awwwquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga Idols kijken bij een goede vriend
Je moet wát als je je verveelt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:27 schreef petre86 het volgende:
wel lekkere acteurs @ van jonge leu en ôlde grond @ RTVoost
idd, niet doen.. zelf gaan stappenquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Nu ben ik dus wel weer gevraagd om te werken he, vanavond...
Maar ik doe het maar niet, dacht ik zo.
Je bent gevraagd, dus je moet niks. Gewoon niet doen jahquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Nu ben ik dus wel weer gevraagd om te werken he, vanavond...
Maar ik doe het maar niet, dacht ik zo.
Kok was heb ik helaas niet persoonlijk gesproken al was hij wel volop aan het woord in de deelsessie en is het een echt wijs man, maar ik heb wel persoonlijk staan praten met Wouter Bos, over Rita Verdonk en Piet Hein Donner, heel grappig, ik dacht op een gegeven moment, het is wouter bos niet, het is die cabaratier van Koefnoen, zo goed doet ie hem na, al die bewegingkjes en zo, echt grappigquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:32 schreef wonderer het volgende:
Hoe was de ontmoeting met Kok?
en? mama gelijk een trostende rol op zich nemen en pa zeggen van "zie je wel, ik heb het altijd wel gezegt.. die jongen is niks voor jou" oid?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:39 schreef Ang3l het volgende:
en we zijn weer thuis
pap en mam eindelijk verteld, half, hoe het zit met mijn relatie. Of liever gezegd hoe het NIET zit.
Nu pas?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:39 schreef Ang3l het volgende:
en we zijn weer thuis
pap en mam eindelijk verteld, half, hoe het zit met mijn relatie. Of liever gezegd hoe het NIET zit.
wow!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:39 schreef Ang3l het volgende:
en we zijn weer thuis
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
en? mama gelijk een trostende rol op zich nemen en pa zeggen van "zie je wel, ik heb het altijd wel gezegt.. die jongen is niks voor jou" oid?
Neuh. Pap zei eigenlijk niet veel. Mam zei "Wil je er over praten?" en ik zei "Nee" en vervolgens "De finale van ER nog gezien trouwens?"quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
en? mama gelijk een trostende rol op zich nemen en pa zeggen van "zie je wel, ik heb het altijd wel gezegt.. die jongen is niks voor jou" oid?
weltrustenquote:
Oh.. wat droogquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Pap zei eigenlijk niet veel. Mam zei "Wil je er over praten?" en ik zei "Nee" en vervolgens "De finale van ER nog gezien trouwens?"
Nou, ik heb gewoon gezegd dat ik niet wilquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
idd, niet doen.. zelf gaan stappen
verzin maar een doorzichtig excuus, en gan dan lekker de hele avond aan de andere kant van de bar zitten
maar zeg nou zelf.. die serie.. wel wat leuke koppen
typisch..quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Pap zei eigenlijk niet veel. Mam zei "Wil je er over praten?" en ik zei "Nee" en vervolgens "De finale van ER nog gezien trouwens?"
zit wel wat lekkers tussen jahquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb gewoon gezegd dat ik niet wilBen er al zooooo lang niet meer zonder verplichtingen geweest...
En ik kijk die serie nooitBunt dat lekkere boer'n dan, Peeteh?
Ze vonden ze blijkbaar nog te eten ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
typisch..
maar hoe waren de gehaktballetjes dan gisteraaf?
bijna 3 flessen Gatto Negroquote:en hoezo was je zo kachel dan?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:39 schreef Ang3l het volgende:
en we zijn weer thuis
Nou nee, het feit dat ik op jongens val weten ze al lang hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:55 schreef davidov het volgende:
[..]
als ik dat zie dan bedenk ik dat ik nog even de tijd heb
![]()
ow..sjit..foutjequote:Op zaterdag 10 december 2005 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, het feit dat ik op jongens val weten ze al lang hoor
Dit ging over het feit dat mijn relatie na 3 jaar uit is.
Dus opschieten jij
Gatto Negro = Zwarte Kat = rode wijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef petre86 het volgende:
maar goed Ang3l, gatto negro.. dat is? als ik het letterlijk zou proberen te vertalen kom ik op een bruine ster uit.. maar hoe stop je dat nou in 3 flessen
quote:
doe mij maar wittequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gatto Negro = Zwarte Kat = rode wijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |