Welke, Antifahs?quote:Op zondag 11 december 2005 01:42 schreef Tafkahs het volgende:
stoere openingszin, Jdw
simpelweg exemplarisch parasiteren, maar nu de nuchterheid toeslaat zie je zoiets toch weer anders..quote:
''Bedrink u'', zei Ch. B. reeds.quote:Op zondag 11 december 2005 14:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
simpelweg exemplarisch parasiteren, maar nu de nuchterheid toeslaat zie je zoiets toch weer anders..
Ch. B.. Christiaan Bachquote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Bedrink u'', zei Ch. B. reeds.
Charles Baudelaire. Ik hoopte dat je ''Charles Bukowski'' zou denken.quote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ch. B.. Christiaan Bach
Het is al okee, maak het niet moeilijk graag.
Je hebt uren zitten te F5'en he?quote:Op zondag 11 december 2005 13:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Eindelijk vlot het hier weer een beetje.
nah, jij toch ook niet permanent aan Thomas Acda of Monthy Python?quote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Charles Baudelaire. Ik hoopte dat je ''Charles Bukowski'' zou denken.
Nee, een Belgische verwensing.quote:Op zondag 11 december 2005 14:19 schreef Tafkahs het volgende:
Amalekites, iets met vliegers zeker?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:26 schreef marsdieker het volgende:
Veel linkse rakkers op dit topic.
En in dat Bos-topic tel ik 6 positieve, 7 negatieve, 1 neutrale en drie 'offtopic' reacties over Bos op het moment dat deze posts geplaats werden.quote:
Wie snapt die lui eigenlijk wel?quote:Op zondag 11 december 2005 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Onze Iraanse vriend had trouwens nog wel iets meer te zeggen dan ''verplaats Israel naar Europa'':
http://news.yahoo.com/s/n(...)_iran_ahmadinejad_dc
En dat allemaal voor politiek gewin,!
Is dat goed of slecht?quote:Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
En in dat Bos-topic tel ik 6 positieve, 7 negatieve, 1 neutrale en drie 'offtopic' reacties over Bos op het moment dat deze posts geplaats werden.
Sommige users zijn meer de sfeer van een nieuwrechts-forum gewend blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Dat was ikquote:Op zondag 11 december 2005 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Lombroso, Yildiz, niet Lombardo.
Hiddema.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:50 schreef RichardQuest het volgende:
Overigens zag ik die jurist die er (DWHN) twee weken terug was vandaag in de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |