tjoeketjoekquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:57 schreef dutchie het volgende:
Zal ik het even erger maken?
Zie je dat neusje en dat lieve handje en dat bolle buikje? Schattig hč?
Heb gister weer een checkup gehad. Hartje geluisterd en volgens mij heb ik het kaboutertje ook gevoeld. Het voelde zo vertrouwd, maar het leek me wat vroeg. Maar volgens vk kan dat bij een tweede wel het geval zijn.
Dat hartje.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:44 schreef dutchie het volgende:
Met dank aan Bix even een echootje van onze jongste.
Hier is het kaboutertje 12,5 week
[afbeelding]
Goed om te weten! De bijvoeding is ook meer voor de zekerheid, voor het geval dat het niet lukt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:45 schreef bixister het volgende:
mooizo djeez & ingrid! alleen vaak aanleggen helpt juist het best om de stuwing weg te krijgen, dus ik zou ook weer niet teveel bijvoeden hoor.![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 00:18 schreef Randa_v het volgende:
Ai, ik sta bovenaan.
Nou beebje dat zegt wel wat he.
kom maar opquote:
uiteraardquote:Op zondag 11 december 2005 14:19 schreef Anitra het volgende:
Je smst nog wel ff als je aan de gang gaat he? Dan kan ik duimen en zenuwachtig zitten doen
Denk dat het rustig door rommelt, heb nl nog geen smsjes gehad en de telefoon is mijn beste vriendje en dus altijd dicht bij mequote:Op zondag 11 december 2005 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe is het nu met het rommelen dan evenstar?
Je kunt beter een beetje gekolfde melk geven als 't voeden niet lukt door te gespannen borsten ipv poeder. Ook wil het wel eens helpen om eerst de druk eraf te kolven voor je Kim aanlegt, dan kan ze beter happen (als je borsten erg gespannen zijn)quote:Op zondag 11 december 2005 00:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Goed om te weten! De bijvoeding is ook meer voor de zekerheid, voor het geval dat het niet lukt.
Klopt het dat ik met bh en pad aan moet slapen nu? Omdat ik anders jumbotieten krijg en nog meer stuwing en lekkerij?
zit nog zeker een ruim half uur tussenquote:Op zondag 11 december 2005 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe is het nu met het rommelen dan evenstar?
quote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef _evenstar_ het volgende:
zit nog zeker een ruim half uur tussenstuk ongeduld
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind uhuh!dat het bij jou nu gewoon wel al begonnen is hoor!
Bij jezelf bedoel je?quote:Op zondag 11 december 2005 20:10 schreef Ireth het volgende:
* Ireth luistert naar gerammel en geklapper
Same here!quote:
Ja nou ja, hoe harder ik rammel, hoe koppiger manlief wordt met nog even wachten, dus ik schiet er niks mee op hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |