Het is DIG hoorquote:
De eerste versie van MacOS zonder support voor de 68k. Kwam pas in 1998 op de markt trouwens, OS 8.5. Dat is later dan ik dacht.quote:Op maandag 12 december 2005 16:23 schreef super-muffin het volgende:
Ik vond op mn stage nog een doos van Mac OS 8.5
Ik ben de PTA slowchat gewend, en daar vermaken we (incl een aantal mods) ons ook opperbest op deze manier. Waarom moet jij nou zo overdreven streng zijn en de sfeer verpesten?quote:Op maandag 12 december 2005 16:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is DIG hoor. Een slowchat is prima, een Apple slowchat zelfs ultra-prima. Maar als jullie je wensen te verlagen tot debiele smilies, one-liners en meer van die ongein, en het hier en daar aanvullen met de woorden "Apple" en "mini" om het toch een beetje ontopic te houden, is het heel snel afgelopen met deze reeks.
De sfeer verpesten? Ik?quote:Op maandag 12 december 2005 16:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben de PTA slowchat gewend, en daar vermaken we (incl een aantal mods) ons ook opperbest op deze manier. Waarom moet jij nou zo overdreven streng zijn en de sfeer verpesten?
uit 1989quote:Op maandag 12 december 2005 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee wat voor OS er standaard op een SE/30 draait? Komt uit like 1988
Klikblaap.quote:Op maandag 12 december 2005 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee wat voor OS er standaard op een SE/30 draait? Komt uit like 1988
Standaard met OS 6, maar je kunt er tot OS 7.5 op draaien. De SE/30 was de eerste Mac met een SuperDrive, wat toen een 1.4 MB high density floppy drive betekendequote:Op maandag 12 december 2005 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Mooi gegokt toch?quote:
Saaie nerdquote:Op maandag 12 december 2005 16:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De sfeer verpesten? Ik?
Deze reeks is al twaalf delen aan de gang en nu moet ik voor het eerst ingrijpen omdat het niveau afzakt! Wie verpest de sfeer en voor wie, dat vraag je aan mij?
Jij verpest op deze manier de Apple slowchat en daar zit ik niet op te wachten want dat kost me de vaste slowchatters uit deze reeks. En die vaste slowchatters weten wel wat toe te voegen aan de slowchat én aan DIG.
Als ik mag kiezen tussen jou en de vaste slowchatters is de keuze snel gemaakt hoor.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven natuurlijk
tussen draaien en er mee werken zit wel een verschil![]()
quote:
Whehehehehequote:Apple had indicated the presence of a 68030 processor by adding the letter X to a model's name, but when the Macintosh SE was updated to the 68030, this posed an awkward problem, as Apple was not willing to name their new computer the "Macintosh SEx". Thus, "SE/30" was the name chosen.
Kijk voor de lol naar de prijs.quote:
Het was in die tijd helemaal niet zo bijzonder om een paar duizend dollar voor een computer neer te tellen.quote:Op maandag 12 december 2005 16:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Kijk voor de lol naar de prijs.
Dat ding was like de quad-core van toen.![]()
*** **** ********* **** ***.quote:Op maandag 12 december 2005 16:50 schreef C2C het volgende:
omg, ik heb een ipod naar apple opgestuurt die in de zee geflkkerd was
wat ligt er vandaag op de mat?
een nieuwe ipod
een ipod photo wel te verstaan, nu heb ik 2 ipod's 1 gewone en 1 photo
jullie mogen me uitschelden
wat heb je gezet in dat formulier?quote:Op maandag 12 december 2005 16:50 schreef C2C het volgende:
omg, ik heb een ipod naar apple opgestuurt die in de zee geflkkerd was
wat ligt er vandaag op de mat?
een nieuwe ipod
een ipod photo wel te verstaan, nu heb ik 2 ipod's 1 gewone en 1 photo
jullie mogen me uitschelden
ik heb er in gezet op internet dat me aansluit dinges van me ipod stuk isquote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef super-muffin het volgende:
[..]
wat heb je gezet in dat formulier?
384 MB is 128 MB meer dan 256 MB en waarschijnlijk is het ook een snellere processor dan die standaard 233 MHZquote:Op maandag 12 december 2005 16:47 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Op m'n iBook G3, 384MB Ram draaide 10.4 nogal vlekkeloos.
G3 600.quote:Op maandag 12 december 2005 17:08 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
384 MB is 128 MB meer dan 256 MB en waarschijnlijk is het ook een snellere processor dan die standaard 233 MHZ
Dat maakt nogal wat uit, waarschijnlijk vooral die 128 MB extra
Wij hadden oude iMac G3's in de kantine om te internetten die prima werkten, maar de school vond het te karig, dus dat worden nu Mac mini'squote:Op maandag 12 december 2005 17:20 schreef nietzman het volgende:
Kunstacademie te Grunnen heeft welgeteld zes Windowsbakken in de kantine staan waarvan de helft het standaard niet doet.
De rest is allemaalMac.
.
Daar komt de aap uit de mouwquote:
Wat u zegtquote:Op maandag 12 december 2005 17:32 schreef Furious het volgende:
@ Hugster: Gebruik jij je PSP nog regelmatig? Of heb je wel eens/nu het idee van, @(*%^&@(^ 250 euro, wat moet ik met dat ding?
Is goed mogelijk. Van de Shuffle is bekend dat hij het beste geluid heeft van alle iPods, maar goed het is mogelijk dat ze dezelfde specs ook in de foto hebben weten te stouwen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:46 schreef C2C het volgende:
ligt het nou aan mij of is het geluid van de ipod photo beter?
Dat heb ik nou nog nooit gehoord, bron?quote:Op maandag 12 december 2005 17:56 schreef Geqxon het volgende:
Het schijnt dat de iPod 5G een fors verbeterd geluid heeft!
Reviews en zo, van meerdere websites destijds. Maar goed dat is al meer dan een jaar geleden, dus waarschijnlijk hebben de Nano en Video een even goede geluidskwaliteitquote:Op maandag 12 december 2005 17:56 schreef Tijn het volgende:
Heb je een url waaruit blijkt dat de Shuffle de beste geluidskwaliteit biedt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |