem wilt kopen voor de games, raad ik je aan de DS te halen, aangezien deze m.i. een beter gamesaanbod heeft. (Dit hangt ook van je eigen smaak af, maar ik vind het gamesaanbod van de DS uitgebreider en beter)quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef Rock-shocker het volgende:
Christus, ik gooi Dashboard open en zie dat het koud wordt vannacht
Ik heb een iets oudere iBook uit een slechtverkopende partij Duitse G4's waar een Nederlands toetsenbord op gezet is. Hij is dus wel nieuw, maar als type iBook iets ouder, en ik draai dus ook nog Panther ipv Tiger.quote:Op maandag 12 december 2005 18:30 schreef Rock-shocker het volgende:
Waarom nu niet dan? Draai je 10.3 op je gloedjenieuwe iBook?
Ahaaa, op die manier. Zijn er ook partijen slechtverkopende Duitse iMac's G4 of G5?quote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb een iets oudere iBook uit een slechtverkopende partij Duitse G4's waar een Nederlands toetsenbord op gezet is. Hij is dus wel nieuw, maar als type iBook iets ouder, en ik draai dus ook nog Panther ipv Tiger.
Ik zou het niet weten. De vriend van me die me hieraan gehopen heeft zit voor zijn internetbedrijfje in Paramaribo een helpdesk op te zetten aldaar, dus die kan ik het niet vragen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ahaaa, op die manier. Zijn er ook partijen slechtverkopende Duitse iMac's G4 of G5?
Heb je een DVD drive? Dan kan ik je wel aan Tiger helpenquote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb een iets oudere iBook uit een slechtverkopende partij Duitse G4's waar een Nederlands toetsenbord op gezet is. Hij is dus wel nieuw, maar als type iBook iets ouder, en ik draai dus ook nog Panther ipv Tiger.
Je vergist je nietquote:Op maandag 12 december 2005 19:27 schreef Furious het volgende:
Volgens mij hadden alle G4 iBook's standaard een Combodrive, maar ik kan me vergissen.
Joe-hoe.quote:Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef Remzz het volgende:
Geqxon op Fokradio en op de webcam over GVH
Boeiend, ook.quote:Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef Remzz het volgende:
Geqxon op Fokradio en op de webcam over GVH
Moet je wel een keer naar U. komen, poephoofd. Dan installeren we die hele Tiger gewoon dan meteen onder het genot van een biertje in het u welbekende café met enkele u welbekende personen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je een DVD drive? Dan kan ik je wel aan Tiger helpen(tenzij het customized versies zijn die ze distribueren).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |