Ja zo zie je maar, wij zijn allemaal 'paranormaal'.quote:Op zondag 11 december 2005 23:22 schreef Sh0g het volgende:
In het boek dat op je kamer ligt, staat een foto van de vader van Robbert.quote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef visvogel het volgende:
Ik vind die vader verdacht. Vader houdt alles bij wat Robbert doet. Maar vader is ook bankdirecteur en heeft dus veel geld. Geld genoeg dus om mensen in te huren om lichtfliten voor Robbert te laten verschijnen en graancircels te maken. Geld genoeg om een slaapmiddeltje aan Robbert toe te dienen en hem in een (door zjin mannetjes gemaakte) graancircel te leggen...
Wat zouden eventuele voordelen zijn voor zijn vader? En heeft iemand een foto van zijn pa?
Wat is nu dus zeg is dat Robbert misschien wel wordt belazerd door zijn vader, om wat voor reden dan ook...
dat ben je pas als je ermee communiceert. ik zie het eerder als 'lucky shots'quote:Op zondag 11 december 2005 23:23 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar, wij zijn allemaal 'paranormaal'.
Ja, dat zou kunnen (slaatje uitslaan > Robbert's boek komt met stip in de top 10 van meest verkochte boeken binnen!). Maar beschermen? Nee zo zie ik het niet.quote:Op zondag 11 december 2005 23:29 schreef Henk_Telefoon het volgende:
nouja, zijn vader wil er misschien een slaatje uitslaan, en heeft daardoor misschien een afwijkend gedrag .. Misschien wel hij zijn zoon juist beschermen, zoals je hebt gezien heeft hij ook een moeilijke jeugd gehad !!!
Nou ja, het is natuurlijk wel zijn vader. Normaal gesproken is het niet vreemd dat een vader zijn kinderen wil beschermenquote:Op zondag 11 december 2005 23:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen (slaatje uitslaan > Robbert's boek komt met stip in de top 10 van meest verkochte boeken binnen!). Maar beschermen? Nee zo zie ik het niet
Ik begin het idee te krijgen dat jij en en je vriendin het topic een beetje vreemde wending beginnen te geven.quote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef visvogel het volgende:
Ik vind die vader verdacht. Vader houdt alles bij wat Robbert doet. Maar vader is ook bankdirecteur en heeft dus veel geld. Geld genoeg dus om mensen in te huren om lichtfliten voor Robbert te laten verschijnen en graancircels te maken. Geld genoeg om een slaapmiddeltje aan Robbert toe te dienen en hem in een (door zjin mannetjes gemaakte) graancircel te leggen...
Wat zouden eventuele voordelen zijn voor zijn vader? En heeft iemand een foto van zijn pa?
Wat is nu dus zeg is dat Robbert misschien wel wordt belazerd door zijn vader, om wat voor reden dan ook...
Er zijn ook 'sick bastards' (en weer speel ik de advocaat van de duivel.quote:Op zondag 11 december 2005 23:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel zijn vader. Normaal gesproken is het niet vreemd dat een vader zijn kinderen wil beschermen.
Jeroen is mijn man. Ja, ik ben zelf ook verbaasd, maar iets in het geheel klopt niet, misschien is het inderdaad de vader. Ach en dat van die astrale orgieën is zwaar overtrokken, astrale erotiek is een deel van uittredingen, dat mensen er lomp taalgebruik op los laten is des mensen eigen.quote:Op zondag 11 december 2005 23:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen dat jij en en je vriendin het topic een beetje vreemde wending beginnen te geven.
De een gelooft heilig in haar eigen astrale orgies ofzo als ik het begrepen heb, maar vind de readings en foto's van Robbert maar "fake". En nou begin jij, aangezien alle manieren aan bot zijn geweest hoe Robbert de hele boel te faken, zijn vader spontaan te beschuldigen.
Ik vind het echt een hele vreemde kant op gaan met dit topic.![]()
aha, dit is de vader:quote:Op zondag 11 december 2005 23:25 schreef Stenny het volgende:
[..]
In het boek dat op je kamer ligt, staat een foto van de vader van Robbert.Ik heb hem al een paar keer aan het woord gezien en ik vind hem erg dwingend overkomen.
quote:Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef visvogel het volgende:
[..]
aha, dit is de vader:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie die man eerlijk gezegt wel in staat te doen wat ik in mn vorige post schreef...
Hier een voorbeeld uit het boek van een graancircel.... Dat ziet er niet bepaalt buitenaards uit...
[afbeelding]
sorry voor de slecht kwaliteit fotos... Heb geen zin mn oude scanner aan te sluiten die wél fotos uit boeken kan scannen...
Precies zoals in de uitzending uitgelegd was. Alleen heb ik eerst een foto genomen (als experiment) en daarna 'geesten' gevraagd of ze op de foto wilden komen. Toen precies op dezelfde plaats, zelfde licht nog een foto genomen en er was een orb te zien. Heb ze alleen per ongeluk gewist...quote:Op zondag 11 december 2005 23:43 schreef Henk_Telefoon het volgende:
seeya, hoe doe jij dat dan ?
heb jij die aanwezige geest dan bij naam genoemd, of hoe werkt dat precies ? Je zegt gewoon het woord "geest' ?quote:Op zondag 11 december 2005 23:59 schreef arnout109 het volgende:
heb na de uitzendingen ook fotos gemaakt. Op meerdere fotos (stuk of 8) stonden fotos. Ook toen ik vroeg of de aanwezige geest zich boven een bepaald object wou laten zien kreeg ik op die plek een orb te zien op de camera![]()
het is zeker geen fake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |