abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33066976
Brighteyes, jij moet gewoon zwanger worden, je bent er zo meer dan klaar voor
Ik hoop dat het snel zal gebeuren voor je.

Ik weet nu touwens zeker dat ik nog wat jaartjes moet wachten.
Het is uit met m'n vriend, de spullen staan al ingepakt en ik ga voorlopig even bij mijn vader wonen.
Ik voel me er goed bij, maar het idee dat ik weer overnieuw moet beginnen staat me wel erg tegen.

Zo kwam ik ook net een babytruitje tegen die ik voor de zeker alvast had gekocht in Eurodisney.
En inderdaad een heel schattig kabouterminiserviesje waar ik vroeger zelf mee heb gespeeld.
  woensdag 14 december 2005 @ 11:05:04 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33067050
Jeumig Troeta!
Gezien wat je eerder schreef denk ik dat het wel een goede beslissing is, maar wel even heftig zeg!
Idd doodeng om weer even helemaal met niets te beginnen, maar dat komt vast allemaal weer helemaal goed hoor.
(Kijk maar naar mij! )
pi_33067106
Troeta, wat klote zeg!! Ik weet niet hoe lang je relatie was, maar zulke dingen zijn echt nooit leuk.
Ik begrijp uit je verhaal dat je het er zelf ook wel mee eens was en dat het niet een HELE grote klap was, das dan wel weer een beetje troost.
Maar als je zelf echt al over kinderen enzo met hem dacht, kan ik me voorstellen dat het niet niks is om helemaal op nieuw met iemand anders te gaan beginnen.

Een Disney truitje Als ik eraan denk alleen al , ja ik ben echt een softie nerd wat kleertjes betreft.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_33067214
Bedankt voor de lieve reacties.
Ik sta er inderdaad achter en het is ook een beetje een opluchting, maar toch echt in die situatie komen te zitten is wel weer heftig.
Ik weet dat het allemaal wel weer goedkomt, het is echt door de zure appel heenbijten.
Het is net alsof je volwassen bent geworden, door het samenwonen enzo, en dat je nu weer een pubertje bent wat nog moet beginnen.
De relatie heeft 2 jaar geduurd en ik ben pas 24, al voel ik me wel oud al.

O, mn moede ris er, ze gaat helpen met verhuizen!
  woensdag 14 december 2005 @ 11:17:05 #130
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33067299
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Mariposa het volgende:
De wieg is trouwens 3 jaar terug helemaal opnieuw geverfd en bekleed, voor mijn neefje. Mijn schoonouders hebben zelfs de box nog, die nu wordt gebruik als mijn neefjes er zijn. Een rode, met 3 of vier van die gekleurde houten balletjes Er zit alleen geen verhoogstand op
Wij hebben een box geleend van kennissen en daar zat ook geen verhoogstand op. Wij hebben toen zelf bij een bouwmarkt een soort klemmen gehaald die eigenlijk bedoeld zijn voor leidingen ofzow. Ziet er zo uit: |_| en de uiteindes gaan dan om 2 spijlen van de box. In elke hoek zo'n ding, een op maat gezaagde plank erop en klaar! Werkte hier prima!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33067374
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Jeumig Troeta!
Gezien wat je eerder schreef denk ik dat het wel een goede beslissing is, maar wel even heftig zeg!
Idd doodeng om weer even helemaal met niets te beginnen, maar dat komt vast allemaal weer helemaal goed hoor.
(Kijk maar naar mij! )
En mij Nou ja goed, we hebben dan wel net nog geen 7 maanden "verkering", maar het is zo anders dan andere keren

Hier ook al beslist: twee kindjes Alleen nog niet wanneer. Hij heeft zelfs al mensen op zijn werk van hun stoel doen vallen door te vertellen dat er wel kindjes gaan komen.

Maar over een paar jaar dus pas *smoort gerammel met wat wattenschijfjes*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_33067553
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:20 schreef Syrena het volgende:

Hier ook al beslist: twee kindjes Alleen nog niet wanneer. Hij heeft zelfs al mensen op zijn werk van hun stoel doen vallen door te vertellen dat er wel kindjes gaan komen.
Kan hij zn enthousiasme niet even gaan overbrengen naar mijn vriend
Gependeld
pi_33067792
Mijn vriend en ik hebben ook wel eens het kinder-gesprek. Ik wil 2 of 3 kids, hij 3 of 4. 4 lijkt me niet praktisch omdat je dan niet meer met zn allen op de achterbank past... Maar bij 3 kids heb je wel een beetje het buitensluit-syndroom... Mijn 2lingzus viel vaak buiten de boot omdat ik t erg goed kon vinden met mn oudste zus en die twee samen ging niet....
En ik wil mn eerste kindje als ik 28 ben, en vriend-lief wil 1e kindje als ik 30 ben *zucht* Eigenwijze man
pi_33068060
4 kinderen?? haha jaja een man heeft maar makkelijk praten met wat ie wil, jij als vrouw moet dan maar wel 4x helse pijnen doorstaan.

Wel typisch dat het echt altijd de mannen zijn die nog niet willen en het een aantal jaren uit willen stellen
Gependeld
  woensdag 14 december 2005 @ 11:51:11 #135
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33068182
ik heb momenteel geen rammelende eierstokken maar wel gehad.

Van jongs af aan wist ik al dat mijn droomwens was om moeder te worden.
Toen mijn man en ik gingen samenwonen wilde ik het liefst meteen al, maar we moesten eerst alles op een rij zetten en wennen aan de situatie samen.

Na een jaar werd het gevoel steeds erger,mijn man had het nog totaal niet.
We woonde op een gegeven moment bijna 4 jaar samen en we besloten te gaan trouwen.
Ik had door de trouwplannen wat anders aan mijn hoofd en dacht dus niet meer zoveel aan zwanger worden.
Ik nam de laatste pil van een strip en toen vroeg mijn man of het niet leuk was om helemaal te stoppen met de pil.

Tuurlijk is dat leuk, doen we, en een maand na ons trouwen ben ik zwanger geraakt.

Dus ik heb een aantal jaar moeten wachten maar gelukkig kwam het er toch van, achteraf ben ik blij, het was de perfecte tijd.

Nu is Demi 7 maanden en heb nog geen last van rammelende eierstokken gelukkig.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_33068193
sorry dat ik me in dit topic meng, hier weinig gerammel hoor momenteel. maar ik wilde even reageren op mevrouwKorns laatste post: die helse pijnen zijn 't ergste niet (vind ik) maar alles wat daarna komt wel. het zorgen voor 4 kinderen lijkt mij een heleboel werk en verantwoordelijkheid, allemaal heel gezellig maar ook druk en niet te vergeten ook duur! ik heb m'n handen al behoorlijk vol aan 2.
hier was manlief juist degene die zei 'zullen we er dan maar 'meteen' mee beginnen? terwijl ik dacht eerst meer dingen op orde te moeten hebben. dus 't is niet altijd zo!
pi_33068522
4x moeten bevallen was zo gauw het eerste dat dan in me opkwam en me deed afschrikken, maar inderdaad 4 kinderen hebben rondrennen is nog veel en veel zwaarder, ik persoonlijk moet er niet aan denken

Wat apart om te lezen dat jouw man wel de eerste van jullie twee was die over kinderen begon! Leuk zelfs!!
Nee hier is het onderwerp kinderen echt helemaal van mijn kant gekomen, vriendlief wil dus wel kinderen maar volgens mij als hij een vriendin had gehad die geen kinderen wou had hij dat ook best gevonden.
Gependeld
  woensdag 14 december 2005 @ 12:09:23 #138
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33068604
Overigens, mijn schoonzus had ook last van het gerammel, een nadeel, mijn broer niet maar ze heeft mijn broer voor het blok gezet om toch zonder zijn medeweten zwanger te worden.
Mijn nichtje is nu 10 maanden en ze wil weer, mijn broer niet, hij is gek op zijn dochter maar hij heeft ook net een bedrijf opgezet en de timing is gewoon verot.

Maar ik weet nu al, begin volgend jaar is ze zwanger.

Dus let wel op dat het niet doorslaat, dat je een man niet voor het blok zet en met een kind opzadeld waar hij niet voor gekozen heeft.
Ook al is hij gek op zijn dochter, hij is eigenlijk (nog) niet gek genoeg op zijn vriendin voor een tweede.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_33068690
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:09 schreef snakelady het volgende:
Overigens, mijn schoonzus had ook last van het gerammel, een nadeel, mijn broer niet maar ze heeft mijn broer voor het blok gezet om toch zonder zijn medeweten zwanger te worden.
Mijn nichtje is nu 10 maanden en ze wil weer, mijn broer niet, hij is gek op zijn dochter maar hij heeft ook net een bedrijf opgezet en de timing is gewoon verot.

Dus let wel op dat het niet doorslaat, dat je een man niet voor het blok zet en met een kind opzadeld waar hij niet voor gekozen heeft.
Ook al is hij gek op zijn dochter, hij is eigenlijk (nog) niet gek genoeg op zijn vriendin voor een tweede.
En wat was de reactie van de man dan, die weet dus ook gewoon dat ze expres zwanger is geworden??
Ik zou zoiets echt nooit kunnen, ik heb al heel gauw last van mn geweten, maar dit is helemaal iets wat ik de rest van mn leven mezelf nooooit meer zou kunnen vergeven.
Hoe graag ik het ook zou willen, zon besluit moet je echt samen nemen, dan ben je er allebei toch veel en veel blijer mee!
Gependeld
  woensdag 14 december 2005 @ 12:22:51 #140
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33068872
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:14 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

En wat was de reactie van de man dan, die weet dus ook gewoon dat ze expres zwanger is geworden??
Ik zou zoiets echt nooit kunnen, ik heb al heel gauw last van mn geweten, maar dit is helemaal iets wat ik de rest van mn leven mezelf nooooit meer zou kunnen vergeven.
Hoe graag ik het ook zou willen, zon besluit moet je echt samen nemen, dan ben je er allebei toch veel en veel blijer mee!
Hij is daardoor veel wantrouwender naar zijn vriendin geworden , hun relatie gaat ook niet echt goed, haar wil is wet zeg maar.
Ik heb sinds een paar maanden een spiraaltje en die probeerd hij nu ook zijn vriendin aan te smeren, maar die wil niet.
Condooms is haast geen doen aangezien die elke keer spontaan kapot zijn en hij is er ook niet zeker van dat ze de pil slikt.
Dus van sex genieten is er ook niet meer bij, hij is contant bang dat ze iets gedaan heeft.

En hij wil ook niet weg bij haar omdat ze heeft gezegd dat als hij weg gaat hij zijn dochter nooit meer te zien krijgt.
En dat lukt haar door familiecontacten.

Niet echt een ideale situatie dus.
  woensdag 14 december 2005 @ 12:23:41 #141
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_33068892
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:09 schreef snakelady het volgende:

Ik kende ook iemand die dat heeft gedaan, maar dan ben je toch ontzettend egoïstisch bezig?

Een ongelukje, okey, kan gebeuren, alleen je baarmoeder en/of eierstokken weg laten halen geeft de garantie dat er geen ongelukjes gebeuren.

Maar bewust zwanger worden terwijl de partner er nog niet aan toe is, is zo vreselijk 'ikke, ikke, ikke, en jij kan stikken' (en betalen)...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 14 december 2005 @ 12:34:29 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33069130
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik kende ook iemand die dat heeft gedaan, maar dan ben je toch ontzettend egoïstisch bezig?

Een ongelukje, okey, kan gebeuren, alleen je baarmoeder en/of eierstokken weg laten halen geeft de garantie dat er geen ongelukjes gebeuren.

Maar bewust zwanger worden terwijl de partner er nog niet aan toe is, is zo vreselijk 'ikke, ikke, ikke, en jij kan stikken' (en betalen)...
Helemaal gelijk en vooral die laatste zin slaat helemaal op haar in alles wat ze doet.
Ik zal er maar niet over uitbreiden aangezine dit topic daar niet voor bedoeld is maar k heb nog nooit zo'n enorme egoist meegemaakt in mijn leven.
pi_33069591
Mij lijkt 3 kinderen heel leuk, maar vriendjelief wil er maar twee..

Juist vanwege dat buitensluit idee. Maarja, ik had het wel heel fijn gevonden toen ik klein was om nog een broertje/zusje te hebben juist vanwege mijn broertje, waar het niet altijd even goed mee klikte...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33069774
Ik ken een jongen die absoluut geen kinderen wil, zijn relatie is daardoor zeker twee keer uitgeraakt (en toch weer aan). Nu is het definitief uit en hij heeft zich meteen laten steriliseren.

Met de carnaval zat ie me te versieren, en het enige waar ik aan kon denken was "Argh nee, jij kan geen kinderen meer krijgen!" Ik heb hem dan ook maar meteen afgewimpeld...zonder de ware reden te vertellen (zijn ex-vriendin is een goede vriendin van de nicht van mijn beste vriendin )

Overigens zou ik nooit een man "in de val lokken"! En als ik je broer was Snakelady, zou ik hele strakke onderbroeken gaan dragen enzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 14 december 2005 @ 13:09:08 #145
12913 GreatWhiteSilence
pi_33069899
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:04 schreef Syrena het volgende:
Overigens zou ik nooit een man "in de val lokken"! En als ik je broer was Snakelady, zou ik hele strakke onderbroeken gaan dragen enzo
En iedere dag naar de sauna misschien?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_33069957
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:04 schreef Syrena het volgende:
Ik ken een jongen die absoluut geen kinderen wil, zijn relatie is daardoor zeker twee keer uitgeraakt (en toch weer aan). Nu is het definitief uit en hij heeft zich meteen laten steriliseren.

Met de carnaval zat ie me te versieren, en het enige waar ik aan kon denken was "Argh nee, jij kan geen kinderen meer krijgen!" Ik heb hem dan ook maar meteen afgewimpeld...zonder de ware reden te vertellen (zijn ex-vriendin is een goede vriendin van de nicht van mijn beste vriendin )

Ik zou de reden wel gewoon gezegd hebben hoor, dat je toch al weet dat het nooit wat kan worden omdat jij wel een kinderwens hebt. Is toch niks raars aan?
Was ook 1 van de eerste dingen die ik 5 jaar geleden aan mijn vriend vroeg toen het serieus begon te worden, of hij wel kinderen wou. Ik wou toch wel weten of er wel een toekomst in zat omdat ik dus zeker wist wel kinderen te willen.
Gependeld
  woensdag 14 december 2005 @ 13:18:55 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33070149

Dat heb ik dus nooit kunnen begrijpen, dat er vrouwen zijn die dat soort valse trucjes uithalen.
Maar als ik je broer was Snake dan zorgde ik toch voor mijn eigen voorraadje condooms en anders ging ik er gewoon niet meer op... Walgelijk!

Maar goed, daar gaat het hier idd niet over.
Ik zou het iig nooit in mijn hoofd halen. Heb alleen na 2 keer de Morning After Pil tegen mijn gezegd dat ik dat dus niet meer zou doen. Als er nu nog 'ongelukjes' zijn dan zullen we wel zien waar het schip strand zeg maar.
pi_33070847
En ook weet hoe het is als alles rammelt.
maar ook hier de twijfels nog bij mijn vriend.
En we hebben een huis gekocht.
Hoe moet dat financieel
Maar toch denk ik, ik ben nu 29, ik wil ook zo graag.

Ideaal topic dus ook voor mij
Ook ik heb al wat kleertjes liggen en wat andere kleine dingen.
Ook wij kennen de mensen die vragen en wanneer komt de eerste, waar we steevast op antwoorden dat het in iedergeval nog langer duurt dan 9 maanden.
Soms weet ik ook niks te antwoorden.

Ik kan wel genieten van de zwangerschappen van vriendinnen.
Ben ook wel jaloers maar het plezier in het meeleven overwint.
pi_33071918
Troeta, jammer dat het uit is (hopelijk ben je vandaag goed verhuisd) en dat je je kinderwens even opzij moet zetten en weer overnieuw moet beginnen. Dat lijkt me heel zwaar, omdat je ook zo 'rammelt'. Veel sterkte ermee om je eigen leventje weer op te bouwen )

Aan de andere kant Cliché, cliché, mss moet ik wel gelijk door naar 'de dingen die je nooit wilt horen' is het misschien wel beter. Je ziet helaas zo vaak dat er stelletjes zijn die een jong kind hebben en dan weer uit elkaar gaan en dat lijkt me zo sneu voor het kind. Want zo'n scheiding hakt er best in bij kinderen.

Snake Wat een verhaal zeg. En wat een medelijden heb ik met je broer. Ik ben bang dat zo'n soort relatie niet lang stand zal houden. Wat sneu voor je nichtje (is dat die waarmee Demi toen op de foto gegaan is?) Het is moeilijk om als buitenstaander daar iets over te zeggen en voor jullie als familie ook. Ik denk alleen dat je broer wel op een gegeven moment een keuze moet maken.

Tex, bedankt voor de tip. Ik denk alleen wel dat de box bij opa en oma blijft staan. Is wel zo makkelijk als we daar gaan logeren
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 14 december 2005 @ 14:26:12 #150
12913 GreatWhiteSilence
pi_33071930
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:45 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wel typisch dat het echt altijd de mannen zijn die nog niet willen en het een aantal jaren uit willen stellen
Nou ja, er zijn uitzonderingen, maar het valt wel op, ja. Volgens mij komt dat gewoon doordat ze op hun 70ste kinderen kunnen verwekken, dus staan ze er gewoon niet bij stil. Er is geen haast bij en dat is bij een vrouw wel anders.

Dat, en ze hebben niet de juiste hormonen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')