Het heeft niet echt haast, de rest van het graf moet "nog vol" zeg maarquote:Op zondag 11 december 2005 19:24 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb het in ieder geval niet bij de serie van dit weekend zitten, maar ik zal mijn archief er eens op naspitten. De melding kan in dit forum sowieso geen kwaad, wellicht is iemand bereid er even op uit te gaan om de gewenste foto te schieten. Op welke termijn moeten jullie het hebben?
edit:
Zoiets?
Nou, ik weet niet precies of het technisch mogelijk is om de hele boom erop te krijgen, maar dat zou ik wle het mooist vinden. Dat in een van de hoeken van de steen die boom staat gegraveerdquote:Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef pea4fun het volgende:
BBQ-kip, er staan hier best wel eikebomen in de buurt, wil je een hele boom of juist een deel waar je de tak dus goed ziet splitsen? Ik kan het altijd proberen.
Ik ga kijken of ik een dergelijke boom kan vinden zonder "rotzooi" eromheenquote:Op zondag 11 december 2005 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet precies of het technisch mogelijk is om de hele boom erop te krijgen, maar dat zou ik wle het mooist vinden. Dat in een van de hoeken van de steen die boom staat gegraveerd
Maar een stuk van de tak (met die kleine takjes heel duidelijk zichtbaar) zou ook erg mooi zijn, dit als alternatief voor "de hele boom".
Nogmaals, heel tof van jullie
ik zal ook eens voor je kijkenquote:Op zondag 11 december 2005 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet precies of het technisch mogelijk is om de hele boom erop te krijgen, maar dat zou ik wle het mooist vinden. Dat in een van de hoeken van de steen die boom staat gegraveerd
Maar een stuk van de tak (met die kleine takjes heel duidelijk zichtbaar) zou ook erg mooi zijn, dit als alternatief voor "de hele boom".
Nogmaals, heel tof van jullie
Mooie foto's hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 21:30 schreef PS het volgende:
Schanulluke
Ik vind 2 en 3 er het mooist uit komen. Vooral op die paarden komt het weer goed over. Misschien had ik het paardje iets strakker gekaderd.
--------
Weekendje Gent:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Ik wilde in de eerste instantie de aandacht richten op het blaadje dat daar verloren in het hek verstrengeld hing. Toen ik er een filter overheen deed vond ik het meer een zwartgallig effect hebben: de kleuren (blauwig, zwart), het hek (afsluiting) en het blaadje (eenzaam) maar de foto op zich straalt (in mijn ogen dan) toch iets van warmte uit, door de schittering van het gaas van het hek wat ik naar voren heb willen laten komen....quote:Op maandag 19 december 2005 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
@Blinky: probeerde je hier een abstracte foto neer te zetten of had je een specifiek onderwerp in gedachtenIk moet je heel eerlijk zeggen dat ik niet echt zie
Haha ik had hem wel uit de lucht gesoept, water was me nog niet opgevallenquote:Op maandag 19 december 2005 13:20 schreef Elefes het volgende:
Mooie foto's hoor#3 is wat mij betreft de mooiste/beste, ik zou alleen de kraan in het water nog eventjes weg shoppen, dat is net jammer nu.
Ik vind 3 en 11 het mooist. Die geven een echt lekker winter sfeertje weer.quote:Op maandag 19 december 2005 23:14 schreef Elefes het volgende:
Mijn foto's van afgelopen zondag.
Het had een klein beetje gesneeuwd, het was erg mooi buitenMeteen een mooie gelegenheid om mijn polarisatiefiltertje uit te testen. Ik merk wel veel verschil, maar toch zijn de luchten nog niet helemaal zoals ik ze zou willen..
Ik zit me suf te zoeken naar de foto waarnaar je verwijst, maar kom er nu pas achter dat je in je eigen post een foto hebt die niet inlaadt. Misschien moet je de link repareren?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef Endtroducing het volgende:
[afbeelding]
Ik vind die bomen (rare vormen hebben ze eigenlijk) naast die hoogspanningsmasten wel leuk.
"goudafisheyed.jpg"quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
Nice RobertjeEn MM-Luna, da's Gouda volgens mij
Ik vind die derde het mooist met de geringe scherpdiepte en de focus op die zwammen. Die 1ste vind ik nogal gewoontjes, die tweede komt donker over maar kan ook mijn scherm zijn. Die laatste heeft wat aparts, misschien had het beeld iets meer gevuld mogen worden met groen, maar goed het is winter dus daar kun je weinig aan doen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben gister ook nog even op pad geweest:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind die derde het tofst, die volle laag sneeuw, geeft een lekkere sfeer weer met het hekje dat zo schuin door het beeld loopt.quote:Op woensdag 28 december 2005 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
Gisteren was voor mij ook nog weekend. In Friesland had het flink gesneeuwd!
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
Inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:16 schreef Schanulleke het volgende:
Voor jou dus duidelijk een iets minder mooi weekend!
Wel leuk dat je er in ieder geval foto's van hebt.
Enneh, trusten.
Misschien gewoon wat fotootjes postenquote:
heb je haar telefoonnummer?quote:
Je weet dat je niet zomaar foto's van wildvreemden mag nemen en deze ongevraagd op internet plaatsen...?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Helaas niet. Vind ik zelf ook best jammer.
quote:
Diegene die herkenbaar zijn, zijn van de foto's en hun "publicatie" op de hoogte.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:11 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Je weet dat je niet zomaar foto's van wildvreemden mag nemen en deze ongevraagd op internet plaatsen...?
Je weet natuurlijk wel dat dat wel mag hequote:Op maandag 30 januari 2006 19:11 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Je weet dat je niet zomaar foto's van wildvreemden mag nemen en deze ongevraagd op internet plaatsen...?
bronquote:In de auteurswet staat daarover dat het publiceren van foto's die niet in opdracht van de geportretteerde zijn gemaakt verboden is als de persoon in kwestie een 'redelijk belang' heeft tegen publicatie.
Dat 'redelijke belang' heeft vooral te maken met een inbreuk op de privé-sfeer, zoals bij het koninklijke filmpje. Te denken valt bijvoorbeeld ook aan naaktfoto's of manipuleerde beelden. "Niet alleen het beeld zelf, maar ook de context waarin het staat is erg belangrijk," zegt Bruinhof.
Psssst.... Post hier je foto's van dit mooie weekend deel 2quote:Op maandag 30 januari 2006 22:28 schreef Blinky het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt bij het Delfse Hout, afgelopen zaterdag.
Met dank aan PdeHoog voor de mooie locatie
euh...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh...je saturatie een tikkie terugdraaien kan geen kwaad denk ik
Dat heeft niets met fotografie te maken maar meer met PSquote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef Blinky het volgende:
[..]
euh...![]()
ik ga binnenkort die cursus doen... hopenlijk weet ik dan wat dat is
En die andere foto's van jou zijn erg mooi!
My favoritequote:Op maandag 30 januari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Netjes Blinkster. Leuk he, zo'n macrostand
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:58 schreef Blinky het volgende:
[afbeelding]
En de laatste voor nu even
Met dank aan PdeHoog voor hij-weet-wel-wat
Jij hebt eraan meegewerkt!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Die is echt fraai gewordenik word wel veel bedankt hoor
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef Elefes het volgende:
Vanochtend eventjes op pad geweest met mijn moeder (die het fotograferen ook leuk vindt).
Een paar van de resultaten (ook in het "verbeter mijn foto" topic staan er een paar):
nee, wel voor je huid...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik zie aantallen foto's tegen de zon in gemaakt... is dit niet extreem slecht voor je camera?
Pola-filterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef PS het volgende:
Pola filter PdeHoog of was die lucht gewoon zo strak blauw?
Ik vind jouw party-fotografie echt mooiquote:
Tnxquote:
Hier wel in limburg.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:02 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Mooie foto\'s, maar waar was het dit weekend zulk weer?
Nice Pano....quote:Op maandag 6 februari 2006 00:27 schreef SuzukiSwift het volgende:
[[url=http://members.home.nl/rbaumans/images/Panorama4klein.jpg]afbeelding][/url]
klik voor de grote versie.
heb je photoshop?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:27 schreef SuzukiSwift het volgende:
[[url=http://members.home.nl/rbaumans/images/Panorama4klein.jpg]afbeelding][/url]
klik voor de grote versie.
Kerkrade, Dentgenbacherwegquote:
Bedankt!! Ben nog niet zo lang bezig met fotografie. Vooral mijn photoshop kennis laat te wensen over... resultaat:quote:Op maandag 6 februari 2006 02:05 schreef lostminds het volgende:
[..]
heb je photoshop?
moet je dit voor de grap eens doen
IMAGE > ADJUSTMENTS > AUTO LEVELS
Het zou wel helpen, het was nu contrastloze, uitgebeten grijze massa.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:43 schreef digitalfrog het volgende:
#2 is very nice, maybe a darker sky would be even better ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |