je formuleert het verkeerd.quote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Meki het volgende:
Dit bevestigt weer hoe Israel handelt als de wijze als Hitler
Israel denkt dat ze alles kunnen maken . dat dacht Hitler ook
Israel blijft een terroristisch land . jammer dat Israel hetzelfde denkbeeld heeft als Hitler
Leuk dat je dat vraagt, ik hoorde dat laatst tijdens een milieutop iemand van een Arabische delegatie op de wandelgangen zou hebben gezegd tegen onze staatssecretaris van milieu dat ze bang zijn om aan de bedelstaf te geraken als wij meer duurzaamheid gaan promoten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:57 schreef J_CDA het volgende:
En waar gaat de Arabische wereld geld mee verdienen over ± 50 jaar als de olie op is?
De hoogste schatting of berekening die ik heb gezien, is 100 miljoen inwoners voor Noord- en Zuid-Amerika samen in de late vijftiende eeuw. Ik in ieder geval twijfel wel aan 90 miljoen dode Indianen in Noord-Amerika.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
(Nota bene; dit is geen oproep om daaraam te twijfelen.)
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Israel heeft destijds ook Irak aangevallen toen ze bezig waren kernwapens te knutselen, en ze daarmee een jaar of 10 mee teruggeworpen. Daar kunnen we achteraf Israel dankbaar voor zijn
ja dat hadden we eigenlijk ook met israel moeten doen in de jaren 70quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Israel heeft destijds ook Irak aangevallen toen ze bezig waren kernwapens te knutselen, en ze daarmee een jaar of 10 mee teruggeworpen. Daar kunnen we achteraf Israel dankbaar voor zijn
Mond dicht, stuk anti-semiet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:20 schreef remlof het volgende:
[..]
ja dat hadden we eigenlijk ook met israel moeten doen in de jaren 70
Israel is een kunstmatige staat, gesticht op grondgebied dat werd bewoond door palestijnen. Sinds de stichting heeft het alleen maar voor oorlog en ellende gezorgd in het midden oosten en het heeft haar voortbestaan alleen maar te danken aan de onvoorwaardelijke steun van de VSquote:
Blijft het bij Stormfront-praatjes of heb je ook nog wat zinnigs te melden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Israel is een kunstmatige staat, gesticht op grondgebied dat werd bewoond door palestijnen. Sinds de stichting heeft het alleen maar voor oorlog en ellende gezorgd in het midden oosten en het heeft haar voortbestaan alleen maar te danken aan de onvoorwaardelijke steun van de VS
Hoe de staat Israel gesticht is hoef je het niet mee eens te zijn maar dat heeft zeker niet alleen met de VS te maken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Israel is een kunstmatige staat, gesticht op grondgebied dat werd bewoond door palestijnen. Sinds de stichting heeft het alleen maar voor oorlog en ellende gezorgd in het midden oosten en het heeft haar voortbestaan alleen maar te danken aan de onvoorwaardelijke steun van de VS
Oh zeggen zij dat ook? Dan hebben ze wat dat betreft wel een punt. Verder hou ik me verre van rechts-extremisten... Daar hebben we al ellende genoeg van gehad in het verleden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:31 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Blijft het bij Stormfront-praatjes of heb je ook nog wat zinnigs te melden?
We hebben genoeg ellende gehad van antisemietjes zoals jou.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh zeggen zij dat ook? Dan hebben ze wat dat betreft wel een punt. Verder hou ik me verre van rechts-extremisten... Daar hebben we al ellende genoeg van gehad in het verleden.
ik ben geen antisemiet... Ik ben het alleen niet eens met het beleid van de staat Israel en ik denk achteraf dat het verstandiger was geweest die hele staat niet te stichten op die plek.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:38 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
We hebben genoeg ellende gehad van antisemietjes zoals jou.
Als jij alleen zo zwart-wit kan denken dan ben ik dat maar voor jou....quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:45 schreef Ciurlizza het volgende:
Dan ben je dus een antisemiet.
an·ti-se·miet (de ~ (m.), ~en)quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:45 schreef Ciurlizza het volgende:
Dan ben je dus een antisemiet.
Waren die even mooi verdraaid. Hij zei namelijk niet dat de Holocaust een mythe was, hij zei dat Israel de Holocaust tot myhte had verheven om via die gebeurtenis het bezit van Israel te rechtvaardigen. Maargoed, dat wou niet iedereen horen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:25 schreef LXIV het volgende:
Ik zou ook niet graag binnen het bereik van Islamitische kernwapens wonen als ik Israelier was. Zeker gezien de uitspraken van Ahmandinejad recentelijk.
dat bedoel ikquote:Wanneer de Israeliërs de kernwapeninstallaties van Iran aanvallen mag dat als zuivere zelfverdediging gezien worden.
