awwwquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga Idols kijken bij een goede vriend
Je moet wát als je je verveelt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:27 schreef petre86 het volgende:
wel lekkere acteurs @ van jonge leu en ôlde grond @ RTVoost
idd, niet doen.. zelf gaan stappenquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Nu ben ik dus wel weer gevraagd om te werken he, vanavond...
Maar ik doe het maar niet, dacht ik zo.
Je bent gevraagd, dus je moet niks. Gewoon niet doen jahquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Nu ben ik dus wel weer gevraagd om te werken he, vanavond...
Maar ik doe het maar niet, dacht ik zo.
Kok was heb ik helaas niet persoonlijk gesproken al was hij wel volop aan het woord in de deelsessie en is het een echt wijs man, maar ik heb wel persoonlijk staan praten met Wouter Bos, over Rita Verdonk en Piet Hein Donner, heel grappig, ik dacht op een gegeven moment, het is wouter bos niet, het is die cabaratier van Koefnoen, zo goed doet ie hem na, al die bewegingkjes en zo, echt grappigquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:32 schreef wonderer het volgende:
Hoe was de ontmoeting met Kok?
en? mama gelijk een trostende rol op zich nemen en pa zeggen van "zie je wel, ik heb het altijd wel gezegt.. die jongen is niks voor jou" oid?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:39 schreef Ang3l het volgende:
en we zijn weer thuis
pap en mam eindelijk verteld, half, hoe het zit met mijn relatie. Of liever gezegd hoe het NIET zit.
Nu pas?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:39 schreef Ang3l het volgende:
en we zijn weer thuis
pap en mam eindelijk verteld, half, hoe het zit met mijn relatie. Of liever gezegd hoe het NIET zit.
wow!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:39 schreef Ang3l het volgende:
en we zijn weer thuis
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
en? mama gelijk een trostende rol op zich nemen en pa zeggen van "zie je wel, ik heb het altijd wel gezegt.. die jongen is niks voor jou" oid?
Neuh. Pap zei eigenlijk niet veel. Mam zei "Wil je er over praten?" en ik zei "Nee" en vervolgens "De finale van ER nog gezien trouwens?"quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
en? mama gelijk een trostende rol op zich nemen en pa zeggen van "zie je wel, ik heb het altijd wel gezegt.. die jongen is niks voor jou" oid?
weltrustenquote:
Oh.. wat droogquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Pap zei eigenlijk niet veel. Mam zei "Wil je er over praten?" en ik zei "Nee" en vervolgens "De finale van ER nog gezien trouwens?"
Nou, ik heb gewoon gezegd dat ik niet wilquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
idd, niet doen.. zelf gaan stappen
verzin maar een doorzichtig excuus, en gan dan lekker de hele avond aan de andere kant van de bar zitten
maar zeg nou zelf.. die serie.. wel wat leuke koppen
typisch..quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Pap zei eigenlijk niet veel. Mam zei "Wil je er over praten?" en ik zei "Nee" en vervolgens "De finale van ER nog gezien trouwens?"
zit wel wat lekkers tussen jahquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb gewoon gezegd dat ik niet wilBen er al zooooo lang niet meer zonder verplichtingen geweest...
En ik kijk die serie nooitBunt dat lekkere boer'n dan, Peeteh?
Ze vonden ze blijkbaar nog te eten ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
typisch..
maar hoe waren de gehaktballetjes dan gisteraaf?
bijna 3 flessen Gatto Negroquote:en hoezo was je zo kachel dan?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:39 schreef Ang3l het volgende:
en we zijn weer thuis
Nou nee, het feit dat ik op jongens val weten ze al lang hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:55 schreef davidov het volgende:
[..]
als ik dat zie dan bedenk ik dat ik nog even de tijd heb
![]()
ow..sjit..foutjequote:Op zaterdag 10 december 2005 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, het feit dat ik op jongens val weten ze al lang hoor
Dit ging over het feit dat mijn relatie na 3 jaar uit is.
Dus opschieten jij
Gatto Negro = Zwarte Kat = rode wijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef petre86 het volgende:
maar goed Ang3l, gatto negro.. dat is? als ik het letterlijk zou proberen te vertalen kom ik op een bruine ster uit.. maar hoe stop je dat nou in 3 flessen
quote:
doe mij maar wittequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gatto Negro = Zwarte Kat = rode wijn
Likt hij je dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben geen baby
[..]
doe mij maar witte
wel mijn babequote:
Van rode wijn, raken mijn lippen nog rooier.. dus witte wijnquote:doe mij maar witte
het is toch wel erg dat je eerst SEX moet roepen om opgemerkt te wordenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:48 schreef TehRockstar het volgende:
met jou?
Wat voor meeehhhheeeeeerrrrk?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef petre86 het volgende:
ballen zijn open een stuk worst ook
en een stukje aan de hond gevoerd
en worteltjes en aardappelschijfjes
hmm en vanilleyoghurt
hmmm
maar goed Ang3l, gatto negro.. dat is? als ik het letterlijk zou proberen te vertalen kom ik op een bruine ster uit.. maar hoe stop je dat nou in 3 flessen
spaanse manquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Mijn telefoon is tereeeeeecht!
Hij lag bij een spaanse man op de achterbankmet m'n zatte kop laten liggen denk ik.
Wat een feestelijk hoofd heb je toch.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
Webcam afgestoft..
[spam]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[/spam]
daar hebben we het lekkere koppie weer!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
Webcam afgestoft..
[spam]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[/spam]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
spaanse manachterbank?
dat klinkt wel heel erg....... cheap?!
![]()
Ik mis de confetti.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:02 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een feestelijk hoofd heb je toch.
ik heb niet van die rare verhalen spaanse man achterbank...quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heet ik KP?
Die spanjaard is de man van 1 van de desperate housewives, en die bracht ons naar huis
*handschud*quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:06 schreef keizerpinguin het volgende:
ik heb al....... echt kei lang geen sex gehad!?![]()
wat heb je een frisse kopquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
Webcam afgestoft..
[spam]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[/spam]
soort van boeren foxquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat voor meeehhhheeeeeerrrrk?Hond?
En hoe heeettt hij?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:12 schreef keizerpinguin het volgende:
misschien moeten we elkaar helpen![]()
![]()
Mja, ach. Ik zie eigenlijk maar héél zelden homo's die mijn interesse wekken.quote:
Oe het kan nog beter?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Fris?!.
'k Heb me nog niet eens geschoren vandaag....
iddquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:18 schreef davidov het volgende:
bah, fok laat vandaag de hele tijd mn browser crashen
Ok..moet ik maar geen IE gebruiken zal jullie argument zijn
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, ach. Ik zie eigenlijk maar héél zelden homo's die mijn interesse wekken.
Het hoeft van mij allemaal niet zo nodig meer..
Ik bedoelde het in z'n algemeenheid he? Ivm het lange droogstaan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:22 schreef keizerpinguin het volgende:
![]()
zit ik weer met een dooie mus
weg wandel met ziel onder de arm
Zo'n schapenherdershondje dus??quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
soort van boeren fox
zwart, met witte buik
altijd in smoking dus
oh ok.... ja ik heb hier blijkbaar een beetje de naam als....., maar dat is in een ver verleden uitprobeer fase enzo.... maar dat is al zo'n 3 jaar geleden...... dus ben nu "braaf"quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in z'n algemeenheid he? Ivm het lange droogstaan.,
.
Hoe groot?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:30 schreef keizerpinguin het volgende:
oh ok.... ja ik heb hier blijkbaar een beetje de naam als....., maar dat is in een ver verleden uitprobeer fase enzo.... maar dat is al zo'n 3 jaar geleden...... dus ben nu "braaf"
Ik heb ook niet zomaar sex...... is meer grootspraak![]()
En ik heb geen spleetogen. Integendeel!quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
Hij is 43 ofzo, wat moet ik ermee?
Je moet respect hebben voor mijn wijsheid.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
nou dan ziet hij er nog verdomt goed uit voor zijn 43quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
Hoeft niet perse van mij, zolang het maar geen baardje isquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als jij een geschoren kop beter vindt..
I couldn't agree more.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:42 schreef davidov het volgende:
Hoeft niet perse van mij, zolang het maar geen baardje is![]()
Maar geschoren ziet het er nog frisser uit![]()
leuk toch!?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:41 schreef DennisMoore het volgende:
*ego-streel-topic*
Heuj! Dan gaat al m'n gel eruit!quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
kom hier dan....
*aai aai streel DM over zijn bolletje!*
*aai streel aai*quote:
Nou vooruit: *purrrr*quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:57 schreef davidov het volgende:
*aai streel aai*
Enjoy it while it lasts![]()
Bas(je)quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo'n schapenherdershondje dus??![]()
En hij het Bowie he?
dááááaaarom kijk je?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:00 schreef Ang3l het volgende:
ff idols kijken
(CDP zal er wel weer zitten)
Jahquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
dááááaaarom kijk je?
je druifje?
I'm glad you could all come to my little ... party.quote:
oepsquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heuj! Dan gaat al m'n gel eruit!
Pythonquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I'm glad you could all come to my little ... party.
And Flopsy's glad too, aren't you, Flopsy?
Aren't you Flopsy?!
*PANG*
That'll teach you to play hard to get.
There, poor Flopsy's dead. And never called me mother. And soon ... you will all be dead, dead, dead, dead. And because I'm so evil you'll all die the slow way ... under the drill..
Kneed je de kuif wel een beetje goed?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:05 schreef keizerpinguin het volgende:
oeps![]()
M onder douche pleur, was haar en opnieuw gel in doe*
zo goed?!![]()
tuurlijk liefje!quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kneed je de kuif wel een beetje goed?
Ik ken niet ALLES van Python hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:08 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer is de [HOMO]-MontyPython-meeting?
blijkbaarquote:
ik ken alleen geluidjes die ik in mijn msn had staanquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ken niet ALLES van Python hoor![]()
Kreeg er pas interesse in toen het van de buis ging![]()
Een vriendin van me heeft echter wel een koele videoband van ze:
"Parrot Sketch Not Included"![]()
'k Heb alles op dvd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:14 schreef davidov het volgende:
Ik ken niet ALLES van Python hoor![]()
Kreeg er pas interesse in toen het van de buis ging![]()
Een vriendin van me heeft echter wel een koele videoband van ze:
"Parrot Sketch Not Included"![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb alles op dvd..
Dus als je eens een bepaalde sketch moet zien nog...
Hee dat liedje ken ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:19 schreef Ang3l het volgende:
Pauze
"We're the lords of the boards yeah come on get around! We're the lords of the boards yeah come on get around! We're the lords of the boards yeah come on get around! "
don't get me down!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:19 schreef Ang3l het volgende:
Pauze
"We're the lords of the boards yeah come on get around! We're the lords of the boards yeah come on get around! We're the lords of the boards yeah come on get around! "
quote:
Ik ken dat specifieke stukje niet, maar als ik het alleen al lees moet ik al grinnikenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]Oh, most magnificent and merciful majesty, master of the universe, protector of the meek, whose nose we are not worthy to pick and whose very faeces are an untrammelled delight, and whose peacocks keep us awake all hours of the night with their noisy lovemaking...
.
Mja, ik zou wel willen dat ik mijn geheugen selectief kon wissen, en bepaalde sketches voor het eerst kon zien. Wil wel weer dubbel liggen van 't lachen. Nu enkel nog het feest der herkenning.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:28 schreef davidov het volgende:
Ik ken dat specifieke stukje niet, maar als ik het alleen al lees moet ik al grinniken![]()
ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil nu Brokeback Mountain zien.![]()
*trailer opnieuw kijk.
+2 origineel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ga eens chinees halen. Wie wil wat?
Doe maar een 243quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
van die lekkere balletjes koejoloek of zoiets!quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
Geen bami met artisjokkenharten, maar dan zonder de artisjokkenharten?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
mij een 42 en 44, met nasi, loempia en kroepoek
Geen idee...quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waar was je al die tijd....![]()
kalendel voor thuisquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom denken chinezen dat we hun kalenders mooi vinden?
*wegtief*
whaha, ooit bij stilgestaan dat zij ze misschien ook maar lelijk vinden en er vanaf willen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom denken chinezen dat we hun kalenders mooi vinden?
*wegtief*
wc behangenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vool thuis in de plullenbak.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hee dat liedje ken ik.. Guano Apes?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:50 schreef davidov het volgende:
whaha, ooit bij stilgestaan dat zij ze misschien ook maar lelijk vinden en er vanaf willen?![]()
En dan ook nog die Chinese tekens erop. Waarvan je dus niet weet wat ze betekenen. Voor hetzelfde geld staat er "Je moeder is een hoer" in het Chinees. En die Chinezen maar lachen...quote:
quote:
Ja, dat denk ik ook!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:00 schreef AnGabhar het volgende:
En dan ook nog die Chinese tekens erop. Waarvan je dus niet weet wat ze betekenen. Voor hetzelfde geld staat er "Je moeder is een hoer" in het Chinees. En die Chinezen maar lachen...
Ik zie geen datum?quote:PS zet je webcam nu eens op wintertijd!
Je kijkt zo zielig...alsof je een trauma hebt opgelopenquote:
Uit de broncode:quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zie geen datum?
quote:Panasonic DMC-FX7 H H Ver1.0 2005:12:10 21:56:15 PrintIM 0250
Ik kijk liever naar de foto zelfquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:07 schreef davidov het volgende:
Ik kijk liever naar de foto zelf![]()
maarja ieder wat wils
Ik gebruik natuurlijk ook een superieure browser waarmede je dat soort gegevens op het scherm kunt toveren. Maar gewone stervelingen kunnen het plaatje ook in Kladblok openen, dan zie je hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tjeuh... ik wist helemaal niet dat een plaatje dat had!!
Ja, ik zag het net ook met FF.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:10 schreef AnGabhar het volgende:
Ik gebruik natuurlijk ook een superieure browser waarmede je dat soort gegevens op het scherm kunt toveren. Maar gewone stervelingen kunnen het plaatje ook in Kladblok openen, dan zie je hetzelfde.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:09 schreef keizerpinguin het volgende:
http://home01.wxs.nl/~vand1165/15lebep.wav![]()
whaha Zaai...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
http://home01.wxs.nl/~vand1165/15lebep.wav![]()
Ik ga me opeens afvragen wat voor sporen mensen nog meer achter later zonder dat ze het wetenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net ook met FF.
Maar wat zou je met zulke info willen?
kukkelen, moelebakkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
http://home01.wxs.nl/~vand1165/30filja.wav.
Wat in alle browsers standaard aan staat, is de zogeheten 'referrer logging'. Dat wil zeggen dat bij ieder verzoek naar een server je browser meestuurt wat de vorige pagina was die je bezocht. Dat vind ik bij uitstek iets om uit te zetten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ga me opeens afvragen wat voor sporen mensen nog meer achter later zonder dat ze het weten![]()
*Jake koop*quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:47 schreef TehRockstar het volgende:
Jake heeft een sidekick.
[afbeelding]
*Rijk sidekick koop
Andersom is goedkoper.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Jake koop*
*sidekick gratis bijgeleverd krijg*
Maar niet realistisch.quote:
Jake is mine. Of wil je hem delen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar niet realistisch.
Jake is kei veul duurder dan een Sidekick..
ik 15quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:22 schreef davidov het volgende:
http://www.vpro.nl/villa-(...)6067+7539385+7539267
Khad maar een 6![]()
Jij bent nog niet legaal.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jake is mine. Of wil je hem delen.
Ja maar, ik ben mooier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent nog niet legaal.
Dus Jakey is all mine! Mine! Mine! Mine!.
Een 10.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:22 schreef davidov het volgende:
Khad maar een 6![]()
Jouw oogst: 7.. en ik ken die personages niet eensquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:22 schreef davidov het volgende:
Khad maar een 6![]()
Ik ben het niet waardig om hier nog over te postenquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben mooier.jonger
Mooier dan een Sidekick zeker.quote:
http://fotoboek.fok.nl/SideKickquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:32 schreef beaverhausen het volgende:
Mooier dan een Sidekick zeker..
Hmmz.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/SideKick
Mja, ach.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
Binnenkort een [HOMO]-Zaai-meeting bij KP thuis!.
Denk dat ik zo maar 's een dvdtje in de speler plaats ofzo.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:38 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ga maar 's een filmpje dubbelklikken ofzo.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef Cybart het volgende:zat bij paul de leeuw
and damn he's a good kisser
wa ha'k't vruuger toch goe wanne!
jah, ik zag al weinig reactie.. ik weet dat je niet nieuw bent, maar wel voor mij..dus haiquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef Just-Dennis het volgende:
Nog een zuchtje
uhuh maar voor sommigen ben ik niet nieuwquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah, ik zag al weinig reactie.. ik weet dat je niet nieuw bent, maar wel voor mij..dus hai
Deal. Hou jij jake, pak ik wel... you know whoquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent nog niet legaal.
Dus Jakey is all mine! Mine! Mine! Mine!.
XL? Zeker de Sara of een of andere zuid-europese merk.quote:Op zondag 11 december 2005 00:27 schreef Andyvie het volgende:
* Andyvie heeft een aantal nieuwe broeken gekocht vanmiddag en een leuke trui
Kleren kopen is trouwens best moeilijk. Waarom zijn maten niet gelijk tussen de verschillende merken? Bij de ene trui moest ik een M hebben (die de winkel niet had), bij een andere winkel wilde ik een XL (die ze ook niet hadden). Schoot niet echt op
Geen idee, de trui was wel leuk, maar de L was te kleinquote:Op zondag 11 december 2005 00:31 schreef xman het volgende:
[..]
XL? Zeker de Sara of een of andere zuid-europese merk.![]()
zet je zowel de beveiliging van modem als van je draadloze netwerkkaart om van WPA naar WEP?quote:Op zondag 11 december 2005 00:37 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Geen idee, de trui was wel leuk, maar de L was te klein
Zometeen nog maar eens kloten met ons draadloos modem. Ik wil weer Mario Karten op mijn DS via WiFi, maar de laptop doet het niet goed meer als ik de beveiliging van het draadloos modem van WPA naar WEP gooiNa een bepaalde tijd is ie dan een minuutje het netwerk kwijt
T gaat verder hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:LOST is afgelopen
Maar wat een laatste aflevering zeg
Jup, ik kan ook gewoon een tijd internetten, maar dan is ie totaal voor een korte tijd de verbinding kwijt. Ik kan dan helemaal niks, krijg een foutmelding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met het voorkeursnetwerk (ook kan ik niet inloggen op het modem), en zomaar is het er dan weer en werkt het weerquote:Op zondag 11 december 2005 00:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
zet je zowel de beveiliging van modem als van je draadloze netwerkkaart om van WPA naar WEP?
quote:
quote:
ik nietquote:
geen idol op de kiek?quote:Op zondag 11 december 2005 02:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik..ben een beetje depri denk.
Eerder de reden waarom er geen idols op de kiek staan.quote:
zelfs dáár te depri voorquote:Op zondag 11 december 2005 02:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eerder de reden waarom er geen idols op de kiek staan.![]()
Denk niet dat t goed valt op mn tosti's.quote:Op zondag 11 december 2005 02:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
zelfs dáár te depri voor
al alcoholische versnaperingen geprobeerd?
e. ?quote:Op zondag 11 december 2005 02:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk niet dat t goed valt op mn tosti's.
En ik was er niet te depri voor..dat werd k daarna..
T Kwam door e.
E...quote:
tis nie elke dag feestquote:Op zondag 11 december 2005 03:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
E...
Die op school zit met je Desje en blijkbaar niet meer dan vrienden met me wil zijn..
Naja t is ff hard maar wel goed zo..we hebben veel lol iig.
quote:Op zondag 11 december 2005 03:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
tis nie elke dag feest
nooit geschoten enzo..
beter dat je het nu weet, dan dat je er nog 3 weken voor noppes achteraan loopt te vangenquote:Op zondag 11 december 2005 03:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja..t is ff een tegenslagje..gelukkig heb k een keivolle week
quote:Op zondag 11 december 2005 03:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
beter dat je het nu weet, dan dat je er nog 3 weken voor noppes achteraan loopt te vangen
je ne sais pasquote:Op zondag 11 december 2005 03:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens hoe zit t met de Innercity meet?:9
Ik kom vanuit H'sum rond 1 uur dus hoe zit da?
Mwjah heel ff maar toch?quote:Op zondag 11 december 2005 03:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
je ne sais pas
de ticketwinnaars moeten in de main zijn voor de camera?
Wie kotst er in bad?quote:Op zondag 11 december 2005 04:21 schreef Waxxer het volgende:
Overgeven in het bad...
Hij ruimt het toch wel zelf op?
In Zwolle was het ook weer zoooo wild, echt als vanouds
*ahum*
Hey trusten gozers man
Hey, ik zit nu op Fire Fox, in mijn mening een KUT browser...quote:Op zondag 11 december 2005 04:22 schreef Waxxer het volgende:
En ik kon helegaar niet inloggen net
Ik krijg nog eens een computercrash-fobie hiero
p.s. dat ligt aan fokquote:Op zondag 11 december 2005 04:33 schreef davidov het volgende:
[..]
Hey, ik zit nu op Fire Fox, in mijn mening een KUT browser...
Waarom? omdat IE blijft crashen als ik dit topic refresh...
En bij FF krijg ik steeds pagina's die niet willen laden...
Nee gaat lekker zo![]()
Mn hele pc keert zich (Weer!!!) tegen me![]()
Hij's wel 20 enzo he.quote:Op zondag 11 december 2005 03:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
E...
Die op school zit met je Desje en blijkbaar niet meer dan vrienden met me wil zijn..
Naja t is ff hard maar wel goed zo..we hebben veel lol iig.
Neh. Dat was toch alleen om het spelletje verder te spelen?quote:Op zondag 11 december 2005 03:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
je ne sais pas
de ticketwinnaars moeten in de main zijn voor de camera?
Nou moe, speel nou ff meequote:Op zondag 11 december 2005 13:53 schreef DennisMoore het volgende:
Het is al middag, jongeman.
Nah slechts mijn ontspoorde manier van levenquote:Op zondag 11 december 2005 13:55 schreef Just-Dennis het volgende:
wellicht een andere tijdzone?
Goedemorgen DMquote:Op zondag 11 december 2005 13:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, sorry.
"Goedemorgen! En welkom bij het krieken van de dag. Hoort u maar."
Beter een saxofoon dan de flaterfoon.quote:Op zondag 11 december 2005 13:59 schreef davidov het volgende:
Goedemorgen DM![]()
Het enige wat ik hoor echter is iemand die heeeel vals saxofoon aan het oefenen is![]()
Zeer ontspoort dan.quote:Op zondag 11 december 2005 13:58 schreef davidov het volgende:
[..]
Nah slechts mijn ontspoorde manier van leven![]()
Die is te makkelijkquote:Op zondag 11 december 2005 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
We beginnen. Vraag 1.
Welk stripfiguur riep altijd "Nou moe"?
Snel de deuren dicht doen dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |