Ik zou bijna zeggen: er is tegenwoordig niemand die zulke orbs niet tenminste een paar keer op zijn beeldje zag belanden.quote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef MasterM26 het volgende:
Ik heb ook van die foto's met orbs erop gemaaktheb ze gepost in een ander topic over Huize Kernhem
Die zijn zeker te weten echt, geen photoshop niks
En iedereen kan ze maken je moet alleen het geluk hebben dat ze toevallig in de buurt zijn![]()
En Robbert van den Broeke kan natuurlijk met ze communiceren en zien waar ze zitten waardoor die ze makkelijker op de foto krijgt.
Hoe dan ook, het is geen fake![]()
[afbeelding]
Goede vraag. Ik ben in een astraal bewustzijn als ik geesten zie en/of voel. Ik heb androgynen gezien (een paar keer) en een keer niet heel scherp inderdaad een wezen met grote schuinstaande ogen. Maar ik zag ze niet zo als op de foto van Robbert. Veel geesten zie ik ook niet, die voel ik alleen.quote:Op maandag 12 december 2005 00:02 schreef Netflier het volgende:
Zeg Sten, jij beweerde in Kopspijkers dat je ook aliens ontmoet als je uittreedt. Zien die er net zo uit als de aliens die Robbert van der Broeke fotografeert?
was meer iets van wil je je boven dat bepaalde object weergeven/ wil je je aan mij tonen. Niet echt een naam oid verder.quote:Op maandag 12 december 2005 00:03 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
heb jij die aanwezige geest dan bij naam genoemd, of hoe werkt dat precies ? Je zegt gewoon het woord "geest' ?
Kijk dit is leuk wat jij schrijft, dit was mij ook al bij onze foto's opgevallen en die van anderen (de fake dus). Deze beelden lijken inderdaad een eigen leven te gaan leiden! Zo speelt de kosmos toch weer met ons.quote:Op maandag 12 december 2005 00:11 schreef Sh0g het volgende:
ik ben ook even wezen spelen met mijn camera en trof dit aan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nu zullen jullie wel denken, jah fake!!! dat klopt, ik heb ff lopen kloten met een alien uitgeknipt uit een stukkie pleepapier. die tweede lijkt goed op die van Robbert.
maar ik keek nog eens goed naar die derde en toen gooide ik em in photoshop om het contrast aan te passen, want hij was nogal donker en dit is het resultaat.
[afbeelding]
brrrr! ik kreeg kippenvel van mijn eigen pleepapier-alien. hij lijkt wel driedimensionaal ineens. ook is de vorm van zijn hoofd helemaal veranderd. hij heeft een dikkere wang gekregen, terwijl hij eigenlijk een uitgerekt hoofd had moeten hebben.
Lees: je voelt een specifiek lichaamsdeel vooralquote:Op maandag 12 december 2005 00:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik ben in een astraal bewustzijn als ik geesten zie en/of voel. Ik heb androgynen gezien (een paar keer) en een keer niet heel scherp inderdaad een wezen met grote schuinstaande ogen. Maar ik zag ze niet zo als op de foto van Robbert. Veel geesten zie ik ook niet, die voel ik alleen.
Ik begrijp waar je heen wiltquote:Op maandag 12 december 2005 00:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Lees: je voelt een specifiek lichaamsdeel vooral?
Nee, mijn ervaringen zijn voor mij zelf ook verbazingwekkend. Zo ben ik meerdere keren geholpen door geestdokters en ben ik één keer zelfs geopereerd door een wezen dat ik dus echt niet kan beschrijven, ook niet qua uiterlijk. Ik voelde hem wel, het leek een bezielde machine.quote:Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef Netflier het volgende:
Heeft het ook te maken met hoe jij je de wezens voorstelt? Ik bedoel, als jij een wezen of persoon tegenkomt, zie jij die dan zoals je hem/haar/het voorstelt - dan concludeer ik omdat uittreden via je onderbewuste gaat (naar ik aanneem) - of wordt je werkelijk verrast door de verschijning van de persoon of het wezen?
Ik zal denk ik je boekje maar 's moeten aanschaffen bij Bol.com ofzo.
Maar komen geesten ook klaar en zo ja, kun je zwanger worden van een geest?quote:Op maandag 12 december 2005 00:20 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik begrijp waar je heen wiltmaar nee, dit hangt af van de situatie, soms voel ik de geest gewoon zoals je iemand in je kamer zou voelen, soms voel je iets bij je hand, bij je rug, en inderdaad: soms bij je eerste en tweede chakra.
Zou je dit misschien in een ander topic willen doen? We raken op deze manier wel erg buiten het onderwerp van dit topic...quote:Op maandag 12 december 2005 00:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar komen geesten ook klaar en zo ja, kun je zwanger worden van een geest?
Geesten lijken de tantra seks te beheersen: ze kunnen lang door gaan in één langgerekte opwinding. En ja, ze kunnen ook klaar komen, maar dit merk ik niet alle keren, vaak zijn ze op mij gericht... Zwanger worden van een geest, nee, dit beschrijf ik ook in het boek waar ik nu mee bezig ben.quote:Op maandag 12 december 2005 00:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar komen geesten ook klaar en zo ja, kun je zwanger worden van een geest?
Dat is zo, die astrale erotiek fascineert mensen kennelijk mateloos.quote:Op maandag 12 december 2005 00:26 schreef visvogel het volgende:
[..]
Zou je dit misschien in een ander topic willen doen? We raken op deze manier wel erg buiten het onderwerp van dit topic...
Uittreden naar eigen wil: niet zo vaak. Het gebeurt nog steeds spontaan. Ik ben nooit zo aan het trainen geslagen, te laks? Ja, we zouden wel eens foto's kunnen maken. Als er dan een hele mooie orb verschijnt, is het wel heel toevallig.quote:Op maandag 12 december 2005 00:28 schreef Sh0g het volgende:
en als je kunt uittreden naar eigen wil, dus bijvoorbeeld op de bank gaan liggen en je ontspannen, etc, kun je dan niet eens aan Jeroen vragen om de hele tijd foto's te maken? misschien kun je dan wel op een foto verschijnen als geest? of kom je ineens terecht in een totaal andere wereld (niet de huiskamer).
Inderdaad, ik begin me daar ook behoorlijk aan te ergeren.quote:Op zondag 11 december 2005 23:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen dat jij en en je vriendin het topic een beetje vreemde wending beginnen te geven.
De een gelooft heilig in haar eigen astrale orgies ofzo als ik het begrepen heb, maar vind de readings en foto's van Robbert maar "fake". En nou begin jij, aangezien alle manieren aan bot zijn geweest hoe Robbert de hele boel te faken, zijn vader spontaan te beschuldigen.
Ik vind het echt een hele vreemde kant op gaan met dit topic.![]()
Als zeer ervaren amateur-goochelaar kan ik je zeggen dat dit soort gasten ALTIJD trucs uithalen. Is gewoon een kwestie van de nodige sneaky voorbereiding. Als ik hem tegenover iemand zou zetten die hij echt niet kent kan hij echt geen reading geven zoals Robbert of andere goede paragnosten dat zouden doen.quote:Op maandag 12 december 2005 00:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Waarom is Robbert van den Broeke paranormaal begaafd. En b.v. Derren Brown niet, die exact hetzelfde kan als Robbert - maar zich niet begaafd noemt?
Voor filmpjes van Derren Brown, zie: http://www.channel4.com/e(...)sites/M/mindcontrol/
Die gast doet Uri Geller verbleken. Check ook z'n DVD uit 2003.
Ook aardig: http://www.rmjs.co.uk/db/tv01f.htm.
Dat is een analyse van een aflevering van Derren Brown's programma, waarin 4 "paranormale experts" hem paranormale gaven toekenden (!). En dat terwijl hij er geen heeft. Zie die link voor meer info.
[afbeelding]
van deze man kan Robbert nog wel een lesje leren....
Dat zegt dus niets. Je hebt foto's met wel duizenden orbs, het is op dat moment echt niet waanzinnig stoffig in een woning.quote:Op maandag 12 december 2005 09:15 schreef clowncloon het volgende:
Wat ik altijd zo jammer vind is dat doodnormale verschijnselen aangezien worden voor mysterieuze bollen e.d. Jeez, het zijn gewoom stofdeeltj4es die door de flits worden belicht....niks geen mysterie! Doe de test, heb je een foto waarop ze staan? Neem ze zonfer flits en plots zijn ze verdwenen! Of neem een burst aan fotos (zeer snel achter elkaar voor bijvoorbeeld sportopnames e.d.) en je zal de bollen zien bewegen zoals stof doet....klaar. Over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |