abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33072194
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nou ja, er zijn uitzonderingen, maar het valt wel op, ja. Volgens mij komt dat gewoon doordat ze op hun 70ste kinderen kunnen verwekken, dus staan ze er gewoon niet bij stil. Er is geen haast bij en dat is bij een vrouw wel anders.
Wat ik heel erg bij mijn lief gemerkt heb, is dat hij er de eerste jaren geen voorstelling van kon maken hoe dat zou zijn; kinderen krijgen/hebben. Ik heb ook altijd gezegd dat ik graag kinderen wilde hebben en als ik vroeg: en jij? Kreeg ik een of ander vaag antwoord.

Het begon een beetje te veranderen toen mijn neefje geboren was , en sindsdien hebben ook een aantal van zijn vrienden kinderen gekregen en leeft het bij hem ook steeds meer. Nu hebben we het er wel vaak over. Gelukkig maar. Hij is nu trouwens 30. Gelukkig maar dat ik wat jonger ben

Hij heeft het er trouwens ook wel eens met collega's over en die geven ook aan dat ze datzelfd gevoel hadden er niet klaar voor te zijn, niet weten of je het kan enz enz.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 14 december 2005 @ 15:04:47 #152
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_33072969
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:35 schreef Mariposa het volgende:
Hij heeft het er trouwens ook wel eens met collega's over en die geven ook aan dat ze datzelfde gevoel hadden er niet klaar voor te zijn, niet weten of je het kan enz enz.
Dus die stoere kerels zijn eigenlijk gewoon onzeker en bang...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 14 december 2005 @ 15:15:57 #153
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_33073239
Mijn vriend wil wel hoor maar die ziet ook in dat het nu nog niet de tijd is. Want als het wel zo zou zijn liever gister dan vandaag
  woensdag 14 december 2005 @ 15:46:50 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33073987
BE, geloof me, dat gebeurd ook nog maar weinig.

Mariposa, dat is ze idd, echt een schatje verders hoor, een lekker ding waar ik (en de rest van de familie) helemaal gek op is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 14 december 2005 @ 16:05:11 #155
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33074424
Ik zou nooit expres zorgen dat ik toch zwanger wordt Dat is gewoonweg walgelijk zeg. Dat kun je niet maken het kind is niet alleen jouw kind zeg

Als we een ongelukje krijgen houden we de baby sowieso. Ik zou toch geen abortus plegen (tenzij het medisch wordt geadviseerd)
  woensdag 14 december 2005 @ 21:43:01 #156
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_33084173
Als ik die broer was wist ik het wel neukte nooit weer
pi_33084264
Mijn man was ook hier degene die er over begon. Het rammelde bij mij al een beetje, maar daar was ik me nog niet zo van bewust. Hij rammelde zelf niet, maar zag het bij mij en is er daarom over begonnen. Maar inderdaad, waarschijnlijk toch ook een uitzondering.

Simarwen, bedankt voor het hele mooie compliment
mooi he, alles
pi_33084348
Ik zou het nu ook absoluut houden

Denk alleen niet dat de kans groot is, ik ben een zeer trouwe pilgebruiker, en zonder pil is mijn cyclus zoooooooooooooooooooooooooo ontzettend lang (laatst was het 80 dagen o.i.d.) dat ik als we *echt* gaan beginnen eerst naar de huisarts ga om dat te laten onderzoeken. Voordat ik met de pil begon was dat nl. ook al zo.

Maar goed, het zou kunnen gebeuren klapper
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:26:50 #159
12913 GreatWhiteSilence
pi_33130329
Ik vind het idee dat ze me eerst continue uit mijn slaap houden niet eens erg... En ook niet dat ik er in het begin waarschijnlijk voor opdraai, want vriendlief zal wel gewoon moeten werken...

Hormonen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_33131951
de hele dag voor je kind(eren) zorgen is ook werken hoor.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:26:41 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33132066
Ik weet dat het kan gebeuren, dat het heel zwaar is de eerste tijd, maar ik zie daar ook niet echt tegenop.
Wat bixis zegt is volgens mij trouwens wel superwaar. Je vriend kan er even van weg op zijn werk, jij thuis niet, en dat is mss nog wel veel zwaarder.

Ik weet niet meer waar ik het nou las laatst maar die had 2 kinderen met allebei een ontzettende hang-dag, ze kon niet eens even naar het toilet zonder gezeur. Dan ben je volgens mij echt op aan het eind van de dag, maar dan mag je nog lekker even verder want manlief is net uit z'n werk en die wil even bijkomen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:52:26 #162
12913 GreatWhiteSilence
pi_33132796
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef bixister het volgende:
de hele dag voor je kind(eren) zorgen is ook werken hoor.
Mja, maar ik vang er helaas geen centen voor en die centen zijn toch echt nodig met kleintjes erbij. Dus mijn vriend zijn werk heeft voorrang...
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet dat het kan gebeuren, dat het heel zwaar is de eerste tijd, maar ik zie daar ook niet echt tegenop.
Wat bixis zegt is volgens mij trouwens wel superwaar. Je vriend kan er even van weg op zijn werk, jij thuis niet, en dat is mss nog wel veel zwaarder.

Ik weet niet meer waar ik het nou las laatst maar die had 2 kinderen met allebei een ontzettende hang-dag, ze kon niet eens even naar het toilet zonder gezeur. Dan ben je volgens mij echt op aan het eind van de dag, maar dan mag je nog lekker even verder want manlief is net uit z'n werk en die wil even bijkomen.
Hmm, misschien zal ik het niet zo doen als het moment daar is, maar mijn plan is ze dan gewoon in de box te mikken, mijn hoorapparaat uit te doen en eventjes lekker, rustig, naar de WC te gaan.
pi_33132927
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

Hmm, misschien zal ik het niet zo doen als het moment daar is, maar mijn plan is ze dan gewoon in de box te mikken, mijn hoorapparaat uit te doen en eventjes lekker, rustig, naar de WC te gaan.
Noujaaaa

Ik zou als er een kindje zou komen graag 3 dagen willen werken en dan de andere week 2 dagen. Ik werk in de zorg en zou dan mijn werkaanvragen kunnen aanpassen op die van mijn moeder, zij doet hetzelfdd werk als ik, en zij zou dan kunnen oppassen en dat is iets wat zij ook heel erg graag zou willen. Ik weet nu al dat ik echt niet wil dat familie van mijn vriend oppast.
Mijn vriend doet momenteel werk dat hij niet leuk vind, hopelijk vind hij gauw wat anders en wie weet kan hij dan wel wat thuiswerken.
Ja ik heb het al helemaal uitgedacht
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:04:05 #164
12913 GreatWhiteSilence
pi_33133128
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:57 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Noujaaaa
Soms moet dat nu eenmaal, denk ik. Je bent hun moeder, niet hun slaaf. Bovendien heb ik dan ook eens een keertje voordeel van mijn slechthorendheid...
quote:
Ik zou als er een kindje zou komen graag 3 dagen willen werken en dan de andere week 2 dagen. Ik werk in de zorg en zou dan mijn werkaanvragen kunnen aanpassen op die van mijn moeder, zij doet hetzelfdd werk als ik, en zij zou dan kunnen oppassen en dat is iets wat zij ook heel erg graag zou willen. Ik weet nu al dat ik echt niet wil dat familie van mijn vriend oppast.
Mijn vriend doet momenteel werk dat hij niet leuk vind, hopelijk vind hij gauw wat anders en wie weet kan hij dan wel wat thuiswerken.
Ja ik heb het al helemaal uitgedacht
Ik denk dat mijn vriend en ik beiden 4 dagen in de week gaan werken. Mijn moeder wil vast ook heel graag een dagje oppassen, denk ik. En dan heb ik nog twee dagen over. Ik denk dat ze dan naar het KVD gaan, of misschien vind ik wel moeders met kinderen die op mijn kids kunnen passen en andersom. Of zoiets...
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:59:45 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33161401
Mag ik even?

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!

Dat lucht op.

kut-hormonen
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:10:08 #166
12913 GreatWhiteSilence
pi_33161630
Wat een agressie en je bent nog niet eens zwanger. Arme, arme stinkie...
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 17:33:16 #167
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33165103
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:46 schreef snakelady het volgende:
BE, geloof me, dat gebeurd ook nog maar weinig.

Mariposa, dat is ze idd, echt een schatje verders hoor, een lekker ding waar ik (en de rest van de familie) helemaal gek op is.
als ik jouw broer was, had ik me in stilte laten steriliseren.
wat zij kan, kan hij ook (en beter ook )
  zondag 18 december 2005 @ 10:49:44 #168
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_33184561
Als ik die broer was was ik weggegaan bij haar denk ik, absoluut wel dol zijn op het kindje, maar het kind ook wel vertellen op latere leeftijd WAAROM papa bij mama weggegaan is.
Ik kan dit zo geen gelijkwaardige relatie noemen als zon enorme beslissing eventjes door 1 persoon genomen wordt.
Gependeld
pi_33184769
Volgens mij gebeurt dat vaker dan je denkt. De pil moet voor bijna 99% betrouwbaar zijn, maar je hoort altijd verdacht veel verhalen van vrouwen die "door de pil heen" zwanger zijn geworden.
mooi he, alles
  zondag 18 december 2005 @ 11:22:14 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33185109
Ja precies. En het gebeurd ook al altijd net even te toevallig bij vrouwen die ontzettend graag een kindje willen.
Laatst was er hier ook weer zo'n verhaal. Ik heb daar toch moeite mee dat te geloven hoor.
  zondag 18 december 2005 @ 12:29:15 #171
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_33186642
Ik heb dus ook zon verhaal in mn directe omgeving, broertje van mn vriend is aantal jaren geleden ook onverwachts vader geworden. Vriendin houdt het op zwanger worden door de pil heen, maar niemand in de familie gelooft dit, ze was net effe iets te vaak aan het roepen op zon beetje iedere verjaardag en familiegelegenheid dat ze zo graag een kind wou. Hun dochter is inmiddels uit de luiers, dus ik zit al een aantal maanden te wachten op het nieuws van een 2e ongelukje!
Terwijl volgens mij vriendlief misschien niet eens een tweede wil ivm hun financieen.

Ik geloof sowieso eigenlijk niet in zwanger worden als je de pil echt goed in neemt..
Gependeld
  maandag 19 december 2005 @ 15:28:45 #172
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33217961
Ik geloof best dat er een paar mensen zwanger kunnen worden door de pil heen, maar in zo'n grote mate lijkt me haast onmogenlijk.
Dat zou de pil maar iets van 80% betrouwbaar zijn.

Of ze zijn hebben de pil gewoonweg niet goed genomen of idd perongeluk/express vergeten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_33218263
Volgens mij zou mijn vriend dan helemaal niet bij mij blijven als ik expres zwanger zou raken, het vertrouwen is dan toch compleet weg lijkt me.
Nee, hier komt die beslissing er echt samen, ook al kan het helaas nog wel een hele tijd duren.
Ik zal me toch moeten vermaken met het meelezen in OUD en meeleven met mijn beste vriendin die zwanger is.

Laatst heb ik nog weer voor maar 80 cent een heeeel lief helemaal gaaf jurkje van Tinus P bij de kringloop vandaan gehaald, echt TE lief om te laten hangen
Gependeld
  maandag 19 december 2005 @ 16:10:38 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33218924
Hier laatst ook zo'n verhaal.
Zij zegt dat ze besloten hadden in Januari te stoppen met de pil (terwijl mijn zegt dat hij tegen hem gezegd had 'ergens in de loop van volgend jaar').
Anyway, volgens haar dus stoppen met de pil in januari. En dus is ze in Oktober nog even de implanon gaan halen (yeah right... voor 3 maanden ). En, oh hoe toevallig... bij haar is er net wat mis gegaan, staafje er niet goed in gezeten of zo.
Nou sorry, maar ik geloof niet eens dat ze naar de HA is gegaan voor zo'n ding.

En het spijt me zeer, hoe onwijs graag ik een kindje wil, toch echt niet op die manier.
pi_33219056
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik geloof sowieso eigenlijk niet in zwanger worden als je de pil echt goed in neemt..
Nou, het blijkt bijvoorbeeld wel dat vrouwen die écht te zwaar zijn ook minder beschermd zijn door de pil. Hun vetcellen maken oestrogeen aan, waardoor de balans die de pil probeert te krijgen in het lichaam verstoord kan raken.

Maar over het algemeen is de kans heel, heel klein, 0,2% per jaar. Ik geloof idd 99% van die verhalen ook niet. Niet altijd is het echt een bewuste keuze geweest, maar als ik hier op FOK! en op andere fora lees hoe vrouwen denken met de pil om te kunnen gaan (ook echt geloven dat ze het goed doen!) dan denk ik dat er ook een hoop vrouwen zwanger raken door fouten die dan wel niet expres zijn, maar zeker voorkomen hadden kunnen worden.
  maandag 19 december 2005 @ 16:24:20 #176
12913 GreatWhiteSilence
pi_33219103
Mijn vriend kan zich nog niet helemaal voorstellen dat er kinderen zijn. Hij vindt zichzelf nog zo jong. Maar ik denk dat hij eraan begint te wennen dat 'kinderen' en 'jong zijn' prima samen kunnen. Het gaat immers om de verantwoordelijkheid die je kunt en wilt dragen, niet om je leeftijd...

Hij heeft in ieder geval minder moeite met het idee kinderen te krijgen dan met het idee te trouwen...
pi_33219171
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hij heeft in ieder geval minder moeite met het idee kinderen te krijgen dan met het idee te trouwen...

Volgens mij kom je makkelijker van je echtgeno(o)t(e) af dan van je kind en diens moeder/vader...
pi_33219652
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:20 schreef innovative het volgende:

[..]

Nou, het blijkt bijvoorbeeld wel dat vrouwen die écht te zwaar zijn ook minder beschermd zijn door de pil. Hun vetcellen maken oestrogeen aan, waardoor de balans die de pil probeert te krijgen in het lichaam verstoord kan raken.

Maar over het algemeen is de kans heel, heel klein, 0,2% per jaar. Ik geloof idd 99% van die verhalen ook niet. Niet altijd is het echt een bewuste keuze geweest, maar als ik hier op FOK! en op andere fora lees hoe vrouwen denken met de pil om te kunnen gaan (ook echt geloven dat ze het goed doen!) dan denk ik dat er ook een hoop vrouwen zwanger raken door fouten die dan wel niet expres zijn, maar zeker voorkomen hadden kunnen worden.
Ik dacht dat als je veel te zwaar bent ook een wat zwaardere pil krijgt voorgeschreven, dus niet die Microgynon. Maar dat is wat ik altijd gewoon dacht, dat zal dan wel helemaal niet.
Mij is inderdaad het verhaal wel bekend dat zwaarlijvigheid de werking van een pil kan doen verminderen ja.
Gependeld
  maandag 19 december 2005 @ 16:51:41 #179
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33219782
Ik slik overigens niet de pil omdat ik er hele erge moodswings van krijg. Zonder pil zit ik een stuk beter in mijn vel. Knut weet dit hoor We hebben het zelfs samen besloten.
En om nu in alle condooms gaatjes te prikken is ook zoiets.

Nee serieus ik snap niet dat je zwanger wordt terwijl je partner duidelijk aangeeft niet te willen. Hoe zet je dan een kind op de wereld, via een vertrouwensbreuk. Een dure ketting of iets kun je nog wel opdringen door gewoon te doen Maar een kind is zo''n enorme verantwoordelijkheid. Je moet het toch beiden willen.

Mijn ex-schoonzusje is zogenaamd ook door de pil en de condoom heen zwanger geworden (uhuh). We geloofde haar allemaal niet behalve mijn ex-schoonmoeder. Probleem was dat de vader een vluchteling was die uitgeprocedeerd was en ze pas 19 jaar oud was. Geen huis, nog een studie en een hele slechte relatie. Niet echt een leuke manier waarop je binnen komt als kind. Het kind werd ook nog eens 2 weken te vroeg geboren. Het kind groeit nu op tussen zijn ooms en grootouders, terwijl zijn mamma gaat stappen met vriendinnen en de vader is al gevlucht. Kindjes is overigens een dropje

Sommige mensen begrijp ik gewoon niet.
  maandag 19 december 2005 @ 21:57:05 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33228223
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:28 schreef innovative het volgende:

Volgens mij kom je makkelijker van je echtgeno(o)t(e) af dan van je kind en diens moeder/vader...
Idd.
Maar toch zijn er meer mensen die 'even' een kind 'nemen' dan mensen die 'even' gaan trouwen. Heb ik nooit begrepen, maar goed.

Hier ook geen pil of ander hormoon-houdende anti-conceptie. Het sloopt mijn libido, wat dan wel weer hele goeie anti-conceptie is, maar toch niet zo leuk. En net als Sil loop ik ook niet met een speld alle condooms af.
  † In Memoriam † maandag 19 december 2005 @ 22:56:01 #181
43556 miss_dynastie
pi_33230819
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Ik dacht dat als je veel te zwaar bent ook een wat zwaardere pil krijgt voorgeschreven, dus niet die Microgynon. Maar dat is wat ik altijd gewoon dacht, dat zal dan wel helemaal niet.
Mij is inderdaad het verhaal wel bekend dat zwaarlijvigheid de werking van een pil kan doen verminderen ja.
Meestal krijg je een recept mee voor een x aantal jaar, dus is het niet zo makkelijk bij te houden. Los daarvan, geloof ik niet in zoveel ongelukjes als er zijn
  maandag 19 december 2005 @ 23:04:14 #182
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33231158
Statistisch gezien zouden 4 op 1000 vrouwen zwanger kunnen worden tijdens correct pilgebruik.

Een nicht van mij is trouwens zwanger geworden door een hormoonkuur heen, die ze kreeg om de kans te verkleinen dat d'r borstkanker terug zou komen. Volgens de arts zou 1 op 1000 vrouwen daarmee nog zwnager kunnen worden. Het kán dus wel.
Maar met alleen de verhalen hier al komen we daar al overheen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 19 december 2005 @ 23:38:00 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33232479
Idd ja Tex!
Nieuwe statistieken!
Onder internettende pilgebruiksters is het percentage zwangerschappen hoger!
pi_33232546
van veel internetten word je kennelijk erg vergeetachtig.
  dinsdag 20 december 2005 @ 07:42:35 #185
12913 GreatWhiteSilence
pi_33236747
Alleen gebruik ik de pil niet, dus de pil vergeten zal er niet in zitten...
pi_33237022
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef texelonia het volgende:
Statistisch gezien zouden 4 op 1000 vrouwen zwanger kunnen worden tijdens correct pilgebruik.
Nog leuker, volgens www.anticonceptie-online zijn het er zelfs maar 2 op de 1000!!!

Maar die melden wel doodleuk op de site dat het snel oploopt naar 100 van de 1000. En daar is volgens mij de gebruikster toch echt de oorzaak van.
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:34:17 #187
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33237040
Ik zei ook niet voor niks correct pilgebruik Als je hem "vergeet" is dat natuurlijk je eigen schuld.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33237290
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:34 schreef texelonia het volgende:
Ik zei ook niet voor niks correct pilgebruik Als je hem "vergeet" is dat natuurlijk je eigen schuld.
Klopt idd... Als je dan in SEX mensen leest die doodleuk posten dat je de pil "best een keer kan vergeten in de eerste week", dan verbazen al die zwangerschappen door de pil heen je helemaal niks. Het is vast niet altijd expres, maar ik weet zeker dat de helft van de pilgebruiksters niet weet waar ze mee bezig is. Zeker de groep waarbij zwangerschap nog het meest onwenselijk is, de tienermeiden...
  woensdag 21 december 2005 @ 12:19:55 #189
12913 GreatWhiteSilence
pi_33270377
En ik vind echo's altijd leuk om te zien. Ik zat net al vingertjes (of teentjes ) te tellen van een echo die hier gepost was. Als dat sowieso vingertjes of teentjes waren...

Ik heb ook al tegen mijn vriendje gezegd dat als ie teveel gaat 'spoken'(slaapwandelen) en mij wakker gaat maken om het een of ander, ik ga verhuizen naar mijn ouders, oid. Zwanger zijn is al vermoeiend genoeg en dan wil ik niet nog eens wakker gemaakt worden door iemand die denkt dat ie spinnen in bed ziet rondkruipen...

Maar hij zei dat ie in dat geval wel op de bank ging slapen en dat ik de deur van de slaapkamer op slot mag doen. Volgens mij wordt dat best een goede papa.
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 18:32:55 #190
43556 miss_dynastie
pi_33376477
Vandaag stond ik echt zo: toen een kennis van me door haar tweejarige zoontje werd begroet met een stralende glimlach en een "Haaaaai mmmmmama" Ik wil oo-hook Meestal heb ik het prima onder controle, maar nu, dit........ zal misschien wel door de kerstsfeer komen of zo...
  maandag 26 december 2005 @ 11:17:19 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33410227
Gelukkig kunnen we er soms ook om lachen.

Gisteren waren we bij mijn zus en Kyra, mijn nichtje van bijna 1, zat een beetje te mopperen in de box. Eerder had ik al tegen zitten fluisteren 'Hoor je dat? Die herrie? Dat zijn mijn eierstokken! '.

Afijn... we staan bij die box. Duwt me ineens naar voren: 'Kijk eens Kyra! Ik heb een hele grote rammelaar voor je!'.

En bedankt hè!
  † In Memoriam † maandag 26 december 2005 @ 11:18:37 #192
81992 Githa
pi_33410249
Wahahahaha BE ....
  maandag 26 december 2005 @ 11:22:31 #193
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33410323
hahahaha BE.
  maandag 26 december 2005 @ 11:52:52 #194
12913 GreatWhiteSilence
pi_33410820
Wat een pestkop...
  Jubileum moderator maandag 26 december 2005 @ 21:27:15 #195
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33422548

arme BE...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_33468639
Nahh BE, lullige actie hoor van stinkie! Geef hem maar op z'n lazer!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 29 december 2005 @ 22:48:44 #197
12913 GreatWhiteSilence
pi_33522743
Mijn vriend heeft trouwens al de opdracht gekregen na de geboorte ervoor te zorgen dat er geen enkel flesje dat kleine bekkie in gaat.

Ik wil zeker (proberen) borstvoeding (te) geven en dat is al moeilijk genoeg zonder bemoeienis van de flesjesmaffia...
pi_33523042
Ik weet dan juist alweer echt heel erg zeker dat ik flesvoeding wil gaan geven, heel raar misschien maar dat gevoel heb ik altijd al gehad sinds ik aan kinderen krijgen begon te denken.
Ik wil gewoon geen kindje aan mn borst hebben hangen, of als je ergens anders dan thuis bent zou ik me totaal niet prettig voelen om de borst te moeten gaan geven ook al zou dit in een aparte ruimte kunnen. Nee, ik zou me er totaal niet prettig bij voelen en zou het ook niet willen proberen.

Mijn hormonen slaan de laatste dagen totaal weer op hol misschien ook wel door de feestdagen en gezelligheid enzo, wat MissDynastie ook al zei.
Gependeld
  vrijdag 30 december 2005 @ 09:20:02 #199
12913 GreatWhiteSilence
pi_33530507
Dat dacht ik eerst ook, omdat ik het niet prettig vind als er aan mijn voorgevel gefrutseld wordt. Maar toen las ik in de borstvoedingstopics dat er moeders zijn die hetzelfde hebben, maar geen last hebben van borstvoeding geven. Ik kan proberen of het bij mij hetzelfde is. Over het geven van borstvoeding op andere plekken dan thuis heb ik nog niet eens zo over nagedacht. Echt veel weg van huis ben ik namelijk niet als ik niet op mijn werk zit.

Ik heb helaas geen kleintjes in de buurt die mijn hormonen kunnen triggeren, ik moet het allemaal zelf doen...
  vrijdag 30 december 2005 @ 18:18:19 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33548779
Vanmiddag bij een vriendinnetje langs geweest (Mevr. Basset) en daar is alles weer lekker wakkergeschud hoor.
Ze hebben een eigenwijsje van 2 1/2 en een lief keuteltje van 6 maanden ongeveer.

En dan ga je hier nog eens het kinder foto-topic doorkijken en zie je een 'Joliebol'...
Nou... veeg mij maar weer op hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')