PS Om binnen 1 toespraak te zeggen dat vanwege de holocaust de joden maar een staat in Duitsland moeten krijgen, en vervolgens die holocaust zelf in twijfel te trekken geeft al aan hoever de Iraanse president de weg kwijt is.
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Anti-semitisme is zo ongeveer het laatste succesnummer van de Iraanse overheid ....
niemand kijkt in Iran naar de staatstelevisie, maar bijna iedereen heeft een sattelietschotel (zelfs al zijn die officieel door de mullahs verboden) en kijkt naar westers-arabische populaire zenders....
De Iraanse overheid doet een verwoedde poging om de mensen in het land toch te bereiken en hen te laten radicaliseren en met populaire antisemitische uitspraken lukt dat goed, maar dat is ook zo'n beetje het laatste middel ...
Als er wat gedaan zou moeten worden aan die houding van de machthebbers in Iran, is er nog nooit zulk een grote kans, omdat de oppositie ertegen steeds breder wordt....
De Amerikanen moeten het dan echter slim doen en juist niet inzetten op geweld, maar zelf een arabisch vredesproces opzetten dat op vrede en rust gericht is ...
als de amerikanen zich namelijk laten meeslepen in een polarisatie-oorlog, heeft dat juist een omgekeerd effect en zal de Iraanse bevolking eerder anti-amerikaanse radikaliseren en alsnog de kant van de machthebbers kiezen ....
Hetzelfde zag je al in Irak en ook daar hebben de amerikanen vooral hun vijanden een grote dienst gemaakt en eigenlijk de positie van terroristen versterkt ...
Maar blijkbaar willen we maar al te graag:quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Le-zen. Ik heb dit nu al 2 keer gemeld. Het zit 'm minstens deels in de vertaling.
"They have created a myth in the name of the Holocaust and consider it above God, religion and the prophets," he said in an address carried live on state television. The speech echoed his remarks at a conference of Islamic nations in Saudi Arabia last week, when he suggested that if Europeans established Israel out of guilt over the Nazi campaign, the country should be carved out of Europe.
Een mythe : Het recht op een joodse staat in de naam van de Holocaust, niet: "de Holocaust is een mythe".
Maar blijkbaar wil iedereen veel liever iets anders verstaan.
Dus ja, we gaan weer verdraaien om het 'goede doel' te rechtvaardigen? Goh.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:43 schreef renz0r het volgende:
Clean Sweep over Iran, goed idee! [14.gif]
Als Israel niet zou bestaan, dat zou een ramp zijn voor de arabieren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:20 schreef remlof het volgende:
[..]
ja dat hadden we eigenlijk ook met israel moeten doen in de jaren 70
quote:
Je bedoelt, iedereen zoekt zijn 'nemesis'?quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Israel niet zou bestaan, dat zou een ramp zijn voor de arabieren.
Wat moesten ze dan in godsnaam met hun leven?
Ze zouden het niet verder brengen als een beetje oorlog voeren met elkaar.
Ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:19 schreef NorthernStar het volgende:
Ook allemaal antisemieten..
[afbeelding]
[afbeelding]
Nogmaals:quote:
Geen aandacht meer aan besteden joh. Het zijn notabene joden die daar tegen Israel en Zionisme staan te demonstreren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:32 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Nogmaals:
an·ti-se·miet (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met anti-semitische denkbeelden => jodenhater
Zou eens een brilletje kopen als ik jou was, want lezen kan je nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nog nooit verder dan je eigen achtertuin geweest zeker?
ik denk het wel al was het maar voor binnenlandse propagandaquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je bedoelt, iedereen zoekt zijn 'nemesis'?
Aha. De Nazi's waren geen antisemieten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:43 schreef multatuli het volgende:
. Anti-semiet is tegen het joods geloof.
Of ze echt verdraaid zijn, is zeer de vraag. Dan nog baart het mij zorgen dat iedereen er maar zo eenvoudig aan voorbijgaat dat een staatshoofd zijn gal spuwt over het vermeend gebrek aan religiositeit van een naburige natie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:44 schreef Yildiz het volgende:
Waren die even mooi verdraaid. Hij zei namelijk niet dat de Holocaust een mythe was, hij zei dat Israel de Holocaust tot myhte had verheven om via die gebeurtenis het bezit van Israel te rechtvaardigen. Maargoed, dat wou niet iedereen horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |