abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32990313
Israël zal nooit Iran binnenvallen met grondtroepen.
Het zouden gerichte luchtaanvallen worden.
pi_32990342
yeeey nog meer oorlog.. dat is precies wat we nodig hebben wordt eens tijd dat mensen met nukes gaan gooien zal lekker opruimen.. total chaos.. lekker de wereld naar de klote helpen..
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 11 december 2005 @ 15:47:51 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32990349
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:46 schreef DennisMoore het volgende:
Israël zal nooit Iran binnenvallen met grondtroepen.
Het zouden gerichte luchtaanvallen worden.
Wellicht dat de Amerikanen nog bereid zijn om enkele tankdivisies richting Teheran te sturen..
The End Times are wild
pi_32990355
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:45 schreef LXIV het volgende:
Overigens, Israël kan Iran beter vandaag als morgen nog aanvallen.

Is niet een kwestie van wel of niet aanvallen maar een vraag van wanneer. In ieder geval heeft Israel mijn brooche.
  zondag 11 december 2005 @ 15:51:09 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32990428
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:48 schreef Frances het volgende:

[..]

Is niet een kwestie van wel of niet aanvallen maar een vraag van wanneer. In ieder geval heeft Israel mijn brooche.
In het geval van de Amerikaanse aanval op Irak was ik tegen.... In dit geval sta ik echter volledig achter Israël. Het essentiele verschil is dat Israël vecht voor zijn voortbestaan en dat van zijn bevolking. Zo een oorlog is altijd gerechtvaardigd.
Voor de Arabieren uit de omliggende landen is er geen enkele reden om Israël als een bedreiging te zien. Het is slechts pure haat wat hen drijft Israël het licht in de ogen niet te gunnen.
The End Times are wild
pi_32990431
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:25 schreef LXIV het volgende:
Ik zou ook niet graag binnen het bereik van Islamitische kernwapens wonen als ik Israelier was. Zeker gezien de uitspraken van Ahmandinejad recentelijk.
Wanneer de Israeliërs de kernwapeninstallaties van Iran aanvallen mag dat als zuivere zelfverdediging gezien worden.

PS Om binnen 1 toespraak te zeggen dat vanwege de holocaust de joden maar een staat in Duitsland moeten krijgen, en vervolgens die holocaust zelf in twijfel te trekken geeft al aan hoever de Iraanse president de weg kwijt is.
Ik zou ook niet graag binnen het bereik van Israelische kernwapens wonen als ik Irakees was. Zeker gezien de uitspraken van Shron recentelijk.
Wanneer de Irakezen de kernwapeninstallaties van Israel aanvallen mag dat als zuivere zelfverdediging gezien worden.

Denk eens out of the box en zie de werkelijkheid wat genuanceerder.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  zondag 11 december 2005 @ 15:53:25 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32990494
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:51 schreef multatuli het volgende:

[..]

Ik zou ook niet graag binnen het bereik van Israelische kernwapens wonen als ik Irakees was. Zeker gezien de uitspraken van Shron recentelijk.
Wat heeft Sharon dan recentelijk gezegd? Heeft hij gedreigd met de vernietiging van het Irakese volk? Dan is dit mij ontgaan.
The End Times are wild
  zondag 11 december 2005 @ 15:53:41 #58
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32990507
Volgens mij heeft Israel wel de middelen om helemaal via de Rode Zee te vliegen om het Arabisch schiereiland heen naar de Perzische golf. (gebruik makend van bijtank vliegtuigen). Maar dat gaat ten koste van het verrassingseffect.
Ik denk dat Israel gewoon via Syrie en Noord Irak vliegt.Ze zijn officieel toch nog met Syrie in staat van oorlog dus een diplomatieke rel zal dat niet geven
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_32990548
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef greatgonzo het volgende:

Mocht Israel het alleen proberen, dan lukt hun dat mijns inziens nooit, mede omdat te verwachten
valt dat als Israel Iran binnen valt, de Palestijnen Israel zullen aanvallen
Waarom zou het kleine landje van Israel, een land de grootte van Iran willen binnen vallen? Kijk eens op de kaart.

En met wat zullen de Palesteinen Israel aanvallen? Met die vuurpijlen die ze af en toe afschieten?
  zondag 11 december 2005 @ 15:57:57 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32990628
Bovenstaande kaart illustreert overigens ook goed hoe de verhoudingen in het MO liggen. Een gigantische landmassa en een enorme mensenzee. Alles geregeerd door dictators en 24/7 anti-israelische propaganda in alle media.
Heel het MO? Nee. Één klein dorpje houd moedig stand....

Vraag me alleen af wat voor toverdrank de Joden gebruiken.. :-)
The End Times are wild
  zondag 11 december 2005 @ 15:58:50 #61
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_32990645
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan worden de grenzen met Gaza en Westbank gewoon dichtgegooid. Kunnen de Palestijnen lekker zelfmoordacties plegen in hun eigen gebieden.

Dan moeten die Israëliers wel ver kunnen springen om binnen te kunnen vallen. Bovendien zijn de Saoudies niet echt vrienden van Israel.
maar wel van de amerikanen..

de bevolking misschien niet, maar iig de regering
Bij tijd en wijle aanwezig...
  zondag 11 december 2005 @ 15:59:44 #62
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32990662
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:57 schreef LXIV het volgende:
Bovenstaande kaart illustreert overigens ook goed hoe de verhoudingen in het MO liggen. Een gigantische landmassa en een enorme mensenzee. Alles geregeerd door dictators en 24/7 anti-israelische propaganda in alle media.
Heel het MO? Nee. Één klein dorpje houd moedig stand....

Vraag me alleen af wat voor toverdrank de Joden gebruiken.. :-)
Kernwapens en een nog grotere vriend.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_32990668
Nu nog effe snel Israel lid maken van de NAVO.
  zondag 11 december 2005 @ 16:01:09 #64
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32990695
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:59 schreef Frances het volgende:
Dan kunnen ze gelijk via Turkije vliegen.
  zondag 11 december 2005 @ 16:01:26 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32990710
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:59 schreef Knarf het volgende:

[..]

Kernwapens en een nog grotere vriend.
In de Yom-Kippur en zesdaagse oorlog zijn trouwens noch kernwapens, noch de hulp van Amerika ingeroepen.
Toch 2 glorieuze overwinningen voor Israël.

De laffe, incompentente Arabieren waren, ondanks hun enorme numerieke overwicht, geheel kansloos..
The End Times are wild
pi_32990714
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:59 schreef Frances het volgende:
Dat zou ik een zeer slechte en zorgwekkende ontwikkeling vinden.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32990769
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:51 schreef multatuli het volgende:

[..]

Wanneer de Irakezen de kernwapeninstallaties van Israel aanvallen mag dat als zuivere zelfverdediging gezien worden.

Denk eens out of the box en zie de werkelijkheid wat genuanceerder.
Heeft Sharon gezegd dat Irak van de kaart moet worden geveegd en dat de oorlog in Irak niet heeft plaatsgevonden ofzo?
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32990778
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

In de Yom-Kippur en zesdaagse oorlog zijn trouwens noch kernwapens, noch de hulp van Amerika ingeroepen.
Amerika heeft ze voorzien van de modernste wapens.
quote:
De laffe, incompentente Arabieren waren, ondanks hun enorme numerieke overwicht, geheel kansloos..
Doordat Israel als eerste aanviel. Was het andersom geweest, was Israel van de kaart geveegd.
pi_32990783
Ik hoop dat Iran dat ene smerige zionistische landje ff plat bombardeert, zijn we gelijk van die gezeik af en is de wereld ineens vrediger!
pi_32990831
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Waarom?

edit: laat maar, gezien je andere posts ben je er gewoon tegen om er tegen te zijn.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  zondag 11 december 2005 @ 16:05:11 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32990856
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Om Israël te weigeren binnen de NAVO zou ik bijzonder laf vinden. Natuurlijk neemt de kans op een daadwerkelijke inzet van de NAVO wel wat toe. Maar er is geen andere methode om het voortbestaan van Israël zo goed te waarborgen.
Waarschijnlijk is zo een garantie de beste manier om rust in het MO te scheppen.

Wat mij betreft is Israël welkom binnen de NAVO. Dan gaat die eindelijk ook weer iets voorstellen. Want sinds 2003 is het natuurlijk slechts een papieren neus geworden. (USA vs DLD en FR inzake Irak)
The End Times are wild
  zondag 11 december 2005 @ 16:05:21 #72
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32990862
Misschien is het nog wel het slimste om gewoon via Jordanie en Irak te vliegen.
Die kernreactor staat in Bushir en van Jordanie en Irak vlieg je daar in rechte lijn naartoe. Gewoon heel laag onder de radar door vliegen. Maakt wel een takkeherrie, een groep straaljagers op 50m hoogte maar ik denk niet dat Jordanie en Irak veel haast hebben om Iran te waarschuwen als dat gebeurt.
Aan de andere kant: Iran zal de militaire communicatie van Irak en Jordanie wel afluisteren dus op die manier krijgen ze toch nog een early warning. Ik ben wel benieuwd hoe ze dit uiteindelijk gaan uitvoeren.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_32990869
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:04 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ik niet zo kapot van Israel en haar viespeukerij ben.
  zondag 11 december 2005 @ 16:05:34 #74
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32990874
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

De Arabieren begonnen in de Yom-Kippur oorlog.
Joden beginnen geen oorlog op hun heiligste dag.
  zondag 11 december 2005 @ 16:05:52 #75
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32990885
Waarom kan niet iedereen gewoon liev doen tegen elkaar?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')