De weg-wielen drijven de railwielen aan is grappig om te zien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:15 schreef Zug-Chef het volgende:
geinig dingetje alexx
Vrijdag een verlate poging om wat nieuw bestickerde wadlopertjes te ontmoeten. Verder zal t een lange reis worden want ik ga ff op en neer naar t lage zuiden (Heerlen - Aachen)...
ligt aan dat honden weer van tegenwoordig :nquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De weg-wielen drijven de railwielen aan is grappig om te zien.
En ik ben donderdag weer in Leeuwarden, maar heb niet zoveel puf de laatste tijd, dus zal wel geen foto's op het station maken
Welke is duffer? CS of achter de haven?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe je van het op 1 na dufste station van Leeuwarden toch nog mooie foto's kunt maken Hulde
Koopmansquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:04 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Welke is duffer? CS of achter de haven?
Maar de arriva'ers lopen nog steeds met noordned-kleding. En dat terwijl een stickertje plakken me niet erg veel moeite lijkt te kosten...
derde foto; zou je als machinist als je hier wilt stoppen, gaan nadenken als een trein van 6 wagons hebtquote:
Die wadloper kan daar max 5 treinstellen lang zijn. En volgens mij is ie wel wat langer dan ie op die foto´s lijkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef contra het volgende:
[..]
derde foto; zou je als machinist als je hier wilt stoppen, gaan nadenken als een trein van 6 wagons hebt
of hebben ze daar keukentrapjes op het balkon staan
k zie vaak dat er een DH1+2 vanaf stavoren -> leeuwarden rijd in de spits en dat de DH1(of2)+2 die vanaf leeuwarden komen los gaan en de DH2 weer achter de stam mee terug mag naar leeuwarden en de Dh1(of2) op zn 1tje door mag naar stavorenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Die wadloper kan daar max 5 treinstellen lang zijn. En volgens mij is ie wel wat langer dan ie op die foto´s lijkt.
Het ligt niet op de route van Leeuwarden-Sneek-Stavoren.... Het ligt tussen Leeuwarden centraal en Leeuwarden Camminghaburen inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k zie vaak dat er een DH1+2 vanaf stavoren -> leeuwarden rijd in de spits en dat de DH1(of2)+2 die vanaf leeuwarden komen los gaan en de DH2 weer achter de stam mee terug mag naar leeuwarden en de Dh1(of2) op zn 1tje door mag naar stavoren
daar ging t ook niet om :>quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het ligt niet op de route van Leeuwarden-Sneek-Stavoren.... Het ligt tussen Leeuwarden centraal en Leeuwarden Camminghaburen in
|quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Wat bedoel je wel? Na 4 keer overlezen snap ik weinig wat je bedoeld...
Daar tussen .quote:Het ligt tussen Leeuwarden centraal en Leeuwarden Camminghaburen in
Volgens mij was dat het juist niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:30 schreef Brembo het volgende:
[..]
|
Lees het geQuote bericht :
[..]
Daar tussen .
aah! wie gaat er eens een FTP server op installeren?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:01 schreef the_disheaver het volgende:
Ik smap er weinig meer van...
Iets anders dan maar... De actuele reisinformatie-scherm (vertrekinformatie eerst komende treinen) deed weer eens leuk. Donderdag alleen een bericht dat ie er geen zin meer in had
Vandaag (gister...) werd een infopagina getoond met o.a. de vrije schijfruimte op het systeem... Was best veel nog over btw...
Ze gebruiken Internet Explorer (waarschijnlijk is de reisinformatie niets anders dan een bepaalde pagina op full screen) dus vast wel ergens een gaatje te vindenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
aah! wie gaat er eens een FTP server op installeren?
of krijg je dan warez met vertraging?
Het zijn voor de liefhebbers een P3 (733MHz geloof ik)met 256 MByte geheugen . Ze lopen op windows 2000...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:01 schreef the_disheaver het volgende:
Ik smap er weinig meer van...
Iets anders dan maar... De actuele reisinformatie-scherm (vertrekinformatie eerst komende treinen) deed weer eens leuk. Donderdag alleen een bericht dat ie er geen zin meer in had
Vandaag (gister...) werd een infopagina getoond met o.a. de vrije schijfruimte op het systeem... Was best veel nog over btw...
Mjah, mijn win 95 pc van paar jaar terug kon ook perfect een webpagina laden en weergeven. Veel meer hoeft ie niet te doen. Ja, continue aanstaan, en dat gaat blijkbaar wel vaak mis.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef Brembo het volgende:
[..]
Het zijn voor de liefhebbers een P3 (733MHz geloof ik)met 256 MByte geheugen . Ze lopen op windows 2000...
Welke idioot btw de combinatie van een Plan T Plan V als sneltrein tussen Zwolle en Roosendaal doet op vrijdagmiddag is toch echt gek!
Ha, in het kader van de materieeloverbrengingen werd ik (en met mij 'enige' anderen) vandaag verzocht te Ht trein 877 te verlaten en ons van de twee IRM-VI'en naar het gereedstaande duo plan V's te begeven voor de voortzetting van de reis.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef Brembo het volgende:
[..]
Het zijn voor de liefhebbers een P3 (733MHz geloof ik)met 256 MByte geheugen . Ze lopen op windows 2000...
Welke idioot btw de combinatie van een Plan T Plan V als sneltrein tussen Zwolle en Roosendaal doet op vrijdagmiddag is toch echt gek!
Ik zie steeds meer ICM in diensten waar IRM zou moeten rijden. Zo reed vanmorgen een ICM de sneltrein van Rotterdam naar Utrecht (vertraagd door afwezigheid machinist en vol door het uitvallen van de voorgaan intercity), en zag ik één ICM-3 Rotterdam naderen in het pad van de IC naar Vlissingen. Het gaat goed mensen, heel goed!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:48 schreef MREn het volgende:
[..]
Ha, in het kader van de materieeloverbrengingen werd ik (en met mij 'enige' anderen) vandaag verzocht te Ht trein 877 te verlaten en ons van de twee IRM-VI'en naar het gereedstaande duo plan V's te begeven voor de voortzetting van de reis.
Blij dat ik maar tot Ehv hoefde en niet nog helemaal tot Mt. Overigens, de IC naar Vl bestond te Eindhoven uit ICM, ook nie erg standaard.
Het verzoek van mij: als je zo nodig mat'64 over wil brengen naar Mt, doe dat met de stopper naar Wt of met die laatste stoptrein van Ehv-Mt van twaalf uur ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |