Wij hebben een box geleend van kennissen en daar zat ook geen verhoogstand op. Wij hebben toen zelf bij een bouwmarkt een soort klemmen gehaald die eigenlijk bedoeld zijn voor leidingen ofzow. Ziet er zo uit: |_| en de uiteindes gaan dan om 2 spijlen van de box. In elke hoek zo'n ding, een op maat gezaagde plank erop en klaar!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Mariposa het volgende:
De wieg is trouwens 3 jaar terug helemaal opnieuw geverfd en bekleed, voor mijn neefje. Mijn schoonouders hebben zelfs de box nog, die nu wordt gebruik als mijn neefjes er zijn. Een rode, met 3 of vier van die gekleurde houten balletjesEr zit alleen geen verhoogstand op
![]()
En mijquote:Op woensdag 14 december 2005 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Jeumig Troeta!
Gezien wat je eerder schreef denk ik dat het wel een goede beslissing is, maar wel even heftig zeg!
Idd doodeng om weer even helemaal met niets te beginnen, maar dat komt vast allemaal weer helemaal goed hoor.
(Kijk maar naar mij!)
Kan hij zn enthousiasme niet even gaan overbrengen naar mijn vriendquote:Op woensdag 14 december 2005 11:20 schreef Syrena het volgende:
Hier ook al beslist: twee kindjesAlleen nog niet wanneer. Hij heeft zelfs al mensen op zijn werk van hun stoel doen vallen door te vertellen dat er wel kindjes gaan komen.
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:09 schreef snakelady het volgende:
Overigens, mijn schoonzus had ook last van het gerammel, een nadeel, mijn broer niet maar ze heeft mijn broer voor het blok gezet om toch zonder zijn medeweten zwanger te worden.
Mijn nichtje is nu 10 maanden en ze wil weer, mijn broer niet, hij is gek op zijn dochter maar hij heeft ook net een bedrijf opgezet en de timing is gewoon verot.
Maar ik weet nu al, begin volgend jaar is ze zwanger.
Dus let wel op dat het niet doorslaat, dat je een man niet voor het blok zet en met een kind opzadeld waar hij niet voor gekozen heeft.
Ook al is hij gek op zijn dochter, hij is eigenlijk (nog) niet gek genoeg op zijn vriendin voor een tweede.
Hij is daardoor veel wantrouwender naar zijn vriendin geworden , hun relatie gaat ook niet echt goed, haar wil is wet zeg maar.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:14 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
![]()
En wat was de reactie van de man dan, die weet dus ook gewoon dat ze expres zwanger is geworden??
Ik zou zoiets echt nooit kunnen, ik heb al heel gauw last van mn geweten, maar dit is helemaal iets wat ik de rest van mn leven mezelf nooooit meer zou kunnen vergeven.
Hoe graag ik het ook zou willen, zon besluit moet je echt samen nemen, dan ben je er allebei toch veel en veel blijer mee!
Ik kende ook iemand die dat heeft gedaan, maar dan ben je toch ontzettend egoïstisch bezig?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:09 schreef snakelady het volgende:
Overigens, mijn schoonzus had ook last van het gerammel, een nadeel, mijn broer niet maar ze heeft mijn broer voor het blok gezet om toch zonder zijn medeweten zwanger te worden.
Mijn nichtje is nu 10 maanden en ze wil weer, mijn broer niet, hij is gek op zijn dochter maar hij heeft ook net een bedrijf opgezet en de timing is gewoon verot.
Maar ik weet nu al, begin volgend jaar is ze zwanger.
Dus let wel op dat het niet doorslaat, dat je een man niet voor het blok zet en met een kind opzadeld waar hij niet voor gekozen heeft.
Ook al is hij gek op zijn dochter, hij is eigenlijk (nog) niet gek genoeg op zijn vriendin voor een tweede.
Helemaal gelijk en vooral die laatste zin slaat helemaal op haar in alles wat ze doet.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik kende ook iemand die dat heeft gedaan, maar dan ben je toch ontzettend egoïstisch bezig?
Een ongelukje, okey, kan gebeuren, alleen je baarmoeder en/of eierstokken weg laten halen geeft de garantie dat er geen ongelukjes gebeuren.
Maar bewust zwanger worden terwijl de partner er nog niet aan toe is, is zo vreselijk 'ikke, ikke, ikke, en jij kan stikken' (en betalen)...
En iedere dag naar de sauna misschien?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:04 schreef Syrena het volgende:
Overigens zou ik nooit een man "in de val lokken"! En als ik je broer was Snakelady, zou ik hele strakke onderbroeken gaan dragen enzo
Ik zou de reden wel gewoon gezegd hebben hoor, dat je toch al weet dat het nooit wat kan worden omdat jij wel een kinderwens hebt. Is toch niks raars aan?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:04 schreef Syrena het volgende:
Ik ken een jongen die absoluut geen kinderen wil, zijn relatie is daardoor zeker twee keer uitgeraakt (en toch weer aan). Nu is het definitief uit en hij heeft zich meteen laten steriliseren.
Met de carnaval zat ie me te versieren, en het enige waar ik aan kon denken was "Argh nee, jij kan geen kinderen meer krijgen!" Ik heb hem dan ook maar meteen afgewimpeld...zonder de ware reden te vertellen (zijn ex-vriendin is een goede vriendin van de nicht van mijn beste vriendin)
Overigens zou ik nooit een man "in de val lokken"! En als ik je broer was Snakelady, zou ik hele strakke onderbroeken gaan dragen enzo
Nou ja, er zijn uitzonderingen, maar het valt wel op, ja. Volgens mij komt dat gewoon doordat ze op hun 70ste kinderen kunnen verwekken, dus staan ze er gewoon niet bij stil. Er is geen haast bij en dat is bij een vrouw wel anders.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:45 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wel typisch dat het echt altijd de mannen zijn die nog niet willen en het een aantal jaren uit willen stellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |