Post nog eens wat foto'squote:Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef Jackal_Omega het volgende:
Dit is mijn laatste aanwinst.
een 60 jaar oude chronograaf. (zo, dan staat dit ook weer in mn AT)
[afbeelding]
Het gaat om het gebied waarin je van dat merk het meeste aanbod hebt. Overigens heb je heus niet van elk merk een horloge van 100 en van 1000 euro.quote:Op maandag 12 december 2005 01:58 schreef DR878 het volgende:
persoonlijk vind ik die prijslijst in de OP beetje ongeloofwaardig. Van elk merk heb je heus wel bijv. een horloge van 100 euro en een horloge van 1000 euro...
Anders is mijn Tissot 600 euro waard en heb je er nog die van boven de 2000 euriquote:Op maandag 12 december 2005 11:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het gaat om het gebied waarin je van dat merk het meeste aanbod hebt. Overigens heb je heus niet van elk merk een horloge van 100 en van 1000 euro.
Probeer maar eens een Pulsar horloge van boven de 1000 te vinden of een Audemars Piquet van onder de 500 euro.
Seiko's heb je ook vanaf 5 tientjes tot aan 3000 euro. Dit is echter een uitzondering op de regel. Het gaat erom dat merken zich in een bepaald segment settelen. Ook een stukje imago.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef DR878 het volgende:
[..]
Anders is mijn Tissot 600 euro waard en heb je er nog die van boven de 2000 euri
Mijn Lacroix is ook 800 euro bij de juwelier terwjil ze nog veel duurdere hebben, maar zoals Jackal al zegt de meeste horlogefabrikanten zitten voor een groot gedeelte in een bepaald "klasse".quote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef DR878 het volgende:
[..]
Anders is mijn Tissot 600 euro waard en heb je er nog die van boven de 2000 euri
gewoon ff wegbrengen, kost je 6 euro ofzo. Als je het zelf doet lijkt het me lastig om hem weer waterdicht te sluiten.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef Hi_flyer het volgende:
Misschien een beetje off topic: Ik wil de batterij van mn Lorus vervangen, maar krijg die kast niet open.
Dit is mn horloge, simpel dingetje, ik weet het.
[afbeelding]
Heeft iemand een idee hoe ik van deze de kast openkrijg?
alvast bedankt he.
Mja dan doe ik dat maar. T is een hele vage sluiting. Vroeger kon je er nog wel eens een minischroevendraaier tussen duwen, maar dat gaat niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:38 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
gewoon ff wegbrengen, kost je 6 euro ofzo. Als je het zelf doet lijkt het me lastig om hem weer waterdicht te sluiten.
Erg gaaf, je verkoopt hem toevallig niet of welquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:49 schreef Repeat het volgende:
lol, wat ik nu toch ergens in een laatje vind:
[afbeelding]
ik schat toch wel jaren 60 ofzo, oud ding
Die doos is geen winder, het is puur om ze in op te bergen. 25 euro bij de kijkshop.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn Lacroix is ook 800 euro bij de juwelier terwjil ze nog veel duurdere hebben, maar zoals Jackal al zegt de meeste horlogefabrikanten zitten voor een groot gedeelte in een bepaald "klasse".
Zo een doos is wel gaaf.
Beetje onzinnig in mijn geval, heb maar 1 dure horloge, maar toch.
Maken die houders voor de horloges ook een draai beweging om de automatic op spannin te houden?
och dat kunnen er zoveel zijn. ik heb ook dunne polsen en deze swatch zit prima. gewoon wat schakeltjes laten weghalenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:39 schreef LoggedIn het volgende:
wat voor horloge is goed als je een "nogal smalle" pols hebt?
ik weet niet of het nog wat waard is?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:24 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Erg gaaf, je verkoopt hem toevallig niet of wel
Voeg me even toe op MSN, dan zal ik het je uitleggenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik weet niet of het nog wat waard is?
Maar gaat ie eventueel weg of niet????quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik weet niet of het nog wat waard is?
neequote:Op zondag 18 december 2005 15:29 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Maar gaat ie eventueel weg of niet????
heb ik ook... is me wat meer zakelijke horlogequote:
lijkt me een hoop neppe shit bij te zitten....quote:Op zondag 18 december 2005 16:25 schreef LordLynx het volgende:
Ik vroeg me zo eens af, hoe betrouwbaar is het om een duur horloge via bijvoorbeeld Ebay te kopen. Even de normale risico's van Ebay niet meerekenen (dus dat een item gewoon niet opgestuurd wordt ofzo) maar het gaat mij vooral om hoe je erachter kunt komen of een horloge niet gestolen is of vals is, kan je dit via serienummers op de een of andere manier nazoeken? En hoe zit het met garantie en service als je zo'n ding koopt, kan je daarvoor dan gewoon bij een winkel in nederland terrecht? Mijn oog gaat vooral naar een Breitling Chronomat Evolution welke je op Ebay voor ongeveer de helft kan krijgen als hier in de winkel.
het is niet zo zeer de maat.. meer dat het nogal stom staat als je horloge breder is als je arm zelfquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:18 schreef SouthernSun het volgende:
och dat kunnen er zoveel zijn. ik heb ook dunne polsen en deze swatch zit prima. gewoon wat schakeltjes laten weghalen
waar bestel je dit soort dingen? (online neem ik aan?)quote:Op zondag 18 december 2005 21:03 schreef Jackal_Omega het volgende:
Awaiting this baby.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er nu al zin in
mooi klokje alleen hadden die nummer wat minder groot gemogenquote:
Deze komt inderdaad van Ebay. Daar kosten ze eigenlijk allemaal rond de 180 dollar exc. verzend.quote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
waar bestel je dit soort dingen? (online neem ik aan?)
Toevallig van het horlogeforum of niet.quote:Op maandag 19 december 2005 14:58 schreef MYND het volgende:
[afbeelding]
De Christopher Ward Malvern Automatic.
Naar mijn mening het horlogemerk met de beste prijs kwaliteitverhouding.
Dankjewel!quote:Op maandag 19 december 2005 17:57 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Toevallig van het horlogeforum of niet.
Daar hebben ze er 20 tegelijk besteld. Scheelde toch 20 tientjes per horloge.
Erg mooi ding!
Kan je nu al zeggen dat je een hele kleine kans hebt om zon bandje te vinden, en zeker in 16mm.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Festa 720 met het serienummer 326803 en de notitie KM op de wijzerplaat. Het horloge dateert van vlak voor of tijdens de tweede wereldoorlog en heeft een 17 jewels uurwerk. De notitie KM houdt in dat het verstrekt werd aan de Kriegsmarine. Horloges die werden verstrekt aan de Wehrmacht hadden voor het serienummer een D (Deutsche) en na het serienummer een H (Heer). Voor de Kriegsmarine volstonden de letters KM op de wijzerplaat. Ondanks dat het een oud 'karretje' is loopt het perfect. Nu alleen nog een 16 mm horlogeband die exact lijkt op het origineel natuurlijk. Heeft iemand misschien een suggestie in de omgeving van, of liefst in, Rotterdam ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de volledigheid nog even het bandje dat eraan hoort. Wie weet 'm te vinden voor me ! ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Tof man, zoiets zou ik ook wel willen hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Festa 720 met het serienummer 326803 en de notitie KM op de wijzerplaat. Het horloge dateert van vlak voor of tijdens de tweede wereldoorlog en heeft een 17 jewels uurwerk. De notitie KM houdt in dat het verstrekt werd aan de Kriegsmarine. Horloges die werden verstrekt aan de Wehrmacht hadden voor het serienummer een D (Deutsche) en na het serienummer een H (Heer). Voor de Kriegsmarine volstonden de letters KM op de wijzerplaat. Ondanks dat het een oud 'karretje' is loopt het perfect. Nu alleen nog een 16 mm horlogeband die exact lijkt op het origineel natuurlijk. Heeft iemand misschien een suggestie in de omgeving van, of liefst in, Rotterdam ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de volledigheid nog even het bandje dat eraan hoort. Wie weet 'm te vinden voor me ! ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Eh... ja...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
schroeven jullie altijd je nieuwe horloges open ?
Stoer ding! Kost zo'n horlogetje nou?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Diesel horloge voor mn werk zodat mn lieve Citizen mooi blijft
maar waar vind je dat soort toffe historische horloges?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Eh... ja...![]()
Ik heb overigens inmiddels de hand kunnen leggen op een 16 mm reproductie van een military-style bandje.
Daarom slaan we het nu ook over, omdat het ´hot´ is, en door ´vele megasterren´ gedragen wordt...quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:29 schreef mrPanerai het volgende:
jullie missen wel het hotste merk van het moment Panerai... en wacht maar tot het volgend jaar superbekend wordt als het het F1 ferariteam gaat sponsoren....wordt nu al gedragen door vele megasterren en door mij
[afbeelding]
Mr P.
Ik heb gewoon gezocht op 'militär armbanduhr' en goed naar een mooie deal gezocht.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
maar waar vind je dat soort toffe historische horloges?
en wat moet je daar nog voor neerleggen, als ik zo onbeleefd mag zijn
Geil horloge. Wat heb je voor deze Panerai betaald als ik vragen mag? 3000 euro? Of rond de 5000?quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:29 schreef mrPanerai het volgende:
jullie missen wel het hotste merk van het moment Panerai... en wacht maar tot het volgend jaar superbekend wordt als het het F1 ferariteam gaat sponsoren....wordt nu al gedragen door vele megasterren en door mij
[afbeelding]
Mr P.
Heb jij een occasion?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:13 schreef mrPanerai het volgende:
panerai beginnen nieuw rond de 3000 euro...nog een leuke band erbij vanaf een eurotje of 100 maar voor een goeie 2400 euro heb je al wel een leuk tweedehandsje.
voor mooie en betrouwbare occasies kan je eens kijken op www.paneristi.com
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:From the late 1930‘s to the 1980’s, Officine Panerai developed diving watches alongside depth gauges, compasses, and torches. Almost all diving watches used movements and cases made exclusively by Rolex. The watches with Rolex movements only had hour and minute functions, as with today’s Panerai Base model.
95 pleuro bij de Bijenkorfquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:25 schreef heinl het volgende:
[..]
Stoer ding! Kost zo'n horlogetje nou?
die heb ik in het zwartquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Diesel horloge voor mn werk zodat mn lieve Citizen mooi blijft
Vriend van mij heeft zijn 112G laatst verkocht voor 2100 euro...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:13 schreef mrPanerai het volgende:
panerai beginnen nieuw rond de 3000 euro...nog een leuke band erbij vanaf een eurotje of 100 maar voor een goeie 2400 euro heb je al wel een leuk tweedehandsje.
voor mooie en betrouwbare occasies kan je eens kijken op www.paneristi.com
[afbeelding]
[afbeelding]
Noem een Unitas 6498 ook niet echt bijzonder.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:46 schreef mrPanerai het volgende:
als je weet dat Rolex zo'n 800.000 uurwerken per jaar maakt en Officine Panerai amper 34.000 dan weet je wel wat bijzonder is...
MrP
Volgens het Watch jaarboek 2006 (kerstcadeauquote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Repeat het volgende:
ow wat zou ik deze graag hebben zeg:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
in rose gold met witte plaat uiteraard
alleen die prijs![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:30 schreef Adsum het volgende:
Van IWC zou ik graag een klok uit de 5001 serie hebben:
[afbeelding]
ik wil geen edelstaal, maar rose goldquote:Op woensdag 28 december 2005 20:49 schreef wh00t het volgende:
[..]
Volgens het Watch jaarboek 2006 (kerstcadeau) kost de edelstaal versie van de Portuguese Chrono Automatic ¤5250,=
Ik kan het moeilijk een modehorloge noemen, met een prijs van bijna 10kquote:Op donderdag 29 december 2005 00:12 schreef wh00t het volgende:
[..]
![]()
Toch blijf ik de Big Pilot (hoewel erg 'mode' horloge) ook ontzettendvinden!
Wel hè?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:07 schreef turnpike het volgende:
Geinige site, prijzen vallen nog best mee. Veel aanbod onder de 100 euro.
Mooie klok ook !
En een bijkomend voordeel,quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:22 schreef Kresj het volgende:
[..]
Wel hè?
En volledig gratis ook nog. Tis alleen wel de hele dag even laat. Dat is wel weer wat minder....
Hij moet wel af en toe bijgewerkt worden. En geregeld op tijd gezet worden, maar idd hij zit niet in de weg bij het fistfucken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:38 schreef turnpike het volgende:
[..]
En een bijkomend voordeel,
Je raakt 'em niet kwijt bij het fistfucken.
De gewone Antea heeft een automatisch uurwerk, en daar heb ik er al genoeg van. Daarbijquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:22 schreef MYND het volgende:
Leuke klok die antea KS maar met 35 mm toch echt TE klein voor mij. Ik ga voor de gewone Antea met geblauwde wijzers en schroeven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |