abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2005 @ 23:22:33 #126
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_33002721
ik ben nooit orbs tegengekomen op foto's totdat ik eens een foto had gemaakt van mijn oma, een aantal maanden nadat mijn opa was overleden. en daar hing 1 orb heel mooi boven haar hoofd. het was op klaarlichte dag, zonder flits.
sindsdien vind ik ook alleen maar orbs op foto's van mijn oma en nooit eens op een andere foto. mijn opa en oma hadden een heel sterke band. ook op de foto's die mijn tante maakt van mijn oma met hun eigen camera staan orbs en op 1 stond zelfs een vortex.
die vortex is zo mooi omdat hij duidelijk een stuk achter hun staat en ook nog achter hun lijkt te verdwijnen. als je die in photoshop gooit en het contrast verhoogt zie je ook duidelijk dat 'ie driedimensionaal is en er lijkt zelfs de vorm van een hart uit te komen.
en de foto's kunnen op klaarlichte dag worden gemaakt of 's avonds, dat maakt niet uit, zolang mijn oma er op staat, staat er ook ergens een orb. (en nee, mijn oma is niet stoffig hahaha).
pi_33002748
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:22 schreef Sh0g het volgende:
Ja zo zie je maar, wij zijn allemaal 'paranormaal'.
pi_33002806
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef visvogel het volgende:
Ik vind die vader verdacht. Vader houdt alles bij wat Robbert doet. Maar vader is ook bankdirecteur en heeft dus veel geld. Geld genoeg dus om mensen in te huren om lichtfliten voor Robbert te laten verschijnen en graancircels te maken. Geld genoeg om een slaapmiddeltje aan Robbert toe te dienen en hem in een (door zjin mannetjes gemaakte) graancircel te leggen...

Wat zouden eventuele voordelen zijn voor zijn vader? En heeft iemand een foto van zijn pa?

Wat is nu dus zeg is dat Robbert misschien wel wordt belazerd door zijn vader, om wat voor reden dan ook...
In het boek dat op je kamer ligt, staat een foto van de vader van Robbert. Ik heb hem al een paar keer aan het woord gezien en ik vind hem erg dwingend overkomen.
  zondag 11 december 2005 @ 23:26:04 #129
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_33002831
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:23 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja zo zie je maar, wij zijn allemaal 'paranormaal'.
dat ben je pas als je ermee communiceert. ik zie het eerder als 'lucky shots'
  zondag 11 december 2005 @ 23:26:56 #130
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33002860
ik wil graag zulke foto's maken !!
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
  zondag 11 december 2005 @ 23:29:50 #131
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33002933
nouja, zijn vader wil er misschien een slaatje uitslaan, en heeft daardoor misschien een afwijkend gedrag .. Misschien wel hij zijn zoon juist beschermen, zoals je hebt gezien heeft hij ook een moeilijke jeugd gehad !!!
pi_33002973
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:29 schreef Henk_Telefoon het volgende:
nouja, zijn vader wil er misschien een slaatje uitslaan, en heeft daardoor misschien een afwijkend gedrag .. Misschien wel hij zijn zoon juist beschermen, zoals je hebt gezien heeft hij ook een moeilijke jeugd gehad !!!
Ja, dat zou kunnen (slaatje uitslaan > Robbert's boek komt met stip in de top 10 van meest verkochte boeken binnen!). Maar beschermen? Nee zo zie ik het niet.
Robbert werd door zijn ouders ook naar een inrichting gestuurd, hij wilde niet en sprong zelfs uit een rijdende auto (dit staat in zijn boek).
pi_33003000
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:31 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen (slaatje uitslaan > Robbert's boek komt met stip in de top 10 van meest verkochte boeken binnen!). Maar beschermen? Nee zo zie ik het niet
Nou ja, het is natuurlijk wel zijn vader. Normaal gesproken is het niet vreemd dat een vader zijn kinderen wil beschermen .
  zondag 11 december 2005 @ 23:33:31 #134
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_33003025
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef visvogel het volgende:
Ik vind die vader verdacht. Vader houdt alles bij wat Robbert doet. Maar vader is ook bankdirecteur en heeft dus veel geld. Geld genoeg dus om mensen in te huren om lichtfliten voor Robbert te laten verschijnen en graancircels te maken. Geld genoeg om een slaapmiddeltje aan Robbert toe te dienen en hem in een (door zjin mannetjes gemaakte) graancircel te leggen...

Wat zouden eventuele voordelen zijn voor zijn vader? En heeft iemand een foto van zijn pa?

Wat is nu dus zeg is dat Robbert misschien wel wordt belazerd door zijn vader, om wat voor reden dan ook...
Ik begin het idee te krijgen dat jij en en je vriendin het topic een beetje vreemde wending beginnen te geven.
De een gelooft heilig in haar eigen astrale orgies ofzo als ik het begrepen heb, maar vind de readings en foto's van Robbert maar "fake". En nou begin jij, aangezien alle manieren aan bot zijn geweest hoe Robbert de hele boel te faken, zijn vader spontaan te beschuldigen.
Ik vind het echt een hele vreemde kant op gaan met dit topic.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zondag 11 december 2005 @ 23:33:45 #135
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33003032
Maar hoe vaak deden jouw ouders iets dat jij niet wilde ? En zeker naar een inrichting gestuurd worden, dat lijkt me helemaal verschrikkelijk, maar als dit beter is voor je (als kind zijnde weet je dit nog niet altijd) ..
pi_33003056
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:32 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nou ja, het is natuurlijk wel zijn vader. Normaal gesproken is het niet vreemd dat een vader zijn kinderen wil beschermen .
Er zijn ook 'sick bastards' (en weer speel ik de advocaat van de duivel. )
pi_33003120
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik begin het idee te krijgen dat jij en en je vriendin het topic een beetje vreemde wending beginnen te geven.
De een gelooft heilig in haar eigen astrale orgies ofzo als ik het begrepen heb, maar vind de readings en foto's van Robbert maar "fake". En nou begin jij, aangezien alle manieren aan bot zijn geweest hoe Robbert de hele boel te faken, zijn vader spontaan te beschuldigen.
Ik vind het echt een hele vreemde kant op gaan met dit topic.
Jeroen is mijn man. Ja, ik ben zelf ook verbaasd, maar iets in het geheel klopt niet, misschien is het inderdaad de vader. Ach en dat van die astrale orgieën is zwaar overtrokken, astrale erotiek is een deel van uittredingen, dat mensen er lomp taalgebruik op los laten is des mensen eigen.

PS: Jeroen heeft niet altijd dezelfde ideeën als ik, zoals je zult begrijpen. Maar ik vind het wel heel vreemd dat de vader van Robbert niets met de onderzoekers te maken wilde hebben.
pi_33003238
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:25 schreef Stenny het volgende:

[..]

In het boek dat op je kamer ligt, staat een foto van de vader van Robbert. Ik heb hem al een paar keer aan het woord gezien en ik vind hem erg dwingend overkomen.
aha, dit is de vader:

Ik zie die man eerlijk gezegt wel in staat te doen wat ik in mn vorige post schreef...

Hier een voorbeeld uit het boek van een graancircel.... Dat ziet er niet bepaalt buitenaards uit...

sorry voor de slecht kwaliteit fotos... Heb geen zin mn oude scanner aan te sluiten die wél fotos uit boeken kan scannen...
pi_33003287
Jammer... Bericht is zinloos omdat foto's zijn kwijtgeraakt

[ Bericht 74% gewijzigd door seeya_40 op 11-12-2005 23:49:54 ]
  zondag 11 december 2005 @ 23:43:41 #140
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33003326
seeya, hoe doe jij dat dan ?
pi_33003342
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef visvogel het volgende:

[..]

aha, dit is de vader:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik zie die man eerlijk gezegt wel in staat te doen wat ik in mn vorige post schreef...

Hier een voorbeeld uit het boek van een graancircel.... Dat ziet er niet bepaalt buitenaards uit...
[afbeelding]

sorry voor de slecht kwaliteit fotos... Heb geen zin mn oude scanner aan te sluiten die wél fotos uit boeken kan scannen...
Deze foto's in combi met de uitspraak van Seriewoordenaar hebben een sluimerend gevoel bij mij wakker gemaakt. Ik begin echt de pest aan mezelf te krijgen, waarom kan ik nou niet gewoon: Haleluja roepen!
  zondag 11 december 2005 @ 23:49:55 #142
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_33003495
die familie heeft schulden en die pa heeft gezegd:

"Robbert, je bent ons vroeger altijd tot last geweest en je hebt ons handenvol geld gekost met je gekke fratsen. weet je hoeveel die inrichting heeft gekost? nu wordt het tijd dat je ons gaat terugbetalen. ze denken dat je misschien wel paranormaal begaafd bent, eens zien of we die onzin ook in ons voordeel kunnen uitbuiten. hup! haal een paar planken bij de gamma, wat touw en een tentharing, op naar het maisveld van de buurman."

pi_33003541
wij hebben ook foto's gemaakt na die uitzending van hem vanavond, op sommigen staan ook van die bollen... stond er echt versteld van... iemand hier een logische verklaring voor?
pi_33003542
Ik heb ook van die foto's met orbs erop gemaakt heb ze gepost in een ander topic over Huize Kernhem
Die zijn zeker te weten echt, geen photoshop niks
En iedereen kan ze maken je moet alleen het geluk hebben dat ze toevallig in de buurt zijn
En Robbert van den Broeke kan natuurlijk met ze communiceren en zien waar ze zitten waardoor die ze makkelijker op de foto krijgt.
Hoe dan ook, het is geen fake

Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_33003677
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:43 schreef Henk_Telefoon het volgende:
seeya, hoe doe jij dat dan ?
Precies zoals in de uitzending uitgelegd was. Alleen heb ik eerst een foto genomen (als experiment) en daarna 'geesten' gevraagd of ze op de foto wilden komen. Toen precies op dezelfde plaats, zelfde licht nog een foto genomen en er was een orb te zien. Heb ze alleen per ongeluk gewist...
pi_33003755
heb na de uitzendingen ook fotos gemaakt. Op meerdere fotos (stuk of 8) stonden orbs. Ook toen ik vroeg of de aanwezige geest zich boven een bepaald object wou laten zien kreeg ik op die plek een orb te zien op de camera

het is zeker geen fake

[ Bericht 2% gewijzigd door arnout109 op 12-12-2005 00:11:09 ]
pi_33003775
Hier heb ik nog wat fotos gevonden van Robbert... ze lijken wel erg sterk op mijn fotos met mijn geknipte stukje papier...:

Bron: http://home.hetnet.nl/~li(...)ert-alienpics-nl.htm / http://home.hetnet.nl/~lichtbol/ligtnl.htm
pi_33003827
Zeg Sten, jij beweerde in Kopspijkers dat je ook aliens ontmoet als je uittreedt. Zien die er net zo uit als de aliens die Robbert van der Broeke fotografeert?
  maandag 12 december 2005 @ 00:03:52 #149
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33003858
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:59 schreef arnout109 het volgende:
heb na de uitzendingen ook fotos gemaakt. Op meerdere fotos (stuk of 8) stonden fotos. Ook toen ik vroeg of de aanwezige geest zich boven een bepaald object wou laten zien kreeg ik op die plek een orb te zien op de camera

het is zeker geen fake
heb jij die aanwezige geest dan bij naam genoemd, of hoe werkt dat precies ? Je zegt gewoon het woord "geest' ?
pi_33003953
-=isweerwegverdwaalt=-

sowwy...
The best way to predict your future is to create it yourself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')