Ik denk dat het wél gaat gebeuren. Er moeten 2 kerels door vanavond.... Anders is het ongelijk in de finale... (of ze moeten volgende week alle drie de kerels doorlaten)quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Nou Aaron en Ariel mogen de avond redden en samen met die donkere mama van 34 door naar de finale. En laat de jury het in ieder geval niet wagen om voor Davide te kiezen
Er gaan elke keer 2 kerels en 2 vrouwen door toch?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wél gaat gebeuren. Er moeten 2 kerels door vanavond.... Anders is het ongelijk in de finale... (of ze moeten volgende week alle drie de kerels doorlaten)
Hele enge tekst ditquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef SCH het volgende:
Yuri van Gelder bij Paul de Leeuw is veel lekkerder
wat een spierbundel is 't tochquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef SCH het volgende:
Yuri van Gelder bij Paul de Leeuw is veel lekkerder
Zeg kan je niet is on topic reagerenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
Zeg, kunnen de Paul de Leeuwfans gewoon naar het Paul de Leeuw-topic gaan?
Nou wat goed en eerlijk om dit een goed performance te vindenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
De jury valt me 100% mee vanavond..
Ze zijn goed en eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |