abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33003984
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef MasterM26 het volgende:
Ik heb ook van die foto's met orbs erop gemaakt heb ze gepost in een ander topic over Huize Kernhem
Die zijn zeker te weten echt, geen photoshop niks
En iedereen kan ze maken je moet alleen het geluk hebben dat ze toevallig in de buurt zijn
En Robbert van den Broeke kan natuurlijk met ze communiceren en zien waar ze zitten waardoor die ze makkelijker op de foto krijgt.
Hoe dan ook, het is geen fake

[afbeelding]
Ik zou bijna zeggen: er is tegenwoordig niemand die zulke orbs niet tenminste een paar keer op zijn beeldje zag belanden.
  maandag 12 december 2005 @ 00:11:11 #152
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_33004053
ik ben ook even wezen spelen met mijn camera en trof dit aan:

nu zullen jullie wel denken, jah fake!!! dat klopt, ik heb ff lopen kloten met een alien uitgeknipt uit een stukkie pleepapier. die tweede lijkt goed op die van Robbert.
maar ik keek nog eens goed naar die derde en toen gooide ik em in photoshop om het contrast aan te passen, want hij was nogal donker en dit is het resultaat.

brrrr! ik kreeg kippenvel van mijn eigen pleepapier-alien. hij lijkt wel driedimensionaal ineens. ook is de vorm van zijn hoofd helemaal veranderd. hij heeft een dikkere wang gekregen, terwijl hij eigenlijk een uitgerekt hoofd had moeten hebben.
pi_33004066
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:02 schreef Netflier het volgende:
Zeg Sten, jij beweerde in Kopspijkers dat je ook aliens ontmoet als je uittreedt. Zien die er net zo uit als de aliens die Robbert van der Broeke fotografeert?
Goede vraag. Ik ben in een astraal bewustzijn als ik geesten zie en/of voel. Ik heb androgynen gezien (een paar keer) en een keer niet heel scherp inderdaad een wezen met grote schuinstaande ogen. Maar ik zag ze niet zo als op de foto van Robbert. Veel geesten zie ik ook niet, die voel ik alleen.
pi_33004084
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:03 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

heb jij die aanwezige geest dan bij naam genoemd, of hoe werkt dat precies ? Je zegt gewoon het woord "geest' ?
was meer iets van wil je je boven dat bepaalde object weergeven/ wil je je aan mij tonen. Niet echt een naam oid verder.

me zus had het ook gedaan en vroeg of die geest zich naast de piano wou laten zien en op de foto zat inderdaad een kleine orb naast de piano.
pi_33004103
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:11 schreef Sh0g het volgende:
ik ben ook even wezen spelen met mijn camera en trof dit aan:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

nu zullen jullie wel denken, jah fake!!! dat klopt, ik heb ff lopen kloten met een alien uitgeknipt uit een stukkie pleepapier. die tweede lijkt goed op die van Robbert.
maar ik keek nog eens goed naar die derde en toen gooide ik em in photoshop om het contrast aan te passen, want hij was nogal donker en dit is het resultaat.

[afbeelding]

brrrr! ik kreeg kippenvel van mijn eigen pleepapier-alien. hij lijkt wel driedimensionaal ineens. ook is de vorm van zijn hoofd helemaal veranderd. hij heeft een dikkere wang gekregen, terwijl hij eigenlijk een uitgerekt hoofd had moeten hebben.
Kijk dit is leuk wat jij schrijft, dit was mij ook al bij onze foto's opgevallen en die van anderen (de fake dus). Deze beelden lijken inderdaad een eigen leven te gaan leiden! Zo speelt de kosmos toch weer met ons.
pi_33004146
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:11 schreef Stenny het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik ben in een astraal bewustzijn als ik geesten zie en/of voel. Ik heb androgynen gezien (een paar keer) en een keer niet heel scherp inderdaad een wezen met grote schuinstaande ogen. Maar ik zag ze niet zo als op de foto van Robbert. Veel geesten zie ik ook niet, die voel ik alleen.
Lees: je voelt een specifiek lichaamsdeel vooral ?
pi_33004223
Heeft het ook te maken met hoe jij je de wezens voorstelt? Ik bedoel, als jij een wezen of persoon tegenkomt, zie jij die dan zoals je hem/haar/het voorstelt - dan concludeer ik omdat uittreden via je onderbewuste gaat (naar ik aanneem) - of wordt je werkelijk verrast door de verschijning van de persoon of het wezen?

Ik zal denk ik je boekje maar 's moeten aanschaffen bij Bol.com ofzo.
pi_33004291
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:14 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Lees: je voelt een specifiek lichaamsdeel vooral ?
Ik begrijp waar je heen wilt maar nee, dit hangt af van de situatie, soms voel ik de geest gewoon zoals je iemand in je kamer zou voelen, soms voel je iets bij je hand, bij je rug, en inderdaad: soms bij je eerste en tweede chakra.
pi_33004336
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef Netflier het volgende:
Heeft het ook te maken met hoe jij je de wezens voorstelt? Ik bedoel, als jij een wezen of persoon tegenkomt, zie jij die dan zoals je hem/haar/het voorstelt - dan concludeer ik omdat uittreden via je onderbewuste gaat (naar ik aanneem) - of wordt je werkelijk verrast door de verschijning van de persoon of het wezen?

Ik zal denk ik je boekje maar 's moeten aanschaffen bij Bol.com ofzo.
Nee, mijn ervaringen zijn voor mij zelf ook verbazingwekkend. Zo ben ik meerdere keren geholpen door geestdokters en ben ik één keer zelfs geopereerd door een wezen dat ik dus echt niet kan beschrijven, ook niet qua uiterlijk. Ik voelde hem wel, het leek een bezielde machine.

Wel kende ik en ken ik een behoorlijk aantal geesten die ik ontmoet van de aarde.
pi_33004365
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:20 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik begrijp waar je heen wilt maar nee, dit hangt af van de situatie, soms voel ik de geest gewoon zoals je iemand in je kamer zou voelen, soms voel je iets bij je hand, bij je rug, en inderdaad: soms bij je eerste en tweede chakra.
Maar komen geesten ook klaar en zo ja, kun je zwanger worden van een geest?
pi_33004409
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:24 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Zou je dit misschien in een ander topic willen doen? We raken op deze manier wel erg buiten het onderwerp van dit topic...
pi_33004427
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:24 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Geesten lijken de tantra seks te beheersen: ze kunnen lang door gaan in één langgerekte opwinding. En ja, ze kunnen ook klaar komen, maar dit merk ik niet alle keren, vaak zijn ze op mij gericht... Zwanger worden van een geest, nee, dit beschrijf ik ook in het boek waar ik nu mee bezig ben.
pi_33004448
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:26 schreef visvogel het volgende:

[..]

Zou je dit misschien in een ander topic willen doen? We raken op deze manier wel erg buiten het onderwerp van dit topic...
Dat is zo, die astrale erotiek fascineert mensen kennelijk mateloos.
  maandag 12 december 2005 @ 00:28:37 #164
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_33004468
en als je kunt uittreden naar eigen wil, dus bijvoorbeeld op de bank gaan liggen en je ontspannen, etc, kun je dan niet eens aan Jeroen vragen om de hele tijd foto's te maken? misschien kun je dan wel op een foto verschijnen als geest? of kom je ineens terecht in een totaal andere wereld (niet de huiskamer).
pi_33004509
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:28 schreef Sh0g het volgende:
en als je kunt uittreden naar eigen wil, dus bijvoorbeeld op de bank gaan liggen en je ontspannen, etc, kun je dan niet eens aan Jeroen vragen om de hele tijd foto's te maken? misschien kun je dan wel op een foto verschijnen als geest? of kom je ineens terecht in een totaal andere wereld (niet de huiskamer).
Uittreden naar eigen wil: niet zo vaak. Het gebeurt nog steeds spontaan. Ik ben nooit zo aan het trainen geslagen, te laks? Ja, we zouden wel eens foto's kunnen maken. Als er dan een hele mooie orb verschijnt, is het wel heel toevallig.
pi_33004533
Maar Jeroen, voel jij de astrale seks van Stenny niet als een soort overspel? Of duik je zelf ook nog wel eens tussen de astrale lakens met de hete dametjes van gene zijde ?
pi_33004546
Een lucide droom is volgens jou het eerste stadium van uittreden als ik het goed heb. Die heb ik zelf ook een paar keer gehad.

Ik geloof trouwens meer in jouw verhalen dan in die van Robbert. Jij verkondigt het en de mensen moeten maar zien wat ze ermee doen. Bij Robbert is het een hele hype geworden, zo van "hij heeft eerlijk waar paranormale gaven want de bewijzen liegen er niet om".
pi_33004678
Wacht even... Het gaat hier nu niet over uittredingen en dergelijke, maar nog steeds over Robbert.... We dwalen heel erg af... ga hier maar verder, daar zal ik ook antwoorden op jullie vragen...

Astrale erotiek (één beeld zegt meer dan duizend woorden)
  maandag 12 december 2005 @ 00:39:15 #169
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33004707
Maar Stenny, je zegt dat jij niet graag "bekend" wilt worden met wat er allemaal mogelijk is, maar ik lees hier dat je bij kopspijkers bent geweest, en dat je een boek schrijft, dan ben je er toch ook niet echt mee bezig om jezelf buiten "beschouwing" te laten ?
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_33004758
Waarom is Robbert van den Broeke paranormaal begaafd. En b.v. Derren Brown niet, die exact hetzelfde kan als Robbert - maar zich niet begaafd noemt?

Voor filmpjes van Derren Brown, zie: http://www.channel4.com/e(...)sites/M/mindcontrol/

Die gast doet Uri Geller verbleken. Check ook z'n DVD uit 2003.

Ook aardig: http://www.rmjs.co.uk/db/tv01f.htm.
Dat is een analyse van een aflevering van Derren Brown's programma, waarin 4 "paranormale experts" hem paranormale gaven toekenden (!). En dat terwijl hij er geen heeft. Zie die link voor meer info.

van deze man kan Robbert nog wel een lesje leren....

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2005 00:46:22 ]
  maandag 12 december 2005 @ 04:05:30 #171
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_33006220
De eerste helft van het programma is pure zendtijdverkwisting geweest.
Zij spreken over zgn. 'bollen' die op foto's zouden ontstaan, i.pv. dat ze daar zo zwevend over aan het doen zijn, hadden ze beter even wat dieper kunnen ingaan op het type camera.
Daar mankeert gewoon iets aan, waardoor je foto's vernacheld eruit komen te zien zo gauw je een flits gebruikt.

Hierbij post ik wat foto's die door een collega gemaakt zijn met hetzelfde type 'orb'-camera als die van Robert.

*even de bollen naar rechts a.u.b.*

pi_33007063
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik begin het idee te krijgen dat jij en en je vriendin het topic een beetje vreemde wending beginnen te geven.
De een gelooft heilig in haar eigen astrale orgies ofzo als ik het begrepen heb, maar vind de readings en foto's van Robbert maar "fake". En nou begin jij, aangezien alle manieren aan bot zijn geweest hoe Robbert de hele boel te faken, zijn vader spontaan te beschuldigen.
Ik vind het echt een hele vreemde kant op gaan met dit topic.
Inderdaad, ik begin me daar ook behoorlijk aan te ergeren.

Gaap Goals rulezzz!
pi_33007076
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Waarom is Robbert van den Broeke paranormaal begaafd. En b.v. Derren Brown niet, die exact hetzelfde kan als Robbert - maar zich niet begaafd noemt?

Voor filmpjes van Derren Brown, zie: http://www.channel4.com/e(...)sites/M/mindcontrol/

Die gast doet Uri Geller verbleken. Check ook z'n DVD uit 2003.

Ook aardig: http://www.rmjs.co.uk/db/tv01f.htm.
Dat is een analyse van een aflevering van Derren Brown's programma, waarin 4 "paranormale experts" hem paranormale gaven toekenden (!). En dat terwijl hij er geen heeft. Zie die link voor meer info.

[afbeelding]
van deze man kan Robbert nog wel een lesje leren....
Als zeer ervaren amateur-goochelaar kan ik je zeggen dat dit soort gasten ALTIJD trucs uithalen. Is gewoon een kwestie van de nodige sneaky voorbereiding. Als ik hem tegenover iemand zou zetten die hij echt niet kent kan hij echt geen reading geven zoals Robbert of andere goede paragnosten dat zouden doen.
Gaap Goals rulezzz!
  maandag 12 december 2005 @ 09:15:05 #174
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_33007197
Wat ik altijd zo jammer vind is dat doodnormale verschijnselen aangezien worden voor mysterieuze bollen e.d. Jeez, het zijn gewoom stofdeeltj4es die door de flits worden belicht....niks geen mysterie! Doe de test, heb je een foto waarop ze staan? Neem ze zonfer flits en plots zijn ze verdwenen! Of neem een burst aan fotos (zeer snel achter elkaar voor bijvoorbeeld sportopnames e.d.) en je zal de bollen zien bewegen zoals stof doet....klaar. Over.
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  maandag 12 december 2005 @ 09:53:32 #175
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_33007821
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:15 schreef clowncloon het volgende:
Wat ik altijd zo jammer vind is dat doodnormale verschijnselen aangezien worden voor mysterieuze bollen e.d. Jeez, het zijn gewoom stofdeeltj4es die door de flits worden belicht....niks geen mysterie! Doe de test, heb je een foto waarop ze staan? Neem ze zonfer flits en plots zijn ze verdwenen! Of neem een burst aan fotos (zeer snel achter elkaar voor bijvoorbeeld sportopnames e.d.) en je zal de bollen zien bewegen zoals stof doet....klaar. Over.
Dat zegt dus niets. Je hebt foto's met wel duizenden orbs, het is op dat moment echt niet waanzinnig stoffig in een woning.
Stofdeeltjes weerkaatsten trouwens op een andere manier dan orbs eruit zien op een foto. Orbs zijn bijna perfecte rondjes, terwijl stofdeeltjes in veel mindere maten voorkomen op foto's.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')