quote:Op zondag 11 december 2005 14:02 schreef davidov het volgende:
Die is te makkelijk![]()
Guust Flater natuurlijk![]()
![]()
Heb 2 of 3 hele oude boekjes van hem hier liggen, GENIAAL!
Vandaar dat ik ook dol ben op "Nou moe" met z'n gezichtsuitdrukking en al![]()
(is ook een stripwinkel in a'dam die "nou moe" heet)
cool dingquote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
'k Heb deze. Maar ik heb 'm zelf wat mooier beschilderd. Niet die rare rooie ogen enzo..
Ben alleen benieuwd of ie daardoor in waarde gestegen of gedaald is.
Ach het is de 6e dag op rij dat ik om 6 uur snachts ging slapen en tussen 1 en 2 in de middag op stond...quote:[b]Op zondag 11 december 2005 14:01 schreef Just-Dennis het volgende /b]
[..]
Zeer ontspoort dan.
Als je dagdelen door de war zijn is het goed mis
Heb 'm even uit een verhuisdoos gehaald:quote:Op zondag 11 december 2005 14:20 schreef davidov het volgende:
cool ding![]()
Die rode ogen snap ik idd niet
Da's vreemd. Doe er wat aan?quote:Komisch weetje: Flater is mn fav stripboek, echter kheb er verreweg de minste van (heb meer lucky luke en asterix...zelfs kuifje)
Het is een nutteloos voorwerp maar staat wel erg leukquote:Op zondag 11 december 2005 14:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb 'm even uit een verhuisdoos gehaald:
[afbeelding]
'k Heb 'm in kleuren geverfd die wat meer lijken op de stripversie. Ik moet nog wel de poten inkorten, die zijn veel te lang. (Geen idee, werd zo geleverd.)
[..]
Da's vreemd. Doe er wat aan?.
Goet moaningquote:
Uiteraard ga ik alleen maar om met mensen die Guust Flater strips gelezen hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 14:31 schreef davidov het volgende:
Het is een nutteloos voorwerp maar staat wel erg leuk
Moet je wel weten wie het is natuurlijk anders vinden mensen het gewoon een vreemde vogel op een leeg tinnetje![]()
Oja, bummer. Nouja, het loopt niet weg.quote:Moet eens een paar boekjes kopen ja, maar eerst wat centjes verzamelen![]()
En dat zijn er vast tientallenquote:Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik alleen maar om met mensen die Guust Flater strips gelezen hebben..
quote:Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef davidov het volgende:
En dat zijn er vast tientallen![]()
Naja nu 1tje meer
quote:Op zondag 11 december 2005 14:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ruim 15 jaar geleden eens gekocht bij de V&D..
ik las vroeger die strips in de veronicagidsquote:Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik alleen maar om met mensen die Guust Flater strips gelezen hebben..
Als alles nog draait ben je duidelijk te vroeg je nest uit gekomenquote:Op zondag 11 december 2005 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga ff eieren bakken want ik voel me nog steeds niet goed
Volgens mij heb ik nog steeds bloed in m'n alcohol zitten (alles draait, of is dat normaal, dat de aarde draait?)
Moet ik niet eerst je ouders ontmoeten ofzo?quote:
Mja, vooral met dvd's is dat erg makkelijk tegenwoordig. Met een creditcard zijn die boxsets al snel besteld...quote:Dit is niet de eerste keer dat je de hele set van iets hebt wat echt te vet is voor woorden![]()
Dus óf de aarde draait, óf het restaurant draait. Volgens het foldertje op tafel draaide het restaurant. Maar dat klopt niet met Galileï!quote:Op zondag 11 december 2005 14:57 schreef davidov het volgende:
Tenzij je op de filosofische toer bent, dan kan je er nog een schepje bovenop doen door je af te vragen of de maan om zn as draait of niet?
Screw themquote:Op zondag 11 december 2005 14:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet ik niet eerst je ouders ontmoeten ofzo?.
quote:[..]
Mja, vooral met dvd's is dat erg makkelijk tegenwoordig. Met een creditcard zijn die boxsets al snel besteld...
Monty Python, Blackadder, Bottom, Young Ones, Men Behaving Badly, League of Gentlemen, etc..
Ik weet niet wat er gaande is maar ik hoop dat het snel over is, zo dol ben ik ook weer niet op FF namelijkquote:Op zondag 11 december 2005 14:58 schreef creno het volgende:
Fok! deed gisteren vreemd, nu nog steeds, en uit de posts van davidov blijkt dat het dus aan fok zelf ligt...
quote:Op zondag 11 december 2005 15:01 schreef davidov het volgende:
Screw themIs een beetje teveel info voor ze in 1x
![]()
De live shows zijn ook best leuk ja.quote:![]()
![]()
Bottom heb ik zelf serie 1 en 2 van + guesthouse paradiso...
Tevens heb ik alle live shows op mn pc staan en die vind ik soms nog leuker dan de serie eigenlijk![]()
Maar het is duidelijk dat ik weer eens een baantje moet zoeken
Ik ben zeker geen tegenstanderquote:Op zondag 11 december 2005 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
Tijd voor een [HOMO]-britcom-meeting..
des te knusser toch?quote:Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vrees dat het aantal belangstellenden zeer gering zou zijn...
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
veel "plezier" bij die "vriend" waar je "idols gaat kijken"
quote:Op zondag 11 december 2005 15:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Was het 't broertje van Weemz?![]()
Hai
Vér van voor jou tijdquote:Op zondag 11 december 2005 15:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iemand van voor jou tijd, snotaap...
Oh, dus dit is mijn tijd?quote:Op zondag 11 december 2005 15:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iemand van voor jou tijd, snotaap...
quote:Op zondag 11 december 2005 15:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat weet niemandmaar hij sloopt wel z'n bed!
Huiswerk al gedaan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |