abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2005 @ 16:06:12 #76
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32990896
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Amerika heeft ze voorzien van de modernste wapens.
Rusland de Arabieren
quote:
Doordat Israel als eerste aanviel. Was het andersom geweest, was Israel van de kaart geveegd.
Leer eerst ff je geschiedenis..
The End Times are wild
pi_32990912
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Rusland de Arabieren
[..]

Leer eerst ff je geschiedenis..
Israel viel als eerst alle Egyptische vliegvelden aan.
The gum you like, is coming back in style.
  zondag 11 december 2005 @ 16:07:27 #78
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32990922
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef JohnGotti het volgende:
Ik hoop dat Iran dat ene smerige zionistische landje ff plat bombardeert, zijn we gelijk van die gezeik af en is de wereld ineens vrediger!
Naief
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 11 december 2005 @ 16:08:15 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32990951
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Omdat ik niet zo kapot van Israel en haar viespeukerij ben.
Het enige wat Israël doet is vechten voor haar bestaan. En dat al vanaf haar oprichting.
Wat kan hier nu mis mee zijn?
The End Times are wild
  zondag 11 december 2005 @ 16:08:27 #80
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32990955
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Amerika heeft ze voorzien van de modernste wapens.
[..]

Doordat Israel als eerste aanviel. Was het andersom geweest, was Israel van de kaart geveegd.
Tijdens de zesdaagse oorlog was Israel nog helemaal niet zo close met de USA. Dat is pas aan het einde van de Jom Kippoer oorlog begonnen. Ten tijde van de zesdaagse oorlog waren er vooral goede banden met Frankrijk.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 11 december 2005 @ 16:08:29 #81
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32990958
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Israel viel als eerst alle Egyptische vliegvelden aan.
Nogmaals, leer je geschiedenis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yom_Kippur_Oorlog
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_32991023
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:08 schreef Knarf het volgende:

[..]

Nogmaals, leer je geschiedenis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yom_Kippur_Oorlog
Israel startte de oorlog door een verrassingsaanval uit te voeren op Egyptische militaire vliegvelden. Tactische meesterzet.
  zondag 11 december 2005 @ 16:12:22 #83
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32991043
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Israel startte de oorlog door een verrassingsaanval uit te voeren op Egyptische militaire vliegvelden. Tactische meesterzet.
Dat is de Zesdaagse oorlog, niet de Yom Kippoer oorlog...
Mijn reisverslagen
pi_32991052
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:12 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat is de Zesdaagse oorlog, niet de Yom Kippoer oorlog...
Uiteraard. Het is zondag.
pi_32991110
Ik had 't dus over de zesdaagse oorlog.
  zondag 11 december 2005 @ 16:15:53 #86
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32991119
Btw: ik heb nog een stapel Iraans geld liggen (kon niet teruggewisseld worden). Dat zal na de oorlog wel waardeloos zijn
Mijn reisverslagen
  zondag 11 december 2005 @ 16:22:02 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32991174
Wat me nog het meest verbaast van de Israël-haters hier, is dat ze niet inzien hoe een ontzettend klein stukje land Israël het beslaat.
Waarom wordt de joden zelfs dit hele kleine stukje land niet gegund? Wanneer de Arabische landen zich vanaf het begin positief ten opzichte van Israël opgesteld hadden, zouden ze alleen maar geprofiteerd hebben van de technologische kennis, brains en handelsgeest die de joden in dit werelddeel gebracht hebben.

Maar nee. Gedreven door niets anders als pure haat hebben ze hun zinnen op de vernietiging van Israël gezet. Waarschijnlijk omdat ze heel goed aanvoelen zelf niet tot ook maar iets constructiefs in staat te zijn. Het is dat ze over een groot deel van de wereld-oliereserves beschikken, anders zouden alle arabieren in bittere armoede leven. Ze zijn totaal niet in staat zelf dan ook maar iets op te bouwen of te ontwikkelen.

Het is toch niet vreemd dat Israël, in haar positie omringd, door een tienvoud aan bloeddorstige woestelingen die slechts op haar vernietiging uit zijn, wel genoodzaakt is zich met hand en tand te verdedigen? Helaas zijn de Europese staten te laf om eenduidig hun steun aan Israël uit te spreken.

Terwijl de moslims zich wel het recht voorbehouden om met tientallen miljoenen tegelijk het vaste land van Europa te koloniseren, en hier de oorspronkelijke bevolking haar wil proberen op te leggen, accepteren ze niet dat een klein strookje Midden-Oosten bevolkt wordt door een acht miljoen Joden.

De Israel-haters zullen nog wel opkijken wanneer binnen enkele eeuwen de laatste christenen in Europa zich verdedigen moeten in een zee van Islamieten. Dán pas zullen ze weten hoe het voelt om helemaal alleen tegen een overmacht te moeten vechten.

[ Bericht 0% gewijzigd door LXIV op 11-12-2005 17:13:15 ]
The End Times are wild
pi_32991205
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef Knarf het volgende:

[..]

Dan kunnen ze gelijk via Turkije vliegen.
Ja, en een aanval tegen Israel is dan een aanval tegen alle lidstaten en kunnen we die ratten massaal aanvallen.
pi_32991252
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:15 schreef SeLang het volgende:
Btw: ik heb nog een stapel Iraans geld liggen (kon niet teruggewisseld worden). Dat zal na de oorlog wel waardeloos zijn
Gewoon voor je kleinkinderen bewaren. Wie weet brengt het wat op later, als je geld van een land hebt dat niet meer op de landkaart als leefbaar gebied bestaat.
pi_32991294
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:21 schreef logisnack het volgende:
Meki, lul geen bullshit.
Hitler stopte mensen in een concentratiekamp en vermoorde die.
Hitler viel zoveel mogelijk buurlanden aan om land te veroveren.
In tegenstelling tot Israel.. die zich sinds het bestaan al tegen een hand vol oorlogen heeft moeten verdedigen.

Heb je nog meer vergelijkingen met Hitler?
Kom maar op.
daar is Israel ook mee bezig
Israel bezit gestolen land en Golan hoogte etc.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 11 december 2005 @ 17:15:16 #91
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32991608
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Meld je toch lekker aan voor de Jihaad. Jij dyslectische en onderontwikkelde jodenhater. Dan doe je tenminste iets nuttigs ipv hier het forum te vervuilen met je Berber-Nederlands.
The End Times are wild
pi_32991680
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Meld je toch lekker aan voor de Jihaad. Jij dyslectische en onderontwikkelde jodenhater. Dan doe je tenminste iets nuttigs ipv hier het forum te vervuilen met je Berber-Nederlands.
doodwensing ?

is kritiek op Israel gelijk Jodenhaat ??
  zondag 11 december 2005 @ 17:21:13 #93
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32991772
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:17 schreef Meki het volgende:

[..]

doodwensing ?

is kritiek op Israel gelijk Jodenhaat ??
Nu niet meteen in de slachtoffer-modus schieten Meki! Die tijd is voorbij.

Waaruit bestaat jouw kritiek dan? Je onderbouwt niets met argumenten. De enige reden dat je hetgeet wat Israël doet voortdurend aanvalt is dat daar joden wonen.
Waarom niet dezelfde kritiek op Syrië, Egypte, Iran etc? Net alsof die staten zich allemaal zo netjes aan de mensenrechten houden. Vergeleken hierbij is Israël een lieverdje.

Nee, de enige reden van jouw gebash op Israël is het feit dat dit een joodse staat is.
En daarom gun je deze staat het licht in de ogen niet.
The End Times are wild
pi_32991871
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Niet meteen in de slachtoffer-modus Meki! Die tijd is voorbij.

Waaruit bestaat jouw kritiek dan? Je onderbouwt niets met argumenten. De enige reden dat je hetgeet wat Israël doet voortdurend aanvalt is dat daar joden wonen.
Waarom niet dezelfde kritiek op Syrië, Egypte, Iran etc? Net alsof die staten zich allemaal zo netjes aan de mensenrechten houden. Vergeleken hierbij is Israël een lieverdje.

Nee, de enige reden van jouw gebash op Israël is het feit dat dit een joodse staat is.
En daarom gun je deze staat het licht in de ogen niet.
Israel ontkent dat ze atoomwapens hebben. Israel weigert IAEA erin te laten. Israel weigert Den Haag te tekenen . Israel weigert te luisteren naar de VN.

Waarom wilt Israel Iran aanvallen?? . Wat heeft Iran gedaan tegen Israel . Helemaal niks.
Kritiek op andere landen is hier niet de onderwerp . Israel is de onderwerp in deze topic.
Israel is voor mij een terrorristisch land dat weigert de VN te gehoorzamen .
  zondag 11 december 2005 @ 17:26:57 #95
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_32991880
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Meki het volgende:
Dit bevestigt weer hoe Israel handelt als de wijze als Hitler

Israel denkt dat ze alles kunnen maken . dat dacht Hitler ook
Israel blijft een terroristisch land . jammer dat Israel hetzelfde denkbeeld heeft als Hitler
godsakker

voor deze vergelijking zou je een nobelprijs moeten krijgen
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_32991918
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:04 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Waarom?

edit: laat maar, gezien je andere posts ben je er gewoon tegen om er tegen te zijn.
omdat het dan voor de verkeerde dingen ingezet gaat worden verder zijn we dan helemaal geen betrouwbare bemiddelaars meer voor het MO.

ik ben er wel voor israel te steunen maar ze niet lid te maken van de Navo dat gaat alleen maar tot problemen leiden.

en het zit er al een jaar aan te komen ze kopen eerst die nieuwste bunkerbusters bij de VS en nu wat oorlogsplannen lekken.

ze zijn gewoon aan het dreigen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_32991935
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Als Israël het echt wilde was er geen omringend buurland meer over hoor.
Dat ze enkele gebieden (waar Israel zelfs misschien wel recht op heeft) bezetten doen ze puur voor eigen veiligheid.

Kijk trouwens eens voor de grap op boven geposte landkaartje.
Je hebt miljarden hectare vrije grond in het midden oosten.. en geen enkel arabisch land is bereid om ook maar een lapje grond aan de Palestijnen prijs te geven.
Israel, dat op zijn eigen historisch grondgebied woont, moet van de paar lapjes grond die ze hebben zo veel mogelijk aan de palestijnen prijs geven.

Misschien wil je dit allemaal niet accepteren Meki, maar feit is dat Israel een schaap is, omringt door tientallen hongerige wolven.
pi_32991961
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel ontkent dat ze atoomwapens hebben. Israel weigert IAEA erin te laten. Israel weigert Den Haag te tekenen . Israel weigert te luisteren naar de VN.

Waarom wilt Israel Iran aanvallen?? . Wat heeft Iran gedaan tegen Israel . Helemaal niks.
Kritiek op andere landen is hier niet de onderwerp . Israel is de onderwerp in deze topic.
Israel is voor mij een terrorristisch land dat weigert de VN te gehoorzamen .
Gelukkig zeg jij dit Meki en niet iemand met z,n volledige verstand.
  zondag 11 december 2005 @ 17:30:25 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32991976
Het bezit van kernwapens is voor Israël bittere noodzaak omdat ze anders vernietigd zouden worden. Ik heb nooit gehoord van IAEA-inspecteurs die Israël zouden binnenwillen?

Iran bedreigt, zonder enige reden hiertoe, Israel voortdurend. Samen met de ontwikkeling van kernwapens en van systemen om deze kernwapens op Israël af te kunnen vuren is dit zeer bedreigend.

De VN heeft geen enkele autoriteit over een soeverein land. Dus geen enkel land, ook Israël niet, hoeft de VN te gehoorzamen. De VN kan hooguit als bemiddelaar optreden in internationale geschillen.
The End Times are wild
pi_32991992
Hier volgen enkele beschouwingen van Israëliërs met betrekking tot de achtergrond:

"In Juni 1967 stonden we opnieuw voor de keuze. Het samentrekkende van Egyptische legers in de Sinaï vormen geen bewijs dat Nasser werkelijk van plan was ons aan te vallen. We moeten onszelf niet voor de gek houden. Wij namen het initiatief hen aan te vallen." (Menachem Begin, minister van het Israëlische kabinet in 1967, tegenover de New York Times, 21 augustus 1982)

"Ik denk niet dat Nasser op oorlog uit was. De twee divisies die hij naar de Sinaï stuurde zouden niet genoeg zijn geweest om een offensieve oorlog mee te beginnen. Hij wist het, en wij wisten het." (Yitzhak Rabin, Chef-Staf van Israël in 1967, tegenover Le Monde, 28 februari 1968)

"Veel van de vuurgevechten met de Syriërs werden doelbewust uitgelokt door Israël, en de kibboetsbewoners die de Regering onder druk zetten om de Golan-hoogvlakte in te nemen hadden niet zozeer de veiligheid, als wel landbouwgrond op het oog. Ze deden niet eens een poging hun hebzucht te verbergen. Wij stuurden dan een trekker om een stuk land om te ploegen waar niets mee te beginnen was, in de gedemilitariseerde zone, en we wisten van tevoren dat de Syriërs dan zouden gaan schieten. En als ze dat niet deden, lieten we de trekker nog wat verderop ploegen, net zolang tot het de Syriërs de keel uit ging hangen en schoten... En dan zetten wij kanonnen in en later ook de luchtmacht, en zo ging dat... De Syriërs waren op de vierde dag van de oorlog geen bedreiging voor ons." (Mosje Dajan, Minister van Defensie in 1967, tegenover de New York Times, 11 mei 1997)

Gaat de geschiedenis zich herhalen????

Waar ik mij persoonlijk het meest druk om maak is de hoogte van mijn ziekenfonds.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')